cozaq Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 Kaeres, kuki pytał o co innego: a nie wiesz jaki jest czas dostepu pamieci???jesli sie nie myle, to 4ns :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki1989 Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 Kaeres, kuki pytał o co innego: a nie wiesz jaki jest czas dostepu pamieci??? jesli sie nie myle, to 4ns icon_wink3.gif tak własnie o to sie pytałem, jesli naprawde kosztuja te 400zł to ja mam ją w du... :angry: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit_tm Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 witam czy niema ktoś takiej karty ???? klik klikklikklik albo czy ktoś nie wie czy idzie ją modować bo mam okazje tanio kupić !!!! pozdrawiam aha i pamięci hynix 3,6 :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaykay Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 Witam, mam taka karte do sprzedania. Szerszy opis znajduje sie w dziale "sprzedam". Zapraszam bo naprawde warto ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit_tm Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 ale mi nie hcodzi o winfasta tylko o ASUSA a dokładniej GeForce 6200 Asus EN6200GE/128M/A 128MB (128-bit) TV/DVI BOX PCI-E czy w tej karcie pujdzie odblokowac 8 potoków ??? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit_tm Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 czy ktoś mi powie co i jak z tymi ASUSKAMI ??? :angry: :angry: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga666 Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 jeśli jest to wersja na PCI-E to na 99% mozna odblokowac potoki, no chyba ze trafisz na jakis dziwny model :D :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylek Opublikowano 5 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2005 Jeszcze niestety nie mam GF6200 (zbieram kase) ale mam taką chrapkę ze ocho cho. Właśnie sprawdziłem sposob z ołowkiem. Jest to 100% metoda potrzebny tylko jest mięki ołowek miernik i trochę chęci. Co prawda nie robilem tego na karcie ale bawilem sie ze starą płytą głowną i umieszczonymi na niej opornikami. Z opornika 4k7 OHM mozna bez problemu zrobic 4k2 OHM z 90 OHM 70 OHM. Wystarczy najpierw "opormiczek po grzbiecie" porysować i sprawdzić miernikiem mało no to z jednej strony, zdrugiej a jak jeszcze mało to poprawic, najważniejsze tylko zeby za każdym razem sprawdzać opór miernikiem bo można troche za dużo nałożyc tego grafitu i GPU albo pamięć sie zjara. Juz zacieram rączki na tego GF :D Ale ten rusek poprostu się przyłożył i mu się udało, to wcale nie takie trudne :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaras Opublikowano 5 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2005 witam, jestem tu nowy. O podkrecaniu wiem niewiele. Mam geforce 6200@6600 Gigabyte na PCIE. Moj wynik w 3DMarku-u 03 to tylko: niecałe 3400. Grafika jest podkrecona 300@399, 500@650. Tylko 399 bo nie moge wiecej, gdyz suwak w PowerStripie nie idzie dalej a w V-Tuner2 jak zmieniam i daje go oraz save, to zaraz wraca na stare ustawienia. mam A64 3000+ 1800@2200, 2x 512 dual ch. acha, przed podkrecaniem mialem 2500 ;( prosze o pomoc jak dobic do 6000, bo tak powinienem. wnioskuje tak, czytajac wczesniejsze wypowiedzi osob z podobnymi konfigami kompa. prosze o wyrozumialosc i z gory dzieki. moge mailem udostepnic konfiguracje w excelu z 3dmarka, jesli ktos by chcial mi pomoc. pozdrawiam qaras Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit_tm Opublikowano 5 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2005 czasem jest tak że podkręcanie karty opłaca sie tylko do pewnego momentu a dalej wydajność spada chociaż niema artów a spróbuj przeinstalować system i inne sterki wgrać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 5 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2005 no garas na takim konfigu przy takierj karcie 2500 w 3DMark03 na standardowych ustawieniach to malo .. napewno odblokowales potoki ? ja juz po samym odblokowaniu potokow mialem ponad 5000 ^^' No chyba ze ten twoj gf to kastraty . .szyna 64-bit ? :lol: (ale to byloby dziwne bo przeciez w nich sie nigdy potoki nie odblokowuja. <hmmmm> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaras Opublikowano 5 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2005 cos mi nie pasuje. mam 128 bitowa (szerokosc magistrali). chyba o to chodzilo. sprawdzalem w everescie. gry ladnie mi chodza a przeciez przy tamtym wyniku to powinny byc jakies momenty gdzie mozna ujrzec slabosc posiadanej karty. na pewno odblokowane ma potoki. robilem zgodnie z komputerswiat. mam w riva osemeczke oraz w systemie widnieje geforce6600. moze zle testuje w 3dmarku? moze przy nie takiej rozdzielczosci. przepraszam za te dziwne moze domysly, ale po prostu nie wiem o co chodzi. oto szczegoly testu: 3DMark Score 3386 3DMarks GT1 - Wings of Fury 116,9 FPS GT2 - Battle of Proxycon 19,2 FPS GT3 - Troll's Lair 17,3 FPS GT4 - Mother Nature 26,0 FPS dziwne troche. w gt1 tak duzo, a