FastlY Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Serwer nadal nie działa :( Steam daje info o nowym updajcie......wieeeeeeeele zmian ;] An update is available for Counter-Strike: Source. The update will be applied automatically when your Steam client is restarted. This update addresses requests for more realism in Counter-Strike: Source. The changes are as follows: Features/Additions Doubled player speed when jumping. The effect to cumulative, so the more you jump, the faster you go. Cut price of AWP by 50%. Added akimbo Riot Shield to buy menu. Removed de_dust from mapcycle. Realism Enhancements: Knives: Between rounds, it is suggested that you unsheath the weapon and repeatedly press the attack key to air it out as the leather now collects moisture and creates pits on the blade, making it less effective in the next round. Shotguns: 1. Firing the shotgun without ammo loaded will now cause it to jam. 2. When the shotgun jams, press F2 to fill out form DA-1823-00/A12-H8. 3. You should then hear a scribbling sound. When it stops, press F3 to send the request to LIDM. 4. Failure to do paperwork before pressing F3 will result in the immediate return of the unrepaired shotgun. 5. The repairs can take 1-2 rounds for completion. During that time, you cannot purchase a replacement firearm and may only use your sidearm or knife. Player Models: Several models now feature eyewear. This is a completely cosmetic enhancement with the following exceptions: Part EP-7829-292-2 must be purchased and worn correctly at all times in order to see during the round. In between rounds, you may purchase and use part EC-2231-833-H34 to clean your EP-7829-292-2. Note: that this does not clean the eyewear itself! To clean the eyewear, you need to purchase and use the designated cleaner, EC-2231-233-H34, EC-2231-523-H34, or EC-2231-239-H34a respectively depending on your model's eyewear. You can determine the part # of the correct cleaner by asking someone. Machine and submachine guns: At least once every five rounds, press F1 to inspect the weapon: A musical cue indicates that the inspection has started. Now press F1 again repeatedly to clean and lubricate the weapon. Your Preventative Maintenance Status (either "cleaning" or "lubricating") is determined by the speed with which you press the F1 key and will be displayed above your head. To accurately simulate real life maintenance mistakes, pressing F1 too quickly will lubricate either the bolt face or the trunnion block. Pressing F1 too slowly sprays lubricant directly into the buffer tube. All mistakes render the gun inoperable, though this may not become immediately apparent. Experiment with keypress timing to avoid (and discover!) other common maintenance errors. In order to balance the improved stopping power of a well-maintained weapon, the reloading process has been made much less reliable. When reloading, you should listen for two or three distinct clicks over a period of several seconds. If you hear one click or no clicks or more than two clicks, you've bent the link ejector chute and the gun will most likely explode on the next attempt to fire it, though it may not. tak mi śmierdzą 1.04 te pierwsze wiadomoście że nie wiem, śmiech na sali .... :lol: a updatu żadnego nie ściągał steam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr3zer Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 (edytowane) R9550@400/270 mat_dxlevel 81 ustawienia: 800x600 model: medium texture: high water: simple shadow: low shader: high aax2 afx2 video stress test - 94.43 FPS Jesli Ci nie wyrabia wyzsza rozdzialke to proponuje zwiekszyc heapsize. Domyslnie ustawione jest na 64 Mb. Edytowane 2 Kwietnia 2005 przez fr3zer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Fastly: wiadomo, ze to sciema, ale jakby dali bunny hopy to bym sie cieszyl ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 No wlasnie, wlaczam steama - o jakiś update...a tu nic - nie zasysa się : > Zmiany przeogromne :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Ten update