Jabar83 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Dobra powiedzmy ze AF dziala. Nie bede tego teraz sprawdzal. W kazym razie gram z AA i mniejwiecej tak jak na screenie jaki pokazal Sarkazz r_picmip daje na 3, FPS 120 , odswiezanie 120 Hz ,cl_maxpackets 120 i komfortowo sie gra na necie . No do tego wysluzona juz troszke Logitech MX 510 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Daj sobie FPS na 76 albo 125, to pomaga w poruszaniu się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Tutaj pięknie wygląda, lepiej się już chyba nie da ;X A jakby wyłączyć tekstury... mniam Mnie się bardziej podoba tutaj, choć mogło by być lepiej ;) Jakby tak ktoś jeszcze poprawił teksturki na railu...mniam :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Mnie się bardziej podoba tutaj, choć mogło by być lepiej ;) Jakby tak ktoś jeszcze poprawił teksturki na railu...mniam :roll: U mnie tak to wygląda ( Radeon ). Nie wiem czemu nVidia cofnęła o 0,2 LOD ( co powoduje sztuczne wyostrzenie w starszych grach ale w nowszych powstaje efekt Moiree bo nie są filtrowane "plany" [ nie wiem jak to nazwać] 0.0, 0.1 i 0.2 .... podczas gdy na ATI jest prawidłowo nie filtrowane tylko 0.0 ( ale można cofnąć do -0.2 i jest identycznie jak na nVidia ) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Yyyy.... Jak można grać z widokiem broni? Przecież to ci 1/4 ekranu zasłania :blink: Taki fov, jasność, aż dziw że da się kogokolwiek zabić na takich ustawieniach :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Yyyy.... Jak można grać z widokiem broni? Przecież to ci 1/4 ekranu zasłania :blink: Taki fov, jasność, aż dziw że da się kogokolwiek zabić na takich ustawieniach :rolleyes: Jasność i kontrast regulowałem w photoshop .... reszta to ustawienia "dla przyjemności" a nie do gry w sieci. ps. generalnie to ja nie gram w Q3 tylko w UT i domyślny fov nie przeszkadza mi w mieleniu wszystkich przeciwników na sieci B) Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Pograj sobie w cpma jak myślisz że jesteś dobry. :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Sarkazz, jezeli ktos jest dobry w vq3 to oznacza, ze jest kiepski w ta gre bo nie dalby sobie rady w CMPA ? CPMA bylo calkiem inna gra i ma swoich zwolennikow jak i przeciwnikow wiec totalnie nie podpasowales swoja mysl. Poza tym kazdy ma swoje ustawienia co do broni i fovow. To, ze Ty masz "aliena" i grasz z drawgunem na 0 to nie oznacza, ze kazdy nawet lepszy od Ciebie gra tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Średni poziom skilla na serwerach promoda jest o wiele wyższy niż na dowolnym innym modzie, bądź też podstawce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Średni poziom skilla na serwerach promoda jest o wiele wyższy niż na dowolnym innym modzie, bądź też podstawce. Tego to juz zupelnie nie zrozumialem. To moze poziom na serwerach CS jeszcze porownasz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 To moze poziom na serwerach CS jeszcze porownasz ?Poziom na 90% serwerów CS to jest śmiech na sali. W 1.6 jest jeszcze nawet nieźle, ale w source jest napawdę śmiesznie... nawet na najlepszych polskich serwerach. Z perspektywy Quake 3 Jeżeli pół roku temu, po paru dniach grania, byłem w stanie na podstawce i tych "modach" wygrywać cokolwiek, to znaczy że coś jest nie w porządku. Potem zainstalowałem CPMA i pierwszego fraga zrobiłem po dobrej godzinie - taka jest różnica poziomów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Screeny robione na simple mip maps 0 lepiej robić/grać na 1 bo troszkę ostrzejszy obraz tex ... AAx4 AFx2 AAx4 AFx4 AAx4 AFx8 AAx4 AFx16 AAx4 AFx16 simple mip maps 1 Wnioski: Między AFx8 a AFx16 różnica jest pomijalna ( taka lokacja, takie tekstury .... w grach UT + tex z CD2 czy NFS: Underground warto dać na 16x bo dalekie plany są nadal ostre a padek fps pomijalny ... w Q3 ... może rozdzielczość tekstur jest za niska aby docenić AF 16 ... ps. jaka jest komenda do koloryzowania poziomów mip map ? Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Ja jestem wielkim zwolennikiem Anizo, o ile wyzsze AA nie daje aż tyle, to anizo bardzo poprawia wygląd gry, i warto z niego korzystać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Ja jestem wielkim zwolennikiem Anizo, o ile wyzsze AA nie daje aż tyle, to anizo bardzo poprawia wygląd gry, i warto z niego korzystać. AAx4 AFx16 - na lampie widać brak adaptive AA AAx1 AFx16 - jeśli masz słąbszy monitor to może być ok - jak dla mnie tragedia ps. należy pamiętać że Quake to prymityw a im bardziej złożona gra tym bardziej nie da się "żyć" bez AA: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « ---- miało być w trybie nude ... ale nie wszyscy są po 18 Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 AA 4x wystarcza, a im wyżej Anizo tym lepiej... Najwyraźniej widać to w Oblivionie, gdzie można zrezygnować z części efektów, i przeznaczyć trochę więcej na Anizo 16x :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) AA 4x wystarcza, a im wyżej Anizo tym lepiej... Najwyraźniej widać to w Oblivionie, gdzie można zrezygnować z części efektów, i przeznaczyć trochę więcej na Anizo 16x :rolleyes: Tzn. AAx4 to takie minimum ... AAx6 nie radzę włączać bo rozmieszczenie sampli jest asymetryczne co prowadzi do pogorszenia wzgl. aax4 jakości obrazu .... ( w pewnych sytuacjach ) Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pain.exe Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Sarkazz - nie wiem o co Ci chodzi :? Odnosze wrażenie, że chcesz pokazać jaki jestes pro bo masz fajnego cfg na dużym picmipie Każdy konfiguruje sobie quaka jak mu wygodniej i to jest jedna z jego głównych zalet. Jeżeli pół roku temu, po paru dniach grania, byłem w stanie na podstawce i tych "modach" wygrywać cokolwiek, to znaczy że coś jest nie w porządku. Potem zainstalowałem CPMA i pierwszego fraga zrobiłem po dobrej godzinie - taka jest różnica poziomów. tego też nie rozumiem co wygrywałeś na q3 i na "jakichś innych modach" - tak to napisałeś, że można wywnioskować, że chodziło Ci o jakieś turnieje :lol: Zainstalowaleś CPMA i co ? zdobyłeś fraga po godzinie - ekhm... jaasne;) Chodzi Ci o boty czy o gre w necie bo już nie wiem co myśleć Boty to leszcze jak w każdej innej grze - nie zastąpią Ci żywego przeciwnika. Możesz łoić xaero, majora czy jakies inne boty na 100 poziomie, ale one nie są jakąś wyrocznią skilla. Edytowane 17 Czerwca 2006 przez pain.exe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Quake 3 oceniam z perspektywy normalnego przeciętnego gracza FFA. Biorę pod uwagę przeciętne serwery jakie ase mi znajdzie... Jeśli na normalnym Quake'u wchodzę na jeden, drugi... piętnasty serwer i mi nieźle idzie, nawiązuję równorzędną walkę z bardziej doświadczonymi graczami, to znaczy że nie jest tak źle, i przeciętny gracz nie prezentuje umiejętności godnych Coolera. Ale jak po zainstalowaniu CPMA dostaje wytrzeszczu oczu patrząc jak przeciętny gracz masakruje mnie skillem, kontrolą mapy i combosami jakie sadzi, i to na pierwszy, drugim, piędziesiątym serwerze, to znaczy że kurde, chyba jest tu wyższy skill, nieprawdaż? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamc Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 lol, Sarkazz ale Ty głupoty pleciesz ze cho cho... ja grałem cały czas CA (promode +alle weapons) przesiadłem sie na vq3 tdm bo mi sie pm znudziło i co ? taka klepe dostawałem ze to szok a wiesz dla czego? bo w vq3 liczy sie skill a w pm szybkosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Dobra powiedzmy ze AF dziala. Nie bede tego teraz sprawdzal. W kazym razie gram z AA i mniejwiecej tak jak na screenie jaki pokazal Sarkazz r_picmip daje na 3, FPS 120 , odswiezanie 120 Hz ,cl_maxpackets 120 i komfortowo sie gra na necie . No do tego wysluzona juz troszke Logitech MX 510 :)Ja daję fps = częstotliwości odśw. ... więcej nie ma sensu. r_picmip to to samo co LOD w sterach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 lol, Sarkazz ale Ty głupoty pleciesz ze cho cho... ja grałem cały czas CA (promode +alle weapons) przesiadłem sie na vq3 tdm bo mi sie pm znudziło i co ? taka klepe dostawałem ze to szok a wiesz dla czego? bo w vq3 liczy sie skill a w pm szybkoscPograj sobie w QW a potem pogadamy o porównaniu skilla i szybkości w vq3 i pm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Dla mnie to prawie tak samo wyglada z wlaczonym AFx16 a bez. Ostrzejesze teksturki nieco ale dalej nie widze sensu wyciskania grafiki z gry pod multi. Nie wiem po co wy tak gracie z wszystkim na max :| I do tego z widokiem broni. Kyle przeciez napisalem ze odswiezanie dalem na 120 hz a com_maxfps na 120 czyli odswiezanie = FPS i tak zawsze daje. Do tego bez widoku broni ,rozdzialka 1024x768 z AA a cg_fov na 115 i gra sie super.Moze w takim RTCW da sie tez wycisnac AF x16 bo to tez silnik q3. Jak bede w to gral to sprawdze ale w q3 typowej grze pod multi gram na najnizszych dtalach :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Dla mnie to prawie tak samo wyglada z wlaczonym AFx16 a bez. Ostrzejesze teksturki nieco ale dalej nie widze sensu wyciskania grafiki z gry pod multi. Nie wiem po co wy tak gracie z wszystkim na max :| I do tego z widokiem broni. Kyle przeciez napisalem ze odswiezanie dalem na 120 hz a com_maxfps na 120 czyli odswiezanie = FPS i tak zawsze daje. Do tego bez widoku broni ,rozdzialka 1024x768 z AA a cg_fov na 115 i gra sie super.Moze w takim RTCW da sie tez wycisnac AF x16 bo to tez silnik q3. Jak bede w to gral to sprawdze ale w q3 typowej grze pod multi gram na najnizszych dtalach :) Zapomniałem dopisać " też " daję = ... bo niektórzy ( nie Ty ) polecają np. 125 Hz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 FPS powinien być ustawiony na 43, 76, 125 albo 333. Jak nie robicie CSJ to nie moja wina, ale że takie powinny być wartości FPS jest kwestią niepodważalną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 FPS powinien być ustawiony na 43, 76, 125 albo 333. Jak nie robicie CSJ to nie moja wina, ale że takie powinny być wartości FPS jest kwestią niepodważalną. Rozwiń dla czego takie powinny być wartości . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Rozwiń dla czego takie powinny być wartości ."or what ever number you would like to set it to. 43, 76, 125, and 333 are magical numbers in the quake engine. 76 is probably the best for most people. 333 gives you connection interupts, and insane height when you strafe jump. You cant really maintain a 333 except on a trickjump map where there arnt much textures to draw. So I suggest 43 or 76 (125 is best, only if you can maintain it!) for trickjumping on standard maps, which ever you can hold steady. And if you cant hold 43 steady... well most of the jumps we do will be very difficult for you... others will be impossible... sorry." Krótko mówiąc, jeśli możesz się poruszać szybciej niż przeciwnik - należy skorzystać i wykorzystać do oporu tę możliwość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 "or what ever number you would like to set it to. 43, 76, 125, and 333 are magical numbers in the quake engine. 76 is probably the best for most people. 333 gives you connection interupts, and insane height when you strafe jump. You cant really maintain a 333 except on a trickjump map where there arnt much textures to draw. So I suggest 43 or 76 (125 is best, only if you can maintain it!) for trickjumping on standard maps, which ever you can hold steady. And if you cant hold 43 steady... well most of the jumps we do will be very difficult for you... others will be impossible... sorry." Krótko mówiąc, jeśli możesz się poruszać szybciej niż przeciwnik - należy skorzystać i wykorzystać do oporu tę możliwość. Czyli jeśli ustawię jedną z tych wartości to będę mógł np. wyżej skakać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Łączac tę wartość FPS i CSJ i bunny hopy będziesz w stanie poruszać się 2-3x szybciej niż normalnie ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Łączac tę wartość FPS i CSJ i bunny hopy będziesz w stanie poruszać się 2-3x szybciej niż normalnie ;> Ha ha ha to błąd silnika Q 3 :lol: ale jaja aż się dziwię że tego nie poprawili w kolejnych patch ... to aż zakrawa lekko na cheat'erstwo :wink: Czyli aby skorzystać z wartości 333 to trzeba wyłączyć synchronizację ... Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Cheaterstwo? http://video.google.com/videoplay?docid=-8...6037&q=fatal1ty Fatal1ty ciągle robi CSJ a na 0:45 masz piękny jego przykład ;> Gdyby nie strafe jumpy to Quake byłby wolny ;> zresztą masz też moda - Defrag, który służy tylko i wyłącznie do skakania w ten sposób... http://video.google.com/videoplay?docid=60...557873&q=defrag Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Sarkazz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...