TomaszPaweł Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) Chodziło o 1280x1024 z bajerami nie o jakies rozdzielczosci z kosmosu. Pozatym w tej grze do płynnosci trzeba 60 fps tak wiec 640 stka i tak za wiele nie zmienia . Toteż daj test na sterach które poprawiają slowdowny na 320 stkach i wtedy gadaj ach te zapewnienia , bo widzę , że lekko z tyłu jesteś. Niemniej jednak różnica jest i to spora, bo na 8800 640 da się grać a na 8800 320 nie w tej rozdzielczości w której był test..... Odpowiednie rezultaty uzyskasz w 1280x1024 i wtedy 8800 640 da ci prawie 50 fps a 8800 320 nie..... Test był na ForceWare 163.44 i kto tu jest z tyłu..... rozdzielczość z kosmosu?! LOL ja właśnie w takiej gram.... B-) Edytowane 14 Września 2007 przez TomaszPaweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) No jednak chyba Ty ;) 163.67_forceware_winxp_32bit_international_beta , dopiero w tych jest znaczna poprawa jesli chodzi o 320 stki. W 1280x1024 to ja nie widziałem jeszcze poniżej 50 fps tym samym 640stka nie ma prawa być szybsza od 320stki w 1280x1024 patrz załączony screen z rivatuner. Co do rozdzialki w której grasz to zapewniam Cię , żę przyjemniej się gra pod warunkiem ze to natywna w 1280x1024 z bajerami i z fpsem oscylującym od 60 do 120 niz w 1600 z fps oscylujacym od 20 do 40 , tyle na ten temat. Jeszcze raz podkreślę , że ta gra szarpie przy fps 30-40 . Edytowane 14 Września 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) No jednak chyba Ty ;) 163.67_forceware_winxp_32bit_international_beta , dopiero w tych jest znaczna poprawa jesli chodzi o 320 stki. W 1280x1024 to ja nie widziałem jeszcze poniżej 50 fps tym samym 640stka nie ma prawa być szybsza od 320stki w 1280x1024 patrz załączony screen z rivatuner. Co do rozdzialki w której grasz to zapewniam Cię , żę przyjemniej się gra pod warunkiem ze to natywna w 1280x1024 z bajerami i z fpsem oscylującym od 60 do 120 niz w 1600 z fps oscylujacym od 20 do 40 , tyle na ten temat. Masz rację w jednym, w sterach 163.67 poprawiono to co trzeba dla posiadaczy 320Mgówek, ale pamiętaj że AA siepie niesamowite ilości ramu z karty i w wyższych rozdziałkach będzie go po prostu fizycznie brakowało.... P.S. Ja mam CRT :) 1600x1200x100HZ... Neca :) a prywatnie w Biohocka gram pod 64bit Vistą w DX 10.... Muszę zmienić na dwa jaja..... Edytowane 14 Września 2007 przez TomaszPaweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Przeczesuję właśnie obszary Arcadii, czy jest jakiś sposób na pozbycie się ścian liści? (w jednym miejscu ewidentnie zagradzają mi drogę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Przeczesuję właśnie obszary Arcadii, czy jest jakiś sposób na pozbycie się ścian liści? (w jednym miejscu ewidentnie zagradzają mi drogę) Twój problem rozwiąże się sam wraz z postępem fabuły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 zakończyłem właśnie grę z dobrym zakończeniem, gierka świetna, historyjka naprawdę dobra, elementy rpg, dawno sie tak nie ubawiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) Zgadzam się gierka jest naprawdę wyborna, już dawno (HL2?) nie było na PC tak godnego zagrania tytułu. Jedna z tych które zapadają w pamięci. Chociaż muszę przyznać że wessało mnie dopiero po 2-3 godzinach gry. Edytowane 14 Września 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Ciut inne spojrzenie na Rapture. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 Zgadzam się gierka jest naprawdę wyborna, już dawno (HL2?) nie było na PC tak godnego zagrania tytułu. Jedna z tych które zapadają w pamięci. Chociaż muszę przyznać że wessało mnie dopiero po 2-3 godzinach gry. O właśnie tutaj bym chciał zaapelować do wszystkich którzy do gry podchodzą. Gra przekonuje do siebie przez cały czas. Nie poprzestajcie na pierwszym wrażeniu. Ja również chciałem poprzestać na drugim levelu i zrobiłbym największe głupstwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monolith Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 jezeli kropne BD, gdy mala jest w dziupli to czy moge sie pozniej do niej dobrac? czy sprawa jest juz przegrana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 Pozniej przyzwie ja nastepny BigD i bedzie po klopocie [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 jezeli kropne BD, gdy mala jest w dziupli to czy moge sie pozniej do niej dobrac? czy sprawa jest juz przegrana?BD's sie respawnują wiec nie bedzie z tym problemu ;d. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 Właśnie zagrałem w demo i powiem tak, full detale 1024x768 chodzi płynnie, jak jest jadka robi się już kiepsko, ale da się grac. Mile zaskoczony byłem jak ustawiłem rozdzielczośc 1680x1050, w pustych pomieszczeniach, po spotkaniu jednego przeciwnika było w miare płynnie. Oczywiście podczas rozróby był nie kiepski slide show. Wniosek, nawet ze starym prockiem można pograc. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 jo, dobrze by ta gra chodziła na moim sprzęcie, ale z zamiast 6800GT@U byłoby 8600GT@GTS czy cos w ten desen? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 (edytowane) s0lid, na A64 @ 2.6ghz, sonic+ 8600gt 695/1960 i 1gb ddr chodzi całkiem znośnie w max detalach bez aa i af w 1024 (znośnie tj. minumum 25-30fps w czasie walk, a gdy nie ma wrogów jakieś 30-60fps - zależy od lokacji). Edytowane 15 Września 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 (edytowane) s0lid, na A64 @ 2.6ghz, sonic+ 8600gt 695/1960 i 1gb ddr chodzi całkiem znośnie w max detalach bez aa i af w 1024 (znośnie tj. minumum 25-30fps w czasie walk, a gdy nie ma wrogów jakieś 30-60fps - zależy od lokacji).Szkoda tylko że przy tych 30fps'ach nie ma w ogóle płynności. Gigantyczny plus dla programistów za super silnik!11 Edytowane 15 Września 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 Ja nic takiego nie zauważyłem , gram 1024*768 z AA*4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 15 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2007 Szkoda tylko że przy tych 30fps'ach nie ma w ogóle płynności. Gigantyczny plus dla programistów za super silnik!11 To prawda spadki do 30fps są mimo wszystko dosyć odczuwalne, developer powinien był tworzyć na UE3.0 zamiast wyciskać ostatnie soki ze starego UE2.5. Słyszałem, że posiadacze x0 mają zablokowany framerate na 30fps, ciekawe czy w ruchu wygląda to tak jak na pc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 wiki podaje ze to U.E. 3 Bioshock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 Wiki, podaje różne rzeczy i raczej doktoryzować się z jej wiedzy nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-GIZIU- Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 (edytowane) Dziś rozpocząłem przygodę z Bioshock i jestem mile zaskoczony. Gra w full detalach śmiga w 1920x1200 bez zająknięcia. Byłem sceptycznie nastawiony do tego tytułu ale gierka naprawdę wciąga. Idę grać :D EDIT: Miałem właśnie śmieszną sytuację. Zaatakowałem Big Daddy'ego i skończyła mi się amunicja i plasmidy no to zacząłem uciekać po schodach i ukryłem się w kącie. Zbiegł za mną po schodach ale zaklinował się przy poręczy. No to ja go łomem po łbie i po 40 sekundach "łomowania" padł :D Zdarzyło się komuś zatłuc Big Daddy'ego łomem :cool: ? Edytowane 16 Września 2007 przez -GIZIU- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny00 Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 łomem jeszcze sie mi nie zdazylo.. ale francuzem tak :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 developer powinien był tworzyć na UE3.0 zamiast wyciskać ostatnie soki ze starego UE2.5. Wiki, podaje różne rzeczy i raczej doktoryzować się z jej wiedzy nie polecam. nie wiem kto rozpowszechnia te bzdury o UE2.5 ale chyba sami twórcy engine nie mogą sie mylić ? http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml ja tu widze Bioshocka w Third Generation Titles czyli UE3 jak byk !!. przestańcie rozpowszechniać brednie albo podajcie dowody !