to jest jeden wielki ROTFL - szkoda ze nie jest prawdziwy ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zeby jakies mniejsze glupoty wymyslili, a tu: -bunny hopy -awp -50% ceny -noz rozwalajacy sie w kaburze z powodu braku tlenu :blink: -czyszczenie szotgana przez 2 rundy :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastlY Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Added akimbo Riot Shield to buy menu. tego nie rosumiem.. :mellow: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 czy to przypadkiem nie jest ta lzejsza oslona z napisem POLICE przy roznego rodzaju demonstracjach? :D bylaby jazda :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastlY Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 czy to przypadkiem nie jest ta lzejsza oslona z napisem POLICE przy roznego rodzaju demonstracjach? :D bylaby jazda :lol: 1363463[/snapback] podobne do tej tarczy z 1.6? :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 (edytowane) R9550@400/270 mat_dxlevel 81 ustawienia: 800x600 model: medium texture: high water: simple shadow: low shader: high aax2 afx2 video stress test - 94.43 FPS Jesli Ci nie wyrabia wyzsza rozdzialke to proponuje zwiekszyc heapsize. Domyslnie ustawione jest na 64 Mb. 1363344[/snapback] Podaje ustawienia. Imho im mniejsza rozdzialka tym latwiej zobaczyc roznice. I stress testem nie testujemy ;] Musze wymyslic sposob testowania w csie :P Edytowane 2 Kwietnia 2005 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 (edytowane) Cały update to prima aprilis, nic więcej. Testując gierkę w 640 - testujesz wydajność proca, Ci z A64 wygrają. Testując w 1024 testujesz grafę. Stress test to kapa - sczególnie teraz, gdy zamiast witraży kręcą się "Errory". Imo Valve to jedna z firm zatrudniająca największych partaczy, czy to programistów czy testerów. Co update - coś zwalone. Poprzednim zwalili funkcję BACKUP. Dobrze, że koleś o tym pisał na steampowered, pokombinowałem z jego poradą i działa. Teraz zwalili sobie sami textury (tak to na piracie na Prodigy miałem). Co za firma ! W koło mało ważne rzeczy poprawiają, a błędów na mapach nikt nie ruszy. Wczoraj koleś zaciął się na łóżku - normalka (nie pamiętam nazwy mapy). Test do HL -można nagrać - ściągnąć jakieś demko i z komendą Timedemo 1 puścić i to mieży fps z gry. Jakoś tak, sam nie testowałem ;) Jeżeli chcecie co nieco poczytać, to zapraszam na http://benchmark.pl/ i po prawej kliknąć (LOL) "Wybieramy sprzęt do HL2", albo z tej samej strony http://benchmark.pl/artykuly/testy/zestaw_...5/strona-1.html "Zestaw gracza 2005 wg Benchmark.pl". Pozdro ! Edytowane 2 Kwietnia 2005 przez KZI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dabek Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 @Taipan te wyniczki to masz na DX 8.1 czy 7?? Bo jeśli na DX 7, to jednak mój FX jest od jakieś karty lepszy :] Dla mnie ten stress test jest miarodajny, ale z takim przelicznikiem, że jak powyżej 150 fps to można spokojnie grać na każdej mapie z 16 osobami i fps nie spada poniżej 50. Jeśli mi fps spadnie do granicy 50 to np. z kałasza nie da sie grać, bo zanim recoil mi sie zmniejszy do normalnej postaci to zgine nie trafiając kolesia. Lecz jeśli ktoś jest wytrenowany przyzwyczajony do takich sytuacji to bez problemu zabija z bardzo rozszerzonym celownikiem, mi sie to udaje czasem. Ostatnio sprawdzałem, że przy 100fps celownik zwęża się 2 razy krócej niż przy fps 50. Problem rozwiązuje cl_crosshairscale ustawione np na 5000, wtedy celownik jest bardzo mały i sie prawie nie rozszerza, ale wtedy broń jest mniej celna, ma tak jak by większy rozrzut. Sprawdziłem to na aim mapce, na koniec mapki spray z taką tarczą (wiecie o co mi chodzi, taka tarcza co sie gra w lotki itp) i strzelam do niego seriami po 2 z kałasza z końca mapy i przy celowniku small czyli 1200 może tylko 1-2 strzały nie są na środku tarczy-sprayu co jest na ścianie, a przy celowniku 5000 strzelając takim sposobem poza tarczą jest 5-7 kul. Ostatnio znalazłem bardzo fajną komende r_3dsky, którą wyłącza otoczenie i zwieksza to fps, lecz