romek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Hmm, grasz w Source?:> 1480308[/snapback] Pewnie nie 1480318[/snapback] Gram, gram jak mam trochę czasu i chęci. Tylko tragedia jest z moim dostawcą internetowym bo wieczorem mam spore pingi dopiero koło 11-12 zaczyna być dobrze. Pograć mogę, nałogowcem nie jestem :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zabili... Zrypali... Zepsuli... Nie spotkałem jeszcze gracza który grając od 1.0 polubił nowego prodka tak jak starego... Wszyscy go traktują jak nową mapę, tak samo jak inferno... Poprostu to była najbardziej klimatyczna mapa w starym CSie, a teraz... Ma klimat, ale inny, nie taki... Nie twierdzę że jest zła, poprostu to już nie ten sam prodek i nie ten sam niepowtarzalny klimat... Dlaczego d, d2, azteca i inne potrafili nie schrzanić a najlepsze mapy tak spindolili... Prodigy było najbardziej klimatyczne, zabili klimat, Inferno było ulubioną i uważaną za najlepszą przez setki tysięcy graczy mapą... Zabili... 1480461[/snapback] Ja wogole cie nie rozumiem... Dlaczego grasz w source skoro tak wszystko tam zrypali i wszystko jest takie do doopy? Czemu nie grasz w "lepszego" cs 1.6 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja wogole cie nie rozumiem... Dlaczego grasz w source skoro tak wszystko tam zrypali i wszystko jest takie do doopy? Czemu nie grasz w "lepszego" cs 1.6 ??Nie lubie takich gadek, ale tym razem sie zgadzam... Jedyne co zmienili na prodku to to, ze nie mozna wskoczyc na lampe przy domku, oraz miejsce do wskoczenia przy respie ct. Prodek jest imo swietnie zrobiony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUD Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Na inferno w source jeszcze nie grałem w 1.6 nienawidziłem tej mapki. Co do prodigy mapka zmieniła klimat ale nie jest aż tak źle. Ja cierpliwie czekam na mojego assulta :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Assault bedzie na polu ogorkowym z drzewkami i ptaszkami. Nowe inferno. Nie podoba mi sie bo trzeba sie przyzwyczaic ze mapy w Source nie beda szly tylko pod grywalnosc, ale tez pod grafike. Dlatego macie tam te wszystkie fontanny i inne dup.erele ;] Romek - gdzie grywasz i pod jakim nickiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUD Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Assault bedzie na polu ogorkowym z drzewkami i ptaszkami. FAZA!!!!!!!! Lubie ogrody. :mur: :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RogerWhite Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 A czego sie spodziewałes :lol: ;] Kwiatuszki beda zmutowane ogórki fontanna na srodku :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Pod dwiema ksywkami: Ozon_Free [PL] i Romek ... PL. A serwy różne, kilka w Polsce (to kiedyś), teraz pykne raz na jakiś czas z kilkoma kumplami z zagranicy. Kiedyś się ustawimy to sobie pykniemy :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Oj chyba bede musial sie poprawic. Obejzalem 2 screeny z nowego assualta i powiem ze nawet nawet to wyglada. Troszke za ciemno, ale jakos tak fajnie. Troszke juz mi sie przejadl ten fabryczny klimat map w CS, ale jakos sie przyzwyczaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morbider Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Włącz tego firewalla z WinXP SP2, usuń reguły steam.exe i hl2.exe i dodaj je jeszcze raz, u mnie to pomogło. 1479869[/snapback] bania wywalić i co potem, odpalic steama i jak sie zapyta to dodać tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bania Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 dokładnie, u mnie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C!