Jump to content
Sign in to follow this  
zieluch22

DFI LANParty UT nF3 250Gb

Recommended Posts

sorry zaz ot ale dem za ile sprzedales swoja plyte i proca??

1429853[/snapback]

dem - ani slowa :!: bo jak sie moja miss dowie to spie dzisiaj na wycieraczce ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry zaz ot ale dem za ile sprzedales swoja plyte i proca??

1429853[/snapback]

Zaszyfruje wiadomosc sensei :-P

Przeliczając to na złoto, to wyjdzie jakies ...3 i pol sztabki :) :) :lol:

 

PS. Mam nadzieje ze Twoja babeczka nei jest lamaczem szyfru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

niedawno zakupiłem sobie dfi lanparty ut nf3 przedtem miałem socet a i gigabyte ga-7va i na tym gigabyte mój dysk seagate 60GB w pcmark 2002 miał w hdd score około 930 pkt.a ten sam dysk na dfi ma tylko 540pkt.Jaka to może być przyczyna trzeba coś w biosie ustawić ??ale co?? może dysk pracuje w pio zamiast udma ale jak to ustawić???POMOCY! w ewereście pisze że najszybszy obsługiwany transfer to udma 5 (ata 100)a niżej pisze aktualny transfer udma 2 (ata 33)czyli mam teraz ata 33?? jak ustawić na ata 100 gdzie to jest w biosie???

Edited by dacjano

Share this post


Link to post
Share on other sites

narazie nie mam jeszcze samsunga bedzie pod konieć miecha.

1431324[/snapback]

Sprawdz w windowsie w manadzerze urzadzen, moze tam musisz zmienic, a bios i tak pewnie ma ustawienia Auto czyli stosuje domyslne ustawienia danego urzadzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a dysk masz podpiety jako master czy moze slave?? i czy dysk jest sam na tasmie.

Edited by Myszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

dysk jest sam na taśmie i podpięty jako master.napewno w biosie jest do ustawienia na udma 5 tylko nie wiem gdzie to jest u mne na starej mobo było do ustawienia na udma 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

niedawno zakupiłem sobie dfi lanparty ut nf3 przedtem miałem socet a i gigabyte ga-7va i na tym gigabyte mój dysk seagate 60GB w pcmark 2002 miał w hdd score około 930 pkt.a ten sam dysk na dfi ma tylko 540pkt.Jaka to może być przyczyna trzeba coś w biosie ustawić ??ale co?? może dysk pracuje w pio zamiast udma ale jak to ustawić???POMOCY! w ewereście pisze że najszybszy obsługiwany transfer to udma 5 (ata 100)a niżej pisze aktualny transfer udma 2 (ata 33)czyli mam teraz ata 33?? jak ustawić na ata 100 gdzie to jest w biosie???

1431199[/snapback]

nic w biosie :) posluchaj :) wejdz na takie cos w menadzerze urzadzen >>

Kontrolery IDE ATA/ATAPI

i dajel wez wlasciwosci NVIDIA NFROCE 3 250 ATA CONTROLLER :)

tam dalej wez PRIMARY CHANNEL i zaznacz LET BIOS TRANSFER mode lub zmien na jaki tam chcesz :)

Mode ci sie przestawil :) ja tak mialem na starym biosie jak komp sie zwiesil przez pordkecenie to automatycznie mi sie transfer zmienial :) tearz juz jest ok :)

Edited by KUBA TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

własnie ustawiena są dafualt.daltego musze znaleść gdzie jest do ustawiena żeby było ata 100. Jak na starej mobo były ustawienia dafualt to też dysk sie ustawiał na( ata 33).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jeszcze mały problem mianowicie z resetem jak go wcisne to niby komp sie resetuje ale pojawia sie czarny ekran i sie nie uruchamia na nowo co to może być???mam wszystko dobrze chyba podłaczone bo działeć działa tylko sie już na nowo nie uruchamia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jeszcze mały problem mianowicie z resetem jak go wcisne to niby komp sie resetuje ale pojawia sie czarny ekran i sie nie uruchamia na nowo co to może być???mam wszystko dobrze chyba podłaczone bo działeć działa tylko sie już na nowo nie uruchamia.

1431546[/snapback]

 

DFI tak ma :) tez tak mam jak i reszta :)

ciesze sie ze pomogłem Ci

Edited by KUBA TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

KUBA TM na serio dfi tak robi ??tego to ja nie wiedziałem hehe.

1431607[/snapback]

 

Ostatni raz to pisze : TAK DFI tak ma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie i Panowie jest letka masakra

Płytka to Dfi :D

procek : antek 64 2800+ caagc 0444dpmw

ram Geil pc3200u

radek 9600

szeryf 420 df

barakuda 40 GB 7200rpm

spawaczka dvd i cd liteona

+win xp pro sp2

+stery cała paczka z nvidia.com

i teraz bug na maxa:

 

liczenie superpi i jakieś 3dsmarki łyka jak świeże bułki a wywala sie w momencie wypalania płytek cd/dvd; no i wywala błąd machine_check_exception, który jest z lekka masakryczny-bo sugeruje że jakiś sprzęt sie wysypał..

WTF? co z nim zrobić teraz, podnieść napięcie na procku a może jakieś fantastyczne ustawienie w bosie pomoże?

reinstalka?

 

i jeszcze pytanie jak zmienić komunikacje z 1T na 2T w biosie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

command per colck - disable=2T , enable=1T . jezeli nie masz tej opcji to znaczy ze procek jej nie obsluguje

Share this post


Link to post
Share on other sites

command per colck - disable=2T , enable=1T . jezeli nie masz tej opcji to znaczy ze procek jej nie obsluguje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx robot już przestawiłem i mu sie poprawiło.

Macałem :D też nforca i radiator jest z letka gorący. czy macie podobnie?

Edited by dzemik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja juz sie raz sparzylem tym radiatorem <_< skubany sie ostro grzeje :D jak chcesz przetestowac to 10-20 min prime albo jakas gierka i odrazu go dotykaj. wrazenia gwarantowane :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozkręcać forumowicze ten temat :) juz 2 dni nic nie piszecie tutaj :) temat sie wyczerpal ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja juz sie przestalem bawic ta plytka :D i tak proc wiecej nie moze. czekam na zmine platformy na 939 i pcie w czerwcu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja juz sie przestalem bawic ta plytka :D i tak proc wiecej nie moze. czekam na zmine platformy na 939 i pcie w czerwcu :D

1437207[/snapback]

Onizaj mnoznik laduj extremelna htt :P...

 

Zawsze cos :P.

 

A tak wogoel temat sie rozrusza jak zafunduje sobie tez taka plyte :P:P:P:P

 

Ale nie skonczylem bojow z NF7 :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

do tej plyty nie ma nawet dobrych modifikowanych biosow pod konkretne pamieci biosow - nic sie nie dzieje - ogolnie troche lipa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

do tej plyty nie ma nawet dobrych modifikowanych biosow pod konkretne pamieci biosow - nic sie nie dzieje - ogolnie troche lipa .

1437282[/snapback]

Nie odrazu zbudowano RZYM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.