reszta to chyba do bani :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ven0m Opublikowano 6 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2005 (edytowane) Zasada nr 1: do kręcenia używamy RivaTunera. Program ten wypisze Ci wszystko o karcie, pozwoli podkręcić i ustawić wiele opcji. Może ten PowerStrip zawinił albo coś innego, albo stery złe, bo jakoś ciężko mi to aakceptować że mam więcej w 3DMark05, niż Ty w 03, zwłaszcza że masz A64. Co jest jeszcze dziwne - Mother Nature to najbardziej wymagający test z 3DMarka05, podczas gdy pomijając Wings of Fury, masz na nim najlepszą szybkość... Wynik z samolotami też bez rewelacji... Edytowane 6 Września 2005 przez Ven0m Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaras Opublikowano 6 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2005 Mysle, ze nie jest to wina powerstripa, poniewaz przed "suwakami" mialem w tescie tylko ok. 2500 po odblokowaniu 6200@6600.w riva odblokowalem potoki ale nie podkrecalem tam bo nie znalazlem tej opcji.sprubuje dzis jak przyjde do domu. ale to nie wyjasnia jednak sprawy. sterowniki tez bym zostawil. sa 7.7.7.7 przy nowiutkim windowsie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor18 Opublikowano 6 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2005 (edytowane) Wiecie cos o ukladzie Nv44A czym sie on rozni od Nv44?? procz wykorzystania ddr2 Edytowane 6 Września 2005 przez kaczor18 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaras Opublikowano 6 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2005 dalej nie wiem o co chodzi. w everescie w zakladce karta wideo windows, wyswietla mi dwa razy moja karte, moze tu jest jakis haczyk. wklejam raport z everesta odnosnie zakladki "ekran". tam jest wszystko o moim gf. moze ktos cos przyuwazy nieprawidlowego. sorry za dlugosc. --------[ EVEREST Home Edition © 2003-2005 Lavalys, Inc. ]------------------------------------------------------------ Wersja EVEREST v2.01.347/pl Strona domowa http://www.lavalys.com/ Typ raportu Szybki raport Komputer QARAS Generator raportu Paweł System operacyjny Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 (WinXP Retail) Data 2005-09-06 Czas 19:13 --------[ Karta wideo Windows ]----------------------------------------------------------------------------------------- [ NVIDIA GeForce 6600 ] Właściwości karty wideo: Opis urządzenia NVIDIA GeForce 6600 Napis z karty GeForce 6600 Napis z BIOS'u Version 5.43.02.27.00 Typ mikroukładu GeForce 6600 Typ konwertera DAC Integrated RAMDAC Zainstalowane sterowniki nv4_disp (6.14.10.7777 - nVIDIA ForceWare 77.77) Rozmiar pamięci 128 MB Producent karty wideo: Nazwa firmy NVIDIA Corporation Informacje o produkcie http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=products Uaktualnienie sterowników http://www.nvidia.com/drivers [ NVIDIA GeForce 6600 ] Właściwości karty wideo: Opis urządzenia NVIDIA GeForce 6600 Napis z karty GeForce 6600 Napis z BIOS'u Version 5.43.02.27.00 Typ mikroukładu GeForce 6600 Typ konwertera DAC Integrated RAMDAC Zainstalowane sterowniki nv4_disp (6.14.10.7777 - nVIDIA ForceWare 77.77) Rozmiar pamięci 128 MB Producent karty wideo: Nazwa firmy NVIDIA Corporation Informacje o produkcie http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=products Uaktualnienie sterowników http://www.nvidia.com/drivers --------[ Karta wideo PCI / AGP ]--------------------------------------------------------------------------------------- nVIDIA GeForce 6600 PCI-E (Gigabyte GV-NX66) Karta wideo nVIDIA GeForce 6600 PCI-E Akcelerator 3D --------[ Procesor graficzny ]------------------------------------------------------------------------------------------ [ PCI Express x16: nVIDIA GeForce 6600 PCI-E ] Właściwości procesora graficznego: Karta wideo nVIDIA GeForce 6600 PCI-E Nazwa kodowa procesora graficznego NV43 Urządzenie PCI 10DE / 0141 Liczba tranzystorów 143 milion(ów) Technologia wykonania 0.11u Rozmiar procesora (Die Size) 150 mm2 Typ magistrali PCI Express x16 Rozmiar pamięci 128 MB Częstotliwość taktowania układu graficznego 299 MHz Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz Liczba potoków pikseli 8 Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok1 Liczba urządzeń cieniowania wierzchołków 3 (v3.0) Liczba urządzeń cieniowania pikseli 1 (v3.0) Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v9.0c Pixel Fillrate 2392 MPikseli/sek Texel Fillrate 2392 MTekseli/sek Właściwości magistrali pamięci: Typ magistrali DDR Szerokość magistrali 128-bitowy(a) Rzeczywista częstotliwość taktowania 250 MHz (DDR) Efektywna częstotliwość taktowania 501 MHz Przepustowość 8016 MB/sek Producent procesora graficznego: Nazwa firmy NVIDIA Corporation Informacje o produkcie http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=products Uaktualnienie sterowników http://www.nvidia.com/drivers nVIDIA Registers: nv-000000 043100A2 nv-100000 00000000 nv-100200 03003021 nv-10020C 08000000 nv-101000 A0C2D087 nv-680500 00000000 nv-680504 00000000 