@zzz Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 też przeroboli aż tak mapki żeby były inne niż w przerobiony nie orignalne oraz żeby się rożniły od tych w cs 1.6 czy cz zauważcie że w każdym cs mapki się zmieniają. Gdy przeżuciłem się z cs 1.5 na cs 1.6 byłem w szoku gdy zagrałem de_aztec 1 raz ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja wogole cie nie rozumiem... Dlaczego grasz w source skoro tak wszystko tam zrypali i wszystko jest takie do doopy? Czemu nie grasz w "lepszego" cs 1.6 ?? 1480904[/snapback] Czy napisałem że wszystko? Napisałem że zrypali Prodigy i Inferno... I zdania nie zmienie, Ci co grają od dawna wiedzą o czym piszę a Wam już tłumaczyłem jakieś 10-15stron wstecz... Nie będe pisał setny raz tego samego bo Was moje argumenty nie ruszają... A co do tego dlaczego gram w Source, a nie 1.6, a no przez to, że się przyzwyczaiłem do Sourca, pozatym nie mam już czasu tyle grać... A 1.6 pod względem czasu był bardziej wymagający jeśli się chciało coś reprezentować sobą... Zresztą większość znajomych z 1.6 wogóle już przestała grać, rodziny itp. itd.... Nie mają czasu na zabawy :) Zresztą ja też mam coraz mniej... Spoko Wam się mapki podobają mi nie, wolny kraj, wolność wypowiedzi ;) Ja prodigy, a tymbardziej mojej ulubionej mapy Inferno im nie wybaczę :) Ale tak jak mówię, to moje zdanie, więc nie zarzucajcie mi nic (no może tylko to że napisałem że starym graczą też nie, ale wystarczy zajżejć na forum spowered...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enigma_pl Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 I ja się podpisuję pod słowami maka. Prodigy w 1.5 było fajną mapką, zaś ta wersja mi nie przypadła do gustu. Co do Inferno - mapa naprawdę super, przynajmniej była. Na inferno można było grać i grać!! :D Teraz niestety nie jest to to czego oczekiwałem. Pozmieniali trochę, brak klimatu... PS. Ciekaw jestem co będzie z assaultem, ale już widzę, że raczej mnie nie zadziwi... :? PS2. No i ofkoz Nuke... Żeby tego chociaż nie spieprzyli!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastlY Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 I ja się podpisuję pod słowami maka. Prodigy w 1.5 było fajną mapką, zaś ta wersja mi nie przypadła do gustu. Co do Inferno - mapa naprawdę super, przynajmniej była. Na inferno można było grać i grać!! :D Teraz niestety nie jest to to czego oczekiwałem. Pozmieniali trochę, brak klimatu... PS. Ciekaw jestem co będzie z assaultem, ale już widzę, że raczej mnie nie zadziwi... :? PS2. No i ofkoz Nuke... Żeby tego chociaż nie spieprzyli!! 1481548[/snapback] żebyś się nie zawiódł ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 dolny bs na njuku w kfiatkach :F ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RogerWhite Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 Ja bym chciałł zeby zaakceptowali tego ostatniego nuk'a ... Mogli by go udoskonalic...;] Ale gdzie tam Valve woli pokazac ze zrobi lepsze ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 Ja bym chciałł zeby zaakceptowali tego ostatniego nuk'a ... Mogli by go udoskonalic...;] Ale gdzie tam Valve woli pokazac ze zrobi lepsze ;) 1482012[/snapback] Widzisz rogerro... W starym CSie (1.5) Valve akceptowało najlepsze mapy (Inferno, Nuke, Assault i parę innych) i włączało do swojego dzieła, teraz wygląda to inaczej, Valve za wszelką cenę chce robić mapki z przepychem, górą wodotrysków itp. itd. Wiadomo postęp technologiczny poszedł, należy mapy udoskonalać, ale to co zrobili z Inferno nie rokuje nic dobrego następnym mapką... Może w przyszłości zaczną akceptować mapki z zewnątrz tak jak miało to miejsce kiedyś, choć wątpię żeby teraz było to takie proste (choćby ze względu na kwestię prawną...