De Lorean Opublikowano 7 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2004 Mam pentium III 866 Mhz puściłem go na 1Ghz ale w biosie nie ma większych możliwości więc co robić jestem początkujący więc prosze dla wyrozumiałość dla mnie i innych PS Dokładniejsze dane w opisie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
best-boy Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 Bedziemy wyrozumiali , ale twoje dalsze dzialania zaleza od tego jaka masz plyte glowna, wiec badz tak mily i nas oswiec :). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
De Lorean Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 Moja płyta to ABIT SA6/SA6R/SH6 albo i815EP coś takiego a przynajmniej tego doczytałem sie w AIDA 32 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
best-boy Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 Sorry, bo chyba jednak ja zrobilem zamet.. w tej chwilili na 1 GHz to on biega na 133 FSB czy na 100 ?? Bo jezli na 133 FSB ... to lepiej nie licz na wiecej .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mevius Opublikowano 9 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2004 na BX'ie i p3 733Mhz bez większych problemów mam FSB = 150Mhz = 825Mhz [i to na słabej płycie (shuttle hot-661)] więc nie mów że się więcej niż 133 się nie da... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...