nv-680570 00000000 nv-680574 00000000 nv-68057C 80000802 nv-001540 001F0703 nv-004000 C001001C nv-004004 0E031304 nv-004020 E041001C nv-004024 1B040B02 --------[ Monitor ]----------------------------------------------------------------------------------------------------- [ Monitor domyślny ] [ Monitor domyślny ] [ Daewoo 511B ] Właściwości monitora: Nazwa monitora Daewoo 511B ID monitora DWE5113 Typ monitora 15" CRT Data produkcji Tydzień 30 / 1997 Numer seryjny 7301 Największy widzialny rozmiar ekranu 28 cm x 21 cm (13.8") Współczynnik proporcji obrazu 4:3 Częstotliwości odświeżania poziomego 30 - 69 kHz Częstotliwości odświeżania pionowego 50 - 120 Hz Największa rozdzielczość 1280 x 1024 Gamma 2.23 Obsługiwane tryby DPMS Suspend, Active-Off Obsługiwane tryby wideo: 640 x 480 120 Hz 800 x 600 105 Hz 1024 x 768 85 Hz 1152 x 864 75 Hz 1280 x 1024 60 Hz Producent monitora: Nazwa firmy Daewoo Electronics Co., Ltd. Informacje o produkcie http://www.daewooelectronics.co.kr/product2002/monitor.phtml Uaktualnienie sterowników http://www.daewooelectronics.co.kr/support...rd_name=Monitor [ Gateway VX1120 ] Właściwości monitora: Nazwa monitora Gateway VX1120 ID monitora GWY0460 Model GatewayVX1120 Typ monitora 22" CRT Data produkcji Tydzień 6 / 2001 Numer seryjny 102062166 Największy widzialny rozmiar ekranu 40 cm x 30 cm (19.7") Współczynnik proporcji obrazu 4:3 Częstotliwości odświeżania poziomego 30 - 121 kHz Częstotliwości odświeżania pionowego 50 - 160 Hz Największa rozdzielczość 2048 x 1536 Gamma 2.20 Obsługiwane tryby DPMS Standby, Suspend, Active-Off Obsługiwane tryby wideo: 640 x 480 160 Hz 800 x 600 160 Hz 1024 x 768 145 Hz 1152 x 864 130 Hz 1280 x 1024 110 Hz 1600 x 1200 95 Hz 1600 x 1280 85 Hz 1792 x 1344 85 Hz 1800 x 1440 75 Hz 1856 x 1392 80 Hz 1920 x 1080 105 Hz 1920 x 1200 95 Hz 1920 x 1440 75 Hz 2048 x 1536 70 Hz Producent monitora: Nazwa firmy Gateway, Inc. Informacje o produkcie http://www.gateway.com Uaktualnienie sterowników http://support.gateway.com --------[ Pulpit ]------------------------------------------------------------------------------------------------------ Właściwości pulpitu: Technologia wykonania Ekran rastrowy Rozdzielczość 1024 x 768 Głębia kolorów 32-bitowy(a) Liczba płaszczyzn koloru 1 Rozdzielczość czcionki ekranowej 96 dpi Szerokość / wysokość piksela 36 / 36 Przekątna piksela 51 Szybkość odświeżania pionowego 60 Hz Tapeta pulpitu C:\Documents and Settings\Paweł\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Wallpaper1.bmp Efekty pulpitu: Animacja pól kombi Włączone Efekt cieni dla etykiet ikon pulpitu Włączone Efekt płaskiego menu Włączone Wygładzanie krawędzi czcionek ekranowych Włączone Pokaż zawartość okna podczas przeciągania Włączone Gradientowa belka tytułowa okna Włączone Ukryj klawisze dostępu w menu Włączone Efekt śledzenia na bieżąco Włączone Zawijanie podpisu ikony Włączone Gładkie przewijanie pól list Włączone Animacja menu Włączone Efekt zanikania menu Włączone Animacja minimalizacji / maksymalizacji okna Włączone Cień wskaźnika myszy Włączone Efekt zanikania po wyborze Włączone Funkcja PokażDźwięki Wyłączone Animacja etykietek narzędzi Włączone Efekt zanikania etykietek narzędzi Włączone Rozszerzenie Windows Plus! Wyłączone Problemy i Sugestie: Problem At least 85 Hz vertical refresh rate is recommended for classic (CRT) displays. --------[ Wiele monitorów ]--------------------------------------------------------------------------------------------- \\.\DISPLAY1 Tak (0,0) (1024,768) \\.\DISPLAY2 Nie (1024,0) (2048,768) --------[ OpenGL ]------------------------------------------------------------------------------------------------------ Właściwości OpenGL: Sprzedawca NVIDIA Corporation Renderer GeForce 6600/PCI/SSE2/3DNOW! Wersja 2.0.0 Własności OpenGL: GL_ARB_color_buffer_float Obsługiwane GL_ARB_depth_texture Obsługiwane GL_ARB_draw_buffers Obsługiwane GL_ARB_fragment_program Obsługiwane GL_ARB_fragment_program_shadow Obsługiwane GL_ARB_fragment_shader Obsługiwane GL_ARB_half_float_pixel Obsługiwane GL_ARB_imaging Obsługiwane GL_ARB_multisample Obsługiwane GL_ARB_multitexture Obsługiwane GL_ARB_occlusion_query Obsługiwane GL_ARB_point_parameters Obsługiwane GL_ARB_point_sprite Obsługiwane GL_ARB_shadow Obsługiwane GL_ARB_shader_objects Obsługiwane GL_ARB_shading_language_100 Obsługiwane GL_ARB_texture_border_clamp Obsługiwane GL_ARB_texture_compression Obsługiwane GL_ARB_texture_cube_map Obsługiwane GL_ARB_texture_env_add Obsługiwane GL_ARB_texture_env_combine Obsługiwane GL_ARB_texture_env_dot3 Obsługiwane GL_ARB_texture_float Obsługiwane GL_ARB_texture_mirrored_repeat Obsługiwane GL_ARB_texture_non_power_of_two Obsługiwane GL_ARB_texture_rectangle Obsługiwane GL_ARB_transpose_matrix Obsługiwane GL_ARB_vertex_buffer_object Obsługiwane GL_ARB_vertex_program Obsługiwane GL_ARB_vertex_shader Obsługiwane GL_ARB_window_pos Obsługiwane GL_ATI_draw_buffers Obsługiwane GL_ATI_texture_float Obsługiwane GL_ATI_texture_mirror_once Obsługiwane GL_S3_s3tc