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RogerWhite Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 Wiem ze akceptowało ;] Teraz te mapy ktore robia to tylko oglądac a nie grac ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 (edytowane) Specjalnie do opisu Jina na gg... Swoją drogą żałosne zachowanie... Ile Ty masz lat? 10? :/ Choć nawet 10latki bardziej dorośle się zachowują... "prodigy jest z[ciach!]e, bo tak! klimatu nie ma i wogole!" i [ciach!]... Prodigy straciło klimat ponieważ: - zmienieli kolorystykę i zacienienie najważniejszych miejsc na mapie (IMO najważniejszy i zarzucany przez większość powód utraty klimatu przez prodka...) - dali jakieś piepr.zone bunkry (dało nowy klimat, zabrało stary) - śmieszne, nikomu niepotrzebne drzewka (wiem wiem, technika idzie do przodu, trzeba pchać jak najwięcej rzeczy mapę, vide inferno...) Pozatym nie da się wytłumaczyć komuś kto nie wychowywał się na CSie i z założenia jest ANTY wszystkim tekstom ANTY... (chyba zrozumieliście co? :P)... EDIT Oo może wytłumaczę to bardziej łopatologicznie... Masz fajną furę, wszystko super extra wypicowane, kolorystyka, radyjko, lakier, głośniki etc. Zabierają Ci ją i dają nowszy model... Więcej schowków, podstawek na kubki, nowocześniejsze radio, inna kolorystyka wnętrza, inne, "nowocześniejsze" alufelgi, itd.... Czujesz Jin o co mi chodzi? Czy nadal nie łapiesz? Edytowane 5 Czerwca 2005 przez mak777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 (edytowane) Pozatym nie da się wytłumaczyć komuś kto nie wychowywał się na CSie i z założenia jest ANTY wszystkim tekstom ANTY... (chyba zrozumieliście co? :P)...Pierwsza wersja cs'a w ktora gralem to byla beta z kumplami na lanie... Klimat? Moze powinni dac wogole te same tekstury co na pierwszym prodzie? I jeszcze buy zone ct taki jak w pierwszej wersji, siegajacy do dlugiej? To, ze dla ciebie stracil 'klimat' (:mur:) to mnie nie obchodzi, ale nie moge wytrzymac jak ktos pisze, ze prodigy jest beznadziejne bo stracilo klimat... Zeby porobili takie rzeczy jak na inferno, gdzie na dlugiej wsadzili jakies filary itp, zebys mial jakies argumenty, a nie po prostu "stracila klimat". Co do tego kto jest zalosny... Rozpisujesz sie na forum o tym co napisalem na gg, nie majac prawie nikogo z forum na mojej liscie, i nikt oprocz poci nie wie kto to napisal... Edytowane 5 Czerwca 2005 przez Jin* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enigma_pl Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 (...) Oo może wytłumaczę to bardziej łopatologicznie... Masz fajną furę, wszystko super extra wypicowane, kolorystyka, radyjko, lakier, głośniki etc. Zabierają Ci ją i dają nowszy model... Więcej schowków, podstawek na kubki, nowocześniejsze radio, inna kolorystyka wnętrza, inne, "nowocześniejsze" alufelgi, itd.... Czujesz Jin o co mi chodzi? Czy nadal nie łapiesz? Np. wymiana fajnego IMO Mercedes CL 500 na Mecedes Maybach 62? A dlaczego nie?! :D :D :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 wprowadzanie nowych wersji wszystkiego wiaze sie z ryzykiem ze starzy, zagrzybieni konserwatysci beda krecic nosem i mowic "a bo to bylo fajne wiec po [ciach!] to zmieniali" zawsze mozna wrocic do starej. proste 2 przyklady (moze nie najnowsze ale chyba beda niezle) nowy focus :arrow: zenada nowa astra :arrow: fajne ale to jest odczucie subiektywne i nie trzeba sie z nim zgadzac :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 (edytowane) wprowadzanie nowych wersji wszystkiego wiaze sie z ryzykiem ze starzy, zagrzybieni konserwatysci beda krecic nosem i mowic "a bo to bylo fajne wiec po [ciach!] to zmieniali" zawsze