Skocz do zawartości
Mateoosh

Czy mam lecieć do serwisu?

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim walne z mobo do serwisu chciałbym przeczytać wasze opinie.

A więc: ma problem z USB, (zresztą nie pierwszy) jeden port nie działa, sprawdzałem na trzech urządzeniach (mysz, dżojstik i skaner), na drugim jest wszysyko w porządku, urządzenia działają poprawnie i żadne dziwne rzeczy się nie dzieją. Myślę że to wina płyty. (może mi wymienią w serwisie na nowszą :mrgreen: )

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest z nią wszystko ok (tzn. zero łączonych kabelków, rezystorów, vmodów, zadrapać, śladów modyfikacji to wal natychmiast do serwisu i nie pytaj! A nowszej ci nie dadzą, będziesz musiał na tą czekać aż sprowadzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od serwisu:

1. przynosisz na reklamacji płyte której już nie ma w hurtowni to dadzą inna lub (cash-b.rzadko :))

2. możesz się dodgadac , dopłacic i <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> inna (ja tak kiedys zrobiłem, zamienilem ECS na ACORPA :lol: )

 

Jedyne wyjscie aby się przekonac to pójśc do nich i pogadać..

 

P.S. u mnie padl serial :( ale wyłaczyłem go w biosie i korzystam z drugiego; odbiornik podczerwieni)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...