Strongmen Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 Dj- napisal "W kwestii 9500 PRO vs. GF 6600 Wiesz - 10 gier myślę zeby sie znalazlo ale to raczej jest wydziwianie. wiadomym jest ze w grach typu: richard colin xpand splinter medal radek bedzie szybszy - kwestia znalezienia innych Nie mowie ze jakbym mial kupowac to kupilbym 9500 pRO - bo bym tak nie zrobil, to co ja napisalem mialo byc bezposrednia odpowiedzia na to co ty piszesz - po prostu chcialem byc tak samo stronniczy jak ty - i sie to udalo " NIe jestem Stronniczy - a te gry co podales to chyba jakies nieporozumienie ?? Mozemy Zrobic w kazdej chwili Testy tych gier na 6600 bez o/c i na 9500pro bez o/c jak i po o/c obu kart - Co do Taktowania Efektywnego i Rzeczywistego to conajmniej 80% osob na forum , operuje wlasnie taktowaniem Efektywnym -tak juz sie przyjelo (oczywiscie czlowiek ZNAJACY sie na rzeczy wie ze jest to w rzeczywistosci 1/2 prawdziwego taktowania) zauwaz ze nawet niektore programy do podkrecania - pokazuja Efektywne taktowanie. *wiec cos w tym chyba jest . - zreszta to Najmniej istotna rzecz . Co do 3d markow - to z tym jest Naprawde Roznie , ale generalnie ma to jakies tam Odbicie w Rzeczywistosci - bo jakby nie bylo 3dmark tez program graficzny podobnie jak gra ... Poszukaj Na necie sa Testy gdzie 6600po max o/c pokonuje "niekiedy 9800pro" i na odwort - a dodatkowo posiada nowe funkcje o ktorych juz wspominalem ! aspekt cenowy tez jest wazny - poniewaz Po co przeplacac skoro mozna kupic karte NOWSZA - bardziej zaawansowana technicznie i po mocnym o/c b.czesto wydajniejsza niz 9800pro Tj pisalem nie jestem Fanatykiem NV .. zawsze Bazowalem na ATI i ich produkty uwazalem za doskonale .. ale zycie jest zyciem - i jestem obiektywny - a w tym wypadku NV z seria kart 6600 naprawde POkazal sie z najlepszej storny - oferujac uzytkownika za niewygorowana kase produkt naprawde Doskonaly - i pewnie gdybym to slyszal od kogos tak jak teraz Ty .. to uznal bym to za wlasnie za HEREZJE -- ale jako uzytkownik i tester kart ati od 9550 do 9800XT moge powiedziec jakie sa moje odczucia po Testowaniu 6600 ! NV mi nie placi za reklamowanie ich Karty - pisze tylko co widzialem na oczy i z jakimi zjawiskami mialem od Czynienia , i wiadomo kazdy moze przeczytac a myslec swoje - bo to przeciez forum i wolnosc wypowiedzi :wink: Ja sprzedalem swojego 9500@9700 pro juz jakis czas temu w miedzy czasie mialem 9550@9600pro ktorego tez sprzedalem i czekam na 6200 @ 6600 bo widzialem na wlasne oczy jak ta karta chodzi i co potrafi - i zaryzykuje stwierdzenia ze gdyby nawet 9800pro byl w cenie 6600 to bardziej sklanialbym sie ku 6600 :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojwar Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 Warto czekac na spadek cen tego GF tak do 400zl czy brac 9550XT GECUBE ? 1256237[/snapback] GeCube zupełnie się nie opłaca - cena jakaś z kosmosu na tą kartę. za 325 zł w proline.pl dostępne są Abity 9550 Guru kręcące się do 500/600 (a nawet lepiej). Obecne wypusty 9550XT mają problemy z dobiciem do 460 na rdzeniu i 570-580 na pamięciach. Wg mnie lepiej kupić jakąś kartę za 20 zł i czekać jeszcze z 1,5 miecha i powinien być nowy RivaTuner (i będzie wiadomo czy 6200 da się zmodować). Do tego czasu ceny na 6200 AGP spadną do około 400-440 zł. Będzie też wiadomo, które karty się dobrze kręcą (np sparkle 6200 robi 420 MHz na rdzeniu, a 6600 - 550 MHz) i którego producenta brać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stickers Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 GeCube zupełnie się nie opłaca - cena jakaś z kosmosu na tą kartę. za 325 zł w proline.pl dostępne są Abity 9550 Guru kręcące się do 500/600 (a nawet lepiej). Obecne wypusty 9550XT mają problemy z dobiciem do 460 na rdzeniu i 570-580 na pamięciach. Wg mnie lepiej kupić jakąś kartę za 20 zł i czekać jeszcze z 1,5 miecha i powinien być nowy RivaTuner (i będzie wiadomo czy 6200 da się zmodować). Do tego czasu ceny na 6200 AGP spadną do około 400-440 zł. Będzie też wiadomo, które karty się dobrze kręcą (np sparkle 6200 robi 420 MHz na rdzeniu, a 6600 - 550 MHz) i którego producenta brać 1256264[/snapback] 1.5 miesiąca mowisz? hmm... to moze ja w tym czasie bede zbieral na mobile. A tak poza tym czemu mowisz z te XT nie pociagna 500/600 ? Az takie slabe ? Co niektorzy to 540/720 ciagna !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojwar Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 (edytowane) 1.5 miesiąca mowisz? hmm... to moze ja w tym czasie bede zbieral na mobile. A tak poza tym czemu mowisz z te XT nie pociagna 500/600 ? Az takie slabe ? Co niektorzy to 540/720 ciagna !! 1256277[/snapback] Ci którzy tak ciągną, to mają rev 1.2, lub początek rev 2.1 Sprzedawane w tej chwili rev 2.1 słabiutko się kręci - ludki nie dobijają do 480 na rdzeniu, a na pamięciach niektóre nie chcą zrobić nawet 580. Kupić dobrze kręcącego się GeCube to albo łud szczęścia, albo selekcjonowany model z allegro - gdzie jeszcze sprzedawca da ci gwarę, że karta w 3Dmarkach i grach chodzi stabilnie na np. 520/680. Ja miałem rev 2.0 i atitool pokazywał max 485 rdzeń, 710 pamięci. Co z tego, skoro karta stabilnie chodziła na 420-440/620-640. Max wynik w 3Dmarku 03 to było jakieś 3800, przy czym na Abicie 9550Guru ludki robią po 4100-4200 Edytowane 4 Lutego 2005 przez wojwar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyrko Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 co do 9550 http://allegro.pl/show_item.php?item=41350689 mysle ze warto rev1.2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojwar Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 (edytowane) co do 9550 1256292[/snapback] Patrz na "kup teraz" - 450 zł :lol: W tej cenie to zdecydowanie nie warto - za tą samą kasę masz Abita 9550 Turbo Guru 2,5 ns - robiącego (gdzieś widziałem testy) 500-600 na rdzeniu i 700-800 na pamięciach. Tak więc 450 zł za nawet rev 2.1 to przesada Z drugiej strony 450 zł za kartę z silencerem to nie drogo (karta 400 + silencer 50 zł). Jednak za tą cenę chodzą już powoli 6200 AGP. Edytowane 4 Lutego 2005 przez wojwar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stickers Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 Narazie i tak bym nie bral karty, bo z tego co mowicie to niewarto. Moze i racja - poczekam nawet 3 miechy, kasy troche przybedzie a pewno juz 6200agp stanieja i mod na nie bedzie jakis dobry. Ruskie musza cos wymyslic! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 (edytowane) Czytaliście ten topic?? http://forums.guru3d.com/showthread.php?threadid=124897 Alexey twierdzi, że 6200 ni da rady odblokować, bo to je ino nv44. Z tego też powodu RivaTuner nie rozpoznaje karty (bo nv44 wypuszczono już PO ukazaniu się najnowszego release'u RT). Wygląda na to, że czas skończyć spekulacje i zabrać się za dozbieranie do 6600 :-| EDIT: A tutaj: http://forums.guru3d.com/showthread.php?po...687#post1093687 użytkownik o ksywie tomruman pisze (chyba), że dzięki wyedytowaniu RivaTuner.cfg udało się odblokować 6200 AGP. Dokładnie, chodzi mi o ten post: ok, dev id is 00F3, so i set adresses like that: F3h-F4h and it works, saw masked pixel units, changed 0 to 1, and everything looks to be fine ;-) Edytowane 4 Lutego 2005 przez piaskoon Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysti@n Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 co do 9550 1256292[/snapback]Czy mogłbys nie reklamować swojej karty i nie wprowadzać w bład. IMHO lepiej poczekać na spadek cen GF. Chociaz sam mam Gecube rev 2,1 i śmiga ładnie na 480/340 po modzie(ktorego nie sprawdzono jeszcze) moze bedzie lepiej :D Ale równiez zastanawiam sie nad spzredazą swojej i kupieniem jakiegoś 8 albo pseudo 8 potokowca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Borowik Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 No no, muszę rzec, że czytając ten topic w całości (właśnie skończyłem) emocji nie zabrakło. Mam nadzieję że nasi przyjaciele zza wschodniej granicy (mogą też być zza innych granic) dadzą radę i wykombinują sposób na 6200. Wtedy pożegnam się z moim 9550 i powróce do nvidii (zawsze miałam nvidię, taki sentyment) :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter166 Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 Wymyslcie cos na tego 6200!!!!Bo niewiem co mam kupic?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyrko Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 Czy mogłbys nie reklamować swojej karty i nie wprowadzać w bład. IMHO lepiej poczekać na spadek cen GF. Chociaz sam mam Gecube rev 2,1 i śmiga ładnie na 480/340 po modzie(ktorego nie sprawdzono jeszcze) moze bedzie lepiej :D Ale równiez zastanawiam sie nad spzredazą swojej i kupieniem jakiegoś 8 albo pseudo 8 potokowca. 1256486[/snapback] co to za czestotliwosci 480/340 po modzie? LOL! hehe , 1.2 z aukcji robi 480/800 bez modow!! i o to chodzi :] po modach rdzen prawie 600mhz nie ma co porownywac z twoja , masz nieudany model chyba;] pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzymar Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 (edytowane) "No no, muszę rzec, że czytając ten topic w całości (właśnie skończyłem) emocji nie zabrakło. Mam nadzieję że nasi przyjaciele zza wschodniej granicy (mogą też być zza innych granic) dadzą radę i wykombinują sposób na 6200. Wtedy pożegnam się z moim 9550 i powróce do nvidii (zawsze miałam nvidię, taki sentyment)" :oops: wstyd się przyznać ja też zdradziłem "nvidię"..dla gecuba.. :razz: ale jak zrobia coś z 6200 to wiesz ile 9550 bedzie na allegro!!!!! :blink:(Qrna coś nie wyszło z tym cytatem) Edytowane 4 Lutego 2005 przez krzymar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojwar Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 Focus_ daj znać co się dzieje Może faktycznie wystarczy przeflashować na 6600 a potem w Riva Tuner zmienić w pliku cfg ID karty. Jeden koleś z Guru3D pisze iż to działa i widoczne są potoki, które można odblokować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysti@n Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 co to za czestotliwosci 480/340 po modzie? LOL! hehe , 1.2 z aukcji robi 480/800 bez modow!! i o to chodzi :] po modach rdzen prawie 600mhz nie ma co porownywac z twoja , masz nieudany model chyba;] pozdrawiam 1256712[/snapback] Pytasz co za czestotliwosć to ci odpowiadam 480 rdzeń 340 pamięć. wiec po modzie na rdzeniu mozliwe bedzie wiecej. Nie sądze zeby tobył nieudany model wynik jest w podobny do tego jaki uzyskują ludzie na rev 2,1. Moze i mojej nie ma co porównywać to twojego "potwora" ale tak samo twojej karty nie ma co porównywac z kartami omawianymi w tym topicu(6200,6600). Wiec śmiesznym i irytującym wydaje mi sie ze polecasz swoją karte duzo słabszą za kwote ktora przewyzsza jej sklepową wartość. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 (edytowane) PANOWIE i stala sie JASNOSC mam Konfiga dla RIVA TUNER co moduje 6200 na 6600 na AGP ;-) i dziala odblokowane TMU :D B) A wraz Z kolejnym Wyjscie Riva tunerem - bedzie juz normalnie mozliwe odblokowanie I zagadka zostala Wyjasniona ;] nic tylko sie cieszyc i Kupowac 6200 @ 6600 i krecic :D Edytowane 4 Lutego 2005 przez Strongmen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ediee Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 moze troszke jasniej? powiedz dokladniej o co chodzi, jezeli to prawda to faje w góre :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 NOM o to chodzi ze mam Konfig co wystarczy wgrac do RT i mamy zmodyfikowane 6200@6600 AGp i co To FAJA W GORE :] i karta po tej modyfikacji dziala poprawnie nie ma artefaktow a RT wykrywa jako 8x1 :D chodz powinno jako 4x2 ale niewazne --- liczy sie to ze odblokowanie stalo sie mozliwe i dziala na kartach 6200 - testowane bylo na Sparklu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 (edytowane) :D i co Opad szczeny ? Edytowane 4 Lutego 2005 przez Strongmen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 Wooooooooo!!!!! :lol: P.S. Kto chce mego radka?? :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ediee Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 no i faja w górze!! no to teraz sie zacznie ostra jazda bez rąk( tzn nie bedzie ich wiadac) :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stickers Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 Ja <span style="color:red;">[ciach!]</span>le.... :blink: Za tydzien allegro spuchnie od 9550/9550xt ;) Zbieram na 6200AGP, kurde ludzie, mialem obawy ze ta karta to lipa a jednak chodzi 8x1 ihaaa ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stickers Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 :D i co Opad szczeny ? 1256960[/snapback] Czekam na testy 3dmarka 03 oraz 05 a takze gier. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 w 3d marku2005 - 6200 po zmodowaniu bez o/c pamieci i rdzenia , na sprzecie 2000 mhz Athlonie 512mb uzyskal blisko 2500 ptk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stickers Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 w 3d marku2005 - 6200 po zmodowaniu bez o/c pamieci i rdzenia , na sprzecie 2000 mhz Athlonie 512mb uzyskal blisko 2500 ptk 1257027[/snapback] Mozna prosic o screen oraz link compare? Bo cos... dziwne .... to wszystko. Autor RT mowi ze nie mozna, nagle user tego forum hic myk o odblokowal. Hmm... strange. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ediee Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 on tego nie zmodował, bo on tego nie ma, tylko moze od kogogs z usa forum sie dowiedział. a wiecie, ze nvidia dobrze wspolpracuje z tworcami rivatuner, wiec moze dlatego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 A skad ty wiesz ? co ja mam a czego nie mam ? - dla osob ktore mnie nekaja - dzis wieczorem najdalej Rano - opublikuje Tutaj KONFIGA dla 6200 ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opson6667 Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 (edytowane) Mozna prosic o screen oraz link compare? Bo cos... dziwne .... to wszystko. Autor RT mowi ze nie mozna, nagle user tego forum hic myk o odblokowal. Hmm... strange. 