Skocz do zawartości
Włodi

Geforce 6200

Rekomendowane odpowiedzi

Dj- napisal

"W kwestii 9500 PRO vs. GF 6600

Wiesz - 10 gier myślę zeby sie znalazlo ale to raczej jest wydziwianie. wiadomym jest ze w grach typu:

richard

colin

xpand

splinter

medal

radek bedzie szybszy - kwestia znalezienia innych

Nie mowie ze jakbym mial kupowac to kupilbym 9500 pRO - bo bym tak nie zrobil, to co ja napisalem mialo byc bezposrednia odpowiedzia na to co ty piszesz - po prostu chcialem byc tak samo stronniczy jak ty - i sie to udalo "

 

NIe jestem Stronniczy - a te gry co podales to chyba jakies nieporozumienie ??

Mozemy Zrobic w kazdej chwili Testy tych gier na 6600 bez o/c i na 9500pro bez o/c jak i po o/c obu kart

 

- Co do Taktowania Efektywnego i Rzeczywistego to conajmniej 80% osob na forum , operuje wlasnie taktowaniem Efektywnym -tak juz sie przyjelo (oczywiscie czlowiek ZNAJACY sie na rzeczy wie ze jest to w rzeczywistosci 1/2 prawdziwego taktowania) zauwaz ze nawet niektore programy do podkrecania - pokazuja Efektywne taktowanie. *wiec cos w tym chyba jest . - zreszta to Najmniej istotna rzecz .

 

Co do 3d markow - to z tym jest Naprawde Roznie , ale generalnie ma to jakies tam Odbicie w Rzeczywistosci - bo jakby nie bylo 3dmark tez program graficzny podobnie jak gra ...

 

Poszukaj Na necie sa Testy gdzie 6600po max o/c pokonuje "niekiedy 9800pro" i na odwort - a dodatkowo posiada nowe funkcje o ktorych juz wspominalem ! aspekt cenowy tez jest wazny - poniewaz Po co przeplacac skoro mozna kupic karte NOWSZA - bardziej zaawansowana technicznie i po mocnym o/c b.czesto wydajniejsza niz 9800pro

 

Tj pisalem nie jestem Fanatykiem NV .. zawsze Bazowalem na ATI i ich produkty uwazalem za doskonale .. ale zycie jest zyciem - i jestem obiektywny - a w tym wypadku NV z seria kart 6600 naprawde POkazal sie z najlepszej storny - oferujac uzytkownika za niewygorowana kase produkt naprawde Doskonaly - i pewnie gdybym to slyszal od kogos tak jak teraz Ty .. to uznal bym to za wlasnie za HEREZJE -- ale jako uzytkownik i tester kart ati od 9550 do 9800XT moge powiedziec jakie sa moje odczucia po Testowaniu 6600 !

 

NV mi nie placi za reklamowanie ich Karty - pisze tylko co widzialem na oczy i z jakimi zjawiskami mialem od Czynienia , i wiadomo kazdy moze przeczytac a myslec swoje - bo to przeciez forum i wolnosc wypowiedzi :wink:

Ja sprzedalem swojego 9500@9700 pro juz jakis czas temu w miedzy czasie mialem 9550@9600pro ktorego tez sprzedalem i czekam na 6200 @ 6600 bo widzialem na wlasne oczy jak ta karta chodzi i co potrafi - i zaryzykuje stwierdzenia ze gdyby nawet 9800pro byl w cenie 6600 to bardziej sklanialbym sie ku 6600

 

:wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto czekac na spadek cen tego GF tak do 400zl czy brac 9550XT GECUBE ?

1256237[/snapback]

 

GeCube zupełnie się nie opłaca - cena jakaś z kosmosu na tą kartę.

 

za 325 zł w proline.pl dostępne są Abity 9550 Guru kręcące się do 500/600 (a nawet lepiej). Obecne wypusty 9550XT mają problemy z dobiciem do 460 na rdzeniu i 570-580 na pamięciach.

 

Wg mnie lepiej kupić jakąś kartę za 20 zł i czekać jeszcze z 1,5 miecha i powinien być nowy RivaTuner (i będzie wiadomo czy 6200 da się zmodować). Do tego czasu ceny na 6200 AGP spadną do około 400-440 zł. Będzie też wiadomo, które karty się dobrze kręcą (np sparkle 6200 robi 420 MHz na rdzeniu, a 6600 - 550 MHz) i którego producenta brać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GeCube zupełnie się nie opłaca - cena jakaś z kosmosu na tą kartę.

 

za 325 zł w proline.pl dostępne są Abity 9550 Guru kręcące się do 500/600 (a nawet lepiej). Obecne wypusty 9550XT mają problemy z dobiciem do 460 na rdzeniu i 570-580 na pamięciach.

 

Wg mnie lepiej kupić jakąś kartę za 20 zł i czekać jeszcze z 1,5 miecha i powinien być nowy RivaTuner (i będzie wiadomo czy 6200 da się zmodować). Do tego czasu ceny na 6200 AGP spadną do około 400-440 zł. Będzie też wiadomo, które karty się dobrze kręcą (np sparkle 6200 robi 420 MHz na rdzeniu, a 6600 - 550 MHz) i którego producenta brać

1256264[/snapback]

1.5 miesiąca mowisz? hmm... to moze ja w tym czasie bede zbieral na mobile. A tak poza tym czemu mowisz z te XT nie pociagna 500/600 ? Az takie slabe ? Co niektorzy to 540/720 ciagna !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.5 miesiąca mowisz? hmm... to moze ja w tym czasie bede zbieral na mobile. A tak poza tym czemu mowisz z te XT nie pociagna 500/600 ? Az takie slabe ? Co niektorzy to 540/720 ciagna !!

1256277[/snapback]

 

Ci którzy tak ciągną, to mają rev 1.2, lub początek rev 2.1

 

Sprzedawane w tej chwili rev 2.1 słabiutko się kręci - ludki nie dobijają do 480 na rdzeniu, a na pamięciach niektóre nie chcą zrobić nawet 580.

 

Kupić dobrze kręcącego się GeCube to albo łud szczęścia, albo selekcjonowany model z allegro - gdzie jeszcze sprzedawca da ci gwarę, że karta w 3Dmarkach i grach chodzi stabilnie na np. 520/680. Ja miałem rev 2.0 i atitool pokazywał max 485 rdzeń, 710 pamięci. Co z tego, skoro karta stabilnie chodziła na 420-440/620-640. Max wynik w 3Dmarku 03 to było jakieś 3800, przy czym na Abicie 9550Guru ludki robią po 4100-4200

Edytowane przez wojwar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do 9550    1256292[/snapback]

 

Patrz na "kup teraz" - 450 zł :lol:

 

W tej cenie to zdecydowanie nie warto - za tą samą kasę masz Abita 9550 Turbo Guru 2,5 ns - robiącego (gdzieś widziałem testy) 500-600 na rdzeniu i 700-800 na pamięciach. Tak więc 450 zł za nawet rev 2.1 to przesada

 

Z drugiej strony 450 zł za kartę z silencerem to nie drogo (karta 400 + silencer 50 zł). Jednak za tą cenę chodzą już powoli 6200 AGP.

Edytowane przez wojwar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytaliście ten topic??

 

http://forums.guru3d.com/showthread.php?threadid=124897

 

Alexey twierdzi, że 6200 ni da rady odblokować, bo to je ino nv44. Z tego też powodu RivaTuner nie rozpoznaje karty (bo nv44 wypuszczono już PO ukazaniu się najnowszego release'u RT). Wygląda na to, że czas skończyć spekulacje i zabrać się za dozbieranie do 6600 :-|

 

 

EDIT: A tutaj: http://forums.guru3d.com/showthread.php?po...687#post1093687

 

użytkownik o ksywie tomruman pisze (chyba), że dzięki wyedytowaniu RivaTuner.cfg udało się odblokować 6200 AGP.

Dokładnie, chodzi mi o ten post:

ok, dev id is 00F3, so i set adresses like that: F3h-F4h and it works, saw masked pixel units, changed 0 to 1, and everything looks to be fine ;-)

Edytowane przez piaskoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do 9550    1256292[/snapback]

Czy mogłbys nie reklamować swojej karty i nie wprowadzać w bład. IMHO lepiej poczekać na spadek cen GF. Chociaz sam mam Gecube rev 2,1 i śmiga ładnie na 480/340 po modzie(ktorego nie sprawdzono jeszcze) moze bedzie lepiej :D Ale równiez zastanawiam sie nad spzredazą swojej i kupieniem jakiegoś 8 albo pseudo 8 potokowca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No no, muszę rzec, że czytając ten topic w całości (właśnie skończyłem) emocji nie zabrakło. Mam nadzieję że nasi przyjaciele zza wschodniej granicy (mogą też być zza innych granic) dadzą radę i wykombinują sposób na 6200. Wtedy pożegnam się z moim 9550 i powróce do nvidii (zawsze miałam nvidię, taki sentyment) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mogłbys nie reklamować swojej karty i nie wprowadzać w bład. IMHO lepiej poczekać na spadek cen GF. Chociaz sam mam Gecube rev 2,1 i śmiga ładnie na 480/340 po modzie(ktorego nie sprawdzono jeszcze) moze bedzie lepiej :D Ale równiez zastanawiam sie nad spzredazą swojej i kupieniem jakiegoś 8 albo pseudo 8 potokowca.

