RAZOR Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 Ale nie zamierzamy odwalać fuszerki z tego powodu :) Chcemy zmieść konkurencję z powierzchni Ziemi ;D (no dobra, poniosło mnie :>) I tego wam gorąco życzę :) Ale oczywiście my i tak bedziemy lepsi :twisted: , 2 miejsce powinno was zadowolić :wink: ---- A co do programowania.... kolega polecił mi C sharp, czyli C#. I tak planmuje programowanie pod Windows, a podobno C# oferuje nowy poziom komfortu pracy. Z tego co zrozumiałem to programowanie w nim oparte jest na czymc w stylu COM. Co myślicie o tym jezyku? Da się w tym też gry robić... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayem Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 z tego co czytalem gdzies w necie (nie probowalem jeszcze) to C# wlasnie zostalo stworzone zeby ulatwic programownaie gier i podobnym aplikacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAZOR Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 Visual C# 2005 EE już się ciągnie... :D Ale teraz to mam juz poważny dylemat C# + openGL czy DX ? :x Wiem że GL szybszy i łatwiejszy, ale DX i C# są stworzone dla siebie na wzajem, główny mankament GL to to że jest to pure graphic, a ja potrzebuję SOUND, i nie wiem czy jest jakieś "coś" co zajmuje się dźwiękiem dobrze działa z GL i można to obsługiwać z C#. Help.... advice please. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 jest 'cos' ;] (gl nie jest windows-only) ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAZOR Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 jest 'cos' ;] (gl nie jest windows-only) ;] jest 'cos' - co :D ? gl nie jest windows-only - to to ja wiem, ale C# to już raczej tylko dla windy się nadaje. Napisz jeszcze co sądzisz o C# bo wygląda na to że właśnie na nim będę się uczył. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 a co ja sie bede produkowal ;] http://genamics.com/developer/csharp_comparative.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasin Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 a co ja sie bede produkowal ;]http://genamics.com/developer/csharp_comparative.htm przejrzalem to, taki c# overview, ale nie ma tam nic o grafie, sam jestem ciekaw, bo teraz ostro rzezbie w c#, czy da sie to polaczyc z directX'em ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 kurde, dlaczego ja mam googla a wy nie ? :P link 1 link 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasin Opublikowano 20 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2004 ja tez mam :) ale aktualnie pracuje nad innym projektem nie zwiazanym z grafa i nawet nie probowalem szukac, to bylo niejako pytanie retoryczne, ale zaoszczedziles mi 30 sekund :) thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAZOR Opublikowano 21 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2004 kurde, dlaczego ja mam googla a wy nie ? :P link 1 link 2 hehe.... dzięki, ale te stroki dawno juz przejrzałem, dx9.0 SDK też już na dysku leżakuje :) dorzucę jeszcze http://cs-sdl.sourceforge.net/ i http://www.libsdl.org/index.php - SDL bardzo mnie intryguje, ale nie wiem czy warto się w niego pakować :? http://msdn.microsoft.com/library/default....lstart_9uw5.asp - openGL http://www.codeguru.pl/articleDetails.aspx?id=182 - wszystko http://www.c-sharpcenter.com/ - tu naprawdę wszystko. http://www.ondotnet.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viru Opublikowano 21 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2004 RAZOR nie ma nic lepszego niż połączenie SDL i OpenGL (jak dla mnie). Co do wyboru między OGL i DX, to popatrz w czym robią ci, którzy na prawdę się liczą na rynku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 21 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2004 prawda jest taka ze ci , ktorzy naprawde sie licza na rynku robia i w jednym i w drugim ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viru Opublikowano 21 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2004 pit: nie wszyscy, bo to strasznie duży nakład pracy zrobić silnik gry pod DX i OGL (a to się nie ogranicza do silnika graficznego, ale także do eventów i kilku innych rzeczy). Ale jak ktoś się uprze :) Tylko że będzie przeciągał datę premiery :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetWalker Opublikowano 21 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2004 Od siebie polecam troszke teorii: http://www.komires.com/pl/page1.html No i życze miłych lat podczas tworzenia silnika :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 21 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2004 Jak moglem zapomniec .... http://www.flipcode.org/articles/index.shtml bez tego pewnie nadal siedzialbym nad roam'ingiem ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viru Opublikowano 22 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2004 To ja podam coś co się może przydać, a chyba nikt teraz nie będzie robił silnika bez normal map... http://www.paulsprojects.net/tutorials/sim...simplebump.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...