Skocz do zawartości
Aquarium

Bioshock

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

Wszedł tam już ktoś? Kombinowałem i kombinowałem łącznie z wprowadzeniem na te kraty tatuśka naiwnie licząc, że zawalą się pod jego ciężarem.

:-D

Stajesz plecami do napisu More Items Downstairs i wchodzisz do pomieszczenia naprzeciwko (bodajrze Sinclair Spirits). W pokoju znajduje się przycisk otwierający kratę (przycisk jest na biurku, od wewnętrznej strony ). Po zejściu na dół przygotuj się na schizowate show ;)

 

Kurcze, największym wrogiem w tej grze jest brak amunicji i wszędobylskich apteczek.

Chyba nie masz na myśli poziomu normal? Przecież apteczki i ammo spotyka się za każdym rogiem (tak jak napisałeś - są w istocie wszędobylskie ;)) + zawsze można dokupić braki. IMO gra jest zbyt łatwa poniżej HARD. No chyba, że nie robiłeś research aparatem fotograficznym i nie masz bonusów do damage, EVE, Health, itp. Zresztą, zawsze można machać francuzem zamiast tracić naboje. Przy kilku tonic'ach jest on mega skuteczny nawet w dalszych etapach ;) Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój Nierealny... nie dołuj mnie.

:-D

 

Dzięki za tip alCatraz, na 100% wrócę do fort frolic specjalnie dla tego miejsca.

 

...aaa... za to dostałem się do tej skrzyneczki... zresztą przewidziałem to gdzie jest kluczyk.

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qqrydza,

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
po zabiciu Cohena możesz jeszcze wrócić na piętro w teatrze, gdzie znajdziesz otwarte kraty do jego apartamentu i prezenty w środku :) (wcześniej stał tam Cohen, było widać tylko jego cień).

 

znalazłem jakąś mapkę i zaznaczyłem lokację (z pamięci, nie mam 100% pewności czy to tutaj).

 

Dołączona grafika

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ars-

To zadanie masz akurat wykonane ale chodzi o to by zdobyć siedem sztuk wody destylowanej by stworzyć "vector". Niemniej jednak jest to tylko część zadania i część składników do jego stworzenia.

 

alCatraz & Nierealny :-)

 

... dobry jestem... a może lepiej napiszę, że niepoprawny.

;-)

Nie wytrzymałem i postanowiłem wrócić tam natychmiast pomimo, że byłem już w lokacji Hefajstos(jeśli ktoś nie pamięta jest on greckim bogiem opiekunem ognia, technologii, kowali i złotników. Ładna nazwa i bardzo pasująca do tamtej lokacji :rolleyes: ) i już tam trochę namieszałem. W międzyczasie gotując obiad(pokrywki podskakują pod sufit oczywiście), ubierając dzieciaki, które obudziły się z popołudniowej drzemki pędzę tam by po wejściu uświadomić sobie, że byłem tam grając po raz pierwszy.

:banana:

 

:lol:

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ars-

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
czasem nie jesteś w pomieszczeniu, w którym ginie Julie Langford?? jak tak to zobacz czy przy oknie możesz włożyć do maszyny vector :] jak nie to masz za mało wody destylowanej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BS skończony ;) Spodziewałem się dłuższego, bardziej filmowego zakończenia zwieńczonego creditsami z fajnym kawałkiem w tle, a dostałem trwające 30 sekund outro kończące się wyjściem do menu <_<. No cóż, nie można mieć wszystkiego ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też skończyłem :(

 

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Ehhh czemu nie było więcej takich walk jak na koniec, czegoś w rodzaju bossów ? :( byłoby tak fajnie i urozmaicenie jakieś... bo AI cały czas to samo było przez całą grę ;( aż odechciewało się grać.... gdyby nie ten design leveli, muzyka itd. Najgorsza rzecz w tej grze to AI... ciągle to samo i biegną na nas na pałę. No i zakończenie jakieś takie nijakie.... pozostał niedosyt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml

To powinno zakonczyc spory, jednak fakt faktem UE3 roznic sie moze i to znacznie..z tad pewnie owe klotnie i nie porozumienia.

to, ze Epic wypisuje sobie jakies tytuly, wcale nie oznacza, ze wlasnie w nich zostal wykorzystany konkretny silnik - nie oni pisza konkretne gry, oni sprzedaja tylko licencje na silnik. to tak samo jakby M$ na swojej stronie dal liste tytulow pod vista - to wcale nie jest jednoznaczen z tym, ze sa to tytuly dx10. przykladem z tej listy niech bedzie wspomniany R6Vegas i Roboblitz na pieca, jezeli faktycznie sa to tytuly UE3, to co w plikach .exe robia odwolania do UE2.5 i UE2.6? ktos mi odpowie na to? byc moze, wg Epic wszystko od UE 2.5 jest UE3. takie rozumowanie ma w sumie sens, bo wlasnie w UE2.5 zaimplementowano juz pewne cechy UE3, ale to nadal jest UE2. polatany UE2. imho zupelenie inaczej wyglada sytuacja na konsolach - tam dostaje sie pelen dev kit, i pisze sie pod konkretny silnik, a nie lata sie go wlasnymi procedurami, jak to mam miejsce w przypadku np. Bioshock i dx10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to, ze Epic wypisuje sobie jakies tytuly, wcale nie oznacza, ze wlasnie w nich zostal wykorzystany konkretny silnik - nie oni pisza konkretne gry, oni sprzedaja tylko licencje na silnik. to tak samo jakby M$ na swojej stronie dal liste tytulow pod vista - to wcale nie jest jednoznaczen z tym, ze sa to tytuly dx10.

wiesz, niezupełnie trafne porównanie...

Epic właśnie po to wypisuje sobie takie rzeczy żeby zareklamowac swoj silnik przez tytuły ktore z niego korzystaja, a M$ wypisuje swoje tytuły w dziale DirectX10 a nie Vista ... głupi argument wyssany znikąd ...

przykladem z tej listy niech bedzie wspomniany R6Vegas i Roboblitz na pieca, jezeli faktycznie sa to tytuly UE3, to co w plikach .exe robia odwolania do UE2.5 i UE2.6? ktos mi odpowie na to? byc moze, wg Epic wszystko od UE 2.5 jest UE3. takie rozumowanie ma w sumie sens, bo wlasnie w UE2.5 zaimplementowano juz pewne cechy UE3, ale to nadal jest UE2. polatany UE2.

Nie wiem w jaki sposob niby sprawdzasz te rzeczy, pliki sa podpisane cyfrowo ze gra korzysta z engine czy moze wyczytujesz te rewelacje dekryptujac kod ASCII ?! nie rozśmieszaj mnie ...

jesli masz jakies pojecie o programowaniu to plik exe w grach zazwyczaj zawiera tylko liste instrukcji do wykonywania i nie zawiera wlasciwie w sobie zadnych kawalkow wlasciwego engine'u gry ... tego wymaga dobry styl programowania zeby kod byl jak najlepiej czytelny... to tak samo jakby w programowaniu obiektowym w C++ wszystko umieszczac w funkcji MAIN ...

 

poza tym co z tego ze bioshock zaczął na starszym silniku UE jesli skonczyl wkoncu na UE3.

czego tu nie rozumiesz ? gra przesiadla sie na silnik UE3 i koniec dyskusji ...

W tym wypadku raczej dziala wsteczna kompatybilnosc - UE3 potrafi wszystko co UE2. a mysle ze nie pracowales w TAKE2 i nie tobie oceniac ze wiecej efektow w BioShocku z UE2 niz UE3 skoro od premiery BioShocka byl reklamowany jako gra na UE3.