1256486[/snapback]

co to za czestotliwosci 480/340 po modzie? LOL! hehe , 1.2 z aukcji robi 480/800 bez modow!! i o to chodzi :] po modach rdzen prawie 600mhz nie ma co porownywac z twoja , masz nieudany model chyba;]

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"No no, muszę rzec, że czytając ten topic w całości (właśnie skończyłem) emocji nie zabrakło. Mam nadzieję że nasi przyjaciele zza wschodniej granicy (mogą też być zza innych granic) dadzą radę i wykombinują sposób na 6200. Wtedy pożegnam się z moim 9550 i powróce do nvidii (zawsze miałam nvidię, taki sentyment)"

:oops: wstyd się przyznać ja też zdradziłem "nvidię"..dla gecuba.. :razz: ale jak zrobia coś z 6200 to wiesz ile 9550 bedzie na allegro!!!!! :blink:(Qrna coś nie wyszło z tym cytatem)

Edytowane przez krzymar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Focus_ daj znać co się dzieje

 

Może faktycznie wystarczy przeflashować na 6600 a potem w Riva Tuner zmienić w pliku cfg ID karty. Jeden koleś z Guru3D pisze iż to działa i widoczne są potoki, które można odblokować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to za czestotliwosci  480/340 po modzie? LOL! hehe ,  1.2 z aukcji  robi  480/800 bez modow!! i o to chodzi :]  po modach rdzen prawie 600mhz  nie ma co porownywac z twoja , masz nieudany model chyba;]

 

pozdrawiam

1256712[/snapback]

Pytasz co za czestotliwosć to ci odpowiadam 480 rdzeń 340 pamięć. wiec po modzie na rdzeniu mozliwe bedzie wiecej. Nie sądze zeby tobył nieudany model wynik jest w podobny do tego jaki uzyskują ludzie na rev 2,1. Moze i mojej nie ma co porównywać to twojego "potwora" ale tak samo twojej karty nie ma co porównywac z kartami omawianymi w tym topicu(6200,6600). Wiec śmiesznym i irytującym wydaje mi sie ze polecasz swoją karte duzo słabszą za kwote ktora przewyzsza jej sklepową wartość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PANOWIE i stala sie JASNOSC mam Konfiga dla RIVA TUNER co moduje 6200 na 6600 na AGP ;-) i dziala odblokowane TMU :D B)

 

A wraz Z kolejnym Wyjscie Riva tunerem - bedzie juz normalnie mozliwe odblokowanie

I zagadka zostala Wyjasniona ;] nic tylko sie cieszyc i Kupowac 6200 @ 6600 i krecic :D

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NOM o to chodzi ze mam Konfig co wystarczy wgrac do RT i mamy zmodyfikowane 6200@6600 AGp i co To FAJA W GORE :] i karta po tej modyfikacji dziala poprawnie nie ma artefaktow a RT wykrywa jako 8x1 :D chodz powinno jako 4x2 ale niewazne --- liczy sie to ze odblokowanie stalo sie mozliwe i dziala na kartach 6200 - testowane bylo na Sparklu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w 3d marku2005 -  6200 po zmodowaniu bez o/c pamieci i rdzenia , na sprzecie  2000 mhz Athlonie 512mb  uzyskal blisko 2500 ptk

1257027[/snapback]

Mozna prosic o screen oraz link compare? Bo cos... dziwne .... to wszystko. Autor RT mowi ze nie mozna, nagle user tego forum hic myk o odblokowal. Hmm... strange.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

on tego nie zmodował, bo on tego nie ma, tylko moze od kogogs z usa forum sie dowiedział. a wiecie, ze nvidia dobrze wspolpracuje z tworcami rivatuner, wiec moze dlatego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna prosic o screen oraz link compare? Bo cos... dziwne .... to wszystko. Autor RT mowi ze nie mozna, nagle user tego forum hic myk o odblokowal. Hmm... strange.

1257033[/snapback]

Stickersie - Strongmen ma racje :-P

Edytowane przez Opson6667

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A skad ty wiesz ? co ja mam a czego nie mam ? - dla osob ktore mnie nekaja - dzis wieczorem najdalej Rano - opublikuje Tutaj KONFIGA dla 6200 ...

1257108[/snapback]

Jak tego nie opublikujesz dzisiaj to mnie ciekawość zeżre... Screenow daj duzo, linkow compare wszystko co masz. Narazie moge tylko powiedziec ze wierze ci w 50%. (paint + sprawne rece)

 

Stickersie - Strongmen ma racje  :-P

1257109[/snapback]

 

Hmm... Tak samo jak ty miales racje z Magic 70.16 ?

Edytowane przez stickers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to Panowie Na Zdrowie :lol:

 

[build_10DE]

Build0 = Databases\NVIDIA\w9x\w9x.rtb

Build1 = Databases\NVIDIA\w2k\w2k.rtb

Total = 179785

Build = 0

 

[build_1002]

Build = 0

 

[Vendors]

VEN_1002 = ATI

VEN_1022 = AMD

VEN_102B = Matrox

VEN_1039 = SiS

VEN_103C = HP

VEN_1042 = Micron

VEN_106B = Apple

VEN_10B9 = ALi

VEN_10DE = NVIDIA

VEN_1106 = VIA

VEN_1166 = ServerWorks

VEN_1279 = Transmeta

VEN_121A = 3dfx

VEN_1344 = Micron

VEN_5333 = S3

VEN_8086 = Intel

 

[GPU_10DE]

NV4 = 20h

NV5 = 28h-2Dh,A0h

NV10 = 100h-103h

NV11 = 110h-113h,1A0h

NV15 = 150h-153h

NV17 = 170h-17Fh,1F0h

NV18 = 180h-18Fh

NV20 = 200h-203h

NV25 = 250h-25Fh

NV28 = 280h-28Fh

NV30 = 300h-30Fh

NV31 = 310h-31Fh

NV34 = 320h-32Fh,FCh

NV35 = 330h-33Fh,FAh,FEh

NV36 = 340h-34Fh,FBh

NV40 = 40h-4Fh,F8h-F9h

NV41 = C0h-CFh

NV43 = 140h-14Fh,F1h-F2h,F3h-F4h

NV44 = 160h-16Fh

 

[GPU_1002]

R200 = 514Ch-514Fh,4242h

RV250 = 4966h

RV280 = 5960h,5961h,5964h

R300 = 4144h-4147h,4E44h-4E47h

RV350 = 4150h,4151h,4153h

R350 = 4148h-4149h,414Bh,4E48h-4E49h,4E4Bh

RV360 = 4152h

R360 = 414Ah,4E4Ah

RV370 = 5B60h

RV380 = 3E50h

RV410 = 5E4Ah-5E4Bh

R420 = 4A49h-4A4Bh,4A50h

R423 = 5549h,554Ah,554Bh,5D57h

R430 = 554Dh,554Fh

R480 = 5D4Dh,5D4Fh,5D52h

 

[Northbridges]

