Skocz do zawartości
adam16v

Jak zagonić kompy z sieci do pracy?- prosze o pomoc!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam dość nietypowe pytanie do ludzi przeglądających to forum. Kumpel pracuje na politechnice ( jest doktorantem). Wykonują tam różne obliczenia za pomoca programu FLUENT 6. Obliczenia na P4 1.5GHZ trwają zwykle kilka dni. Tak się dodatkowo składa że komputer ten podłączony jest do kilku komputerowej sieci zrobionej na Uniksie ( tak mi mówił). kompy w sieci to pentiumy I MMX z Windowsami NT. Na kompie kumpla jest Windows 2000pro. I teraz moje pytanie: Czy istnieje jakaś możliwość by zaprządz wszystkie te kompy z Do wspólnego liczenia w FLUENTcie? Wiecie o co chodzi, zysk nawet kilkunastu procent w czasie obliczeń coś da :P !!! Jestem w tej dziedzinie laikiem więc z góry dziękuję za wszelkie rady! pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byc moze da sie odpalic to przy uzyciu PVM/MPI na kilku maszynach lub ustawic jakis klaster, na ktorym mozna odpalic FLUENTa podlug wskazowek na tej stronie (preferowana maszyna wieloprocesorowa ew. klaster - nie wiem, jak to bedzie z wydajnoscia takiego klastra na maszynkach z Pentium MMX, ale rewelacji to bym sie nie spodziewal): http://www.nus.edu.sg/comcen/svu/techinfo/...ent_cpqpll.html. Poszperaj na google.

 

Mozna jeszcze zapytac na comp.parallel.pvm i poszperac na stronie PVM http://www.csm.ornl.gov/pvm/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor