bociczek Opublikowano 1 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2008 bociczek ustaw odpowiedni rejty pod swoje łącze. W CSS mam defaultowe, a w 1.6 ustawione (defaultowe to samo) i jest na odwrót niż powinno być :D (CSS niski ping, 1.6 wysoki...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 1 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2008 W CSS mam defaultowe, a w 1.6 ustawione (defaultowe to samo) i jest na odwrót niż powinno być :D (CSS niski ping, 1.6 wysoki...)To też zależy od serwa na jakim grasz (chodzi mi głównie o tick servera). U mnie przy ticku 66 mam dwa razy wyższy ping niż przy 100 ;] (w css). A na innym serwie jest odwrotnie. Mimo tego na tick 100 dużo lepiej mi sie grało (nie było jakby lagowania hitboxów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spookie Opublikowano 1 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2008 Ktos jeszcze w ta gre gra ? ;] Ja czasem sobie popykam, chętnie bym z foromowiczami w to pograł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastlY Opublikowano 1 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2008 bylo sie zglosic jakies ~ 4 lata temu ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2008 sie gra troszeczke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 Gra sie do tej pory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 Gra sie do tej pory. Tyle ze przydalby sie update troche poprawiajacy grafike. Bo za rok stuknie 5 lat [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 Wcale nie jest tak źle :D. Tylko czekam na ten updejt, który daje obsługę 2 jajek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafwlkp Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 Którego pewnie nie będzie :) Dopóty ludzie będą w to grali ja również będę ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 Co nie zmienia faktu, że w 1.6 gra więcej osób i serwery są tańsze :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 (edytowane) No gra więcej , bo starsza gra. Poza tym na 10 letnim trutniu da radę pograc w 1.6 z fpsem rzędu 40-60 ;) , na source już tak kolorowo nie jest. Apropo grafiki no coś mogliby pozmieniać np dynamiczne cienie itp to dużo roboty tam nie ma . Coś mi się wydaje , że chyba nic tam nie zmienią , a dopiero nowy cs to wniesie ;/. Edytowane 3 Czerwca 2008 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolara Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 mogliby poprawić przenikanie cieni przez podłogę / ściany i hitboxy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 mogliby poprawić przenikanie cieni przez podłogę / ściany i hitboxy :) :lol: Jak to pozmieniaja to trolle nie beda mialy kogo wyzywac na serwach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 No gra więcej , bo starsza gra. Poza tym na 10 letnim trutniu da radę pograc w 1.6 z fpsem rzędu 40-60 ;) , na source już tak kolorowo nie jest. Apropo grafiki no coś mogliby pozmieniać np dynamiczne cienie itp to dużo roboty tam nie ma . Coś mi się wydaje , że chyba nic tam nie zmienią , a dopiero nowy cs to wniesie ;/. mogliby poprawić przenikanie cieni przez podłogę / ściany i hitboxy :) To będzie nowy CS? :D Może jakaś polska produkcja? Kontratak: Kod Źródłowy ! ;] (wiem to nie było śmieszne) Mogliby popoprawiać te wszystkie cienie itp. to fakt, ale wtedy gra stałaby się trudniejsza :P (średnia wiekowa podskoczyłaby z 9 do ~13 lat ;] - szczególnie na nonsteamie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastlY Opublikowano 4 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2008 Niech oni se wsadza w odbyty te swoje updaty, podpisali jakas umowe chyba z producentami sprzetu i przez te 4 lata wydajac milion updatow "polepszajacych" jakis dany shit, nie zmienili znaczaco grafiki. Obecnie granie na sprzecie, dla ktorego 4 lata temu ta gra byla malym wyzwaniem obecnie jest rzecza nieosiagalna, z powodu 10fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 Niech oni se wsadza w odbyty te swoje updaty, podpisali jakas umowe chyba z producentami sprzetu i przez te 4 lata wydajac milion updatow "polepszajacych" jakis