VEN_1002_DEV_CAB2 = ATI RS200M

VEN_1022_DEV_7006 = AMD 751

VEN_1022_DEV_700C = AMD 762

VEN_1022_DEV_700E = AMD 761

VEN_1022_DEV_7454 = AMD 8151

VEN_1042_DEV_3120 = Micron SAMDDR

VEN_1042_DEV_3200 = Micron SCIDDR

VEN_1039_DEV_0630 = SiS 630

VEN_1039_DEV_0633 = SiS 633

VEN_1039_DEV_0635 = SiS 635

VEN_1039_DEV_0645 = SiS 645

VEN_1039_DEV_0646 = SiS 646

VEN_1039_DEV_0648 = SiS 648

VEN_1039_DEV_0650 = SiS 650

VEN_1039_DEV_0651 = SiS 651

VEN_1039_DEV_0655 = SiS 655

VEN_1039_DEV_0730 = SiS 730

VEN_1039_DEV_0733 = SiS 733

VEN_1039_DEV_0735 = SiS 735

VEN_1039_DEV_0745 = SiS 745

VEN_103C_DEV_12B4 = HP ZX1

VEN_10B9_DEV_1541 = ALi 1541

VEN_10B9_DEV_1621 = ALi 1621

VEN_10B9_DEV_1631 = ALi 1631

VEN_10B9_DEV_1641 = ALi 1641

VEN_10B9_DEV_1651 = ALi 1651

VEN_10B9_DEV_1647 = ALi MAGiK 1

VEN_10B9_DEV_1671 = ALi 1671

VEN_10DE_DEV_01A4 = NVIDIA nForce

VEN_10DE_DEV_01A5 = NVIDIA nForce

VEN_10DE_DEV_01A6 = NVIDIA nForce

VEN_10DE_DEV_01E0 = NVIDIA nForce2

VEN_10DE_DEV_01E1 = NVIDIA nForce2

VEN_10DE_DEV_00D1 = NVIDIA nForce3 150

VEN_10DE_DEV_00E1 = NVIDIA nForce3 250

VEN_10DE_DEV_005E = NVIDIA CK804

VEN_10DE_DEV_00A4 = NVIDIA C19

VEN_1106_DEV_0305 = VIA KT133 series

VEN_1106_DEV_0391 = VIA KX133

VEN_1106_DEV_0598 = VIA MVP3

VEN_1106_DEV_0605 = VIA PM133/694Z/694T

VEN_1106_DEV_0691 = VIA Apollo PRO series

VEN_1106_DEV_0691_REV_C4 = VIA Apollo PRO 133A

VEN_1106_DEV_0693 = VIA Apollo PRO Plus

VEN_1106_DEV_3091 = VIA Apollo PRO 266 series

VEN_1106_DEV_3099 = VIA KT266/333 series

VEN_1106_DEV_3128 = VIA P4X266

VEN_1106_DEV_3148 = VIA P4M266

VEN_1106_DEV_3168 = VIA P4X400

VEN_1106_DEV_3189 = VIA KT400/600 series

VEN_1166_DEV_0005 = ServerWorks CNB20LE

VEN_1166_DEV_0007 = ServerWorks 6585HE

VEN_1166_DEV_0009 = ServerWorks 6585HE

VEN_1279_DEV_0060 = Transmeta Astro

VEN_1344_DEV_3120 = Micron SAMDDR

VEN_1344_DEV_3200 = Micron SCIDDR

VEN_8086_DEV_7180 = Intel i440LX

VEN_8086_DEV_7190 = Intel i440BX/ZX

VEN_8086_DEV_71A0 = Intel i440GX

VEN_8086_DEV_2500 = Intel i820 Camino

VEN_8086_DEV_2501 = Intel i820 Camino

VEN_8086_DEV_3575 = Intel i830M

VEN_8086_DEV_1130 = Intel i815 Solano

VEN_8086_DEV_1A20 = Intel i840

VEN_8086_DEV_1A21 = Intel i840

VEN_8086_DEV_1A28 = Intel i840

VEN_8086_DEV_1A30 = Intel i845 Brookdale

VEN_8086_DEV_2530 = Intel i850 Tehama

VEN_8086_DEV_2531 = Intel i860

VEN_8086_DEV_2550 = Intel Placer

VEN_8086_DEV_255D = Intel Granite

VEN_8086_DEV_2560 = Intel i845 Brookdale-G

VEN_8086_DEV_2570 = Intel Springdale

VEN_8086_DEV_2577 = Intel Canterwood

VEN_8086_DEV_2580 = Intel Grantsdale

VEN_8086_DEV_2584 = Intel Alderwood

VEN_8086_DEV_2580 = Intel Alviso

VEN_8086_DEV_3340 = Intel Odem

VEN_8086_DEV_3380 = Intel Presswood

VEN_8086_DEV_359E = Intel Tumwater

 

[VEN_10DE]

DEV_0100 = "NVIDIA GeForce 256"

DEV_0101 = "NVIDIA GeForce DDR"

DEV_0103 = "NVIDIA Quadro"

DEV_0110 = "NVIDIA GeForce2 MX/MX 400"

DEV_0111 = "NVIDIA GeForce2 MX 100/200"

DEV_0113 = "NVIDIA Quadro2 MXR/EX"

DEV_0150 = "NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro"

DEV_0151 = "NVIDIA GeForce2 Ti"

DEV_0152 = "NVIDIA GeForce2 Ultra"

DEV_0153 = "NVIDIA Quadro2 Pro"

DEV_0170 = "NVIDIA GeForce4 MX 460"

DEV_0171 = "NVIDIA GeForce4 MX 440"

DEV_0172 = "NVIDIA GeForce4 MX 420"

DEV_0173 = "NVIDIA GeForce4 MX 440-SE"

DEV_0178 = "NVIDIA Quadro4 550 XGL"

DEV_017A = "NVIDIA Quadro NVS"

DEV_0181 = "NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X"

DEV_0182 = "NVIDIA GeForce4 MX 440SE with AGP8X"

DEV_0183 = "NVIDIA GeForce4 MX 420 with AGP8X"

DEV_0188 = "NVIDIA Quadro4 580 XGL"

DEV_018A = "NVIDIA Quadro NVS with AGP8X"

DEV_018B = "NVIDIA Quadro4 380 XGL"

DEV_0200 = "NVIDIA GeForce3"

DEV_0201 = "NVIDIA GeForce3 Ti 200"

DEV_0202 = "NVIDIA GeForce3 Ti 500"

DEV_0203 = "NVIDIA Quadro DCC"

DEV_0250 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4600"

DEV_0251 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4400"

DEV_0253 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4200"

DEV_0258 = "NVIDIA Quadro4 900 XGL"

DEV_0259 = "NVIDIA Quadro4 750 XGL"

DEV_025B = "NVIDIA Quadro4 700 XGL"

DEV_0280 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4800"

DEV_0281 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X"

DEV_0282 = "NVIDIA GeForce4 Ti 4800 SE"

DEV_0288 = "NVIDIA Quadro4 980 XGL"

DEV_0289 = "NVIDIA Quadro4 780 XGL"

DEV_0301 = "NVIDIA GeForce FX 5800 Ultra"

DEV_0302 = "NVIDIA GeForce FX 5800"

DEV_0308 = "NVIDIA Quadro FX 2000"

DEV_0309 = "NVIDIA Quadro FX 1000"

DEV_030A = "NVIDIA ICE FX 2000"

DEV_0311 = "NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra"

DEV_0312 = "NVIDIA GeForce FX 5600"

DEV_0314 = "NVIDIA GeForce FX 5600XT"

DEV_0321 = "NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra"

DEV_0322 = "NVIDIA GeForce FX 5200"

DEV_0323 = "NVIDIA GeForce FX 5200SE"

DEV_032A = "NVIDIA Quadro NVS 280 PCI"

DEV_032B = "NVIDIA Quadro FX 500"

DEV_0330 = "NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra"

DEV_0331 = "NVIDIA GeForce FX 5900"

DEV_0333 = "NVIDIA GeForce FX 5950 Ultra"

DEV_0338 = "NVIDIA Quadro FX 3000"

DEV_0341 = "NVIDIA GeForce FX 5700 Ultra"

DEV_0342 = "NVIDIA GeForce FX 5700"

DEV_0343 = "NVIDIA GeForce FX 5700LE"

DEV_0344 = "NVIDIA GeForce FX 5700VE"

DEV_034E = "NVIDIA Quadro FX 1100"

DEV_0040 = "NVIDIA GeForce 6800 Ultra"

DEV_0041 = "NVIDIA GeForce 6800"

DEV_0042 = "NVIDIA GeForce 6800 LE"

DEV_0045 = "NVIDIA GeForce 6800 GT"

DEV_004E = "NVIDIA Quadro FX 4000"

DEV_00C1 = "NVIDIA GeForce 6800"

DEV_00CE = "NVIDIA Quadro FX 1400"

DEV_00F1 = "NVIDIA GeForce 6600 GT"

DEV_00F2 = "NVIDIA GeForce 6600"

DEV_00F8 = "NVIDIA Quadro FX 3400"

DEV_00F9 = "NVIDIA GeForce 6800 Series"

DEV_00FA = "NVIDIA GeForce PCX 5750"

DEV_00FB = "NVIDIA GeForce PCX 5900"

DEV_00FC = "NVIDIA GeForce PCX 5300"

DEV_00FD = "NVIDIA Quadro PCI-E Series"

DEV_00FE = "NVIDIA Quadro FX 1300"

DEV_00FF = "NVIDIA GeForce PCX 4300"

DEV_0140 = "NVIDIA GeForce 6600 GT"

DEV_0141 = "NVIDIA GeForce 6600"

DEV_0145 = "NVIDIA GeForce 6610 XL"

DEV_014E = "NVIDIA Quadro FX 540"

DEV_0161 = "NVIDIA GeForce 6200 TurboCache"

DEV_00F3 = "NVIDIA GeForce 6200 AGP"

 

 

[MonitorManufacturers]

ADI = ADI

AOC = AOC International (U.S.A.) Ltd.

API = Acer

APP = Apple Computer, Inc.

AST = AST

BRG = Bridge Information Co.,Ltd

BNQ = BenQ

CCP = EPSON

CPL = ALFA

CPQ = COMPAQ

CTX = CTX - Chuntex Electronic

DEC = Digital Equipment Corp.

DEL = Dell Computer Corp.

DPC = Delta Electronics, Inc.

DWE = Daewoo

ECS = ELITEGROUP Computer Systems

EIZ = EIZO NANAO

ELS = Elsa AG

EHJ = EPSON

ENC = EIZO NANAO

FCM = Funai Electric Company of Taiwan

FPA = Fujitsu

FUJ = Fujitsu

GSM = LG Electronics Inc.

GWY = Gateway

HEI = Hyundai Electronics Industries Co., Ltd.

HSL = Hansol Electronics

HIT = Hitachi

HTC = Hitachi

HWP = Hewlett Packard

IBM = IBM

ICL = Fujitsu ICL

IVM = Iiyama

IOD = I-O DATA DEVICE,INC.

KDS = Korea Data Systems

LKM = AZALEA

LNK = LINK Technologies, Inc.

MAG = MAG Technology Co., Ltd.

MAX = Maxdata Computer GmbH

MEI = Panasonic

MIR = miro Computer Products AG

MTC = MITAC

MEL = Mitsubishi Electronics

MDD = MODIS

NEC = NEC Technologies, Inc.

NOC = NOKIA

OKI = OKI

OQI = OPTIQUEST

PBN = Packard Bell

PGS = Princeton Graphic Systems

PHL = Philips Consumer Electronics Co.

PLB = PLB Monitor,Inc

PTS = Proview Technology Corp.

REL = Relisys

SAM = Samsung

SDI = Samtron

SEC = EPSON

SIB = SANYO

STN = Samtron

SGX = Silicon Graphics

SML = Smile International Corp.

SNI = Siemens Nixdorf

SNY = Sony Corporation

STC = Sampo

TAT = Tatung Co. of America, Inc.

TAX = Taxan

TEA = TEAC

TOS = Toshiba

TSB = Toshiba

TTK = TOTOKU

TRL = Royal Information Company

TVM = TVM

UNM = Unisys Corporation

VSC = ViewSonic Corporation

 

[NVFakeDDRWorkaround]

DEV_0110_SUBSYS_2830107D_RAMCFG_01 = 1

DEV_0110_SUBSYS_6108147B_RAMCFG_01 = 1

 

[PredefinedCustomModes]

Mode0 = 720 x 480 (NTSC)

Mode1 = 720 x 576 (PAL)

Mode2 = 768 x 576 (PAL)

Mode3 = 960 x 720

 

[NVRefreshRateWorkaround]

DEV_0020 = NV4_Modes

DEV_0028 = NV5_Modes

DEV_0029 = NV5ULTRA_Modes

DEV_002C = NVVANTA_Modes

DEV_002D = NV5M64_Modes

DEV_00A0 = NV0A_Modes

DEV_0100 = NV10_Modes

DEV_0101 = NV10DDR_Modes

DEV_0103 = NV10GL_Modes

DEV_0110 = NV11_Modes

DEV_0111 = NV11DDR_Modes

DEV_0112 = NV11M_Modes

DEV_0113 = NV11GL_Modes

DEV_0150 = NV15_Modes

DEV_0151 = NV15DDR_Modes

DEV_0152 = NV15BR_Modes

DEV_0153 = NV15GL_Modes

DEV_01A0 = CRUSH11_Modes

DEV_0200 = NV20_Modes

DEV_0201 = NV20_1_Modes

DEV_0202 = NV20_2_Modes

DEV_0203 = NV20_3_Modes

DEV_0170 = NV17_Modes

DEV_0171 = NV17_Modes

DEV_0172 = NV17_Modes

DEV_0173 = NV17_Modes

DEV_0178 = NV17GL_Modes

DEV_0179 = NV17GL_Modes

DEV_017A = NV17GL_Modes

DEV_017B = NV17GL_Modes

DEV_0180 = NV18_Modes

DEV_0181 = NV18_Modes

DEV_0182 = NV18_Modes

DEV_0188 = NV18GL_Modes

DEV_018A = NV18GL_Modes

DEV_018B = NV18GL_Modes

DEV_01F0 = NV1F_Modes

DEV_0250 = NV25_Modes

DEV_0251 = NV25_Modes

DEV_0252 = NV25_Modes

DEV_0253 = NV25_Modes

DEV_0258 = NV25GL_Modes

DEV_0259 = NV25GL_Modes

DEV_025A = NV25GL_Modes

DEV_025B = NV25GL_Modes

DEV_0280 = NV28_Modes

DEV_0281 = NV28_Modes

DEV_0288 = NV28GL_Modes

DEV_0289 = NV28GL_Modes

DEV_0301 = NV30_Modes

DEV_0302 = NV30_Modes

DEV_0308 = NV30GL_Modes

DEV_0309 = NV30GL_Modes

 

[NVRegistersDump]

0100003C = CR3C

00000000 = NV_PMC_BOOT_0

00001080 = NV_PBUS_DEBUG_0

00001084 = NV_PBUS_DEBUG_1

00001088 = NV_PBUS_DEBUG_2

0000108C = NV_PBUS_DEBUG_3

000010B0 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_0

000010B4 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_1

000010B8 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_2

000010BC = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_3

000010C4 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_4

000010C8 = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_5

000010CC = NV_PBUS_DEBUG_CTRIM_6

000010E0 = NV_PBUS_DEBUG_PRIV_ASRC

00100000 = NV_PFB_BOOT_0

00100080 = NV_PFB_DEBUG_0

00100200 = NV_PFB_CFG

0010020C = NV_PFB_CSTATUS

00100220 = NV_PFB_TIMING0

00100224 = NV_PFB_TIMING1

00100228 = NV_PFB_TIMING2

001002C0 = NV_PFB_MRS

001002C4 = NV_PFB_EMRS

00101000 = NV_PEXTDEV_BOOT_0

00101004 = NV_PEXTDEV_BOOT_0_AND

00101008 = NV_PEXTDEV_BOOT_0_OR

0010100C = NV_PEXTDEV_BOOT_1

00101010 = NV_PEXTDEV_BOOT_1_AND

00101014 = NV_PEXTDEV_BOOT_1_OR

0060081C = NV_PCRTC_GPIO_EXT

00680500 = NV_PRAMDAC_NVPLL_COEFF

00680570 = NV_PRAMDAC_NVPLL_COEFF_1

00680504 = NV_PRAMDAC_MPLL_COEFF

00680574 = NV_PRAMDAC_MPLL_COEFF_1

0068050C = NV_PRAMDAC_PLL_COEFF_SELECT

00001540 = NV40_UNITS_CFG

00004004 = NV40_PRAMDAC_NVPLL_COEFF

00004000 = NV40_PRAMDAC_NVPLL_COEFF_1

00004024 = NV40_PRAMDAC_MPLL_COEFF

00004020 = NV40_PRAMDAC_MPLL_COEFF_1

0000C010 = NV40_STRAP0_DEFAULT

0000C014 = NV40_STRAP1_DEFAULT

0000C018 = NV40_STRAP2_DEFAULT

0000C01C = NV40_STRAP3_DEFAULT

0000C020 = NV40_STRAP0

0000C024 = NV40_STRAP1

0000C028 = NV40_STRAP2

0000C02C = NV40_STRAP3

 

[ATIRegistersDump]

0100000a = M_SPLL_REF_FB_DIV

0100000c = SPLL_CNTL

0100000d = SCLK_CNTL

0100000e = MPLL_CNTL

01000012 = MCLK_CNTL

000000E0 = CONFIG_CNTL

000000E4 = CONFIG_XSTRAP

000000E8 = CONFIG_XSTRAP2

000000F8 = CONFIG_MEMSIZE

00000140 = MC_CNTL

00000144 = MC_TIMING_CNTL

00000158 = MC_SDRAM_MODE_REG

00000178 = MC_REFRESH_CNTL

00004018 = GB_TILE_CONFIG

 

[DX8_D3DCAPS]

00020000 = D3DCAPS_READ_SCANLINE

 

[DX8_D3DCAPS2]

00000002 = D3DCAPS2_NO2DDURING3DSCENE

00020000 = D3DCAPS2_FULLSCREENGAMMA

00080000 = D3DCAPS2_CANRENDERWINDOWED

00100000 = D3DCAPS2_CANCALIBRATEGAMMA

02000000 = D3DCAPS2_RESERVED

10000000 = D3DCAPS2_CANMANAGERESOURCE

20000000 = D3DCAPS2_DYNAMICTEXTURES

 

[DX8_D3DCAPS3]

00000020 = D3DCAPS3_ALPHA_FULLSCREEN_FLIP_OR_DISCARD

 

[DX8_D3DPRESENT]

00000001 = D3DPRESENT_INTERVAL_ONE

00000002 = D3DPRESENT_INTERVAL_TWO

00000004 = D3DPRESENT_INTERVAL_THREE

00000008 = D3DPRESENT_INTERVAL_FOUR

80000000 = D3DPRESENT_INTERVAL_IMMEDIATE

 

[DX8_D3DCURSORCAPS]

00000001 = D3DCURSORCAPS_COLOR

00000002 = D3DCURSORCAPS_LOWRES

 

[DX8_D3DDEVCAPS]

00000010 = D3DDEVCAPS_EXECUTESYSTEMMEMORY

00000020 = D3DDEVCAPS_EXECUTEVIDEOMEMORY

00000040 = D3DDEVCAPS_TLVERTEXSYSTEMMEMORY

00000080 = D3DDEVCAPS_TLVERTEXVIDEOMEMORY

00000100 = D3DDEVCAPS_TEXTURESYSTEMMEMORY

00000200 = D3DDEVCAPS_TEXTUREVIDEOMEMORY

00000400 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMTLVERTEX

00000800 = D3DDEVCAPS_CANRENDERAFTERFLIP

00001000 = D3DDEVCAPS_TEXTURENONLOCALVIDMEM

00002000 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2

00004000 = D3DDEVCAPS_SEPARATETEXTUREMEMORIES

00008000 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2EX

00010000 = D3DDEVCAPS_HWTRANSFORMANDLIGHT

00020000 = D3DDEVCAPS_CANBLTSYSTONONLOCAL

00080000 = D3DDEVCAPS_HWRASTERIZATION

00100000 = D3DDEVCAPS_PUREDEVICE

00200000 = D3DDEVCAPS_QUINTICRTPATCHES

00400000 = D3DDEVCAPS_RTPATCHES

00800000 = D3DDEVCAPS_RTPATCHHANDLEZERO

01000000 = D3DDEVCAPS_NPATCHES

 

[DX8_D3DPMISCCAPS]

00000002 = D3DPMISCCAPS_MASKZ

00000004 = D3DPMISCCAPS_LINEPATTERNREP

00000010 = D3DPMISCCAPS_CULLNONE

00000020 = D3DPMISCCAPS_CULLCW

00000040 = D3DPMISCCAPS_CULLCCW

00000080 = D3DPMISCCAPS_COLORWRITEENABLE

00000100 = D3DPMISCCAPS_CLIPPLANESCALEDPOINTS

00000200 = D3DPMISCCAPS_CLIPTLVERTS

00000400 = D3DPMISCCAPS_TSSARGTEMP

00000800 = D3DPMISCCAPS_BLENDOP

00001000 = D3DPMISCCAPS_NULLREFERENCE

 

[DX8_D3DLINECAPS]

00000001 = D3DLINECAPS_TEXTURE

00000002 = D3DLINECAPS_ZTEST

00000004 = D3DLINECAPS_BLEND

00000008 = D3DLINECAPS_ALPHACMP

00000010 = D3DLINECAPS_FOG

 

[DX8_D3DPRASTERCAPS]

00000001 = D3DPRASTERCAPS_DITHER

00000008 = D3DPRASTERCAPS_PAT

00000010 = D3DPRASTERCAPS_ZTEST

00000080 = D3DPRASTERCAPS_FOGVERTEX

00000100 = D3DPRASTERCAPS_FOGTABLE

00001000 = D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASEDGES

00002000 = D3DPRASTERCAPS_MIPMAPLODBIAS

00004000 = D3DPRASTERCAPS_ZBIAS

00008000 = D3DPRASTERCAPS_ZBUFFERLESSHSR

00010000 = D3DPRASTERCAPS_FOGRANGE

00020000 = D3DPRASTERCAPS_ANISOTROPY

00040000 = D3DPRASTERCAPS_WBUFFER

00100000 = D3DPRASTERCAPS_WFOG

00200000 = D3DPRASTERCAPS_ZFOG

00400000 = D3DPRASTERCAPS_COLORPERSPECTIVE

00800000 = D3DPRASTERCAPS_STRETCHBLTMULTISAMPLE

 

[DX78_D3DPCMPCAPS]

00000001 = D3DPCMPCAPS_NEVER

00000002 = D3DPCMPCAPS_LESS

00000004 = D3DPCMPCAPS_EQUAL

00000008 = D3DPCMPCAPS_LESSEQUAL

00000010 = D3DPCMPCAPS_GREATER

00000020 = D3DPCMPCAPS_NOTEQUAL

00000040 = D3DPCMPCAPS_GREATEREQUAL

00000080 = D3DPCMPCAPS_ALWAYS

 

[DX78_D3DPBLENDCAPS]

00000001 = D3DPBLENDCAPS_ZERO

00000002 = D3DPBLENDCAPS_ONE

00000004 = D3DPBLENDCAPS_SRCCOLOR

00000008 = D3DPBLENDCAPS_INVSRCCOLOR

00000010 = D3DPBLENDCAPS_SRCALPHA

00000020 = D3DPBLENDCAPS_INVSRCALPHA

00000040 = D3DPBLENDCAPS_DESTALPHA

00000080 = D3DPBLENDCAPS_INVDESTALPHA

00000100 = D3DPBLENDCAPS_DESTCOLOR

00000200 = D3DPBLENDCAPS_INVDESTCOLOR

00000400 = D3DPBLENDCAPS_SRCALPHASAT

00000800 = D3DPBLENDCAPS_BOTHSRCALPHA

00001000 = D3DPBLENDCAPS_BOTHINVSRCALPHA

 

[DX8_D3DPSHADECAPS]

00000008 = D3DPSHADECAPS_COLORGOURAUDRGB

00000200 = D3DPSHADECAPS_SPECULARGOURAUDRGB

00004000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAGOURAUDBLEND

00080000 = D3DPSHADECAPS_FOGGOURAUD

 

[DX8_D3DPTEXTURECAPS]

00000001 = D3DPTEXTURECAPS_PERSPECTIVE

00000002 = D3DPTEXTURECAPS_POW2

00000004 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHA

00000020 = D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY

00000040 = D3DPTEXTURECAPS_TEXREPEATNOTSCALEDBYSIZE

00000080 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHAPALETTE

00000100 = D3DPTEXTURECAPS_NONPOW2CONDITIONAL

00000400 = D3DPTEXTURECAPS_PROJECTED

00000800 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP

00002000 = D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP

00004000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPMAP

00008000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPVOLUMEMAP

00010000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPCUBEMAP

00020000 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP_POW2

00040000 = D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP_POW2

 

[DX8_D3DPTFILTERCAPS]

00000100 = D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT

00000200 = D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR

00000400 = D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC

00010000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT

00020000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR

01000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT

02000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR

04000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC

08000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFAFLATCUBIC

10000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANCUBIC

 

[DX8_D3DPTADDRESSCAPS]

00000001 = D3DPTADDRESSCAPS_WRAP

00000002 = D3DPTADDRESSCAPS_MIRROR

00000004 = D3DPTADDRESSCAPS_CLAMP

00000008 = D3DPTADDRESSCAPS_BORDER

00000010 = D3DPTADDRESSCAPS_INDEPENDENTUV

00000020 = D3DPTADDRESSCAPS_MIRRORONCE

 

[DX78_D3DSTENCILCAPS]

00000001 = D3DSTENCILCAPS_KEEP

00000002 = D3DSTENCILCAPS_ZERO

00000004 = D3DSTENCILCAPS_REPLACE

00000008 = D3DSTENCILCAPS_INCRSAT

00000010 = D3DSTENCILCAPS_DECRSAT

00000020 = D3DSTENCILCAPS_INVERT

00000040 = D3DSTENCILCAPS_INCR

00000080 = D3DSTENCILCAPS_DECR

 

[DX8_D3DTEXOPCAPS]

00000001 = D3DTEXOPCAPS_DISABLE

00000002 = D3DTEXOPCAPS_SELECTARG1

00000004 = D3DTEXOPCAPS_SELECTARG2

00000008 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE

00000010 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE2X

00000020 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE4X

00000040 = D3DTEXOPCAPS_ADD

00000080 = D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED

00000100 = D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED2X

00000200 = D3DTEXOPCAPS_SUBTRACT

00000400 = D3DTEXOPCAPS_ADDSMOOTH

00000800 = D3DTEXOPCAPS_BLENDDIFFUSEALPHA

00001000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHA

00002000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDFACTORALPHA

00004000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHAPM

00008000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDCURRENTALPHA

00010000 = D3DTEXOPCAPS_PREMODULATE

00020000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEALPHA_ADDCOLOR

00040000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATECOLOR_ADDALPHA

00080000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVALPHA_ADDCOLOR

00100000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVCOLOR_ADDALPHA

00200000 = D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAP

00400000 = D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAPLUMINANCE

00800000 = D3DTEXOPCAPS_DOTPRODUCT3

01000000 = D3DTEXOPCAPS_MULTIPLYADD

02000000 = D3DTEXOPCAPS_LERP

 

[DX8_D3DFVFCAPS]

00080000 = D3DFVFCAPS_DONOTSTRIPELEMENTS

00100000 = D3DFVFCAPS_PSIZE

 

[DX8_D3DVTXPCAPS]

00000001 = D3DVTXPCAPS_TEXGEN

00000002 = D3DVTXPCAPS_MATERIALSOURCE7

00000008 = D3DVTXPCAPS_DIRECTIONALLIGHTS

00000010 = D3DVTXPCAPS_POSITIONALLIGHTS

00000020 = D3DVTXPCAPS_LOCALVIEWER

00000040 = D3DVTXPCAPS_TWEENING

00000080 = D3DVTXPCAPS_NO_VSDT_UBYTE4

 

[DX7_D3DDEVCAPS]

00000001 = D3DDEVCAPS_FLOATTLVERTEX

00000002 = D3DDEVCAPS_SORTINCREASINGZ

00000004 = D3DDEVCAPS_SORTDECREASINGZ

00000008 = D3DDEVCAPS_SORTEXACT

00000010 = D3DDEVCAPS_EXECUTESYSTEMMEMORY

00000020 = D3DDEVCAPS_EXECUTEVIDEOMEMORY

00000040 = D3DDEVCAPS_TLVERTEXSYSTEMMEMORY

00000080 = D3DDEVCAPS_TLVERTEXVIDEOMEMORY

00000100 = D3DDEVCAPS_TEXTURESYSTEMMEMORY

00000200 = D3DDEVCAPS_TEXTUREVIDEOMEMORY

00000400 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMTLVERTEX

00000800 = D3DDEVCAPS_CANRENDERAFTERFLIP

00001000 = D3DDEVCAPS_TEXTURENONLOCALVIDMEM

00002000 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2

00004000 = D3DDEVCAPS_SEPARATETEXTUREMEMORIES

00008000 = D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2EX

00010000 = D3DDEVCAPS_HWTRANSFORMANDLIGHT

00020000 = D3DDEVCAPS_CANBLTSYSTONONLOCAL

00080000 = D3DDEVCAPS_HWRASTERIZATION

 

[DX7_D3DPMISCCAPS]

00000001 = D3DPMISCCAPS_MASKPLANES

00000002 = D3DPMISCCAPS_MASKZ

00000004 = D3DPMISCCAPS_LINEPATTERNREP

00000008 = D3DPMISCCAPS_CONFORMANT

00000010 = D3DPMISCCAPS_CULLNONE

00000020 = D3DPMISCCAPS_CULLCW

00000040 = D3DPMISCCAPS_CULLCCW

 

[DX7_D3DPRASTERCAPS]

00000001 = D3DPRASTERCAPS_DITHER

00000002 = D3DPRASTERCAPS_ROP2

00000004 = D3DPRASTERCAPS_XOR

00000008 = D3DPRASTERCAPS_PAT

00000010 = D3DPRASTERCAPS_ZTEST

00000020 = D3DPRASTERCAPS_SUBPIXEL

00000040 = D3DPRASTERCAPS_SUBPIXELX

00000080 = D3DPRASTERCAPS_FOGVERTEX

00000100 = D3DPRASTERCAPS_FOGTABLE

00000200 = D3DPRASTERCAPS_STIPPLE

00000400 = D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASSORTDEPENDENT

00000800 = D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASSORTINDEPENDENT

00001000 = D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASEDGES

00002000 = D3DPRASTERCAPS_MIPMAPLODBIAS

00004000 = D3DPRASTERCAPS_ZBIAS

00008000 = D3DPRASTERCAPS_ZBUFFERLESSHSR

00010000 = D3DPRASTERCAPS_FOGRANGE

00020000 = D3DPRASTERCAPS_ANISOTROPY

00040000 = D3DPRASTERCAPS_WBUFFER

00080000 = D3DPRASTERCAPS_TRANSLUCENTSORTINDEPENDENT

00100000 = D3DPRASTERCAPS_WFOG

00200000 = D3DPRASTERCAPS_ZFOG

 

[DX7_D3DPSHADECAPS]

00000001 = D3DPSHADECAPS_COLORFLATMONO

00000002 = D3DPSHADECAPS_COLORFLATRGB

00000004 = D3DPSHADECAPS_COLORGOURAUDMONO

00000008 = D3DPSHADECAPS_COLORGOURAUDRGB

00000010 = D3DPSHADECAPS_COLORPHONGMONO

00000020 = D3DPSHADECAPS_COLORPHONGRGB

00000040 = D3DPSHADECAPS_SPECULARFLATMONO

00000080 = D3DPSHADECAPS_SPECULARFLATRGB

00000100 = D3DPSHADECAPS_SPECULARGOURAUDMONO

00000200 = D3DPSHADECAPS_SPECULARGOURAUDRGB

00000400 = D3DPSHADECAPS_SPECULARPHONGMONO

00000800 = D3DPSHADECAPS_SPECULARPHONGRGB

00001000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAFLATBLEND

00002000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAFLATSTIPPLED

00004000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAGOURAUDBLEND

00008000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAGOURAUDSTIPPLED

00010000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAPHONGBLEND

00020000 = D3DPSHADECAPS_ALPHAPHONGSTIPPLED

00040000 = D3DPSHADECAPS_FOGFLAT

00080000 = D3DPSHADECAPS_FOGGOURAUD

00100000 = D3DPSHADECAPS_FOGPHONG

 

[DX7_D3DPTEXTURECAPS]

00000001 = D3DPTEXTURECAPS_PERSPECTIVE

00000002 = D3DPTEXTURECAPS_POW2

00000004 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHA

00000008 = D3DPTEXTURECAPS_TRANSPARENCY

00000010 = D3DPTEXTURECAPS_BORDER

00000020 = D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY

00000040 = D3DPTEXTURECAPS_TEXREPEATNOTSCALEDBYSIZE

00000080 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHAPALETTE

00000100 = D3DPTEXTURECAPS_NONPOW2CONDITIONAL

00000400 = D3DPTEXTURECAPS_PROJECTED

00000800 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP

00001000 = D3DPTEXTURECAPS_COLORKEYBLEND

 

[DX7_D3DPTFILTERCAPS]

00000001 = D3DPTFILTERCAPS_NEAREST

00000002 = D3DPTFILTERCAPS_LINEAR

00000004 = D3DPTFILTERCAPS_MIPNEAREST

00000008 = D3DPTFILTERCAPS_MIPLINEAR

00000010 = D3DPTFILTERCAPS_LINEARMIPNEAREST

00000020 = D3DPTFILTERCAPS_LINEARMIPLINEAR

00000100 = D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT

00000200 = D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR

00000400 = D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC

00010000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT

00020000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR

01000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT

02000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR

04000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC

08000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFAFLATCUBIC

10000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANCUBIC

 

[DX7_D3DPTADDRESSCAPS]

00000001 = D3DPTADDRESSCAPS_WRAP

00000002 = D3DPTADDRESSCAPS_MIRROR

00000004 = D3DPTADDRESSCAPS_CLAMP

00000008 = D3DPTADDRESSCAPS_BORDER

00000010 = D3DPTADDRESSCAPS_INDEPENDENTUV

 

[DX7_DDBD]

00000800 = DDBD_8

00000400 = DDBD_16

00000200 = DDBD_24

00000100 = DDBD_32

 

[DX7_D3DFVFCAPS]

00080000 = D3DFVFCAPS_DONOTSTRIPELEMENTS

 

[DX7_D3DTEXOPCAPS]

00000001 = D3DTEXOPCAPS_DISABLE

00000002 = D3DTEXOPCAPS_SELECTARG1

00000004 = D3DTEXOPCAPS_SELECTARG2

00000008 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE

00000010 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE2X

00000020 = D3DTEXOPCAPS_MODULATE4X

00000040 = D3DTEXOPCAPS_ADD

00000080 = D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED

00000100 = D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED2X

00000200 = D3DTEXOPCAPS_SUBTRACT

00000400 = D3DTEXOPCAPS_ADDSMOOTH

00000800 = D3DTEXOPCAPS_BLENDDIFFUSEALPHA

00001000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHA

00002000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDFACTORALPHA

00004000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHAPM

00008000 = D3DTEXOPCAPS_BLENDCURRENTALPHA

00010000 = D3DTEXOPCAPS_PREMODULATE

00020000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEALPHA_ADDCOLOR

00040000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATECOLOR_ADDALPHA

00080000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVALPHA_ADDCOLOR

00100000 = D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVCOLOR_ADDALPHA

00200000 = D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAP

00400000 = D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAPLUMINANCE

00800000 = D3DTEXOPCAPS_DOTPRODUCT3

 

[DX7_D3DVTXPCAPS]

00000001 = D3DVTXPCAPS_TEXGEN

00000002 = D3DVTXPCAPS_MATERIALSOURCE

00000004 = D3DVTXPCAPS_VERTEXFOG

00000008 = D3DVTXPCAPS_DIRECTIONALLIGHTS

00000010 = D3DVTXPCAPS_POSITIONALLIGHTS

00000020 = D3DVTXPCAPS_LOCALVIEWER

 

[DX9_D3DCAPS2]

00000002 = D3DCAPS2_NO2DDURING3DSCENE

00020000 = D3DCAPS2_FULLSCREENGAMMA

00080000 = D3DCAPS2_CANRENDERWINDOWED

00100000 = D3DCAPS2_CANCALIBRATEGAMMA

02000000 = D3DCAPS2_RESERVED

10000000 = D3DCAPS2_CANMANAGERESOURCE

20000000 = D3DCAPS2_DYNAMICTEXTURES

40000000 = D3DCAPS2_CANAUTOGENMIPMAP

 

[DX9_D3DCAPS3]

00000020 = D3DCAPS3_ALPHA_FULLSCREEN_FLIP_OR_DISCARD

00000080 = D3DCAPS3_LINEAR_TO_SRGB_PRESENTATION

00000100 = D3DCAPS3_COPY_TO_VIDMEM

00000200 = D3DCAPS3_COPY_TO_SYSTEMMEM

 

[DX9_D3DPMISCCAPS]

00000002 = D3DPMISCCAPS_MASKZ

00000010 = D3DPMISCCAPS_CULLNONE

00000020 = D3DPMISCCAPS_CULLCW

00000040 = D3DPMISCCAPS_CULLCCW

00000080 = D3DPMISCCAPS_COLORWRITEENABLE

00000100 = D3DPMISCCAPS_CLIPPLANESCALEDPOINTS

00000200 = D3DPMISCCAPS_CLIPTLVERTS

00000400 = D3DPMISCCAPS_TSSARGTEMP

00000800 = D3DPMISCCAPS_BLENDOP

00001000 = D3DPMISCCAPS_NULLREFERENCE

00004000 = D3DPMISCCAPS_INDEPENDENTWRITEMASKS

00008000 = D3DPMISCCAPS_PERSTAGECONSTANT

00010000 = D3DPMISCCAPS_FOGANDSPECULARALPHA

00020000 = D3DPMISCCAPS_SEPARATEALPHABLEND

00040000 = D3DPMISCCAPS_MRTINDEPENDENTBITDEPTHS

00080000 = D3DPMISCCAPS_MRTPOSTPIXELSHADERBLENDING

00100000 = D3DPMISCCAPS_FOGVERTEXCLAMPED

 

[DX9_D3DLINECAPS]

00000001 = D3DLINECAPS_TEXTURE

00000002 = D3DLINECAPS_ZTEST

00000004 = D3DLINECAPS_BLEND

00000008 = D3DLINECAPS_ALPHACMP

00000010 = D3DLINECAPS_FOG

00000020 = D3DLINECAPS_ANTIALIAS

 

[DX9_D3DPRASTERCAPS]

00000001 = D3DPRASTERCAPS_DITHER

00000010 = D3DPRASTERCAPS_ZTEST

00000080 = D3DPRASTERCAPS_FOGVERTEX

00000100 = D3DPRASTERCAPS_FOGTABLE

00002000 = D3DPRASTERCAPS_MIPMAPLODBIAS

00008000 = D3DPRASTERCAPS_ZBUFFERLESSHSR

00010000 = D3DPRASTERCAPS_FOGRANGE

00020000 = D3DPRASTERCAPS_ANISOTROPY

00040000 = D3DPRASTERCAPS_WBUFFER

00100000 = D3DPRASTERCAPS_WFOG

00200000 = D3DPRASTERCAPS_ZFOG

00400000 = D3DPRASTERCAPS_COLORPERSPECTIVE

01000000 = D3DPRASTERCAPS_SCISSORTEST

02000000 = D3DPRASTERCAPS_SLOPESCALEDEPTHBIAS

04000000 = D3DPRASTERCAPS_DEPTHBIAS

08000000 = D3DPRASTERCAPS_MULTISAMPLE_TOGGLE

 

[DX9_D3DPBLENDCAPS]

00000001 = D3DPBLENDCAPS_ZERO

00000002 = D3DPBLENDCAPS_ONE

00000004 = D3DPBLENDCAPS_SRCCOLOR

00000008 = D3DPBLENDCAPS_INVSRCCOLOR

00000010 = D3DPBLENDCAPS_SRCALPHA

00000020 = D3DPBLENDCAPS_INVSRCALPHA

00000040 = D3DPBLENDCAPS_DESTALPHA

00000080 = D3DPBLENDCAPS_INVDESTALPHA

00000100 = D3DPBLENDCAPS_DESTCOLOR

00000200 = D3DPBLENDCAPS_INVDESTCOLOR

00000400 = D3DPBLENDCAPS_SRCALPHASAT

00000800 = D3DPBLENDCAPS_BOTHSRCALPHA

00001000 = D3DPBLENDCAPS_BOTHINVSRCALPHA

00002000 = D3DPBLENDCAPS_BLENDFACTOR

 

[DX9_D3DPTEXTURECAPS]

00000001 = D3DPTEXTURECAPS_PERSPECTIVE

00000002 = D3DPTEXTURECAPS_POW2

00000004 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHA

00000020 = D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY

00000040 = D3DPTEXTURECAPS_TEXREPEATNOTSCALEDBYSIZE

00000080 = D3DPTEXTURECAPS_ALPHAPALETTE

00000100 = D3DPTEXTURECAPS_NONPOW2CONDITIONAL

00000400 = D3DPTEXTURECAPS_PROJECTED

00000800 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP

00002000 = D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP

00004000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPMAP

00008000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPVOLUMEMAP

00010000 = D3DPTEXTURECAPS_MIPCUBEMAP

00020000 = D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP_POW2

00040000 = D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP_POW2

00200000 = D3DPTEXTURECAPS_NOPROJECTEDBUMPENV

 