 

 

widzę ze będziesz dalej szedł w zaparte na przekór oficjalnym informacjom, nie przyznasz sie do błędu nawet jakby PM z Take2 sie wypowiadal tu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Epic właśnie po to wypisuje sobie takie rzeczy żeby zareklamowac swoj silnik przez tytuły ktore z niego korzystaja, a M$ wypisuje swoje tytuły w dziale DirectX10 a nie Vista ... głupi argument wyssany znikąd ...

jasne. bo to Epic siedzi i pisze wszystkie gry. masz problemy z interpretacja slowa pisanego?

napisze to jescze raz - Epic sprzedaje licencje sinika, to czy dev go wykorszyta w danym tytule zalezy od niego, nie od autora silnika. m$ oferuje w vista dx10 i dx9 to, ze jakis tytul jest vista ready, nie jest jednoznaczne z tym, ze korzysta z dx10.

 

Nie wiem w jaki sposob niby sprawdzasz te rzeczy, pliki sa podpisane cyfrowo ze gra korzysta z engine czy moze wyczytujesz te rewelacje dekryptujac kod ASCII ?! nie rozśmieszaj mnie ...

jezeli ASCII wyrzuca np. Unreal Engine 2.5.3, to gdzie masz problem w interpretacji co to oznacza? bo tutaj dla mnie wszystko jest jasne.

 

poza tym co z tego ze bioshock zaczął na starszym silniku UE jesli skonczyl wkoncu na UE3.

czego tu nie rozumiesz ? gra przesiadla sie na silnik UE3 i koniec dyskusji ...

przesiac sie moze nawet na UE10, to i tak nadal bedzie korzystac z np.UE2.5, bo w takim zostal stworzony. to ze pare miesiecy przed premiera przeskoczyli na nowszy silnik, aby ladnie to marketingowo wygladalo niczego tutaj nie zmienia. gra byla tworzona w UE2.x i z jego mozliwosci korzysta

 

to moze tak : BioShock jest na UE3, ale wykorzystuje z niego max mozliwosci UE2.5. cos jak gra jest na dx9, ale to co wykorzystuje/reprezentuje, to max dx8.x. teraz lepiej? :D

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=12295

 

B-)

 

 

 

What engine is BioShock using?

 

BioShock is using the Unreal engine which has been massively modified by Irrational.

 

Originally BioShock was being built on an Irrational-modified version of the Unreal 2 Engine known as Vengeance. Since then it has been ported to Unreal 3.0 and has once again been heavily modified.

 

The game will feature some DirectX10 content for Vista users.

 

The game also utilises Havok Physics.

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bedzie korzystac z np.UE2.5, bo w takim zostal stworzony. to ze pare miesiecy przed premiera przeskoczyli na nowszy silnik, aby ladnie to marketingowo wygladalo niczego tutaj nie zmienia. gra byla tworzona w UE2.x i z jego mozliwosci korzysta

Dla mnie to jest sensowne wyjaśnienie, mogl epic sie pochwalic i wrzucic go do worka z UE3 ale fakt jest jeden NA 100% nie korzysta on z wszystkim dobrodziejstw tego tytulu, zreszta porownac wystarczy bioshocka do UT2k7 czy GOW...

klotnia jest w stylu, czy fiat 126p to auto czy samochód? przeciez obie strony maja racje, ci tkorzy twierdza ze to ue3 bo epic tak na stronie swojej napisal opieraja sie na zrodlach dla nich niezaprzeczalnych, i ci ktorzy twierdza ze to UE2.x odpowiednio zmodyfikowany ktory czerpie garsciami z UE3....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest sensowne wyjaśnienie, mogl epic sie pochwalic i wrzucic go do worka z UE3 ale fakt jest jeden NA 100% nie korzysta on z wszystkim dobrodziejstw tego tytulu, zreszta porownac wystarczy bioshocka do UT2k7 czy GOW...

i wlasnie do tego zmierzam. BioShock wyglada swietnie, pomijam tutaj pare tesktur niskiej jakosci, ale sam efekt koncowy jest po prostu super. tylko, ze to jest szczyt mozliwosci silnika UE2.x, daleko mu do pelnego wykorzystania UE3, a juz na pewno nie jest on jego "reprezentantem" jak to niektorzy probuja "sprzedac"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Since then it has been ported to Unreal 3.0 and has once again been heavily modified.

to jest i tak cytat ze strony fanowskiej zbierającej materiały o Bioshock co nie czyni go znowu az tak 100% źródłem informacji.