Obsługiwane GL_EXT_texture_env_add Obsługiwane GL_EXT_abgr Obsługiwane GL_EXT_bgra Obsługiwane GL_EXT_blend_color Obsługiwane GL_EXT_blend_equation_separate Obsługiwane GL_EXT_blend_func_separate Obsługiwane GL_EXT_blend_minmax Obsługiwane GL_EXT_blend_subtract Obsługiwane GL_EXT_compiled_vertex_array Obsługiwane GL_EXT_Cg_shader Obsługiwane GL_EXT_depth_bounds_test Obsługiwane GL_EXT_draw_range_elements Obsługiwane GL_EXT_fog_coord Obsługiwane GL_EXT_framebuffer_object Obsługiwane GL_EXT_multi_draw_arrays Obsługiwane GL_EXT_packed_pixels Obsługiwane GL_EXT_pixel_buffer_object Obsługiwane GL_EXT_point_parameters Obsługiwane GL_EXT_rescale_normal Obsługiwane GL_EXT_secondary_color Obsługiwane GL_EXT_separate_specular_color Obsługiwane GL_EXT_shadow_funcs Obsługiwane GL_EXT_stencil_two_side Obsługiwane GL_EXT_stencil_wrap Obsługiwane GL_EXT_texture3D Obsługiwane GL_EXT_texture_compression_s3tc Obsługiwane GL_EXT_texture_cube_map Obsługiwane GL_EXT_texture_edge_clamp Obsługiwane GL_EXT_texture_env_combine Obsługiwane GL_EXT_texture_env_dot3 Obsługiwane GL_EXT_texture_filter_anisotropic Obsługiwane GL_EXT_texture_lod Obsługiwane GL_EXT_texture_lod_bias Obsługiwane GL_EXT_texture_mirror_clamp Obsługiwane GL_EXT_texture_object Obsługiwane GL_EXT_vertex_array Obsługiwane GL_HP_occlusion_test Obsługiwane GL_IBM_rasterpos_clip Obsługiwane GL_IBM_texture_mirrored_repeat Obsługiwane GL_KTX_buffer_region Obsługiwane GL_NV_blend_square Obsługiwane GL_NV_copy_depth_to_color Obsługiwane GL_NV_depth_clamp Obsługiwane GL_NV_fence Obsługiwane GL_NV_float_buffer Obsługiwane GL_NV_fog_distance Obsługiwane GL_NV_fragment_program Obsługiwane GL_NV_fragment_program_option Obsługiwane GL_NV_fragment_program2 Obsługiwane GL_NV_half_float Obsługiwane GL_NV_light_max_exponent Obsługiwane GL_NV_multisample_filter_hint Obsługiwane GL_NV_occlusion_query Obsługiwane GL_NV_packed_depth_stencil Obsługiwane GL_NV_pixel_data_range Obsługiwane GL_NV_point_sprite Obsługiwane GL_NV_primitive_restart Obsługiwane GL_NV_register_combiners Obsługiwane GL_NV_register_combiners2 Obsługiwane GL_NV_texgen_reflection Obsługiwane GL_NV_texture_compression_vtc Obsługiwane GL_NV_texture_env_combine4 Obsługiwane GL_NV_texture_expand_normal Obsługiwane GL_NV_texture_rectangle Obsługiwane GL_NV_texture_shader Obsługiwane GL_NV_texture_shader2 Obsługiwane GL_NV_texture_shader3 Obsługiwane GL_NV_vertex_array_range Obsługiwane GL_NV_vertex_array_range2 Obsługiwane GL_NV_vertex_program Obsługiwane GL_NV_vertex_program1_1 Obsługiwane GL_NV_vertex_program2 Obsługiwane GL_NV_vertex_program2_option Obsługiwane GL_NV_vertex_program3 Obsługiwane GL_NVX_conditional_render Obsługiwane GL_SGIS_generate_mipmap Obsługiwane GL_SGIS_texture_lod Obsługiwane GL_SGIX_depth_texture Obsługiwane GL_SGIX_shadow Obsługiwane GL_SUN_slice_accum Obsługiwane GL_WIN_swap_hint Obsługiwane WGL_EXT_swap_control Obsługiwane --------[ Debug - PCI ]------------------------------------------------------------------------------------------------- B00 D00 F00: nVIDIA nForce4 - HyperTransport Bridge Offset 00: DE 10 5E 00 06 00 B0 00 A3 00 80 05 00 00 00 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 FF 00 00 00 Offset 40: 00 00 00 00 08 E0 E0 01 22 00 11 11 D0 00 00 00 Offset 50: 23 05 7F 80 03 00 00 00 00 00 03 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 06 36 00 00 Offset 70: 44 44 00 00 D0 09 00 00 00 00 00 00 88 00 00 00 Offset 80: 13 FF 88 00 FA 00 00 00 03 00 00 00 61 00 00 00 Offset 90: 0E 10 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 01 01 01 01 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 03 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 08 00 01 A8 00 00 E0 FE 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D01 F00: nVIDIA MCP04 - LPC Bridge Offset 00: DE 10 50 00 0F 00 A0 00 A3 00 01 06 00 00 80 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 FF 00 00 00 Offset 40: DE 10 84 CB 00 F0 FF FE FA 3E FF 00 FA 3E FF 00 Offset 50: FA 3E FF 00 00 5A 62 02 00 00 00 01 00 00 FF FF Offset 60: 01 10 00 00 01 14 00 00 01 18 00 00 00 00 F9 FF Offset 70: 10 00 FF FF 41 00 00 00 00 00 44 19 10 02 D0 08 Offset 80: 09 10 00 8D 02 01 08 00 C0 00 00 01 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 33 00 00 00 00 00 21 64 87 A9 DE BC 00 00 Offset A0: 02 00 10 C1 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 90 02 EF 02 00 02 5F 02 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 35 82 80 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 14 10 01 00 00 00 50 00 80 20 00 00 61 44 44 11 Offset F0: 5A FF 5F BF 00 00 00 C0 10 FF FF FF 04 08 30 07 B00 D01 F01: nVIDIA MCP04 - SMBus Controller Offset 00: DE 10 52 00 01 00 B0 00 A2 00 05 0C 00 00 80 00 Offset 10: 01 FC 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 01 1C 00 00 41 1C 00 00 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 0B 01 03 01 Offset 40: DE 10 84 CB 01 00 02 C0 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 01 1C 00 00 41 1C 