[DX9_D3DPTFILTERCAPS]

00000100 = D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT

00000200 = D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR

00000400 = D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC

00000800 = D3DPTFILTERCAPS_MINFPYRAMIDALQUAD

00001000 = D3DPTFILTERCAPS_MINFGAUSSIANQUAD

00010000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT

00020000 = D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR

01000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT

02000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR

04000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC

08000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFPYRAMIDALQUAD

10000000 = D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANQUAD

 

[DX9_D3DSTENCILCAPS]

00000001 = D3DSTENCILCAPS_KEEP

00000002 = D3DSTENCILCAPS_ZERO

00000004 = D3DSTENCILCAPS_REPLACE

00000008 = D3DSTENCILCAPS_INCRSAT

00000010 = D3DSTENCILCAPS_DECRSAT

00000020 = D3DSTENCILCAPS_INVERT

00000040 = D3DSTENCILCAPS_INCR

00000080 = D3DSTENCILCAPS_DECR

00000100 = D3DSTENCILCAPS_TWOSIDED

 

[DX9_D3DVTXPCAPS]

00000001 = D3DVTXPCAPS_TEXGEN

00000002 = D3DVTXPCAPS_MATERIALSOURCE7

00000008 = D3DVTXPCAPS_DIRECTIONALLIGHTS

00000010 = D3DVTXPCAPS_POSITIONALLIGHTS

00000020 = D3DVTXPCAPS_LOCALVIEWER

00000040 = D3DVTXPCAPS_TWEENING

00000080 = D3DVTXPCAPS_NO_VSDT_UBYTE4

00000100 = D3DVTXPCAPS_TEXGEN_SPHEREMAP

00000200 = D3DVTXPCAPS_NO_TEXGEN_NONLOCALVIEWER

 

[DX9_DEVCAPS2]

00000001 = D3DDEVCAPS2_STREAMOFFSE

00000002 = D3DDEVCAPS2_DMAPNPATCH

00000004 = D3DDEVCAPS2_ADAPTIVETESSRTPATCH

00000008 = D3DDEVCAPS2_ADAPTIVETESSNPATCH

00000010 = D3DDEVCAPS2_CAN_STRETCHRECT_FROM_TEXTURES

00000020 = D3DDEVCAPS2_PRESAMPLEDDMAPNPATCH

00000040 = D3DDEVCAPS2_VERTEXELEMENTSCANSHARESTREAMOFFSET

 

[DX9_DECLTYPES]

00000001 = D3DDTCAPS_UBYTE4

00000002 = D3DDTCAPS_UBYTE4N

00000004 = D3DDTCAPS_SHORT2N

00000008 = D3DDTCAPS_SHORT4N

00000010 = D3DDTCAPS_USHORT2N

00000020 = D3DDTCAPS_USHORT4N

00000040 = D3DDTCAPS_UDEC3

00000080 = D3DDTCAPS_DEC3N

00000100 = D3DDTCAPS_FLOAT16_2

00000200 = D3DDTCAPS_FLOAT16_4

 

[DX9_D3DVS20CAPS]

00000001 = D3DVS20CAPS_PREDICATION

 

[DX9_D3DPS20CAPS]

00000001 = D3DPS20CAPS_ARBITRARYSWIZZLE

00000002 = D3DPS20CAPS_GRADIENTINSTRUCTIONS

00000004 = D3DPS20CAPS_PREDICATION

00000008 = D3DPS20CAPS_NODEPENDENTREADLIMIT

00000010 = D3DPS20CAPS_NOTEXINSTRUCTIONLIMIT

 

[DX8_D3DFMT]

20 = D3DFMT_R8G8B8

21 = D3DFMT_A8R8G8B8

22 = D3DFMT_X8R8G8B8

23 = D3DFMT_R5G6B5

24 = D3DFMT_X1R5G5B5

25 = D3DFMT_A1R5G5B5

26 = D3DFMT_A4R4G4B4

27 = D3DFMT_R3G3B2

28 = D3DFMT_A8

29 = D3DFMT_A8R3G3B2

30 = D3DFMT_X4R4G4B4

31 = D3DFMT_A2B10G10R10

32 = D3DFMT_A8B8G8R8

33 = D3DFMT_X8B8G8R8

34 = D3DFMT_G16R16

35 = D3DFMT_A2R10G10B10

36 = D3DFMT_A16B16G16R16

40 = D3DFMT_A8P8

41 = D3DFMT_P8

50 = D3DFMT_L8

51 = D3DFMT_A8L8

52 = D3DFMT_A4L4

60 = D3DFMT_V8U8

61 = D3DFMT_L6V5U5

62 = D3DFMT_X8L8V8U8

63 = D3DFMT_Q8W8V8U8

64 = D3DFMT_V16U16

67 = D3DFMT_A2W10V10U10

70 = D3DFMT_D16_LOCKABLE

71 = D3DFMT_D32

73 = D3DFMT_D15S1

75 = D3DFMT_D24S8

77 = D3DFMT_D24X8

79 = D3DFMT_D24X4S4

80 = D3DFMT_D16

100 = D3DFMT_VERTEXDATA

101 = D3DFMT_INDEX16

102 = D3DFMT_INDEX32

DXT1 = D3DFMT_DXT1

DXT2 = D3DFMT_DXT2

DXT3 = D3DFMT_DXT3

DXT4 = D3DFMT_DXT4

DXT5 = D3DFMT_DXT5

GRGB = D3DFMT_G8R8_G8B8

MET1 = D3DFMT_MULTI2_ARGB8

RGBG = D3DFMT_R8G8_B8G8

UYVY = D3DFMT_UYVY

YUY2 = D3DFMT_YUY2

4x16 = FOURCC 4x16

4x32 = FOURCC 4x32

ATI2 = FOURCC ATI2 (3Dc)

NV12 = FOURCC NV12

NVCS = FOURCC NVCS

NVDS = FOURCC NVDS

NVHS = FOURCC NVHS

NVHU = FOURCC NVHU

NVID = FOURCC NVID

NVMD = FOURCC NVMD

NVN0 = FOURCC NVN0

NVN1 = FOURCC NVN1

NVN2 = FOURCC NVN2

NVN3 = FOURCC NVN3

NVN4 = FOURCC NVN4

NVN5 = FOURCC NVN5

NVS0 = FOURCC NVS0

NVS1 = FOURCC NVS1

NVS2 = FOURCC NVS2

NVS3 = FOURCC NVS3

NVS4 = FOURCC NVS4

NVS5 = FOURCC NVS5

NVSP = FOURCC NVSP

NVSD = FOURCC NVSD

NVX0 = FOURCC NVX0

NVX1 = FOURCC NVX1

NVX2 = FOURCC NVX2

NVX3 = FOURCC NVX3

NVX4 = FOURCC NVX4

NVX5 = FOURCC NVX5

NVY0 = FOURCC NVY0

NVY1 = FOURCC NVY1

NVY2 = FOURCC NVY2

 

[DX9_D3DFMT]

20 = D3DFMT_R8G8B8

21 = D3DFMT_A8R8G8B8

22 = D3DFMT_X8R8G8B8

23 = D3DFMT_R5G6B5

24 = D3DFMT_X1R5G5B5

25 = D3DFMT_A1R5G5B5

26 = D3DFMT_A4R4G4B4

27 = D3DFMT_R3G3B2

28 = D3DFMT_A8

29 = D3DFMT_A8R3G3B2

30 = D3DFMT_X4R4G4B4

31 = D3DFMT_A2B10G10R10

32 = D3DFMT_A8B8G8R8

33 = D3DFMT_X8B8G8R8

34 = D3DFMT_G16R16

35 = D3DFMT_A2R10G10B10

36 = D3DFMT_A16B16G16R16

40 = D3DFMT_A8P8

41 = D3DFMT_P8

50 = D3DFMT_L8

51 = D3DFMT_A8L8

52 = D3DFMT_A4L4

60 = D3DFMT_V8U8

61 = D3DFMT_L6V5U5

62 = D3DFMT_X8L8V8U8

63 = D3DFMT_Q8W8V8U8

64 = D3DFMT_V16U16

67 = D3DFMT_A2W10V10U10

70 = D3DFMT_D16_LOCKABLE

71 = D3DFMT_D32

73 = D3DFMT_D15S1

75 = D3DFMT_D24S8

77 = D3DFMT_D24X8

79 = D3DFMT_D24X4S4

80 = D3DFMT_D16

81 = D3DFMT_L16

82 = D3DFMT_D32F_LOCKABLE

83 = D3DFMT_D24FS8

100 = D3DFMT_VERTEXDATA

101 = D3DFMT_INDEX16

102 = D3DFMT_INDEX32

110 = D3DFMT_Q16W16V16U16

111 = D3DFMT_R16F

112 = D3DFMT_G16R16F

113 = D3DFMT_A16B16G16R16F

114 = D3DFMT_R32F

115 = D3DFMT_G32R32F

116 = D3DFMT_A32B32G32R32F

117 = D3DFMT_CxV8U8

DXT1 = D3DFMT_DXT1

DXT2 = D3DFMT_DXT2

DXT3 = D3DFMT_DXT3

DXT4 = D3DFMT_DXT4

DXT5 = D3DFMT_DXT5

GRGB = D3DFMT_G8R8_G8B8

MET1 = D3DFMT_MULTI2_ARGB8

RGBG = D3DFMT_R8G8_B8G8

UYVY = D3DFMT_UYVY

YUY2 = D3DFMT_YUY2

4x16 = FOURCC 4x16

4x32 = FOURCC 4x32

ATI2 = FOURCC ATI2 (3Dc)

