Skocz do zawartości
Blacki

Fallout 3

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedna ciekawa kwestia jest to co autor tego artykulu Borys „Shuck” Zajączkowski napisal w post sciptum (a raczej pytanie jakie zadal ;) ):

 

P.S. Odpowiedzi na pytanie, co było na 39 dni przed rozpoczęciem tegorocznych targów E3, proszę słać na mojego maila (shuck@gry-online.pl), wśród nadawców poprawnych odpowiedzi wylosuję nagrodę-niespodziankę. Na maile czekam do poniedziałku (12 czerwca) rano. :-)

 

 

Dla mniej domyslnych ;) , odpowiedz w postaci daty 1 kwietnia ... Niemniej jestem dobrej mysli (nieprzemyslanej) :D

Edytowane przez Cobra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z forum No Mutants Allowed....

Deat©hClaw - - -> napiszę teraz coś ważnego do Ciebie i do innych. Jestem odpowiedzialny za wymyślenie dużej większości tego co jest na naszych serwisach internetowych, ale czasy gdy byłem w stanie zrobić wszystko minęły już dawno. Nasze serwisy (celowo piszę serwisy bo nie chodzi tylko o www.gry-online.pl) są prowadzone przed kilka różnych osób i tworzone przez kilkadziesiąt osób. Firma naszych rozmiarów nie może działać w ten sposób że któryś z szefów czyta każdy opublikowany tekst i koryguje go. Jeżeli zsumujesz GOLa, to co robimy dla Neostrady, Onetu, innych firm, innych naszych serwisów, encyklopedii gier, naszych angielskojęzycznych serwisów to wychodzi czasami i ponad 100 mniejszych i większych tekstów dziennie. Dlatego są osoby odpowiedzialne za poszczególne tematy. Za ciekawy moim zdaniem dział Myśli Nieprzemyślanych jest odpowiedzialny Shuck. Jeżeli wymagam od niego aby to co tu się pojawi było ciekawe musimy mu zostawić swobodę działania. To nie może tak wyglądać każdy napisany przez Shucka tekst ma być sprawdzany przez cenzora – korektora. Shuck jest dobrze przygotowany do swojego zadania i uważam że dobrze się z niego wywiązuje. Jakkolwiek więcej niż często nie zgadzam się z jego oceną tego co ma być opublikowane. Ten tekst nie podoba mi się a dlaczego zaraz to wyjaśnię.

Shuck jest największym ze znanych mi miłośników Fallouta i pisząc to nic nie przesadzam. Fallout i postnuklearne klimaty to jego hobby. Jestem na 101% pewien że nie chciał nikogo urazić tym co napisał. Co prawda już w piątek powiedziałem mu że wiele osób poczuje się urażonych ale Shuck jest osobą prostoduszną i nie chciał w to uwierzyć. On napisał ten tekst dlatego że bardzo by chciał F3 zobaczyć, i bardzo by chciał o nim pisać. Forma w jakiej zamknął swoje myśli to odzwierciedlenie jego osobowości. Shuck jest trochę artystą, twórcą, wydaje mu się że jak by napisał wprost to i to chciałbym zobaczyć w Fallout 3 to było by to zbyt banalne. Dlatego ubrał to w taką a nie inną formę literacką, trochę bajkową trochę rozmarzoną. Prawda jest taka ze czytając ten tekst (a Shuck nie powiedział mi iż to jest fikcja literacka) po 1/3 zorientowałem się o co chodzi, także jakaś wielka mistyfikacja to nie jest. Ale oczywiście nie należy oczekiwać od wszystkich czytelników że będą dobrze zorientowani w tematyce.

Gdyby tekst ten pojawił się w dziale „Zapowiedzi” to było by to niewybaczalne przewinienie i podważenie wiarygodności serwisu. Ale zwróć uwagę że tekst pojawił się w „Myślach Nieprzemyślanych” w jedynym na wszystkich naszych serwisach miejscu gdzie fikcja od zawsze miesza się z prawdą, z miejscem gdzie króluje Shuck mistrz metafizycznego rozmyślenia. A więc pomimo tego że nie podoba mi się stawianie przed czytelnikami zbyt wygórowanych wymagań i oczekiwanie od nich że przejrzą intrygę (co wcale nie było proste), to nie mogę Shuckowi wiele zarzucić gdyż tekst jest ciekawy, nieźle napisany i z przyjemnością go przeczytałem. A stawianie zarzutu że próbowaliśmy kogoś celowo oszukać dziwi mnie i powoduje że czuję się nieswojo gdyż teksty typu „Myśli Nieprzemyślane” są raczej skierowane do bardziej wymagających czytelników którzy powinni docenić błyskotliwość takiego a nie innego poruszenia sprawy Fallouta 3, gdy na którą czekamy od lat. Co najważniejsze wiele z teog co napisał Shuck to może nie szczera prawda ale mocne pogłoski i plotki.

