zwierz Opublikowano 17 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2004 Mój kumpel ma bardzo cięzki problem! Mam bardzo cięzki problem! mam kompa od 2 lat -Athlon 2400 -1gb ram 256x266 | 256x333 |512x400 -wiem ze wszystkie chodza jako 266 bo mam słabą plytę głowna -L7VTA ELITEGROUP ECS posiadałem do tej pory ge force 3 titanium 64mb zmieniłem karty dla uzyskania lepszej grafiki i wydajności ,lecz tu mnie wszytko zaskoczylo kupiłem Radeona his 9550 128/128bit odpalam 3dmarka 2001 a tu 7452 points Gram już od 2 lat w Counter Strike'a nawet w csie nieraz przy 2xsmokach fps spada mi do 50 przy głupiej akcji mam 60 /70 fps!Wydałem juz na te zmiany ok 1000zł i nic sie niezmieniło.Zainstalowałem najnowsze OMEGI i tez nic. Może w BIOSie cos ustawic? Bardzo was prosze o pomoc, bo juz siły niemam do tego komputera:/ Pomóżcie chłopakowi;] Ja na mojej konfiguracji jak podkrece grafe na 275/275 to mam ok 10 000 3dmarków! Z góry dzieki! Pozdro od kolegi i odemnie!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traczyk Opublikowano 17 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2004 powiedz mu żeby zrobił format...jak się zmienia karte z nV na ATi format jest wręcz konieczny :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierz Opublikowano 17 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2004 powiedz mu żeby zrobił format...jak się zmienia karte z nV na ATi format jest wręcz konieczny :D Właśnie dopiero co zrobił formata!! Nic niedało!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...