NV12 = FOURCC NV12

NVCS = FOURCC NVCS

NVDS = FOURCC NVDS

NVHS = FOURCC NVHS

NVHU = FOURCC NVHU

NVID = FOURCC NVID

NVMD = FOURCC NVMD

NVN0 = FOURCC NVN0

NVN1 = FOURCC NVN1

NVN2 = FOURCC NVN2

NVN3 = FOURCC NVN3

NVN4 = FOURCC NVN4

NVN5 = FOURCC NVN5

NVS0 = FOURCC NVS0

NVS1 = FOURCC NVS1

NVS2 = FOURCC NVS2

NVS3 = FOURCC NVS3

NVS4 = FOURCC NVS4

NVS5 = FOURCC NVS5

NVSP = FOURCC NVSP

NVSD = FOURCC NVSD

NVX0 = FOURCC NVX0

NVX1 = FOURCC NVX1

NVX2 = FOURCC NVX2

NVX3 = FOURCC NVX3

NVX4 = FOURCC NVX4

NVX5 = FOURCC NVX5

NVY0 = FOURCC NVY0

NVY1 = FOURCC NVY1

NVY2 = FOURCC NVY2

 

[DX8_D3DUSAGE]

00000001 = D3DUSAGE_RENDERTARGET

00000002 = D3DUSAGE_DEPTHSTENCIL

00000200 = D3DUSAGE_DYNAMIC

 

[DX9_D3DUSAGE]

00000001 = D3DUSAGE_RENDERTARGET

00000002 = D3DUSAGE_DEPTHSTENCIL

00000200 = D3DUSAGE_DYNAMIC

00000400 = D3DUSAGE_AUTOGENMIPMAP

00004000 = D3DUSAGE_DMAP

00008000 = D3DUSAGE_QUERY_LEGACYBUMPMA

00010000 = D3DUSAGE_QUERY_SRGBREAD

00020000 = D3DUSAGE_QUERY_FILTER

00040000 = D3DUSAGE_QUERY_SRGBWRITE

00080000 = D3DUSAGE_QUERY_POSTPIXELSHADER_BLENDING

00100000 = D3DUSAGE_QUERY_VERTEXTEXTURE

 

[DriverFamily_nvdisp.drv]

Supported = -6086

 

Detonator II = -499

Detonator III = 500-599

Detonator IV = 600-2099

Detonator XP = 2100-4399

Detonator FX = 4400-4999

ForceWare = 5000-

 

[DriverFiles_nvdisp.drv]

nvdisp.drv = 200- : Display driver

nvdd32.dll = 200- : DirectDraw driver

nvopengl.dll = 200- : OpenGL installable client driver

nvcore.vxd = 200- : Resource manager kernel

nvarch16.dll = 200- : Resource manager 16 bit client interface

nvarch32.dll = 200- : Resource manager 32 bit client interface

nvmini.vxd = 200- : VGA virtualization and PnP services VDD

nvmini2.vxd = 200-2099 : PnP services VDD for secondary devices

nvmode.dll = 300- : Driver display mode library

nvcpl.dll = 200- : Display properties extension

nvqtwk.dll = 200- : Taksbar utility library

nvdesk32.dll = 600-2699 : Display management hook library

nview.dll = 2700- : Display management hook library

nvshell.dll = 2700- : Shell namespace extension library

dmcpl.exe = 2700-4999 : Display manager control panel applet

nvwdmcpl.dll = 5000- : Display manager control panel applet

 

[DriverFamily_nv4_disp.dll]

Supported = -7120

 

Detonator II = -499

Detonator III = 500-599

Detonator IV = 600-2099

Detonator XP = 2100-4399

Detonator FX = 4400-4999

ForceWare = 5000-

 

[DriverFiles_nv4_disp.dll]

nv4_disp.dll = 300- : Display driver

nvoglnt.dll = 300- : OpenGL installable client driver

%drvdir%\nv4_mini.sys = 300- : Display driver miniport

nvcpl.dll = 500- : Display properties extension

nvqtwk.dll = 500-3999 : Taskbar utility library

nvdesk32.dll = 600-2699 : Display management hook library

nview.dll = 2700- : Display management hook library

nvshell.dll = 2700- : Shell namespace extension library

dmcpl.exe = 2700-4999 : Display manager control panel applet

nvwdmcpl.dll = 5000- : Display manager control panel applet

nvsvc32.exe = 1460- : Driver helper service

 

[DriverFamily_ati2dvag.dll]

Supported = -6497

 

Catalyst 2.4 = 6200

Catalyst 2.4 or newer = 6201-6217

Catalyst 2.5 = 6218

Catalyst 2.5 or newer = 6219-6274

Catalyst 3.0 = 6275

Catalyst 3.0 or newer = 6276-6291

Catalyst 3.1 = 6292

Catalyst 3.1 or newer = 6293-6306

Catalyst 3.2 = 6307

Catalyst 3.2 or newer = 6308-6333

Catalyst 3.3 = 6334

Catalyst 3.3 or newer = 6335-6342

Catalyst 3.4 = 6343

Catalyst 3.4 or newer = 6344-6359

Catalyst 3.5 = 6360

Catalyst 3.5 or newer = 6361-6377

Catalyst 3.7 = 6378

Catalyst 3.7 or newer = 6379-6386

Catalyst 3.8 = 6387

Catalyst 3.8 or newer = 6388-6395

Catalyst 3.9 = 6396

Catalyst 3.9 or newer = 6397-6403

Catalyst 3.9 hotfix = 6404

Catalyst 3.9 hotfix or newer = 6405-6413

Catalyst 4.1 = 6414

Catalyst 4.1 or newer = 6415-6421

Catalyst 4.2 = 6422

Catalyst 4.2 or newer = 6423-6429

Catalyst 4.3 = 6430

Catalyst 4.3 or newer = 6431-6435

Catalyst 4.4 = 6436

Catalyst 4.4 or newer = 6437-6443

Catalyst 4.5 = 6444

Catalyst 4.5 or newer = 6445-6450

Catalyst 4.6 = 6451

Catalyst 4.6 or newer = 6452-6457

Catalyst 4.7 = 6458

Catalyst 4.7 or newer = 6459-6466

Catalyst 4.8 = 6467

Catalyst 4.8 or newer = 6468-6475

Catalyst 4.9 = 6476

Catalyst 4.9 or newer = 6477-6482

Catalyst 4.10 = 6483

Catalyst 4.10 or newer = 6484-6489

Catalyst 4.11 = 6490

Catalyst 4.11 or newer = 6491-6496

Catalyst 4.12 = 6497

Catalyst 4.12 or newer = 6498-

 

[DriverFiles_ati2dvag.dll]

ati2dvag.dll = 6200- : Display driver

ati2edxx.dll = 6200- : External display utility

ati2evxx.dll = 6200- : External event utility

ati3duag.dll = 6200- : DirectDraw/Direct3D driver

atiddc.dll = 6200- : DDC DLL

atioglxx.dll = 6200- : OpenGL installable client driver

atipdlxx.dll = 6200- : Desktop CWDDEDI DLL

atitvo32.dll = 6200- : RageTheater/ImpacTV2 COM interface

ativcoxx.dll = 6200- : 32-bit VCO driver

oemdspif.dll = 6200- : Driver interface DLL

atiiiexx.dll = 6200- : Display driver utilities

ati2evxx.exe = 6200- : Extern event utility applet

ati2mdxx.exe = 6200- : 2D mode component

%drvdir%\ati2mtag.sys = 6200- : Miniport driver

ati2cqag.dll = 6436- : Central memory manager / queue server

 

[ForceWareFSAAModes]

FSAAMode01 = 2 x 1

Required01 = 17h-

FSAAMode02 = 1 x 2

Required02 = 17h-

FSAAMode05 = 2 x 2

Required05 = 20h-

FSAAMode0E = 2x

FSAAMode0F = Quincunx

Required0F = 17h-

FSAAMode10 = 4x

FSAAMode12 = 4x 9-tap

Required12 = 20h-

FSAAMode13 = 4xS

Required13 = 17h-

FSAAMode17 = 6xS

Required17 = 20h-

FSAAMode18 = 8xS

Required18 = 20h-

FSAAMode19 = 8x

Required19 = 20h-

FSAAMode1A = 16x

Required1A = 30h-

 

[VIDInterpretation0]

Desc = 2-bit VID

Mask = 03

 

00 = 0

01 = 1

02 = 2

03 = 3

 

[VIDInterpretation1]

Desc = 1-bit VID

Mask = 01

 

00 = 0

01 = 1

 

[VIDInterpretation2]

Desc = ISL6569 with hardwired VID0 / VID1

Dim = V

Mask = 07

 

00 = 0.8

01 = 0.9

02 = 1.0

03 = 1.1

04 = 1.2

05 = 1.3

06 = 1.4

07 = 1.5

 

[VIDInterpretation3]

Desc = 1.1V + 0.1V / 0.3V loop

Dim = V

Mask = 03

 

00 = 1.1

01 = 1.2

02 = 1.4

03 = 1.5

 

[VIDInterpretation4]

Desc = 1.1V + 0.3V / 0.2V loop

Dim = V

Mask = 03

 

00 = 1.1

01 = 1.4

02 = 1.3

03 = 1.6

 

[VIDInterpretation5]

Desc = 1.1V + 0.1V / 0.2V loop

Dim = V

Mask = 03

 

00 = 1.1

01 = 1.2

02 = 1.3

03 = 1.4

 

[VIDInterpretation6]

Desc = 1.1V + 0.2V / 0.3V loop

Dim = V

Mask = 03

 

00 = 1.1

01 = 1.3

02 = 1.4

03 = 1.6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...