żeby to użyć sv_cheats musi być włączone, czyli komenda nie użyteczna, czytając forum steama dowiedziałem sie że VAC2, bedzie to uważał za czita, więc nie ma nadzieji dla tych co mają mało fps na zwiekszenie. Tutaj ino o VAC2, gdzie napisane jest jasno o tej komendzie i wiele innych ciekawych rzeczy :] Tutaj daje screeny, gdzie pokazane jest jak to wygląda i ile daje fps. Nie rozumiem czemu ta komenda jest uznawana jako czit, przecież nic złego nie robi, wręcz przeciwnie daje więcej fps: Jak widzicie u mnie w najgorszym przypadku daje 15% wiecej fps, a w najlepszym daje aż 36% więcej fps. :D KZI masz racje, ze testując w 640*480 testujesz proca, a w1024*768 testujesz grafe, ale weś pod uwage DX, każdy wie, że w DX 7 testujesz proca, w 8 troszeczke, a 9 prawie wcale nie testujesz proca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taipan Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Dabek zawsze mialem standardowe dx czyli 81, przed chwila zmniejszylem do 7 i przybylo dosc znacznie fps 150-->180 , 160-->190. Niestety spadek jakosci obrazu tez jest odczuwalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dabek Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Więc jednak mój FX jest gorszy, ale poczekaj pare dni i 200fps w stress test bede mieć, wreszcie nowa zasiłka bedzie na dniach, wiec sie pobawie troche wiecej procem i grafą:P. Teraz mam w DX 8,1 120 fps :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Jak wymusić dx 8.1 ? Nie chce mi się szukać :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bania Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 no do szukania zbyt wiele nie masz... ;] mat_dxlevel 81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Łatwo mowic ;] Jak wpisuje w konsoli mat_dxlevel 81 to zmienia mi sie na dx7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 przetestowalem u siebie 7 , 8, 8.1, i 9 i powiem ze roznica w vst pomiedzy dx7 a dx8 wynosila troche ponad 11fps... czyli cos kolo 16~18 % mowie o rozdzielczosci 960 na costam. imo jak ktos naprawde potrzebuje kazdej klatki bo kocha rzeznie w stylu q zamiast spokojnego cs'a to mozna sie bawic. ja zostaje przy 9.0 ladnie i w miare plynnie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 (edytowane) @ DABEL & r_3dsky Na poczatku posta owszem pisze ze vacek bedzie dawal bana ale poczytaj dalej :wink: Samo valve zaprzecza sobie. Userzy dobrze napisali ze jesli komenda nie lamie umowy ~~ to nie moga banowac bo nie jest cheat a skrypt ktory jest zaimplementowany w gre, dany uzytkownikom. A korzystanie z silnika gry nie zlamaniem umowy, ~~ Jak ja czytalem ten artykul to mi sie smiac chcialo tbh. Tyle pytan, wszystkie odpowiedzi wimijajace albo nierealne... napisane w celu przestraszenia userow Jak u was ze stabilnoscia sterow 71.>3x Bo na 71.84 bodajze po 5 minutach zaliczylem wysyp do pulpitu. Wiecej nie gralem bo poszedlem spac :razz: az mi sie wierzyc nie chce ze proc o 200-300mhz tyle daje ale wyprobuje ale musi nadejsc noc i chlodek :mur: Ciagle jade na WRIV a nie chce przekraczac 45*C wedlug biosu ale na dotyk radiator jest cieply... PS. Zapomnialem :P Nie chce sie scigac na rozdzialce 800*600 i wyzej bo mam 64MB'ego GF 4Ti ;/ O ile 800*600 jeszcze przejdzie to wyzej nie ma sensu :-| PS2. Czy w tym Csie sa jakies pie***** wallshoty czy ten engine jest tak zje***** ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS3. Co oznacza variability po skonczeniu timedemo? Ilosc minimalnych klatek czy odchyl +/- od srednich fps? Edytowane 2 Kwietnia 2005 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Mam problema: Jeżeli w autoexec ustawie dx 7, to w czasie gry, w miescju wystepowania żródeł swiatła pojawiają sie bialy kwadrat z przekatnymi :( Najgorsze jest to ze widze te białe gówienka poprzez sciany :( Po ustawieniu w czasie gry w konsoli dx 9 (w autoexec tez) krzyzyki znikaja a grafa ma wszystkie bajery :D Nastepnie wlaczam w konsoli dx 7, grafa sie pogarsza, fps wzrasta, a białych krzyków nie ma! Co jest:> Te zabawy z cfg które podaliscie tylko upewniły mie że mam do [gluteus maximus] procka... Jedyna komenda bylo heatsize, ktore dało mi z 10fps... no i dxlevel ofkoz. Te inne jakos mi szczegolnie nie pomogly. W strestescie wyniki uzyskane w 640x480 sa bardzo podobne do tych na 1024x768, co tylko potwierdza słabośc mojego procka :( karta graficzna sobie radzi... No nic juz chyba wiecej nie zrobie, chyba ze sa jakies specialne komendy ktore pomagają procesorowi, a nie tylko obnizaja jakosc obrazu i daja odpaczac grafice :P? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Są: np Overclocking ;) Jakiego masz proca ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 (edytowane) Ustawienia testowe Sprzet 200x11 - 3200+ 512MB... 2.5-3-3-x ONLY 640*480 AA i AF 0x Wszystkie detale na low Cienie itd low Simple water Vsync off Bilinear Configi i Skrypty A-mat_dxlevel 70 || B-mat_dxlevel 81 Unbind all w konsoli exec config.cfg exec test.cfg (ustawienia test cfg) mp_decals "0" r_decals "0" r_propsmaxdist "1000" r_rainalpha "0" r_RainSimulate "0" r_WaterDrawReflection "0" r_RainSplashPercentage "0" r_sse "1" r_sse2 "0" violence_ablood "0" violence_hblood "0" violence_agibs "0" violence_hgibs "0" cl_detaildist "700" cl_detailfade "200" cl_show_bloodsprays "1" cl_show_splashes "0" cl_lagcomp_errorcheck "1" cl_phys_props_enable "0" cl_phys_props_max "0" mat_bloom "1" mat_antialias "0" mat_bumpmap "0" mat_clipz "1" mat_compressedtextures "1" mat_mipmaptextures "1" mat_specular "0" fog_enable "0" hud_saytext "0" Dopisac do Lunch Options: -nojoy -noaafonts -width 640 –height 480 Dowolne Lunche -heapsize -zone -preload System najlepiej bez optymalizacji ... Testujemy Timedemo <nazwa dema> Demko #1 Demko #2 ------------------------------------------------- Testowal ktos roznice w AGP aparture size? Przy512MB ustawilem 128MB Jakie heapsize ustawiliscie przy 512MB ramu? Edytowane 2 Kwietnia 2005 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dabek Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Xpektor miałem ten sam problem z tymi kwadracikami i zawsze po włączeniu gray DX 8 a potem 7 i grałem, ale znalazłem lepszą metode. Dopisałem do autoexec komende mat_dxlevel 71. 8) O komendzie heatsize coś słyszałem, ale nie wiem na jakiej zasadzie to działa, ile daje fps i jakąś wpisać wartość. Jest ktoś taki kto by mi to i innym userom wyjaśnił :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 :wink: Kilka stron wczesniej opisalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 To przeklej jeszcze raz.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 A ja mam 2 pyt. 1. Co zrobic aby nie bylo problemu ze po przestawieniu z 1024*768 na 800*600 z prawej strony mam czarny pionowy pasek ok 3-4cm. Bo nie chce za kazdym razem po wejsciu i wyjsciu w/z CS'a zmieniac geometrii na monitorze. 2. Co moze byc przyczyna, ze zazwyczaj pierwsze uruchomienie CS'a po odpaleniu steama'a jest taki ze nie dziala mi voice speak i kucanie. Oba te bindy sa na myszce. Przez to musze nieraz wylaczyc i wlaczyc gre jeszcze raz, steama nie trzeba wlaczac ponownie. Czy mozliwe ze to jakeis problemy ze sterownikami? Dzieje sie tak komus jeszcze na MouseWare? I czy MouseWare'y od mx510 nie beda robily zadnych problemow przy mx500? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harlus Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 (edytowane) A ja mam 2 pyt. 1. Co zrobic aby nie bylo problemu ze po przestawieniu z 1024*768 na 800*600 z prawej strony mam czarny pionowy pasek ok 3-4cm. Bo nie chce za kazdym razem po wejsciu i wyjsciu w/z CS'a zmieniac geometrii na monitorze. 2. Co moze byc przyczyna, ze zazwyczaj pierwsze uruchomienie CS'a po odpaleniu steama'a jest taki ze nie dziala mi voice speak i kucanie. Oba te bindy sa na myszce. Przez to musze nieraz wylaczyc i wlaczyc gre jeszcze raz, steama nie trzeba wlaczac ponownie. Czy mozliwe ze to jakeis problemy ze sterownikami? Dzieje sie tak komus jeszcze na MouseWare? I czy MouseWare'y od mx510 nie beda robily zadnych problemow przy mx500? 