 

a co do Ciebie Sulaco, najwyraźniej ty masz problemy z interpretacja słowa pisanego albo masz jakieś kompleksy chyba udowadniania innym swojej racji.

przenieśli kod gry na UE3 tylko dla szpanu żeby korzystać tak naprawdę z UE2.5 - niezły spisek !!!

nie jesteś pracownikiem epic czy 2k żeby stwierdzać czy "daleko mu do pełnego wykorzystania UE3" i pieprzysz za przeproszeniem bzdury starając sie innych do nich przekonać...

dla mnie BioShock może Ci wyglądać nawet na CryTek engine co nie zmienia faktu ze czytaj wyżej pogrubionym textem lub http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml.

 

cały czas wiele osób stara sie przekonać innych ze mimo ze Bioshock korzysta z UE3 to tak naprawdę nie korzysta bo nie zabija grafika ... przecież to kretyński argument !! taki sam jak podgladanie plikow exe :mur: .

 

zacytuje fragment filmu 300 - "THIS IS MADNESS!"

Edytowane przez WeqWeq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[OT]

 

Polecam jakis napar na uspokojenie, moze Ci pomoc, bo za bardzo sie irytujesz.

 

Ludzie wszedzie szukaja prawdy, a fakt, ze komus zajmie to ciut wiecej czasu nie jest argumentem, by go obrazac.

 

[/OT]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież to kretyński argument !! taki sam jak podgladanie plikow exe

kretinski powiadasz? dla mnie najprostszy z mozliwych.

 

post-7509-1190116496_thumb.jpg

 

roznica miedzy nami jest tak, ze ja do swojego zdania/opinii staram sie dojsc sam, ty posilkujesz sie tym co znajdziesz w necie, a w wiekszosci przypadkow opierasz sie na papce marketingowej. po tonie twoich wypowiedzi wnioskuje, ze trafilo na podatny grunt. tak wiec prosba - zmien ton swoich wypowiedzi, albo daruj je sobie w ogole, tak dla dobra ogolu. no chyba, ze az tak ci spieszno do "znajomych" mreko, crysis, energopol

 

dla zainteresowanych tematem

http://udn.epicgames.com/Main/UnrealTechnologyRoadmap.html

z ktorego jasno wynika w jaki sposob Epic "dzieli" swoj silnik

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kretinski powiadasz? dla mnie najprostszy z mozliwych.

 

post-7509-1190116496_thumb.jpg

 

roznica miedzy nami jest tak, ze ja do swojego zdania/opinii staram sie dojsc sam, ty posilkujesz sie tym co znajdziesz w necie, a w wiekszosci przypadkow opierasz sie na papce marketingowej. po tonie twoich wypowiedzi wnioskuje, ze trafilo na podatny grunt. tak wiec prosba - zmien ton swoich wypowiedzi, albo daruj je sobie w ogole, tak dla dobra ogolu.

ciesze sie ze taki specjalista jak ty potrafi rozpracować kilkunastomiesieczna prace kilkudziesięciu ludzi przy pomocy Notatnika.

"Dowód" ktory przedstawiłeś jest niepodważalny, udało Ci sie odnaleźć wyrazy Engine.Gameengine i UnrealEngine3 a obok cyferki 2.5.3 które zapewne dzięki wieloletniej pracy jako koder gier możesz nieomylnie zinterpretować tym samym ujawniając zakrojony na szeroka skale spisek. Moje gratulacje, jesteś prawdziwym profesjonalista w tej branży B-)

 

Ja nieoświecona istota łykająca każdą marketingowa papkę nie jestem godny oddychac tym samym powietrzem co ty.

