Skocz do zawartości
poca

Counter Strike: Source - Rozgrywki Purepc

Rekomendowane odpowiedzi

W CSS mam defaultowe, a w 1.6 ustawione (defaultowe to samo) i jest na odwrót niż powinno być :D (CSS niski ping, 1.6 wysoki...)

To też zależy od serwa na jakim grasz (chodzi mi głównie o tick servera). U mnie przy ticku 66 mam dwa razy wyższy ping niż przy 100 ;] (w css). A na innym serwie jest odwrotnie. Mimo tego na tick 100 dużo lepiej mi sie grało (nie było jakby lagowania hitboxów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No gra więcej , bo starsza gra. Poza tym na 10 letnim trutniu da radę pograc w 1.6 z fpsem rzędu 40-60 ;) , na source już tak kolorowo nie jest.

Apropo grafiki no coś mogliby pozmieniać np dynamiczne cienie itp to dużo roboty tam nie ma . Coś mi się wydaje , że chyba nic tam nie zmienią , a dopiero nowy cs to wniesie ;/.

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No gra więcej , bo starsza gra. Poza tym na 10 letnim trutniu da radę pograc w 1.6 z fpsem rzędu 40-60 ;) , na source już tak kolorowo nie jest.

Apropo grafiki no coś mogliby pozmieniać np dynamiczne cienie itp to dużo roboty tam nie ma . Coś mi się wydaje , że chyba nic tam nie zmienią , a dopiero nowy cs to wniesie ;/.

 

mogliby poprawić przenikanie cieni przez podłogę / ściany i hitboxy :)

To będzie nowy CS? :D

Może jakaś polska produkcja? Kontratak: Kod Źródłowy ! ;] (wiem to nie było śmieszne)

Mogliby popoprawiać te wszystkie cienie itp. to fakt, ale wtedy gra stałaby się trudniejsza :P (średnia wiekowa podskoczyłaby z 9 do ~13 lat ;] - szczególnie na nonsteamie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech oni se wsadza w odbyty te swoje updaty, podpisali jakas umowe chyba z producentami sprzetu i przez te 4 lata wydajac milion updatow "polepszajacych" jakis dany shit, nie zmienili znaczaco grafiki. Obecnie granie na sprzecie, dla ktorego 4 lata temu ta gra byla malym wyzwaniem obecnie jest rzecza nieosiagalna, z powodu 10fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech oni se wsadza w odbyty te swoje updaty, podpisali jakas umowe chyba z producentami sprzetu i przez te 4 lata wydajac milion updatow "polepszajacych" jakis dany shit, nie zmienili znaczaco grafiki. Obecnie granie na sprzecie, dla ktorego 4 lata temu ta gra byla malym wyzwaniem obecnie jest rzecza nieosiagalna, z powodu 10fps.

Mi wystarczył format, żeby z 100fps zjechało mi do 30fps bez powodu (te same stery i wszystko + wersja steam) :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update z 2 jajkami już wkrótce.

 

DoD: Source już się takiego doczekał, narazie w formie BETA.

 

następny ma być CS: Source

 

silnik Orange Boxa wniesie do CS:S dużo zmian tak jak w przypadku DOD:S (kto gra w bete to wie), nowe hitboxy, cienie, efekty (wybuchy), W KOŃCU PRZENIKA SIĘ PRZEZ SWOICH (jak w tf2), jest DeathCam (widać kto cię zabił) i masa innych ulepszeń.

Edytowane przez stranded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie jest to najgłupsze co zrobili w tej becie, reszta bez rewelacji. Nadal z odległości dwóch kroków strzelasz w kolesie w stopę za 86 hp, a celowałeś w korpus lub ramiona. Jeśli zrobią te duchy w cs:s to już widzę gniew normalnych/klanowiczów/pro graczy. Nie wiem po co do tego rozwiązania wracają, to prehistoria.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przenikanie postaci - powaliło ich już do końca ? :mur:

 

Jak wprowadzą to pewnie po tygodniu/miesiącu to wyłączą. Tak samo jak to było z dynamic price... Ewentualnie będzie się to dało wyłaczyć na serwerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przenikanie postaci - powaliło ich już do końca ? :mur:

 

Jak wprowadzą to pewnie po tygodniu/miesiącu to wyłączą. Tak samo jak to było z dynamic price... Ewentualnie będzie się to dało wyłaczyć na serwerze.

Dokladnie. Przez takie debilne pomysły jak DWP do dziś pamietem ten filmik :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie. Przez takie debilne pomysły jak DWP do dziś pamietem ten filmik :lol:

Hahahahah mocne, po ile te glocki były, że z $16000 tyle ich nakupili :D

Jak grałem w CSS jakieś 2 lata temu właśnie był ten dynamic pricing i M4 czasami były po ~1k i też fajnie było :D

Edytowane przez bociczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahahahah mocne, po ile te glocki były, że z $16000 tyle ich nakupili :D

Jak grałem w CSS jakieś 2 lata temu właśnie był ten dynamic pricing i M4 czasami były po ~1k i też fajnie było :D

Po 1S były ;]. Deagle w pewnym momencie miał być za 21000$ :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik Orange Boxa wniesie do CS:S dużo zmian tak jak w przypadku DOD:S (kto gra w bete to wie), nowe hitboxy, cienie, efekty (wybuchy), W KOŃCU PRZENIKA SIĘ PRZEZ SWOICH (jak w tf2), jest DeathCam (widać kto cię zabił) i masa innych ulepszeń.

Ja mam nadzieję, że z tym przenikaniem to jakiś żart :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...