1257033[/snapback] Stickersie - Strongmen ma racje :-P Edytowane 4 Lutego 2005 przez Opson6667 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stickers Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 (edytowane) A skad ty wiesz ? co ja mam a czego nie mam ? - dla osob ktore mnie nekaja - dzis wieczorem najdalej Rano - opublikuje Tutaj KONFIGA dla 6200 ... 1257108[/snapback] Jak tego nie opublikujesz dzisiaj to mnie ciekawość zeżre... Screenow daj duzo, linkow compare wszystko co masz. Narazie moge tylko powiedziec ze wierze ci w 50%. (paint + sprawne rece) Stickersie - Strongmen ma racje :-P 1257109[/snapback] Hmm... Tak samo jak ty miales racje z Magic 70.16 ? Edytowane 4 Lutego 2005 przez stickers Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 4 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2005 No to Panowie Na Zdrowie :lol: [build_10DE] Build0 = Databases\NVIDIA\w9x\w9x.rtb Build1 = Databases\NVIDIA\w2k\w2k.rtb Total = 179785 Build = 0 [build_1002] Build = 0 [Vendors] VEN_1002 = ATI VEN_1022 = AMD VEN_102B = Matrox VEN_1039 = SiS VEN_103C = HP VEN_1042 = Micron VEN_106B = Apple VEN_10B9 = ALi VEN_10DE = NVIDIA VEN_1106 = VIA VEN_1166 = ServerWorks VEN_1279 = Transmeta VEN_121A = 3dfx VEN_1344 = Micron VEN_5333 = S3 VEN_8086 = Intel [GPU_10DE] NV4 = 20h NV5 = 28h-2Dh,A0h NV10 = 100h-103h NV11 = 110h-113h,1A0h NV15 = 150h-153h NV17 = 170h-17Fh,1F0h NV18 = 180h-18Fh NV20 = 200h-203h NV25 = 250h-25Fh NV28 = 280h-28Fh NV30 = 300h-30Fh NV31 = 310h-31Fh NV34 = 320h-32Fh,FCh NV35 = 330h-33Fh,FAh,FEh NV36 = 340h-34Fh,FBh NV40 = 40h-4Fh,F8h-F9h NV41 = C0h-CFh NV43 = 140h-14Fh,F1h-F2h,F3h-F4h NV44 = 160h-16Fh [GPU_1002] R200 = 514Ch-514Fh,4242h RV250 = 4966h RV280 = 5960h,5961h,5964h R300 = 4144h-4147h,4E44h-4E47h RV350 = 4150h,4151h,4153h R350 = 4148h-4149h,414Bh,4E48h-4E49h,4E4Bh RV360 = 4152h R360 = 414Ah,4E4Ah RV370 = 5B60h RV380 = 3E50h RV410 = 5E4Ah-5E4Bh R420 = 4A49h-4A4Bh,4A50h R423 = 5549h,554Ah,554Bh,5D57h R430 = 554Dh,554Fh R480 = 5D4Dh,5D4Fh,5D52h [Northbridges] VEN_1002_DEV_CAB2 = ATI RS200M VEN_1022_DEV_7006 = AMD 751 VEN_1022_DEV_700C = AMD 762 VEN_1022_DEV_700E = AMD 761 VEN_1022_DEV_7454 = AMD 8151 VEN_1042_DEV_3120 = Micron SAMDDR VEN_1042_DEV_3200 = Micron SCIDDR VEN_1039_DEV_0630 = SiS 630 VEN_1039_DEV_0633 = SiS 633 VEN_1039_DEV_0635 = SiS 635 VEN_1039_DEV_0645 = SiS 645 VEN_1039_DEV_0646 = SiS 646 VEN_1039_DEV_0648 = SiS 648 VEN_1039_DEV_0650 = SiS 650 VEN_1039_DEV_0651 = SiS 651 VEN_1039_DEV_0655 = SiS 655 VEN_1039_DEV_0730 = SiS 730 VEN_1039_DEV_0733 = SiS 733 VEN_1039_DEV_0735 = SiS 735 VEN_1039_DEV_0745 = SiS 745 VEN_103C_DEV_12B4 = HP ZX1 VEN_10B9_DEV_1541 = ALi 1541 VEN_10B9_DEV_1621 = ALi 1621 VEN_10B9_DEV_1631 = ALi 1631 VEN_10B9_DEV_1641 = ALi 1641 VEN_10B9_DEV_1651 = ALi 1651 VEN_10B9_DEV_1647 = ALi MAGiK 1 VEN_10B9_DEV_1671 = ALi 1671 VEN_10DE_DEV_01A4 = NVIDIA nForce VEN_10DE_DEV_01A5 = NVIDIA nForce VEN_10DE_DEV_01A6 = NVIDIA nForce VEN_10DE_DEV_01E0 = NVIDIA nForce2 VEN_10DE_DEV_01E1 = NVIDIA nForce2 VEN_10DE_DEV_00D1 = NVIDIA nForce3 150 VEN_10DE_DEV_00E1 = NVIDIA nForce3 250 VEN_10DE_DEV_005E = NVIDIA CK804 VEN_10DE_DEV_00A4 = NVIDIA C19 VEN_1106_DEV_0305 = VIA KT133 series VEN_1106_DEV_0391 = VIA KX133 VEN_1106_DEV_0598 = VIA MVP3 VEN_1106_DEV_0605 = VIA PM133/694Z/694T VEN_1106_DEV_0691 = VIA Apollo PRO series VEN_1106_DEV_0691_REV_C4 = VIA Apollo PRO 133A VEN_1106_DEV_0693 = VIA Apollo PRO Plus VEN_1106_DEV_3091 = VIA Apollo PRO 266 series VEN_1106_DEV_3099 = VIA KT266/333 series VEN_1106_DEV_3128 = VIA P4X266 VEN_1106_DEV_3148 = VIA P4M266 VEN_1106_DEV_3168 = VIA P4X400 VEN_1106_DEV_3189 = VIA KT400/600 series VEN_1166_DEV_0005 = ServerWorks CNB20LE VEN_1166_DEV_0007 = ServerWorks 6585HE VEN_1166_DEV_0009 = ServerWorks 6585HE VEN_1279_DEV_0060 = Transmeta Astro VEN_1344_DEV_3120 = Micron SAMDDR VEN_1344_DEV_3200 = Micron SCIDDR VEN_8086_DEV_7180 = Intel i440LX VEN_8086_DEV_7190 = Intel i440BX/ZX VEN_8086_DEV_71A0 = Intel i440GX VEN_8086_DEV_2500 = Intel i820 Camino VEN_8086_DEV_2501 = Intel i820 Camino VEN_8086_DEV_3575 = Intel i830M VEN_8086_DEV_1130 = Intel i815 Solano VEN_8086_DEV_1A20 = Intel i840 VEN_8086_DEV_1A21 = Intel i840 VEN_8086_DEV_1A28 = Intel i840 VEN_8086_DEV_1A30 = Intel i845 Brookdale VEN_8086_DEV_2530 = Intel i850 Tehama VEN_8086_DEV_2531 = Intel i860 VEN_8086_DEV_2550 = Intel Placer VEN_8086_DEV_255D = Intel Granite VEN_8086_DEV_2560 = Intel i845 Brookdale-G VEN_8086_DEV_2570 = Intel Springdale VEN_8086_DEV_2577 = Intel Canterwood VEN_8086_DEV_2580 = Intel Grantsdale VEN_8086_DEV_2584 = Intel Alderwood VEN_8086_DEV_2580 = Intel Alviso VEN_8086_DEV_3340 = Intel Odem VEN_8086_DEV_3380 = Intel Presswood VEN_8086_DEV_359E = Intel Tumwater [VEN_10DE] DEV_0100 = "NVIDIA GeForce 256" DEV_0101 = "NVIDIA GeForce DDR" DEV_0103 = "NVIDIA Quadro" DEV_0110 = "NVIDIA GeForce2 MX/MX 400" DEV_0111 = "NVIDIA GeForce2 MX 100/200" DEV_0113 = "NVIDIA Quadro2 MXR/EX" DEV_0150 = "NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro" DEV_0151 = "NVIDIA GeForce2 Ti" DEV_0152 = "NVIDIA GeForce2 Ultra" DEV_0153 = "NVIDIA Quadro2 Pro" DEV_0170 = "NVIDIA GeForce4 MX 460" DEV_0171 = "NVIDIA GeForce4 MX 440" DEV_0172 = "NVIDIA GeForce4 MX 420" DEV_0173 = "NVIDIA GeForce4 MX 440-SE" DEV_0178 = "NVIDIA Quadro4 550 XGL" DEV_017A = "NVIDIA Quadro NVS" DEV_0181 = "NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X" DEV_0182 = "NVIDIA GeForce4 MX 440SE with AGP8X" DEV_0183 = "NVIDIA GeForce4 MX 420 with AGP8X" DEV_0188 = "NVIDIA Quadro4 580 XGL" DEV_018A = "NVIDIA Quadro NVS with AGP8X" DEV_018B = "NVIDIA Quadro4 380 XGL" DEV_0200 = "NVIDIA GeForce3" DEV_0201 = "NVIDIA GeForce3 Ti 200" DEV_0202 = "NVIDIA GeForce3 Ti 500" DEV_0203 = "NVIDIA Quadro DCC" DEV_0250 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4600" DEV_0251 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4400" DEV_0253 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4200" DEV_0258 = "NVIDIA Quadro4 900 XGL" DEV_0259 = "NVIDIA Quadro4 750 XGL" DEV_025B = "NVIDIA Quadro4 700 XGL" DEV_0280 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4800" DEV_0281 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X" DEV_0282 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4800 SE" DEV_0288 = "NVIDIA Quadro4 980 XGL" DEV_0289 = "NVIDIA Quadro4 780 XGL" DEV_0301 = "NVIDIA GeForce FX 5800 Ultra" DEV_0302 = "NVIDIA GeForce FX 5800" DEV_0308 = "NVIDIA Quadro FX 2000" DEV_0309 = "NVIDIA Quadro FX 1000" DEV_030A = "NVIDIA ICE FX 2000" DEV_0311 = "NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra" DEV_0312 = "NVIDIA GeForce FX 5600" DEV_0314 = "NVIDIA GeForce FX 5600XT" DEV_0321 = "NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra" DEV_0322 = "NVIDIA GeForce FX 5200" DEV_0323 = "NVIDIA GeForce FX 5200SE" DEV_032A = "NVIDIA Quadro NVS 280 PCI" DEV_032B = "NVIDIA Quadro FX 500" DEV_0330 = "NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra" DEV_0331 = "NVIDIA GeForce FX 5900" DEV_0333 = "NVIDIA GeForce FX 5950 Ultra" DEV_0338 = "NVIDIA Quadro FX 3000" DEV_0341 = "NVIDIA GeForce FX 5700 Ultra" DEV_0342 = "NVIDIA GeForce FX 5700" DEV_0343 = "NVIDIA GeForce FX 5700LE" DEV_0344 = "NVIDIA GeForce FX 5700VE" DEV_034E = "NVIDIA Quadro FX 1100" DEV_0040 = "NVIDIA GeForce 6800 Ultra" DEV_0041 = "NVIDIA GeForce 6800" DEV_0042 = "NVIDIA GeForce 6800 LE" DEV_0045 = "NVIDIA GeForce 6800 GT" DEV_004E = "NVIDIA Quadro FX 4000" DEV_00C1 = "NVIDIA GeForce 6800" DEV_00CE = "NVIDIA Quadro FX 1400" DEV_00F1 = "NVIDIA GeForce 6600 GT" DEV_00F2 = "NVIDIA GeForce 6600" DEV_00F8 = "NVIDIA Quadro FX 3400" DEV_00F9 = "NVIDIA GeForce 6800 Series" DEV_00FA = "NVIDIA GeForce PCX 5750" DEV_00FB = "NVIDIA GeForce PCX 5900" DEV_00FC = "NVIDIA GeForce PCX 5300" DEV_00FD = "NVIDIA Quadro PCI-E Series" DEV_00FE = "NVIDIA Quadro FX 1300" DEV_00FF = "NVIDIA GeForce PCX 4300" DEV_0140 = "NVIDIA GeForce 6600 GT" DEV_0141 = "NVIDIA GeForce 6600" DEV_0145 = "NVIDIA GeForce 6610 XL" DEV_014E = "NVIDIA Quadro FX 540" DEV_0161 = "NVIDIA GeForce 6200 TurboCache" DEV_00F3 = "NVIDIA GeForce 6200 AGP" [MonitorManufacturers] ADI = ADI AOC = AOC International (U.S.A.) Ltd. API = Acer APP = Apple Computer, Inc. AST = AST BRG = Bridge Information Co.,Ltd BNQ = BenQ CCP = EPSON CPL = ALFA CPQ = COMPAQ CTX = CTX - Chuntex Electronic DEC = Digital Equipment Corp. DEL = Dell Computer Corp. DPC = Delta Electronics, Inc. DWE = Daewoo ECS = ELITEGROUP Computer Systems EIZ = EIZO NANAO ELS = Elsa AG EHJ = EPSON ENC = EIZO NANAO FCM = Funai Electric Company of Taiwan FPA = Fujitsu FUJ = Fujitsu GSM = LG Electronics Inc. GWY = Gateway HEI = Hyundai Electronics Industries Co., Ltd. HSL = Hansol Electronics HIT = Hitachi HTC = Hitachi HWP = Hewlett Packard IBM = IBM ICL = Fujitsu ICL IVM = Iiyama IOD = I-O DATA DEVICE,INC. KDS = Korea Data Systems LKM = AZALEA LNK = LINK Technologies, Inc. MAG = MAG Technology Co., Ltd. MAX = Maxdata Computer GmbH MEI = Panasonic MIR = miro Computer Products AG MTC = MITAC MEL = Mitsubishi Electronics MDD = MODIS NEC = NEC Technologies, Inc. NOC = NOKIA OKI = OKI OQI = OPTIQUEST PBN = Packard Bell PGS = Princeton Graphic Systems PHL = Philips Consumer Electronics Co. PLB = PLB Monitor,Inc PTS = Proview Technology Corp. REL = Relisys SAM = Samsung SDI = Samtron SEC = EPSON SIB = SANYO STN = Samtron SGX = Silicon Graphics SML = Smile International Corp. SNI = Siemens Nixdorf SNY = Sony Corporation STC = Sampo TAT = Tatung Co. of America, Inc. TAX = Taxan TEA = TEAC TOS = Toshiba TSB = Toshiba TTK = TOTOKU TRL = Royal Information Company TVM = TVM UNM = Unisys Corporation VSC = ViewSonic Corporation [NVFakeDDRWorkaround] DEV_0110_SUBSYS_2830107D_RAMCFG_01 = 1 DEV_0110_SUBSYS_6108147B_RAMCFG_01 = 1 [PredefinedCustomModes] Mode0 = 720 x 480 (NTSC) Mode1 = 720 x 576 (PAL) Mode2 = 768 x 576 (PAL) Mode3 = 960 x 720 [NVRefreshRateWorkaround] DEV_0020 = NV4_Modes DEV_0028 = NV5_Modes DEV_0029 = NV5ULTRA_Modes DEV_002C = NVVANTA_Modes DEV_002D = NV5M64_Modes DEV_00A0 = NV0A_Modes DEV_0100 = NV10_Modes DEV_0101 = NV10DDR_Modes DEV_0103 = NV10GL_Modes DEV_0110 = NV11_Modes DEV_0111 = NV11DDR_Modes DEV_0112 = NV11M_Modes DEV_0113 = NV11GL_Modes DEV_0150 = NV15_Modes DEV_0151 = NV15DDR_Modes DEV_0152 = NV15BR_Modes DEV_0153 = NV15GL_Modes DEV_01A0 = CRUSH11_Modes DEV_0200 = NV20_Modes DEV_0201 = NV20_1_Modes DEV_0202 = NV20_2_Modes DEV_0203 = NV20_3_Modes DEV_0170 = NV17_Modes DEV_0171 = NV17_Modes DEV_0172 = NV17_Modes DEV_0173 = NV17_Modes DEV_0178 = NV17GL_Modes DEV_0179 = NV17GL_Modes DEV_017A = NV17GL_Modes DEV_017B = NV17GL_Modes DEV_0180 = NV18_Modes DEV_0181 = NV18_Modes DEV_0182 = NV18_Modes DEV_0188 = NV18GL_Modes DEV_018A = NV18GL_Modes DEV_018B = NV18GL_Modes DEV_01F0 = NV1F_Modes DEV_0250 = NV25_Modes DEV_0251 = NV25_Modes DEV_0252 = NV25_Modes DEV_0253 = NV25_Modes DEV_0258 = NV25GL_Modes DEV_0259 = NV25GL_Modes DEV_025A = NV25GL_Modes DEV_025B = NV25GL_Modes DEV_0280 = NV28_Modes DEV_0281 = NV28_Modes DEV_0288 = NV28GL_Modes DEV_0289 = NV28GL_Modes DEV_0301 = NV30_Modes DEV_0302 = NV30_Modes DEV_0308 = NV30GL_Modes DEV_0309 = NV30GL_Modes [NVRegistersDump] 0100003C = CR3C 00000000 = NV_PMC_BOOT_0 00001080 = NV_PBUS_DEBUG_0 00001084 = NV_PBUS_DEBUG_1 00001088 = NV_PBUS_DEBUG_2 0000108C = NV_PBUS_DEBUG_3 000010B0 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_0 000010B4 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_1 000010B8 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_2 000010BC = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_3 000010C4 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_4 000010C8 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_5 000010CC = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_6 000010E0 = NV_PBUS_DEBUG_PRIV_ASRC 00100000 = NV_PFB_BOOT_0 00100080 = NV_PFB_DEBUG_0 00100200 = NV_PFB_CFG 0010020C = NV_PFB_CSTATUS 00100220 = NV_PFB_TIMING0 00100224 = NV_PFB_TIMING1 00100228 = NV_PFB_TIMING2 001002C0 = NV_PFB_MRS 001002C4 = NV_PFB_EMRS 00101000 = NV_PEXTDEV_BOOT_0 00101004 = NV_PEXTDEV_BOOT_0_AND 00101008 = NV_PEXTDEV_BOOT_0_OR 0010100C = NV_PEXTDEV_BOOT_1 00101010 = NV_PEXTDEV_BOOT_1_AND 00101014 = NV_PEXTDEV_BOOT_1_OR 0060081C = NV_PCRTC_GPIO_EXT 00680500 = NV_PRAMDAC_NVPLL_COEFF 00680570 = NV_PRAMDAC_NVPLL_COEFF_1 00680504 = NV_PRAMDAC_MPLL_COEFF 00680574 = NV_PRAMDAC_MPLL_COEFF_1 0068050C = NV_PRAMDAC_PLL_COEFF_SELECT 00001540 = NV40_UNITS_CFG 00004004 = NV40_PRAMDAC_NVPLL_COEFF 00004000 = NV40_PRAMDAC_NVPLL_COEFF_1 00004024 = NV40_PRAMDAC_MPLL_COEFF 00004020 = NV40_PRAMDAC_MPLL_COEFF_1 0000C010 = NV40_STRAP0_DEFAULT 0000C014 = NV40_STRAP1_DEFAULT 0000C018 = NV40_STRAP2_DEFAULT 0000C01C = NV40_STRAP3_DEFAULT 0000C020 = NV40_STRAP0 0000C024 = NV40_STRAP1 0000C028 = NV40_STRAP2 0000C02C = NV40_STRAP3 [ATIRegistersDump] 0100000a = M_SPLL_REF_FB_DIV 0100000c = SPLL_CNTL 0100000d = SCLK_CNTL 0100000e = MPLL_CNTL 01000012 = MCLK_CNTL 000000E0 = CONFIG_CNTL 000000E4 = CONFIG_XSTRAP 000000E8 = CONFIG_XSTRAP2 000000F8 = CONFIG_MEMSIZE 00000140 = MC_CNTL 00000144 = MC_TIMING_CNTL 00000158 = MC_SDRAM_MODE_REG 00000178 = MC_REFRESH_CNTL 00004018 = GB_TILE_CONFIG [DX8_D3DCAPS] 00020000 = D3DCAPS_READ_SCANLINE [DX8_D3DCAPS2] 00000002 = D3DCAPS2_NO2DDURING3DSCENE 00020000 = D3DCAPS2_FULLSCREENGAMMA 00080000 = D3DCAPS2_CANRENDERWINDOWED 00100000 = D3DCAPS2_CANCALIBRATEGAMMA 02000000 = D3DCAPS2_RESERVED 10000000 = D3DCAPS2_CANMANAGERESOURCE 20000000 = D3DCAPS2_DYNAMICTEXTURES [DX8_D3DCAPS3] 00000020 = D3DCAPS3_ALPHA_FULLSCREEN_FLIP_OR_DISCARD [DX8_D3DPRESENT] 00000001 = D3DPRESENT_INTERVAL_ONE 00000002 = D3DPRESENT_INTERVAL_TWO 00000004 = D3DPRESENT_INTERVAL_THREE 00000008 = D3DPRESENT_INTERVAL_FOUR 80000000 = D3DPRESENT_INTERVAL_IMMEDIATE [DX8_D3DCURSORCAPS] 00000001 = D3DCURSORCAPS_COLOR 00000002 = D3DCURSORCAPS_LOWRES [DX8_D3DDEVCAPS] 00000010 = D3DDEVCAPS_EXECUTESYSTEMMEMORY 00000020 = D3DDEVCAPS_EXECUTEVIDEOMEMORY 00000040 = D3DDEVCAPS_TLVERTEXSYSTEMMEMORY 00000080 = D3DDEVCAPS_TLVERTEXVIDEOMEMORY 00000100 = D3DDEVCAPS_TEXTURESYSTEMMEMORY 00000200 = D3DDEVCAPS_TEXTUREVIDEOMEMORY 00000400 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMTLVERTEX 00000800 = D3DDEVCAPS_CANRENDERAFTERFLIP 00001000 = D3DDEVCAPS_TEXTURENONLOCALVIDMEM 00002000 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2 00004000 = D3DDEVCAPS_SEPARATETEXTUREMEMORIES 00008000 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2EX 00010000 = D3DDEVCAPS_HWTRANSFORMANDLIGHT 00020000 = D3DDEVCAPS_CANBLTSYSTONONLOCAL 00080000 = D3DDEVCAPS_HWRASTERIZATION 00100000 = D3DDEVCAPS_PUREDEVICE 00200000 = D3DDEVCAPS_QUINTICRTPATCHES 00400000 = D3DDEVCAPS_RTPATCHES 00800000 = D3DDEVCAPS_RTPATCHHANDLEZERO 01000000 = D3DDEVCAPS_NPATCHES [DX8_D3DPMISCCAPS] 00000002 = D3DPMISCCAPS_MASKZ 00000004 = D3DPMISCCAPS_LINEPATTERNREP 00000010 = D3DPMISCCAPS_CULLNONE 00000020 = D3DPMISCCAPS_CULLCW 00000040 = D3DPMISCCAPS_CULLCCW 00000080 = D3DPMISCCAPS_COLORWRITEENABLE 00000100 = D3DPMISCCAPS_CLIPPLANESCALEDPOINTS 00000200 = D3DPMISCCAPS_CLIPTLVERTS 00000400 = D3DPMISCCAPS_TSSARGTEMP 00000800 = D3DPMISCCAPS_BLENDOP 00001000 = D3DPMISCCAPS_NULLREFERENCE [DX8_D3DLINECAPS] 00000001 = D3DLINECAPS_TEXTURE 00000002 = D3DLINECAPS_ZTEST 00000004 = D3DLINECAPS_BLEND 00000008 = D3DLINECAPS_ALPHACMP 00000010 = D3DLINECAPS_FOG [DX8_D3DPRASTERCAPS] 00000001 = D3DPRASTERCAPS_DITHER 00000008 = D3DPRASTERCAPS_PAT 00000010 = D3DPRASTERCAPS_ZTEST 00000080 = D3DPRASTERCAPS_FOGVERTEX 00000100 = D3DPRASTERCAPS_FOGTABLE 00001000 = D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASEDGES 00002000 = D3DPRASTERCAPS_MIPMAPLODBIAS 00004000 = D3DPRASTERCAPS_ZBIAS 00008000 = D3DPRASTERCAPS_ZBUFFERLESSHSR 00010000 = D3DPRASTERCAPS_FOGRANGE 00020000 = D3DPRASTERCAPS_ANISOTROPY 00040000 = D3DPRASTERCAPS_WBUFFER 00100000 = D3DPRASTERCAPS_WFOG 00200000 = D3DPRASTERCAPS_ZFOG 00400000 = D3DPRASTERCAPS_COLORPERSPECTIVE 00800000 = D3DPRASTERCAPS_STRETCHBLTMULTISAMPLE [DX78_D3DPCMPCAPS] 00000001 = D3DPCMPCAPS_NEVER 00000002 = D3DPCMPCAPS_LESS 00000004 = D3DPCMPCAPS_EQUAL 00000008 = D3DPCMPCAPS_LESSEQUAL 00000010 = D3DPCMPCAPS_GREATER 00000020 = D3DPCMPCAPS_NOTEQUAL 00000040 = D3DPCMPCAPS_GREATEREQUAL 00000080 = D3DPCMPCAPS_ALWAYS [DX78_D3DPBLENDCAPS] 00000001 = D3DPBLENDCAPS_ZERO 00000002 = D3DPBLENDCAPS_ONE 00000004 = D3DPBLENDCAPS_SRCCOLOR 00000008 = D3DPBLENDCAPS_INVSRCCOLOR 00000010 = D3DPBLENDCAPS_SRCALPHA 00000020 = D3DPBLENDCAPS_INVSRCALPHA 00000040 = D3DPBLENDCAPS_DESTALPHA 00000080 = D3DPBLENDCAPS_INVDESTALPHA 00000100 = D3DPBLENDCAPS_DESTCOLOR 00000200 = D3DPBLENDCAPS_INVDESTCOLOR 00000400 = D3DPBLENDCAPS_SRCALPHASAT 00000800 = D3DPBLENDCAPS_BOTHSRCALPHA 00001000 = D3DPBLENDCAPS_BOTHINVSRCALPHA [DX8_D3DPSHADECAPS] 00000008 = D3DPSHADECAPS_COLORGOURAUDRGB 00000200 = D3DPSHADECAPS_SPECULARGOURAUDRGB 00004000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAGOURAUDBLEND 00080000 = D3DPSHADECAPS_FOGGOURAUD [DX8_D3DPTEXTURECAPS] 00000001 = D3DPTEXTURECAPS_PERSPECTIVE 00000002 = D3DPTEXTURECAPS_POW2 00000004 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHA 00000020 = D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY 00000040 = D3DPTEXTURECAPS_TEXREPEATNOTSCALEDBYSIZE 00000080 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHAPALETTE 00000100 = D3DPTEXTURECAPS_NONPOW2CONDITIONAL 00000400 = D3DPTEXTURECAPS_PROJECTED 00000800 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP 00002000 = D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP 00004000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPMAP 00008000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPVOLUMEMAP 00010000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPCUBEMAP 00020000 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP_POW2 00040000 = D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP_POW2 [DX8_D3DPTFILTERCAPS] 00000100 = D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT 00000200 = D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR 00000400 = D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC 00010000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT 00020000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR 01000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT 02000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR 04000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC 08000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFAFLATCUBIC 10000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANCUBIC [DX8_D3DPTADDRESSCAPS] 00000001 = D3DPTADDRESSCAPS_WRAP 00000002 = D3DPTADDRESSCAPS_MIRROR 00000004 = D3DPTADDRESSCAPS_CLAMP 00000008 = D3DPTADDRESSCAPS_BORDER 00000010 = D3DPTADDRESSCAPS_INDEPENDENTUV 00000020 = D3DPTADDRESSCAPS_MIRRORONCE [DX78_D3DSTENCILCAPS] 00000001 = D3DSTENCILCAPS_KEEP 00000002 = D3DSTENCILCAPS_ZERO 00000004 = D3DSTENCILCAPS_REPLACE 00000008 = D3DSTENCILCAPS_INCRSAT 00000010 = D3DSTENCILCAPS_DECRSAT 00000020 = D3DSTENCILCAPS_INVERT 00000040 = D3DSTENCILCAPS_INCR 00000080 = D3DSTENCILCAPS_DECR [DX8_D3DTEXOPCAPS] 00000001 = D3DTEXOPCAPS_DISABLE 00000002 = D3DTEXOPCAPS_SELECTARG1 00000004 = D3DTEXOPCAPS_SELECTARG2 00000008 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE 00000010 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE2X 00000020 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE4X 00000040 = D3DTEXOPCAPS_ADD 00000080 = D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED 00000100 = D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED2X 00000200 = D3DTEXOPCAPS_SUBTRACT 00000400 = D3DTEXOPCAPS_ADDSMOOTH 00000800 = D3DTEXOPCAPS_BLENDDIFFUSEALPHA 00001000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHA 00002000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDFACTORALPHA 00004000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHAPM 00008000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDCURRENTALPHA 00010000 = D3DTEXOPCAPS_PREMODULATE 00020000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEALPHA_ADDCOLOR 00040000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATECOLOR_ADDALPHA 00080000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVALPHA_ADDCOLOR 00100000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVCOLOR_ADDALPHA 00200000 = D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAP 00400000 = D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAPLUMINANCE 00800000 = D3DTEXOPCAPS_DOTPRODUCT3 01000000 = D3DTEXOPCAPS_MULTIPLYADD 02000000 = D3DTEXOPCAPS_LERP [DX8_D3DFVFCAPS] 00080000 = D3DFVFCAPS_DONOTSTRIPELEMENTS 00100000 = D3DFVFCAPS_PSIZE [DX8_D3DVTXPCAPS] 00000001 = D3DVTXPCAPS_TEXGEN 00000002 = D3DVTXPCAPS_MATERIALSOURCE7 00000008 = D3DVTXPCAPS_DIRECTIONALLIGHTS 00000010 = D3DVTXPCAPS_POSITIONALLIGHTS 00000020 = D3DVTXPCAPS_LOCALVIEWER 00000040 = D3DVTXPCAPS_TWEENING 00000080 = D3DVTXPCAPS_NO_VSDT_UBYTE4 [DX7_D3DDEVCAPS] 00000001 = D3DDEVCAPS_FLOATTLVERTEX 00000002 = D3DDEVCAPS_SORTINCREASINGZ 00000004 = D3DDEVCAPS_SORTDECREASINGZ 00000008 = D3DDEVCAPS_SORTEXACT 00000010 = D3DDEVCAPS_EXECUTESYSTEMMEMORY 00000020 = D3DDEVCAPS_EXECUTEVIDEOMEMORY 00000040 = D3DDEVCAPS_TLVERTEXSYSTEMMEMORY 00000080 = D3DDEVCAPS_TLVERTEXVIDEOMEMORY 00000100 = D3DDEVCAPS_TEXTURESYSTEMMEMORY 