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D02 F00: nVIDIA MCP04 - OHCI USB Controller Offset 00: DE 10 5A 00 07 00 B0 00 A2 10 03 0C 00 00 80 00 Offset 10: 00 F0 BF FE 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 16 01 03 01 Offset 40: DE 10 84 CB 01 00 02 FE 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 2C 00 00 00 1D 47 40 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 FF FF FF 02 0A 30 07 B00 D02 F01: nVIDIA MCP04 - EHCI USB 2.0 Controller Offset 00: DE 10 5B 00 06 00 B0 00 A3 20 03 0C 00 00 80 00 Offset 10: 00 E0 BF FE 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 17 02 03 01 Offset 40: DE 10 84 CB 0A 80 98 20 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 20 20 01 00 00 60 18 85 03 2C 3F 01 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 08 05 00 10 20 80 89 3D B6 22 77 25 64 00 Offset 80: 01 00 02 FE 00 00 00 00 00 00 00 00 15 16 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 01 00 00 00 00 00 00 C0 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 33 00 11 22 44 00 00 00 FF 03 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 10 FF FF FF 00 00 30 07 B00 D04 F00: nVIDIA MCP04 - Audio Codec Interface Offset 00: DE 10 59 00 07 00 B0 00 A2 00 01 04 00 00 00 00 Offset 10: 01 F0 00 00 01 EC 00 00 00 D0 BF FE 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 14 01 02 05 Offset 40: DE 10 84 CB 01 00 02 06 00 00 00 00 06 01 00 21 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 FF FF FF 03 0A 30 07 B00 D06 F00: nVIDIA MCP04 - Parallel ATA Controller Offset 00: DE 10 53 00 05 00 B0 00 A2 8A 01 01 00 00 00 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 01 E0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 00 00 03 01 Offset 40: DE 10 84 CB 01 00 02 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 03 F0 05 00 00 00 00 00 A8 A8 20 20 5A 00 99 20 Offset 60: 00 00 C5 C6 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 E4 E6 15 00 00 02 0C 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 10 FF FF FF 07 12 30 07 B00 D07 F00: nVIDIA MCP04 - SATA Controller Offset 00: DE 10 54 00 07 00 B0 00 A3 85 01 01 00 00 00 00 Offset 10: F1 09 00 00 F1 0B 00 00 71 09 00 00 71 0B 00 00 Offset 20: 01 CC 00 00 00 B0 BF FE 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 14 01 03 01 Offset 40: DE 10 84 CB 01 00 02 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 17 50 03 15 00 00 00 00 A8 A8 A8 A8 AA 00 99 99 Offset 60: 00 00 00 00 51 0C 00 00 08 0F 06 42 00 00 00 00 Offset 70: 2C 78 C4 40 01 10 00 00 01 10 00 00 20 00 20 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 06 00 06 10 00 00 01 01 Offset A0: 50 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 33 BB AA 02 Offset B0: 05 CC 84 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 0A 00 0A 00 08 00 02 A8 Offset D0: 0A 00 02 04 42 00 00 00 00 00 00 00 0F 00 00 00 Offset E0: 0A 00 02 04 42 00 00 00 00 00 00 00 01 00 D0 07 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 FF FF FF 00 00 30 07 B00 D08 F00: nVIDIA MCP04 - SATA Controller Offset 00: DE 10 55 00 07 00 B0 00 A3 85 01 01 00 00 00 00 Offset 10: E1 09 00 00 E1 0B 00 00 61 09 00 00 61 0B 00 00 Offset 20: 01 B8 00 00 00 A0 BF FE 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 15 01 03 01 Offset 40: DE 10 84 CB 01 00 02 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 17 50 03 15 00 00 00 00 A8 A8 A8 A8 AA 00 99 99 Offset 60: 00 00 00 00 51 0C 00 00 08 0F 06 42 00 00 00 00 Offset 70: 2C 78 C4 40 01 10 00 00 01 10 00 00 20 00 20 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 06 00 06 10 00 00 01 01 Offset A0: 50 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 33 BB AA 02 Offset B0: 05 CC 84 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 0A 00 0A 00 08 00 02 A8 Offset D0: 0A 00 02 04 42 00 00 00 00 00 00 00 0E 00 40 00 Offset E0: 0A 00 02 04 42 00 00 00 00 00 00 00 01 00 10 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 FF FF FF 00 00 30 07 B00 D09 F00: nVIDIA MCP04 - PCI-PCI Bridge Offset 00: DE 10 5C 00 07 00 A0 00 A2 01 04 06 00 00 01 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 01 01 20 F0 00 80 A2 Offset 20: F0 FF 00 00 F0 FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 FF 00 04 02 Offset 40: 00 00 07 00 01 00 02 00 07 00 00 00 00 00 44 01 Offset 50: 00 00 FE 3F 00 00 00 00 FF 1F FF 1F 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 0C 00 00 00 47 00 FE 00 00 00 00 08 00 00 A8 Offset 90: 00 00 E0 FE 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D0A F00: nVIDIA MCP04 - LAN Controller Offset 00: DE 10 57 00 07 00 B0 00 A3 00 80 06 00 00 00 00 Offset 10: 00 90 BF FE 01 B4 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 DE 10 84 CB Offset 30: 00 00 00 00 44 00 00 00 00 00 00 00 17 01 01 14 Offset 40: DE 10 84 CB 01 00 02 FE 00 01 00 00 0A 00 00 10 Offset 50: 05 64 84 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 0F 00 00 00 08 00 02 A8 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 11 00 00 00 40 FF FF