mozna wrocic do starej. Hehe, to fakt :P Ale mam prawo do tego żeby mi się nie podobało, tak jak żeby Tobie się podobało :) proste 2 przyklady (moze nie najnowsze ale chyba beda niezle) nowy focus :arrow: zenada nowa astra :arrow: fajne ale to jest odczucie subiektywne i nie trzeba sie z nim zgadzac :P 1482502[/snapback] No widzisz, ja tutaj dokładnie na odwrót, nowy kwiatek fajny, a astra jakoś średnio mi przypadła ;) Edytowane 5 Czerwca 2005 przez mak777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRAS Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 Ja mam problem ostatnio z laczeniem sie na serwer zatrzymuje sie laczenie przy "sending client info" i tak stoi dalej nie idzie a pliki potrzebne sciaga bez problemu kiedy uda mi sie dostac na serwer to przy zmianie mapy tez mam taki problem zatrzymuje sie wciaz w tym amym miejscu ? :mur: moze ktos wie co jest grane a deathmatch nie mam zadnego problemu laczy sie odrazu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zeby porobili takie rzeczy jak na inferno, gdzie na dlugiej wsadzili jakies filary itp, zebys mial jakies argumenty, a nie po prostu "stracila klimat". 1482087[/snapback] To jest chyba najbardziej irytujaca rzecz na inferno - te filary. Niby trzeba umieszczac przeszkody za ktorymi sie mozna ukryc ale te filary nie wiem dlaczego ale sa strasznie denerwujace... Na starym inferno dluga byla praktycznie czysta zupelnie inaczej sie tam gralo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2005 Yo. Ma pewnien problem z fpsami w cs:source. Wiadomo jaki , mamich za malo . Czesto fpsy spadaja mi do 15 - 20 a na de_infermo nawet do 10. Moj komp to: AMD athlon xp 2000 Mhz (133 fsb) geforce fx 5900xt 128 ram 256 bit od gainwarda (sterowniki 66.93) 640 ram (sdr ) w video stress tescie mam 63 fpsy na ustawieniach: rozdzielczosc: 1024-768 wszystkie detale full, simple reflection bez ancio i aa i bez verticaj sync . Problem w tym ze ja zmniejszam rozdzielczosc i detale w tescie mam prawie tyle samo fps kolo 65 :/. Nie wiem co mam z tym zrobic. Pliz help. jakis porgram moze macie p;. Może jakies lepsze sterowniki. Pomóżcie. A i jeszcze wynik w 3dmark03: 4763 pkt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goomba Opublikowano 7 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2005 Ramy za wolne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
N2O Opublikowano 7 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2005 SDR działa jak kaganiec... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 7 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2005 Yo. Ma pewnien problem z fpsami w cs:source. Wiadomo jaki , mamich za malo . Czesto fpsy spadaja mi do 15 - 20 a na de_infermo nawet do 10. Moj komp to: AMD athlon xp 2000 Mhz (133 fsb) geforce fx 5900xt 128 ram 256 bit od gainwarda (sterowniki 66.93) 640 ram (sdr ) w video stress tescie mam 63 fpsy na ustawieniach: rozdzielczosc: 1024-768 wszystkie detale full, simple reflection bez ancio i aa i bez verticaj sync . Problem w tym ze ja zmniejszam rozdzielczosc i detale w tescie mam prawie tyle samo fps kolo 65 :/. Nie wiem co mam z tym zrobic. Pliz help. jakis porgram moze macie p;. Może jakies lepsze sterowniki. Pomóżcie. A i jeszcze wynik w 3dmark03: 4763 pkt 1485488[/snapback] Problem? Jak na takie ustawienia to normalne FPSy na takim sprzęcie :) Daj sobie na medium lub low to będzie lepiej... A stress test może służyć tylko do porównywania z innymi konfiguracjami... Nie ma nic wspólnego z FPSami w grze... Co z tego że w stressteście mam 160 jak w czasie gry 50-100... Dochodzą przeciwnicy, fizyka itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...