00000200 = D3DDEVCAPS_TEXTUREVIDEOMEMORY 00000400 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMTLVERTEX 00000800 = D3DDEVCAPS_CANRENDERAFTERFLIP 00001000 = D3DDEVCAPS_TEXTURENONLOCALVIDMEM 00002000 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2 00004000 = D3DDEVCAPS_SEPARATETEXTUREMEMORIES 00008000 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2EX 00010000 = D3DDEVCAPS_HWTRANSFORMANDLIGHT 00020000 = D3DDEVCAPS_CANBLTSYSTONONLOCAL 00080000 = D3DDEVCAPS_HWRASTERIZATION [DX7_D3DPMISCCAPS] 00000001 = D3DPMISCCAPS_MASKPLANES 00000002 = D3DPMISCCAPS_MASKZ 00000004 = D3DPMISCCAPS_LINEPATTERNREP 00000008 = D3DPMISCCAPS_CONFORMANT 00000010 = D3DPMISCCAPS_CULLNONE 00000020 = D3DPMISCCAPS_CULLCW 00000040 = D3DPMISCCAPS_CULLCCW [DX7_D3DPRASTERCAPS] 00000001 = D3DPRASTERCAPS_DITHER 00000002 = D3DPRASTERCAPS_ROP2 00000004 = D3DPRASTERCAPS_XOR 00000008 = D3DPRASTERCAPS_PAT 00000010 = D3DPRASTERCAPS_ZTEST 00000020 = D3DPRASTERCAPS_SUBPIXEL 00000040 = D3DPRASTERCAPS_SUBPIXELX 00000080 = D3DPRASTERCAPS_FOGVERTEX 00000100 = D3DPRASTERCAPS_FOGTABLE 00000200 = D3DPRASTERCAPS_STIPPLE 00000400 = D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASSORTDEPENDENT 00000800 = D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASSORTINDEPENDENT 00001000 = D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASEDGES 00002000 = D3DPRASTERCAPS_MIPMAPLODBIAS 00004000 = D3DPRASTERCAPS_ZBIAS 00008000 = D3DPRASTERCAPS_ZBUFFERLESSHSR 00010000 = D3DPRASTERCAPS_FOGRANGE 00020000 = D3DPRASTERCAPS_ANISOTROPY 00040000 = D3DPRASTERCAPS_WBUFFER 00080000 = D3DPRASTERCAPS_TRANSLUCENTSORTINDEPENDENT 00100000 = D3DPRASTERCAPS_WFOG 00200000 = D3DPRASTERCAPS_ZFOG [DX7_D3DPSHADECAPS] 00000001 = D3DPSHADECAPS_COLORFLATMONO 00000002 = D3DPSHADECAPS_COLORFLATRGB 00000004 = D3DPSHADECAPS_COLORGOURAUDMONO 00000008 = D3DPSHADECAPS_COLORGOURAUDRGB 00000010 = D3DPSHADECAPS_COLORPHONGMONO 00000020 = D3DPSHADECAPS_COLORPHONGRGB 00000040 = D3DPSHADECAPS_SPECULARFLATMONO 00000080 = D3DPSHADECAPS_SPECULARFLATRGB 00000100 = D3DPSHADECAPS_SPECULARGOURAUDMONO 00000200 = D3DPSHADECAPS_SPECULARGOURAUDRGB 00000400 = D3DPSHADECAPS_SPECULARPHONGMONO 00000800 = D3DPSHADECAPS_SPECULARPHONGRGB 00001000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAFLATBLEND 00002000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAFLATSTIPPLED 00004000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAGOURAUDBLEND 00008000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAGOURAUDSTIPPLED 00010000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAPHONGBLEND 00020000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAPHONGSTIPPLED 00040000 = D3DPSHADECAPS_FOGFLAT 00080000 = D3DPSHADECAPS_FOGGOURAUD 00100000 = D3DPSHADECAPS_FOGPHONG [DX7_D3DPTEXTURECAPS] 00000001 = D3DPTEXTURECAPS_PERSPECTIVE 00000002 = D3DPTEXTURECAPS_POW2 00000004 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHA 00000008 = D3DPTEXTURECAPS_TRANSPARENCY 00000010 = D3DPTEXTURECAPS_BORDER 00000020 = D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY 00000040 = D3DPTEXTURECAPS_TEXREPEATNOTSCALEDBYSIZE 00000080 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHAPALETTE 00000100 = D3DPTEXTURECAPS_NONPOW2CONDITIONAL 00000400 = D3DPTEXTURECAPS_PROJECTED 00000800 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP 00001000 = D3DPTEXTURECAPS_COLORKEYBLEND [DX7_D3DPTFILTERCAPS] 00000001 = D3DPTFILTERCAPS_NEAREST 00000002 = D3DPTFILTERCAPS_LINEAR 00000004 = D3DPTFILTERCAPS_MIPNEAREST 00000008 = D3DPTFILTERCAPS_MIPLINEAR 00000010 = D3DPTFILTERCAPS_LINEARMIPNEAREST 00000020 = D3DPTFILTERCAPS_LINEARMIPLINEAR 00000100 = D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT 00000200 = D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR 00000400 = D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC 00010000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT 00020000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR 01000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT 02000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR 04000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC 08000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFAFLATCUBIC 10000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANCUBIC [DX7_D3DPTADDRESSCAPS] 00000001 = D3DPTADDRESSCAPS_WRAP 00000002 = D3DPTADDRESSCAPS_MIRROR 00000004 = D3DPTADDRESSCAPS_CLAMP 00000008 = D3DPTADDRESSCAPS_BORDER 00000010 = D3DPTADDRESSCAPS_INDEPENDENTUV [DX7_DDBD] 00000800 = DDBD_8 00000400 = DDBD_16 00000200 = DDBD_24 00000100 = DDBD_32 [DX7_D3DFVFCAPS] 00080000 = D3DFVFCAPS_DONOTSTRIPELEMENTS [DX7_D3DTEXOPCAPS] 00000001 = D3DTEXOPCAPS_DISABLE 00000002 = D3DTEXOPCAPS_SELECTARG1 00000004 = D3DTEXOPCAPS_SELECTARG2 00000008 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE 00000010 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE2X 00000020 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE4X 00000040 = D3DTEXOPCAPS_ADD 00000080 = D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED 00000100 = D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED2X 00000200 = D3DTEXOPCAPS_SUBTRACT 00000400 = D3DTEXOPCAPS_ADDSMOOTH 00000800 = D3DTEXOPCAPS_BLENDDIFFUSEALPHA 00001000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHA 00002000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDFACTORALPHA 00004000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHAPM 00008000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDCURRENTALPHA 00010000 = D3DTEXOPCAPS_PREMODULATE 00020000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEALPHA_ADDCOLOR 00040000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATECOLOR_ADDALPHA 00080000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVALPHA_ADDCOLOR 00100000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVCOLOR_ADDALPHA 00200000 = D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAP 00400000 = D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAPLUMINANCE 00800000 = D3DTEXOPCAPS_DOTPRODUCT3 [DX7_D3DVTXPCAPS] 00000001 = D3DVTXPCAPS_TEXGEN 00000002 = D3DVTXPCAPS_MATERIALSOURCE 00000004 = D3DVTXPCAPS_VERTEXFOG 00000008 = D3DVTXPCAPS_DIRECTIONALLIGHTS 00000010 = D3DVTXPCAPS_POSITIONALLIGHTS 00000020 = D3DVTXPCAPS_LOCALVIEWER [DX9_D3DCAPS2] 00000002 = D3DCAPS2_NO2DDURING3DSCENE 00020000 = D3DCAPS2_FULLSCREENGAMMA 00080000 = D3DCAPS2_CANRENDERWINDOWED 00100000 = D3DCAPS2_CANCALIBRATEGAMMA 02000000 = D3DCAPS2_RESERVED 10000000 = D3DCAPS2_CANMANAGERESOURCE 20000000 = D3DCAPS2_DYNAMICTEXTURES 40000000 = D3DCAPS2_CANAUTOGENMIPMAP [DX9_D3DCAPS3] 00000020 = D3DCAPS3_ALPHA_FULLSCREEN_FLIP_OR_DISCARD 00000080 = D3DCAPS3_LINEAR_TO_SRGB_PRESENTATION 00000100 = D3DCAPS3_COPY_TO_VIDMEM 00000200 = D3DCAPS3_COPY_TO_SYSTEMMEM [DX9_D3DPMISCCAPS] 00000002 = D3DPMISCCAPS_MASKZ 00000010 = D3DPMISCCAPS_CULLNONE 00000020 = D3DPMISCCAPS_CULLCW 00000040 = D3DPMISCCAPS_CULLCCW 00000080 = D3DPMISCCAPS_COLORWRITEENABLE 00000100 = D3DPMISCCAPS_CLIPPLANESCALEDPOINTS 00000200 = D3DPMISCCAPS_CLIPTLVERTS 00000400 = D3DPMISCCAPS_TSSARGTEMP 00000800 = D3DPMISCCAPS_BLENDOP 00001000 = D3DPMISCCAPS_NULLREFERENCE 00004000 = D3DPMISCCAPS_INDEPENDENTWRITEMASKS 00008000 = D3DPMISCCAPS_PERSTAGECONSTANT 00010000 = D3DPMISCCAPS_FOGANDSPECULARALPHA 00020000 = D3DPMISCCAPS_SEPARATEALPHABLEND 00040000 = D3DPMISCCAPS_MRTINDEPENDENTBITDEPTHS 00080000 = D3DPMISCCAPS_MRTPOSTPIXELSHADERBLENDING 00100000 = D3DPMISCCAPS_FOGVERTEXCLAMPED [DX9_D3DLINECAPS] 00000001 = D3DLINECAPS_TEXTURE 00000002 = D3DLINECAPS_ZTEST 00000004 = D3DLINECAPS_BLEND 00000008 = D3DLINECAPS_ALPHACMP 00000010 = D3DLINECAPS_FOG 00000020 = D3DLINECAPS_ANTIALIAS [DX9_D3DPRASTERCAPS] 00000001 = D3DPRASTERCAPS_DITHER 00000010 = D3DPRASTERCAPS_ZTEST 00000080 = D3DPRASTERCAPS_FOGVERTEX 00000100 = D3DPRASTERCAPS_FOGTABLE 00002000 = D3DPRASTERCAPS_MIPMAPLODBIAS 00008000 = D3DPRASTERCAPS_ZBUFFERLESSHSR 00010000 = D3DPRASTERCAPS_FOGRANGE 00020000 = D3DPRASTERCAPS_ANISOTROPY 00040000 = D3DPRASTERCAPS_WBUFFER 00100000 = D3DPRASTERCAPS_WFOG 00200000 = D3DPRASTERCAPS_ZFOG 00400000 = D3DPRASTERCAPS_COLORPERSPECTIVE 01000000 = D3DPRASTERCAPS_SCISSORTEST 02000000 = D3DPRASTERCAPS_SLOPESCALEDEPTHBIAS 04000000 = D3DPRASTERCAPS_DEPTHBIAS 08000000 = D3DPRASTERCAPS_MULTISAMPLE_TOGGLE [DX9_D3DPBLENDCAPS] 00000001 = D3DPBLENDCAPS_ZERO 00000002 = D3DPBLENDCAPS_ONE 00000004 = D3DPBLENDCAPS_SRCCOLOR 00000008 = D3DPBLENDCAPS_INVSRCCOLOR 00000010 = D3DPBLENDCAPS_SRCALPHA 00000020 = D3DPBLENDCAPS_INVSRCALPHA 00000040 = D3DPBLENDCAPS_DESTALPHA 00000080 = D3DPBLENDCAPS_INVDESTALPHA 00000100 = D3DPBLENDCAPS_DESTCOLOR 00000200 = D3DPBLENDCAPS_INVDESTCOLOR 00000400 = D3DPBLENDCAPS_SRCALPHASAT 00000800 = D3DPBLENDCAPS_BOTHSRCALPHA 00001000 = D3DPBLENDCAPS_BOTHINVSRCALPHA 00002000 = D3DPBLENDCAPS_BLENDFACTOR [DX9_D3DPTEXTURECAPS] 00000001 = D3DPTEXTURECAPS_PERSPECTIVE 00000002 = D3DPTEXTURECAPS_POW2 00000004 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHA 00000020 = D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY 00000040 = D3DPTEXTURECAPS_TEXREPEATNOTSCALEDBYSIZE 00000080 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHAPALETTE 00000100 = D3DPTEXTURECAPS_NONPOW2CONDITIONAL 00000400 = D3DPTEXTURECAPS_PROJECTED 00000800 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP 00002000 = D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP 00004000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPMAP 00008000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPVOLUMEMAP 00010000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPCUBEMAP 00020000 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP_POW2 00040000 = D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP_POW2 00200000 = D3DPTEXTURECAPS_NOPROJECTEDBUMPENV [DX9_D3DPTFILTERCAPS] 00000100 = D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT 00000200 = D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR 00000400 = D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC 00000800 = D3DPTFILTERCAPS_MINFPYRAMIDALQUAD 00001000 = D3DPTFILTERCAPS_MINFGAUSSIANQUAD 00010000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT 00020000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR 01000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT 02000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR 04000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC 08000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFPYRAMIDALQUAD 10000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANQUAD [DX9_D3DSTENCILCAPS] 00000001 = D3DSTENCILCAPS_KEEP 00000002 = D3DSTENCILCAPS_ZERO 00000004 = D3DSTENCILCAPS_REPLACE 00000008 = D3DSTENCILCAPS_INCRSAT 00000010 = D3DSTENCILCAPS_DECRSAT 00000020 = D3DSTENCILCAPS_INVERT 00000040 = D3DSTENCILCAPS_INCR 00000080 = D3DSTENCILCAPS_DECR 00000100 = D3DSTENCILCAPS_TWOSIDED [DX9_D3DVTXPCAPS] 00000001 = D3DVTXPCAPS_TEXGEN 00000002 = D3DVTXPCAPS_MATERIALSOURCE7 00000008 = D3DVTXPCAPS_DIRECTIONALLIGHTS 00000010 = D3DVTXPCAPS_POSITIONALLIGHTS 00000020 = D3DVTXPCAPS_LOCALVIEWER 00000040 = D3DVTXPCAPS_TWEENING 00000080 = D3DVTXPCAPS_NO_VSDT_UBYTE4 00000100 = D3DVTXPCAPS_TEXGEN_SPHEREMAP 00000200 = D3DVTXPCAPS_NO_TEXGEN_NONLOCALVIEWER [DX9_DEVCAPS2] 00000001 = D3DDEVCAPS2_STREAMOFFSE 00000002 = D3DDEVCAPS2_DMAPNPATCH 00000004 = D3DDEVCAPS2_ADAPTIVETESSRTPATCH 00000008 = D3DDEVCAPS2_ADAPTIVETESSNPATCH 00000010 = D3DDEVCAPS2_CAN_STRETCHRECT_FROM_TEXTURES 00000020 = D3DDEVCAPS2_PRESAMPLEDDMAPNPATCH 00000040 = D3DDEVCAPS2_VERTEXELEMENTSCANSHARESTREAMOFFSET [DX9_DECLTYPES] 00000001 = D3DDTCAPS_UBYTE4 00000002 = D3DDTCAPS_UBYTE4N 00000004 = D3DDTCAPS_SHORT2N 00000008 = D3DDTCAPS_SHORT4N 00000010 = D3DDTCAPS_USHORT2N 00000020 = D3DDTCAPS_USHORT4N 00000040 = D3DDTCAPS_UDEC3 00000080 = D3DDTCAPS_DEC3N 00000100 = D3DDTCAPS_FLOAT16_2 00000200 = D3DDTCAPS_FLOAT16_4 [DX9_D3DVS20CAPS] 00000001 = D3DVS20CAPS_PREDICATION [DX9_D3DPS20CAPS] 00000001 = D3DPS20CAPS_ARBITRARYSWIZZLE 00000002 = D3DPS20CAPS_GRADIENTINSTRUCTIONS 00000004 = D3DPS20CAPS_PREDICATION 00000008 = D3DPS20CAPS_NODEPENDENTREADLIMIT 00000010 = D3DPS20CAPS_NOTEXINSTRUCTIONLIMIT [DX8_D3DFMT] 20 = D3DFMT_R8G8B8 21 = D3DFMT_A8R8G8B8 22 = D3DFMT_X8R8G8B8 23 = D3DFMT_R5G6B5 24 = D3DFMT_X1R5G5B5 25 = D3DFMT_A1R5G5B5 26 = D3DFMT_A4R4G4B4 27 = D3DFMT_R3G3B2 28 = D3DFMT_A8 29 = D3DFMT_A8R3G3B2 30 = D3DFMT_X4R4G4B4 31 = D3DFMT_A2B10G10R10 32 = D3DFMT_A8B8G8R8 33 = D3DFMT_X8B8G8R8 34 = D3DFMT_G16R16 35 = D3DFMT_A2R10G10B10 36 = D3DFMT_A16B16G16R16 40 = D3DFMT_A8P8 41 = D3DFMT_P8 50 = D3DFMT_L8 51 = D3DFMT_A8L8 52 = D3DFMT_A4L4 60 = D3DFMT_V8U8 61 = D3DFMT_L6V5U5 62 = D3DFMT_X8L8V8U8 63 = D3DFMT_Q8W8V8U8 64 = D3DFMT_V16U16 67 = D3DFMT_A2W10V10U10 70 = D3DFMT_D16_LOCKABLE 71 = D3DFMT_D32 73 = D3DFMT_D15S1 75 = D3DFMT_D24S8 77 = D3DFMT_D24X8 79 = D3DFMT_D24X4S4 80 = D3DFMT_D16 100 = D3DFMT_VERTEXDATA 101 = D3DFMT_INDEX16 102 = D3DFMT_INDEX32 DXT1 = D3DFMT_DXT1 DXT2 = D3DFMT_DXT2 DXT3 = D3DFMT_DXT3 DXT4 = D3DFMT_DXT4 DXT5 = D3DFMT_DXT5 GRGB = D3DFMT_G8R8_G8B8 MET1 = D3DFMT_MULTI2_ARGB8 RGBG = D3DFMT_R8G8_B8G8 UYVY = D3DFMT_UYVY YUY2 = D3DFMT_YUY2 4x16 = FOURCC 4x16 4x32 = FOURCC 4x32 ATI2 = FOURCC ATI2 (3Dc) NV12 = FOURCC NV12 NVCS = FOURCC NVCS NVDS = FOURCC NVDS NVHS = FOURCC NVHS NVHU = FOURCC NVHU NVID = FOURCC NVID NVMD = FOURCC NVMD NVN0 = FOURCC NVN0 NVN1 = FOURCC NVN1 NVN2 = FOURCC NVN2 NVN3 = FOURCC NVN3 NVN4 = FOURCC NVN4 NVN5 = FOURCC NVN5 NVS0 = FOURCC NVS0 NVS1 = FOURCC NVS1 NVS2 = FOURCC NVS2 NVS3 = FOURCC NVS3 NVS4 = FOURCC NVS4 NVS5 = FOURCC NVS5 NVSP = FOURCC NVSP NVSD = FOURCC NVSD NVX0 = FOURCC NVX0 NVX1 = FOURCC NVX1 NVX2 = FOURCC NVX2 NVX3 = FOURCC NVX3 NVX4 = FOURCC NVX4 NVX5 = FOURCC NVX5 NVY0 = FOURCC NVY0 NVY1 = FOURCC NVY1 NVY2 = FOURCC NVY2 [DX9_D3DFMT] 20 = D3DFMT_R8G8B8 21 = D3DFMT_A8R8G8B8 22 = D3DFMT_X8R8G8B8 23 = D3DFMT_R5G6B5 24 = D3DFMT_X1R5G5B5 25 = D3DFMT_A1R5G5B5 26 = D3DFMT_A4R4G4B4 27 = D3DFMT_R3G3B2 28 = D3DFMT_A8 29 = D3DFMT_A8R3G3B2 30 = D3DFMT_X4R4G4B4 31 = D3DFMT_A2B10G10R10 32 = D3DFMT_A8B8G8R8 33 = D3DFMT_X8B8G8R8 34 = D3DFMT_G16R16 35 = D3DFMT_A2R10G10B10 36 = D3DFMT_A16B16G16R16 40 = D3DFMT_A8P8 41 = D3DFMT_P8 50 = D3DFMT_L8 51 = D3DFMT_A8L8 