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-GIZIU- Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 łomem jeszcze sie mi nie zdazylo.. ale francuzem tak :]Fakt :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 (edytowane) ja tu widze Bioshocka w Third Generation Titles czyli UE3 jak byk !!. przestańcie rozpowszechniać brednie albo podajcie dowody !!! Zwracam honor, nie mogłem doszukać się info na oficjalnej, ale widzę że jednak jest 3.0. Szkoda, że w praniu niezbyt to widać. No cóż, widocznie twórcy BS muszą się jeszcze trochę podszkolić do czasu BS2, by lepiej pracować z nowym silnikiem :wink:. Mam wrażenie, że do konwersji z x360 na PC 2k/Irrational podeszło dosyć leniwie, czego efektem jest choćby kiepski framerate, problemy z dźwiękiem, akceleracją myszy lub havok zablokowany na jakichś 20fps (na oko, ewidentna pozostałość po optymalizacji na x0). Dla przykładu MOH Airborne (również UE3 powered) śmiga mi o wiele lepiej niż BS. Edytowane 16 Września 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 Zwracam honor, nie mogłem doszukać się info na oficjalnej, ale widzę że jednak jest 3.0. Szkoda, że w praniu niezbyt to widać. No cóż, widocznie twórcy BS muszą się jeszcze trochę podszkolić do czasu BS2, by lepiej pracować z nowym silnikiem :wink:. Mam wrażenie, że do konwersji z x360 na PC 2k/Irrational podeszło dosyć leniwie, czego efektem jest choćby kiepski framerate, problemy z dźwiękiem, akceleracją myszy lub havok zablokowany na jakichś 20fps (na oko, ewidentna pozostałość po optymalizacji na x0) Dla przykładu MOH Airborne (również UE3 powered) śmiga mi o wiele lepiej niż BS. hmm, ja jestem zacwycony BS, nawet powiem wiecej ze lepszej graficznie gry na PC jeszcze nie widzialem, MoH moim zdaniem natomiast jest robiony w pospiechu, widac bardzo duzo niedorobek i w wielu miejscach widac ze autorzy poszli na kompromis bo nie mogli sobie poradzic z kodem najwyrazniej ( np przy locie spadochronem widac pop-up budynkow i terenu ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 Zwracam honor, nie mogłem doszukać się info na oficjalnej, ale widzę że jednak jest 3.0. Szkoda, że w praniu niezbyt to widać. No cóż, widocznie twórcy BS muszą się jeszcze trochę podszkolić do czasu BS2, by lepiej pracować z nowym silnikiem :wink:. Mam wrażenie, że do konwersji z x360 na PC 2k/Irrational podeszło dosyć leniwie, czego efektem jest choćby kiepski framerate, problemy z dźwiękiem, akceleracją myszy lub havok zablokowany na jakichś 20fps (na oko, ewidentna pozostałość po optymalizacji na x0). Dla przykładu MOH Airborne (również UE3 powered) śmiga mi o wiele lepiej niż BS. Tu nie było konwersji ;0. Tutaj pracowały 2 oddzielne teamy. To tak na marginesie ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 Widzial ktos moze porownanie graficzne Bioshock'a PC vs X360? ;] Jestem ciekaw czy obie wersje prezentuja ten sam poziom czy moze jedna wybija sie ponad druga.:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 Wcale nie uważam, że BS jest tytułem nieudanym (urzekł mnie prawdę mówiąc, swoją opinię przedstawiłem zresztą kilka stron wcześniej), ale od strony technicznej naprawdę nie ma się czym rajcować, bo wypada tutaj co najwyżej średnio. nawet powiem wiecej ze lepszej graficznie gry na PC jeszcze nie widzialemIMO wygląda bardzo dobrze jak na datę premiery, ale nie wyznacza nowych standardów; może poza designem lokacji, który momentami zniewala. Wystarczy zwrócić uwagę na animację postaci i ich mimikę rodem z poprzedniej epoki (i pomyśleć że HL2 miał premierę w 2004 roku), słabiutkie tekstury lub rozmazane bitmapowe tła "za oknem", czy choćby wspomniany klatkujący havok. ( np przy locie spadochronem widac pop-up budynkow i terenu ).W BS natomiast doświadczam notorycznie dziwnego pop-up'u tekstur. Ostatnim razem widziałem takie zagrywki w serii GTA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 (edytowane) Widzial ktos moze porownanie graficzne Bioshock'a PC vs X360? ;] Jestem ciekaw czy obie wersje prezentuja ten sam poziom czy moze jedna wybija sie ponad druga.:)na http://www.gametrailers.com jest odpowiedni filmik , wpisz w search Bioshock:D Edytowane 16 Września 2007 przez WeqWeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...