dany shit, nie zmienili znaczaco grafiki. Obecnie granie na sprzecie, dla ktorego 4 lata temu ta gra byla malym wyzwaniem obecnie jest rzecza nieosiagalna, z powodu 10fps. Mi wystarczył format, żeby z 100fps zjechało mi do 30fps bez powodu (te same stery i wszystko + wersja steam) :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 (edytowane) Update z 2 jajkami już wkrótce. DoD: Source już się takiego doczekał, narazie w formie BETA. następny ma być CS: Source silnik Orange Boxa wniesie do CS:S dużo zmian tak jak w przypadku DOD:S (kto gra w bete to wie), nowe hitboxy, cienie, efekty (wybuchy), W KOŃCU PRZENIKA SIĘ PRZEZ SWOICH (jak w tf2), jest DeathCam (widać kto cię zabił) i masa innych ulepszeń. Edytowane 7 Czerwca 2008 przez stranded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 Sorry ale grałem w betę DOD:S i zmian, poza tymi które wymieniłeś, nie ma żadnych IMO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 (edytowane) W KOŃCU PRZENIKA SIĘ PRZEZ SWOICH (jak w tf2) na czym to polega ? Edytowane 7 Czerwca 2008 przez krzynek1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 Że nie może cię teammate zablokować (chyba o to chodzi ;) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 (edytowane) W sumie jest to najgłupsze co zrobili w tej becie, reszta bez rewelacji. Nadal z odległości dwóch kroków strzelasz w kolesie w stopę za 86 hp, a celowałeś w korpus lub ramiona. Jeśli zrobią te duchy w cs:s to już widzę gniew normalnych/klanowiczów/pro graczy. Nie wiem po co do tego rozwiązania wracają, to prehistoria. Edytowane 7 Czerwca 2008 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 To z przenikaniem to nie jest dobry pomysł, bo przecież jak chcesz się gdzieś podsadzić to już sobie możesz :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 Przenikanie postaci - powaliło ich już do końca ? :mur: Jak wprowadzą to pewnie po tygodniu/miesiącu to wyłączą. Tak samo jak to było z dynamic price... Ewentualnie będzie się to dało wyłaczyć na serwerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 Przenikanie postaci - powaliło ich już do końca ? :mur: Jak wprowadzą to pewnie po tygodniu/miesiącu to wyłączą. Tak samo jak to było z dynamic price... Ewentualnie będzie się to dało wyłaczyć na serwerze. Dokladnie. Przez takie debilne pomysły jak DWP do dziś pamietem ten filmik :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 (edytowane) Dokladnie. Przez takie debilne pomysły jak DWP do dziś pamietem ten filmik :lol: Hahahahah mocne, po ile te glocki były, że z $16000 tyle ich nakupili :D Jak grałem w CSS jakieś 2 lata temu właśnie był ten dynamic pricing i M4 czasami były po ~1k i też fajnie było :D Edytowane 7 Czerwca 2008 przez bociczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 Hahahahah mocne, po ile te glocki były, że z $16000 tyle ich nakupili :D Jak grałem w CSS jakieś 2 lata temu właśnie był ten dynamic pricing i M4 czasami były po ~1k i też fajnie było :D Po 1S były ;]. Deagle w pewnym momencie miał być za 21000$ :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 7 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2008 Stronka wciąż działa ;) http://www.steampowered.com/stats/csmarket/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2008 Stronka wciąż działa ;) http://www.steampowered.com/stats/csmarket/ :lol2: Wiecie co było jedynym plusem DWP ? Ze skasowali ammo ;]. I za 2,5 k miało sie ak47 plus full ammo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2008 silnik Orange Boxa wniesie do CS:S dużo zmian tak jak w przypadku DOD:S (kto gra w bete to wie), nowe hitboxy, cienie, efekty (wybuchy), W KOŃCU PRZENIKA SIĘ PRZEZ SWOICH (jak w tf2), jest DeathCam (widać kto cię zabił) i masa innych ulepszeń.Ja mam nadzieję, że z tym przenikaniem to jakiś żart :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 8 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2008 :lol2: Wiecie co było jedynym plusem DWP ? Ze skasowali ammo ;]. I za 2,5 k miało sie ak47 plus full ammo. To akurat zostało i się chwali ten pomysł ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...