radziok Opublikowano 22 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2004 mam mobo Asrocka K7S8X i procka Athlon XP1800+, FSB ustawiony na 266 wiec standartowo, kupłem pamięć 512MB DDR400 Goodram-a i problem polega na tym, że po starcie komp widzi ją jako DDR333. Moje pytanie brzmi czy coś z tym robić czy olać???? Z tego co wyczytałem na forum to ma to związek z pracą asynchroniczną procka i pamięci ale pewien nie jestem co do tego :?: :? Może ktoś mi coś na ten temat powie dokładniej (jestem zielony i wszelkie porady mile widziane :D ) :?: :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoVVy Opublikowano 22 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2004 lepiej by było gdyby memorka działała w trybie synchronicznym. poszukaj odpowiedniej opcji w biosie i ustaw na 1:1. ale jezeli koniecznie chcialbys miec 400 to ustaw "by spd" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok Opublikowano 22 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2004 w biosie mam do wyboru dla pamieci tylko tryb auto lubwybieram konkretnie ddr400, ddr333 .... Jak jest na auto to pamiec wlasnie widzi jako ddr333 :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linoge Opublikowano 22 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2004 no to moze bios prawidlowo nie wykrywa jak mem jest 400 to powiniem miec gdzies 5ns ... ustawa 400 i zobacz czy komp wstanie :] albo cl daj na 2 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...