52 = D3DFMT_A4L4 60 = D3DFMT_V8U8 61 = D3DFMT_L6V5U5 62 = D3DFMT_X8L8V8U8 63 = D3DFMT_Q8W8V8U8 64 = D3DFMT_V16U16 67 = D3DFMT_A2W10V10U10 70 = D3DFMT_D16_LOCKABLE 71 = D3DFMT_D32 73 = D3DFMT_D15S1 75 = D3DFMT_D24S8 77 = D3DFMT_D24X8 79 = D3DFMT_D24X4S4 80 = D3DFMT_D16 81 = D3DFMT_L16 82 = D3DFMT_D32F_LOCKABLE 83 = D3DFMT_D24FS8 100 = D3DFMT_VERTEXDATA 101 = D3DFMT_INDEX16 102 = D3DFMT_INDEX32 110 = D3DFMT_Q16W16V16U16 111 = D3DFMT_R16F 112 = D3DFMT_G16R16F 113 = D3DFMT_A16B16G16R16F 114 = D3DFMT_R32F 115 = D3DFMT_G32R32F 116 = D3DFMT_A32B32G32R32F 117 = D3DFMT_CxV8U8 DXT1 = D3DFMT_DXT1 DXT2 = D3DFMT_DXT2 DXT3 = D3DFMT_DXT3 DXT4 = D3DFMT_DXT4 DXT5 = D3DFMT_DXT5 GRGB = D3DFMT_G8R8_G8B8 MET1 = D3DFMT_MULTI2_ARGB8 RGBG = D3DFMT_R8G8_B8G8 UYVY = D3DFMT_UYVY YUY2 = D3DFMT_YUY2 4x16 = FOURCC 4x16 4x32 = FOURCC 4x32 ATI2 = FOURCC ATI2 (3Dc) NV12 = FOURCC NV12 NVCS = FOURCC NVCS NVDS = FOURCC NVDS NVHS = FOURCC NVHS NVHU = FOURCC NVHU NVID = FOURCC NVID NVMD = FOURCC NVMD NVN0 = FOURCC NVN0 NVN1 = FOURCC NVN1 NVN2 = FOURCC NVN2 NVN3 = FOURCC NVN3 NVN4 = FOURCC NVN4 NVN5 = FOURCC NVN5 NVS0 = FOURCC NVS0 NVS1 = FOURCC NVS1 NVS2 = FOURCC NVS2 NVS3 = FOURCC NVS3 NVS4 = FOURCC NVS4 NVS5 = FOURCC NVS5 NVSP = FOURCC NVSP NVSD = FOURCC NVSD NVX0 = FOURCC NVX0 NVX1 = FOURCC NVX1 NVX2 = FOURCC NVX2 NVX3 = FOURCC NVX3 NVX4 = FOURCC NVX4 NVX5 = FOURCC NVX5 NVY0 = FOURCC NVY0 NVY1 = FOURCC NVY1 NVY2 = FOURCC NVY2 [DX8_D3DUSAGE] 00000001 = D3DUSAGE_RENDERTARGET 00000002 = D3DUSAGE_DEPTHSTENCIL 00000200 = D3DUSAGE_DYNAMIC [DX9_D3DUSAGE] 00000001 = D3DUSAGE_RENDERTARGET 00000002 = D3DUSAGE_DEPTHSTENCIL 00000200 = D3DUSAGE_DYNAMIC 00000400 = D3DUSAGE_AUTOGENMIPMAP 00004000 = D3DUSAGE_DMAP 00008000 = D3DUSAGE_QUERY_LEGACYBUMPMA 00010000 = D3DUSAGE_QUERY_SRGBREAD 00020000 = D3DUSAGE_QUERY_FILTER 00040000 = D3DUSAGE_QUERY_SRGBWRITE 00080000 = D3DUSAGE_QUERY_POSTPIXELSHADER_BLENDING 00100000 = D3DUSAGE_QUERY_VERTEXTEXTURE [DriverFamily_nvdisp.drv] Supported = -6086 Detonator II = -499 Detonator III = 500-599 Detonator IV = 600-2099 Detonator XP = 2100-4399 Detonator FX = 4400-4999 ForceWare = 5000- [DriverFiles_nvdisp.drv] nvdisp.drv = 200- : Display driver nvdd32.dll = 200- : DirectDraw driver nvopengl.dll = 200- : OpenGL installable client driver nvcore.vxd = 200- : Resource manager kernel nvarch16.dll = 200- : Resource manager 16 bit client interface nvarch32.dll = 200- : Resource manager 32 bit client interface nvmini.vxd = 200- : VGA virtualization and PnP services VDD nvmini2.vxd = 200-2099 : PnP services VDD for secondary devices nvmode.dll = 300- : Driver display mode library nvcpl.dll = 200- : Display properties extension nvqtwk.dll = 200- : Taksbar utility library nvdesk32.dll = 600-2699 : Display management hook library nview.dll = 2700- : Display management hook library nvshell.dll = 2700- : Shell namespace extension library dmcpl.exe = 2700-4999 : Display manager control panel applet nvwdmcpl.dll = 5000- : Display manager control panel applet [DriverFamily_nv4_disp.dll] Supported = -7120 Detonator II = -499 Detonator III = 500-599 Detonator IV = 600-2099 Detonator XP = 2100-4399 Detonator FX = 4400-4999 ForceWare = 5000- [DriverFiles_nv4_disp.dll] nv4_disp.dll = 300- : Display driver nvoglnt.dll = 300- : OpenGL installable client driver %drvdir%\nv4_mini.sys = 300- : Display driver miniport nvcpl.dll = 500- : Display properties extension nvqtwk.dll = 500-3999 : Taskbar utility library nvdesk32.dll = 600-2699 : Display management hook library nview.dll = 2700- : Display management hook library nvshell.dll = 2700- : Shell namespace extension library dmcpl.exe = 2700-4999 : Display manager control panel applet nvwdmcpl.dll = 5000- : Display manager control panel applet nvsvc32.exe = 1460- : Driver helper service [DriverFamily_ati2dvag.dll] Supported = -6497 Catalyst 2.4 = 6200 Catalyst 2.4 or newer = 6201-6217 Catalyst 2.5 = 6218 Catalyst 2.5 or newer = 6219-6274 Catalyst 3.0 = 6275 Catalyst 3.0 or newer = 6276-6291 Catalyst 3.1 = 6292 Catalyst 3.1 or newer = 6293-6306 Catalyst 3.2 = 6307 Catalyst 3.2 or newer = 6308-6333 Catalyst 3.3 = 6334 Catalyst 3.3 or newer = 6335-6342 Catalyst 3.4 = 6343 Catalyst 3.4 or newer = 6344-6359 Catalyst 3.5 = 6360 Catalyst 3.5 or newer = 6361-6377 Catalyst 3.7 = 6378 Catalyst 3.7 or newer = 6379-6386 Catalyst 3.8 = 6387 Catalyst 3.8 or newer = 6388-6395 Catalyst 3.9 = 6396 Catalyst 3.9 or newer = 6397-6403 Catalyst 3.9 hotfix = 6404 Catalyst 3.9 hotfix or newer = 6405-6413 Catalyst 4.1 = 6414 Catalyst 4.1 or newer = 6415-6421 Catalyst 4.2 = 6422 Catalyst 4.2 or newer = 6423-6429 Catalyst 4.3 = 6430 Catalyst 4.3 or newer = 6431-6435 Catalyst 4.4 = 6436 Catalyst 4.4 or newer = 6437-6443 Catalyst 4.5 = 6444 Catalyst 4.5 or newer = 6445-6450 Catalyst 4.6 = 6451 Catalyst 4.6 or newer = 6452-6457 Catalyst 4.7 = 6458 Catalyst 4.7 or newer = 6459-6466 Catalyst 4.8 = 6467 Catalyst 4.8 or newer = 6468-6475 Catalyst 4.9 = 6476 Catalyst 4.9 or newer = 6477-6482 Catalyst 4.10 = 6483 Catalyst 4.10 or newer = 6484-6489 Catalyst 4.11 = 6490 Catalyst 4.11 or newer = 6491-6496 Catalyst 4.12 = 6497 Catalyst 4.12 or newer = 6498- [DriverFiles_ati2dvag.dll] ati2dvag.dll = 6200- : Display driver ati2edxx.dll = 6200- : External display utility ati2evxx.dll = 6200- : External event utility ati3duag.dll = 6200- : DirectDraw/Direct3D driver atiddc.dll = 6200- : DDC DLL atioglxx.dll = 6200- : OpenGL installable client driver atipdlxx.dll = 6200- : Desktop CWDDEDI DLL atitvo32.dll = 6200- : RageTheater/ImpacTV2 COM interface ativcoxx.dll = 6200- : 32-bit VCO driver oemdspif.dll = 6200- : Driver interface DLL atiiiexx.dll = 6200- : Display driver utilities ati2evxx.exe = 6200- : Extern event utility applet ati2mdxx.exe = 6200- : 2D mode component %drvdir%\ati2mtag.sys = 6200- : Miniport driver ati2cqag.dll = 6436- : Central memory manager / queue server [ForceWareFSAAModes] FSAAMode01 = 2 x 1 Required01 = 17h- FSAAMode02 = 1 x 2 Required02 = 17h- FSAAMode05 = 2 x 2 Required05 = 20h- FSAAMode0E = 2x FSAAMode0F = Quincunx Required0F = 17h- FSAAMode10 = 4x FSAAMode12 = 4x 9-tap Required12 = 20h- FSAAMode13 = 4xS Required13 = 17h- FSAAMode17 = 6xS Required17 = 20h- FSAAMode18 = 8xS Required18 = 20h- FSAAMode19 = 8x Required19 = 20h- FSAAMode1A = 16x Required1A = 30h- [VIDInterpretation0] Desc = 2-bit VID Mask = 03 00 = 0 01 = 1 02 = 2 03 = 3 [VIDInterpretation1] Desc = 1-bit VID Mask = 01 00 = 0 01 = 1 [VIDInterpretation2] Desc = ISL6569 with hardwired VID0 / VID1 Dim = V Mask = 07 00 = 0.8 01 = 0.9 02 = 1.0 03 = 1.1 04 = 1.2 05 = 1.3 06 = 1.4 07 = 1.5 [VIDInterpretation3] Desc = 1.1V + 0.1V / 0.3V loop Dim = V Mask = 03 00 = 1.1 01 = 1.2 02 = 1.4 03 = 1.5 [VIDInterpretation4] Desc = 1.1V + 0.3V / 0.2V loop Dim = V Mask = 03 00 = 1.1 01 = 1.4 02 = 1.3 03 = 1.6 [VIDInterpretation5] Desc = 1.1V + 0.1V / 0.2V loop Dim = V Mask = 03 00 = 1.1 01 = 1.2 02 = 1.3 03 = 1.4 [VIDInterpretation6] Desc = 1.1V + 0.2V / 0.3V loop Dim = V Mask = 03 00 = 1.1 01 = 1.3 02 = 1.4 03 = 1.6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...