Zal komentowac tych zlych ludzi :mur:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj, 3D daloby wiele nowych mozliwosci Falloutowi ktorych nie bylo wczesniej w srodowisku 2D, min fizyke ktora moglaby znacznie urozmaicic rozgrywke. Wszystko bedzie dobrze jak zrobia konkretna podtrzymywujaca tadycje serii gre z dobra oprawa graficzna i innymi technicznymi aspektami.

W momencie walki kamera moglaby (musi) zmienic kat widzenia na izomtryczne tpp + tury i walka toczylaby sie jak w starym Falloucie ;]

W normalnej grze do wyboru fpp lub tpp i jazda.

 

Rola samochodu powinna zostac znacznie bardziej rozwinieta, jako ze 3 prawdopodobnie bedzie sie rozgrywac wiele lat po 2 moglaby byc mozliwosc tankowania fury gdzies na stacjach kontrolowanych przez mafie paliwowa :) albo w wiekszych miastach (wiadomo - gospodarka sie podnosi) ewentulanie napadac na karawny z paliwem.

Troche jak w Mad Maxie ... ;] mozna by zwiedzac mape krok po kroku albo poswirowac przed laskami w New Reno hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:wink: to bylo do tomosa i jego obaw o Fallouta w 3D

Oki;] Niezacytowales go i wygladalo na to ze ja przesadzam... a jestem poirytowany mocno, nie dosc o dnf nic niewiadomo to o falloucie wyciekają same fake infa :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawde boje sie o trzecia czesc tej genialnej sagi. Nie chce zobaczyc morrowinda z uzi....

Hehe, fakt, różnie może być. Ale jestem dobrej myśli. Może wrócą do korzeni. Pies jeba*** wymagania - ważne żeby klimat i specyfika gry pozostała nienaruszona. Czy to będzie fpp czy tpp to już mi ryba. Bethseda chyba zdaje sobie sprawę że Fallout trafia do określonego grona odbiorców, a robiąc z niego action advenure gdzie wraz z pluszowym gekonem przemierzać będziemy pustynne krainy zbierając kaktusy aby następnie oddać je babci z reumatyzmem, wystawi się na śmieszność. Bo F to gra dla poważnych ludziów ;] ... ale ... wersja na xBoxa powstaje równolegle więc uproszczenia w mechanice są nieuniknione. Zaleta? Gdy wydadzą F3 xBox już będzie powoli się starzał a pecetowcy będą siedzieć na kolejnej generacji sprzęcie więc z wymaganiami nie powinno być tragedii :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jakos caly czas jestem dobrej mysli. Interfejs beda musieli albo uproscic, albo wrocic do tego, co bylo w pierwszych Falloutach - tamten interfejs spokojnie nadawal sie pod pada, bez zadnych zmian.

Pamietajmy, ze pad od X'a jednak pare przyciskow ma (6 glownych + 2 triggery, do tego krzyzak i dwie galki analogowe). Jesli walka pozostanie turowa, to moim zdaniem mechanike mozna wziac bezposrednio z Fallout 1&2 praktycznie bez modyfikacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że twórcy zdają sobie sprawę z jakim klasykiem mają do czynienia i czego oczekują fani tej gry. Wprowadzając radykalne zmiany tylko pogrążyliby siebie.

myśle, że twórcy zdają sobie sprawę, że cokolwiek by nie zrobili to i tak część fanów fallouta bedzie niezadowolona.

 

ja od premiery obka zastanawialem sie, jak by wygladal fallout zrobiony na podstawie tego silnika. olbrzymi pustynny teren, nieliczne oazy i miasta, schrony. ghoule z zieloną poświatą, to moze byc niezłe. jedynie boję się trybu fpp/tpp - zeby fallout nie stal sie strzelanką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Why not? Gdy trzeba strzelać to trzeba, jeśli trzeba wykonywać zadania w bardziej wyrafinowany sposób to proszę bardzo. Co prawda pierwsze części tylko "liznąłem" ale wiem o co Wam chodzi. Nawet "szczelanka" może być bardzo rozbudowana i mieć duży nacisk na tworzenie i rozwój postaci. Osobiście nie oczekuję turowej rozgrywki wręcz przeciwnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Why not? Gdy trzeba strzelać to trzeba, jeśli trzeba wykonywać zadania w bardziej wyrafinowany sposób to proszę bardzo. Co prawda pierwsze części tylko "liznąłem" ale wiem o co Wam chodzi. Nawet "szczelanka" może być bardzo rozbudowana i mieć duży nacisk na tworzenie i rozwój postaci. Osobiście nie oczekuję turowej rozgrywki wręcz przeciwnie.

