Fidel Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 czy 64 MB na grafuce wystarcza zeby spokojnie pograc w dzisiejsze i moze przyszle gry?? np. majac radk'a 9500 z 8 potokami i 64Mb ramu bede mial roznice niz gdybym mial radka 9500pro 128mb?? i czy wogole oplaca sie jeszcze kupowac karty ze 64Mb ramu:)) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojwar Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 czy 64 MB na grafuce wystarcza zeby spokojnie pograc w dzisiejsze i moze przyszle gry?? np. majac radk'a 9500 z 8 potokami i 64Mb ramu bede mial roznice niz gdybym mial radka 9500pro 128mb?? i czy wogole oplaca sie jeszcze kupowac karty ze 64Mb ramu:)) 8 porokowy radzio 9500@pro (po podkręceniu), będzie lepszym wyborem niż 128 MB od R9550XT czy r9600PRO (moze nawet lepszy od 9600XT). Generalnie ja miałem GF4Ti4200 64 MB i Quake III biegał mi w 1024x768 High (bez cieni), tak samo jak karta którą mam teraz (po podkręceniu). Chyba singles flirt up your life do pełnych detali wymaga 128 MB (aczkolwiek w aby się cieszyć tą grą w full details to trzeba mieć chyba R9800pro). Do tej pory (poza tym wymienionym przykładem) nie natknąłem się na nic co by szybciej działało dzięki 128 MB na karcie. Wybierając pomiędzy R9500@pro - a 9550XT/9600pro wybrałbym raczej tą pierwszą kartę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 TERAZ DLA KARTY GRAFICZNEJ TO MIN. 128MB W PAINKILLERZE JEST RÓŻNICA W KLATKACH NAWET MIEDZY KARTĄ KTÓRA 128MB A 256MB TO MÓWI SAMO ZA SIEBIE TZN BYŁY PORÓWNANE DWIE KARTY TAKIE SAME O TAKICH SAMYCH TAKTOWANAICH TYLKO Z RÓŻNĄ ILOŚĆIĄ RAMU. NIE MA SENSU KUPOWAĆ KARTY KTÓRA TYLKO 64MB.W GRACH SĄ TEXTURY O CORAZ WIEKSZYCH ROZDZIELCOZSCIACH I TAKIE GRY WYMAGAJĄ CORAZ WIEKSZEJ ILOŚCI RAMU NA GRAFIE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayem Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 tylko czemu na nas wrzeszczysz? :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 na kogo!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 Wszystko zależy od tego w jakiej rozdzielczości chcemy grać. Narazie do 1024x768 napewno wystarczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 moim zdaniem nie ma sensu juz kupowac karty z 64 ramu...wystarczy popatrzec w przyszlosc ;).... wojwar nie chwal sie quakiem 3 w 1024 :D i bez cieni jeszcze :P no chyba ze chodzilo ci o dooma :D ale to nie bylo high :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 ja nie zauwarzyłem różnicy czy 64 czy 128 Mb a z kumplem mielismy te same karty R7500 HIS i co sie okazywało jego 128 gorzej się kręciła niż moja 64 Mb. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 8 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2004 Posiadam r9500@pro 64MB i dotychczas zauważyłem następujące dolegliwości ;) I Doom3 wali domyślnie tekstury o tragicznej jakości(dla kart 128MB zresztą też), ale po wgraniu konfiga z karty 256MB spadek framerate wyniósł całe 2FPS!!! przy 35 a grafika poprawiła się diametralnie. II Mam trochę mały wynik w 3dmark2005: 1114 ale nie jestem do końca pewien czy to wina małej ilości pamięci na karcie, czy starego mobo. Jednak tym akurat się wcale nie przejmuję bo czy jakaś gra zasówa 4 czy 5 fps to i tak jest niegrywalna. PS. Grając w PAINKILERA myślałem co by tu jeszcze włączyć dla poprawienia obrazu bo ciągle miałem zbyt dużo FPSów :wink: Zresztą jestem ciekaw czy np. taki Radeon9600XT 256MB będzie w stanie obrobić tekstury zapychające tak wielką ilość pamięci w rozsądnym czasie, po 3dmarku 2005 raczej w to wątpię. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...