FF 00 04 30 07 B00 D0B F00: nVIDIA nForce4 - PCI Express Root Port Offset 00: DE 10 5D 00 07 00 10 00 A3 00 04 06 08 00 01 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 02 02 00 91 91 00 00 Offset 20: 80 FE 80 FE 71 FE 71 FE 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 40 00 00 00 00 00 00 00 FF 00 04 00 Offset 40: 01 48 02 F8 00 00 00 00 05 58 82 00 00 00 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 08 80 00 A8 00 00 E0 FE Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 10 00 41 01 C0 04 00 00 10 28 00 00 21 34 01 03 Offset 90: 00 00 41 10 80 0C 40 00 C0 01 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D0C F00: nVIDIA nForce4 - PCI Express Root Port Offset 00: DE 10 5D 00 07 00 10 00 A3 00 04 06 08 00 01 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 03 03 00 81 81 00 00 Offset 20: 60 FE 60 FE 51 FE 51 FE 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 40 00 00 00 00 00 00 00 FF 00 04 00 Offset 40: 01 48 02 F8 00 00 00 00 05 58 82 00 00 00 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 08 80 00 A8 00 00 E0 FE Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 10 00 41 01 C0 04 00 00 10 28 00 00 11 34 01 02 Offset 90: 00 00 41 10 00 05 20 00 C0 01 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D0D F00: nVIDIA nForce4 - PCI Express Root Port Offset 00: DE 10 5D 00 07 00 10 00 A3 00 04 06 08 00 01 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 04 04 00 71 71 00 00 Offset 20: 40 FE 40 FE 31 FE 31 FE 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 40 00 00 00 00 00 00 00 FF 00 04 00 Offset 40: 01 48 02 F8 00 00 00 00 05 58 82 00 00 00 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 08 80 00 A8 00 00 E0 FE Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 10 00 41 01 C0 04 00 00 10 28 00 00 11 34 01 01 Offset 90: 00 00 81 10 00 05 10 00 C0 01 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D0E F00: nVIDIA nForce4 - PCI Express Root Port Offset 00: DE 10 5D 00 07 00 10 00 A3 00 04 06 08 00 01 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 05 05 00 61 61 00 20 Offset 20: 00 F4 F0 FB 01 D0 F1 DF 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 40 00 00 00 00 00 00 00 FF 00 0C 00 Offset 40: 01 48 02 F8 00 00 00 00 05 58 82 00 00 00 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 08 80 00 A8 00 00 E0 FE Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 10 00 41 01 C0 04 00 00 10 28 02 00 01 35 01 00 Offset 90: 00 00 01 11 80 25 08 00 C0 01 40 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D18 F00: AMD Hammer - HyperTransport Technology Configuration Offset 00: 22 10 00 11 00 00 10 00 00 00 00 06 00 00 80 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 80 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 40: 01 01 01 00 01 01 01 00 01 01 01 00 01 01 01 00 Offset 50: 01 01 01 00 01 01 01 00 01 01 01 00 01 01 01 00 Offset 60: 00 00 00 00 E4 00 00 00 0F CC 00 0F 0C 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 08 00 01 21 20 00 11 11 22 05 75 80 02 00 00 00 Offset 90: 69 01 61 01 00 00 05 00 07 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D18 F01: AMD Hammer - Address Map Offset 00: 22 10 01 11 00 00 00 00 00 00 00 06 00 00 80 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 40: 03 00 00 00 00 00 3F 00 00 00 00 00 01 00 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 02 00 00 00 00 00 00 00 03 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 04 00 00 00 00 00 00 00 05 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 06 00 00 00 00 00 00 00 07 00 00 00 Offset 80: 03 0A 00 00 00 0B 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 03 00 40 00 00 BF FE 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 03 00 E0 00 80 5F E0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 13 60 00 00 00 F0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 03 00 00 05 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D18 F02: AMD Hammer - DRAM Controller Offset 00: 22 10 02 11 00 00 00 00 00 00 00 06 00 00 80 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 40: 00 00 00 00 00 00 00 00 01 00 00 00 01 10 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 EE E0 03 00 EE E0 03 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 40 00 00 00 00 00 00 00 75 37 62 13 31 0B 00 00 Offset 90: 00 CC 05 2E 07 06 77 3E 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 E5 4E 54 0C 00 00 00 97 DB 08 00 85 D8 09 81 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 1B 48 75 6E 42 4A 0F 4A EA 3E 0C F4 97 6C D2 A7 Offset E0: 37 29 72 BE C0 D7 17 74 E7 2D 81 60 4C 5B DE 7B Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B00 D18 F03: AMD Hammer - Miscellaneous Control Offset 00: 22 10 03 11 00 00 00 00 00 00 00 06 00 00 80 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 40: FF 3B 00 00 40 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 10 61 30 C9 F8 00 00 00 00 00 00 00 C0 D7 0E D3 Offset 60: 7F 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 