1364256[/snapback] 1. jaki masz monitor? lcd? 2. ja mam podobny problem - czesto jak odpale css (w 1.6 podobnie) nie dzialaja mi boczne przyciski myszy (mx310) - musze wyjsc do windy, odpalic mwadvance (mouseware advanced settings - program do sciagniecia ze strony logitecha) i jak wroce do gry to wszystko juz dziala. EDIT: przy problemie z bocznymi przyciskami wystepuje rowniez problem z akcleleracja - mam ja wylaczona w "launch options" komendami -noforcemparms -noforcemaccel (w windzie jest ustawiona na low) i gdy nie dzialaja boczne przyciski, dziala akcjeleracja. dopiero jak uruchomie mwadvance - znikaja oba problemy. Edytowane 2 Kwietnia 2005 przez harlus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Jest to komenda ktora przeznacza jakby na stale max uzycie ramu fizycznego przez hl2/source. Generalnie przy 128mb nie powinno to przekroczyc 50% ramu. -heapsize 53000 Przy wiekszej ilosci mozna to zwiekszac tak zeby zostawic systemowi i programom w tle zeby mialy jakies 60-120MB spokojnie wystarczy. Generalna zasada (jest to moje rozumowanie) Ram fizyczny(-)AGP aparture size(-)Ram dla windowsa = Heapsize Np. 768MB-128MB-~120MB=520000 Jak dacie za duzo to sie po prostu gra nie odpali :wink: Przy 256MB -heapsize 173000 512MB -heapsize 420000 768MB -heapsize 620000 1GB -heapsize 850000 Wszystko jest na oko Zostaje jeszcze pare komend "-zone" - jest to komenda przeznaczajaca ilosc ramu pod znana konsolke. Generalnie -zone powinno to byc 3% wartosci -heapsize -preload - laduje przed mapa wszystkie textury wiec w trakcie gry nie powinno byc doladowywan. stosowac tylkoe przy duzej ilosci ramu. Nie wiem jak w hl2/source ale mysle ze mozna to stosowac jak ktos ma wiecej lub 512MB -16bpp -nojoy -full (paleta barw - nie wiem czy dziala w hl2/source, wyklucza dziala joya - daje wiekszosc wydajnosc i ostatnie to pelny ekran.) -noforcemparms -noforcemaccel Wylaczaja na stale akceracje myszy. Stosowac zamiast mouse fixow itp. Gdyz jesli stosuje sie obydwie metody dziwnie sie czasem gra. -width 800 –height 600 rozdzialka, chyba proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 1. jaki masz monitor? lcd? 2. ja mam podobny problem - czesto jak odpale css (w 1.6 podobnie) nie dzialaja mi boczne przyciski myszy (mx310) - musze wyjsc do windy, odpalic mwadvance (mouseware advanced settings - program do sciagniecia ze strony logitecha) i jak wroce do gry to wszystko juz dziala. 1364270[/snapback] 1. CRT- Philips 107P50 (jesli ma to jakies znaczenie) 2. Wlasnie o te boczne przyciski mi chodzi. Wiec widze, ze problem nie tylko mnie dotyczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makatiel Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Ustawienia testowe Testujemy Timedemo <nazwa dema> Zrobilem z takimi ustawieniami jak podales mat_dxlevel 70 test 1.dem 499 frames 2.920 seconds 170.91 fps 13.027 fps variability test2.dem 610 frames 12.140 seconds 50.25 fps 5.035 fps variability mat_dxlevel 81 test1.dem 499 frames 3.092 seconds 161.38 fps 17.214 fps variability test2.dem 610 frames 12.133 seconds 50.28 fps 5.289 fps variability mat_dxlevel 90 test1.dem 499 frames 3.191 seconds 156.40 fps 15.737 fps variability test2.dem 610 frames 12.160 seconds 50.16 fps 5.459 fps variability Dodatkowo test mat_dxlevel 90 1024x768 wszystko high, AA wylaczone, filtering trilinear test1.dem 499 frames 3.781 seconds 131.96 fps 26.815 fps variability test2.dem 610 frames 13.262 seconds 46.00 fps 5.096 fps variability Dodatkowo test mat_dxlevel 90 1024x768 high, AA 6x, Filtering 16x test1.dem 499 frames 7.987 seconds 62.48 fps 11.476 fps variability test2.dem 610 frames 13.786 seconds 44.25 fps 5.662 fps variability Codzienny config, mat_dxlevel 90 1024x768,AA wylaczone, Filtering trilinear, Reflect world, reszta high test1.dem 499 frames 3.454 seconds 144.47 fps 21.959 fps variability test2.dem 610 frames 12.995 seconds 46.94 fps 6.258 fps variability Wniosek tylko jeden - wole ladna gre na mat_dxlevel 90 w 1024x768 niz 26 fps wiecej w najnizszej jakosci jaka jest mozliwa i praktycznie nic nie widziec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...