 

Taki ton odpowiada ?

 

A na powaznie,

to wiesz, ja nie traktuje całej sprawy jak spisku , w ktorym prawda jest ukryta gdzies tam ...

z twoim zacieciem dochodzenia "prawdy" tam gdzie jej nie ma proponuje Ci poszukac pracy w "Fakt" - tam twoje teorie napewno trafia na podatny grunt.

 

Tak sie sklada ze to forum nie jest jedynym forum z ktorego korzystam a kiedykolwiek widze ze ktos rozpowszechnia takie brednie to po prostu mnie cos trafia bo nie lubie jak ktos z bialego robi czarne.

takie osoby zawsze szukają rys na diamencie i do czegoś muszą sie przyczepić tak jakby przeszkadzało im ze komuś sie coś może podobać ... no trudno ...

dlatego

 

Chciałbym z tego miejsca przeprosić za cale OT dyskusje administracje i użytkowników forum, jak dla mnie koniec tematu, już nie będę, obiecuje poprawę :).

 

na przeprosiny kilka screenow :)

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez WeqWeq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą skończyłem Bioshocka. Wczoraj w nocy około 15 razy próbowałem wykonać ostatnią część gry, ale zawsze umierałem na krótko przed końcem. Dzisiaj jak usiadłem to przeszedłem za pierwszym razem (szczęście czy zasługa wyspania się :blink: ). Jak już ktoś wcześniej pisał to koniec gry...

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
...nie jest zbyt ciekawy. Liczyłem na coś więcej, na długi i ciekawy filmik końcowy.
Gra od początku mi się podobała ale dopiero po dwóch levelach załapałem o co tak dokładnie chodzi i jaka jest esencja tej gry. Potem zabawa rozkręciła się na całego. Ale po jakichś 60% ukończenia gry zaczęło mi się nudzić. Zacząłem pomijać wszystkie pomieszczenia, a w dwóch ostatnich levelach po prostu wykonywałem to co miałem zrobić zamiast zaglądać w każdą dziurę. Chciałem po prostu jak najszybciej zakończyć grę, bo przestała mi już sprawiać przyjemność, a raczej powodowała zdenerwowanie. Fakt faktem gra jest bardzo dobra, ale nie uhonorowałbym jej tak wysokimi ocenami jak 98, 99 lub 100%. Oceniłbym ją na 90%. Na koniec mojego wywodu dwa screeny:

Dołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i ja mam dla was 2 screeny,, mniej ciekawe ;)

 

podpowie ktoś co się wali ? grafika to x800gto. ściągnąłem jakiegoś hot-fixa dla ati i nie zmieniło sie nic :(

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

jestem pewny ze twój problem to brak specyfikacji Shader Model 3.0 dla twojej karty graficznej.

x800gto ma SM2.0 wiec nic tutaj sie raczej narazie nie da zrobic poza wymiana karty graficznej.

 

1.2 Minimum System Requirements

-------------------------------

 

CPU: P4 2.5 GHz single core.

System RAM: 1GB

Video Card: Pixel Shader 3.0 compliant video card with 128 Meg Ram and floating point frame buffer blending.

Edytowane przez WeqWeq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i ja mam dla was 2 screeny,, mniej ciekawe ;)

 

podpowie ktoś co się wali ? grafika to x800gto. ściągnąłem jakiegoś hot-fixa dla ati i nie zmieniło sie nic :(

Gra wymaga sm3.0. Są jakieś nieoficjalne patche dające możliwość zagrania, jadnak błędy w grafice w oświtlleniu są nadal i tak raczej pozostanie, nie mówiąc już o tym, że następny level wgrywa się masakrycznie długo. Link do tego patcha podał Nierealny kilka/kilkanaścienaście stron temu. Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...