11 01 02 51 11 80 00 50 00 38 00 08 1B 22 00 00 Offset 80: 00 00 07 23 13 21 13 21 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 2D 75 00 00 90 BF B3 EB 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 3F 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 01 07 0D 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 20 11 56 10 19 01 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B01 D06 F00: Philips SAA7134 PCI AV Decoder Offset 00: 31 11 34 71 06 00 90 02 01 00 80 04 00 20 00 00 Offset 10: 00 F0 9F FE 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 68 51 38 01 Offset 30: 00 00 00 00 40 00 00 00 00 00 00 00 12 01 10 28 Offset 40: 01 00 01 06 00 60 00 FF 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B01 D07 F00: Unknown Offset 00: 00 00 2E 57 00 00 80 02 00 00 00 02 00 00 00 00 Offset 10: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 40: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B01 D09 F00: VIA VT6307 Fire IIM IEEE1394 Host Controller Offset 00: 06 11 44 30 87 00 10 02 80 10 00 0C 08 20 00 00 Offset 10: 00 E0 9F FE 01 AC 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 BD 15 06 10 Offset 30: 00 00 00 00 50 00 00 00 00 00 00 00 11 01 00 20 Offset 40: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 01 00 02 E4 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B01 D0A F00: Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 Gigabit Ethernet Adapter Offset 00: AB 11 20 43 07 00 B0 02 13 00 00 02 08 20 00 00 Offset 10: 00 80 9F FE 01 A8 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 BD 15 0A 10 Offset 30: 00 00 00 00 48 00 00 00 00 00 00 00 12 01 17 1F Offset 40: 00 00 F0 05 00 80 A0 01 01 50 02 FE 00 2E 00 0C Offset 50: 03 00 00 80 00 00 00 00 00 00 04 00 00 00 00 00 Offset 60: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 80: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B05 D00 F00: nVIDIA GeForce 6600 PCI-E Video Adapter Offset 00: DE 10 41 01 07 00 10 00 A2 00 00 03 00 00 00 00 Offset 10: 00 00 00 F4 0C 00 00 D0 00 00 00 00 04 00 00 FB Offset 20: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 58 14 27 31 Offset 30: 00 00 00 00 60 00 00 00 00 00 00 00 12 01 00 00 Offset 40: 58 14 27 31 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset 50: 01 00 00 00 01 00 00 00 CE D6 23 00 00 00 00 00 Offset 60: 01 68 02 00 00 00 00 00 05 78 80 00 00 00 00 00 Offset 70: 00 00 00 00 00 00 00 00 10 00 01 00 C0 04 2C 01 Offset 80: 10 28 0A 00 01 4D 01 00 08 00 01 01 00 00 00 00 Offset 90: 00 00 00 00 00 00 00 00 0C 08 40 C1 01 04 40 C1 Offset A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Offset F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 --------[ Debug - Video BIOS ]------------------------------------------------------------------------------------------ C000:0000 U.w.K7400.L.w.VIDEO ..........IBM VGA Compatible......R.10/19/04 C000:0040 ....................X.'1?@.|...........".........PMIDl.o....... C000:0080 .....3>.C...X.'1....C........................................... C000:00C0 ....PCIR..O.........w.......NX62128D F1 ........................ C000:0100 .............................................Version 5.43.02.27. C000:0140 00 ....Copyright © 1996-2004 NVIDIA Corp...................... C000:0180 ...............................$GV.GV-NX621F..E.../.,...._.N`..2 C000:01C0 8D ................................GF_PCX 6200 C000:0200 C000:0240 ........X.....\.......nv43 Board - p229h7 C000:0280 ..............Chip Rev ...........BIT......G2.....B.....C... C000:02C0 ).D...7.I...;.L...I.t...K.M...].N.....P..._.S...t.T.....U.....V. C000:0300 ....c.....i.$.......'.C..s......00/00/00..........]./.]....V^h^t C000:0340 ^.^.^.^h^..B.H.N.f.~..........^.... ...P...`.......B..P-..G.(/. C000:0380 ./#m.#......]..5.5..'.C..`.gP...CI^10/11/04.............1...)... C000:03C0 ......2.....I...E...d.(.....O.}.....$...........Z...........z.a. --------[ Debug - Unknown ]--------------------------------------------------------------------------------------------- PCI/AGP Unknown ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ The names of actual companies and products mentioned herein may be the trademarks of their respective owners. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 6 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2005 dłuższego postu sie nie dało napisać :| ? Wykrywa chyba dlatego podwójnie, bo karta ma podwójny RAMDAC...jeżeli się mylę, to mnie poprawicie ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczowsky Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 ależ długo mnie tu nie było... ;) musze się pochwalić :D nowe chłodzonko zrobiło swoje.. gpu puściłem na 600, chodzi bez zadnych problemów i granica 7500 osiągnięta.. jupi! :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 ależ długo mnie tu nie było... ;) musze się pochwalić :D nowe chłodzonko zrobiło swoje.. gpu puściłem na 600, chodzi bez zadnych problemów i granica 7500 osiągnięta.. jupi! :] 1636799[/snapback] 100% o/c :rolleyes: B) grtz. Na jakim chłodzeniu gpu tyle osiągnełeś :>? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 jakie chłodzonko? :wink: do mnie jeszcze ci brakuje (to juz pewnie przez mniejsza ilosc ramu i gorszego proca) :D a jak mark 01 i 05? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 (edytowane) jakie chłodzonko? :wink: do mnie jeszcze ci brakuje (to juz pewnie przez mniejsza ilosc ramu i gorszego proca) :D a jak mark 01 i 05? 1637085[/snapback] twoje 7516 pkt w mark03 z zegarami 520/680 jest mało mozliwe, prawdopodobnie kombinowałeś w sterownikach, żaden procesor czy ram nie ma nic z tym wspólnego. tym bardziej ze ten P4 niespecjalnie dobrze spisuje sie w 3dmark01 ps zamiast screena powinien byc ORB Edytowane 7 Września 2005 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 arczi z tego co widze 1 miejsce na AXP w kat 6200 ;-) Bravo ;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczowsky Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 (edytowane) HiS - to jest możliwe.. niestety 3DMark03 jest zależny jeszcze od proca, przynajmniej pierwszy test.. gdyby nie był to ja na swoim sprzęcie z zegarami 600/700 miałbym już pewnie koło 8k.. Strongmen - thx ;) Edytowane 7 Września 2005 przez aRczii Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin_ Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 (edytowane) :huh: 7500 na zmodowanym i podkręconym 6200 to chyba nie jest jakiś super wynik. Ja na sprzęcie z podpisu spokojnie przekraczam 8000. Fakt, mam silnego proca (choć niektórzy mogą polemizować) i pamięci na dualu, ale w Smarku03 grafa to jakieś 95% wyniku. Link do ORB-a: http://service.futuremark.com/compare?2k3=4241006 Test zrobiony na szybko, bywało ponad 8100 na starszych sterach. System nie reinstalowany prawie rok, przeżył FX-a. Strange. Edytowane 7 Września 2005 przez Assassin_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczowsky Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 link do orba nie działa.. ;) 1 test jest zależny od proca, a w nim 1fps więcej = +7.5 pkt przy takim sprzęcie jak ja i tych taktowaniach to nie wiem czy byś tak łatwo osiągnął 7500.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin_ Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 Już powinien działać :). Zrobiłem też test na 2533 MHz DDR333 - wynik 7400, czyli rzeczywiście trochę mniej. Celek na takich ustawieniach jest jednak bardzo przeciętny, chyba słabszy od kręconego AXP. Z kolei na 3.8GHz i z ustawieniami 550/680 na grafice mam ponad 7700. No, ale wyższy wynik od spodziewanego to chyba nie problem. Gorzej byłoby odwrotnie :D. Mimo wszystko trochę to dziwne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczowsky Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 z ciekawości.. ile masz w 3dm05? ja teraz właśnie nabiłem 3384.. :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin_ Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 (edytowane) z ciekawości.. ile masz w 3dm05? ja teraz właśnie nabiłem 3384.. :) 1637650[/snapback] Tak z marszu to 3300-3320. Jakbym się pobawił to pewnie trochę więcej :). Trochę słabo kręci mi się rdzeń. Obojętnie czy mam w stresie 80* (standardowe chłodzenie) czy 40* to i tak 550 MHz nie mogę przekroczyć. Te 40* miałem na Pentagramie Al-Cu od CPU. Nie wyglądało to to jednak zbyt solidnie (wygięte PCB), więc zamontowałem jednak coś... mniejszego ;). W 3DMarku2001 mam ok. 16300. EDIT Zupełnie niechcący zauważyłem, że mam najlepszy wynik w marku03 w kategorii 6200 + Intel. Nice! :D Edytowane 7 Września 2005 przez Assassin_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 twoje 7516 pkt w mark03 z zegarami 520/680 jest mało mozliwe, prawdopodobnie kombinowałeś w sterownikach, żaden procesor czy ram nie ma nic z tym wspólnego. tym bardziej ze ten P4 niespecjalnie dobrze spisuje sie w 3dmark01 ps zamiast screena powinien byc ORB dokladniej to 7615, a nie 7516 :D takty wtedy mialem 540/680. Tylko powiem ze w tym pierwszym tescie nabijalo mi czasami 800fps na sekunde przy procku 3,6ghz. 8k spokojnie bym osiagnal po zmianie chlodzenia (zeby bylo te 600mhz na gpu) :) nie rozumiem twojego zdziwienia, przeciez to wiadome ze to dzieki procu.. zobacz na wynik moj z 05 :wink: A nie ma ORB-a bo zachcialo mi sie sciagnac seriala z neta, i teraz nie da rady wrocic do wersji trailowej. Arczi niezly wynik w 05 , mi troche brakuje :D I jak widze nie nadrobie juz tego dalszym kreceniem proca (to nic praktycznie nie daje). Nadal nie odpowiedziales co do chlodzenia, jakie wrzuciles? :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ven0m Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 aRczii - widzę, że moje 1. miejsce w 3DMarku05 w klasie AXp/6200 jest zagrożone :D Dziwię się tylko, że pomimo niższych taktowań ubiłeś prawie tyle co ja... 174MHz mniej na procu, 12Mhz na GPU i 42Mhz na pamięci i tylko 7pkt mniej... Jakieś specjalne ustawienia czy sterowniki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...