Sory, ale fallout to turówka. Jak to sobie wyobrażasz w trybie fpp? ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pies jeba*** wymagania - ważne żeby klimat i specyfika gry pozostała nienaruszona.

Taa, wymagania będą takie jak w Gothicu 3 i co wtedy? ;)

 

Bethseda chyba zdaje sobie sprawę że Fallout trafia do określonego grona odbiorców, a robiąc z niego action advenure...

Myślę, że twórcy zdają sobie sprawę z jakim klasykiem mają do czynienia i czego oczekują fani tej gry. Wprowadzając radykalne zmiany tylko pogrążyliby siebie.

Problem w tym, że tak samo było z Oblivionem. Też miały być zmienione tylko niektóre elementy gry, a pozostałe miały zostać ulepszone. Wyszło w końcu inaczej - gra uproszczona, z monologami zamiast dialogów (żeby dialogi były tak rozbudowane jak w Kotorze 2, to bym się bardzo cieszył) i z nastawieniem na walkę (w Falloutach można było rozwiązać zadania na różne sposoby, nie tylko za pomocą śrutu czy plasmy ;)). Chciałbym, aby Bethesda nie popełniła takiego błędu jak przy Oblivionie.

 

Jeśli Fallout 3 będzie epic (action) cRPG, to będzie kiepsko. :?

 

Czemu nikt nie wykupił praw do Van Burena? Przecież to była pewna inwestycja. :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory, ale fallout to turówka. Jak to sobie wyobrażasz w trybie fpp? ;>

 

Przecież nie napisałem o fpp, zresztą można zmieniać widok jak tylko Ci się podoba. Przynajmniej są takie możliwości. Na dodatek ja wolę akcję w czasie rzeczywistym i już nasze preferencję są inne. Na koniec tylko napiszę, że ważne jest by gra była po prostu dobra i w miarę oryginalna(z grubsza biorąc bo wiadomo, że na dobrą grę składa się wiele czynników). Wtedy bez względu na typ rozgrywki będzie godna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie napisałem o fpp, zresztą można zmieniać widok jak tylko Ci się podoba. Przynajmniej są takie możliwości. Na dodatek ja wolę akcję w czasie rzeczywistym i już nasze preferencję są inne. Na koniec tylko napiszę, że ważne jest by gra była po prostu dobra i w miarę oryginalna(z grubsza biorąc bo wiadomo, że na dobrą grę składa się wiele czynników). Wtedy bez względu na typ rozgrywki będzie godna.

 

witam ;)

 

Sam przyznales, ze pierwsze czesci ledwie liznales... fakt jest taki, ze dla fanow Fallout zawsze byl jakoscia sama w sobie wlasnie dzieki polaczeniu elementow genialnej fabuly, swobody, absurdalnego humoru wplecionego w przytlaczajaca wizje swiata, genialnego S.P.E.C.I.A.L. -a i wlasnie systemu walki ktory potrafil podniesc cisnienie conajmniej tak jak w grach rozgrywanych w czasie rzeczywistym.

Jezeli szukasz "akckji" to proponuje sie skierowac w strone produktu ktory posrednio ale w znacznym stopniu doprowadzil do bankructwa firme interplay czyli Fallout: Brotherhood of Steel. Oto jak moim zdaniem moze wplynac wcisniecie na sile mimo niecheci tych ktorzy czekaja na F3 trybu walki w czasie rzeczywistym (tak wiem byl w porzednich czesciach, np tattics, tylko kto czerpal radosc z chaotycznego klikania na oslep po ekranie..?).

Oczywiscie nie ludze sie, ze tworcy pozostawia rzut izometryczny w 2d. Oczekuje czegos w stylu KOTOR-a, tam 3D + turowa walka sprawdzily sie doskonale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa ze gra bedzie miała premiere jeszcze w tym roku :lol:

 

I jeszcze to:

W niedawnym artykule na temat dodatku Shivering Isles dla Oblivion w Official XBox Magazine (OXM) przyjrzano się obecnemu statusowi Fallout 3. Jak to w przypadku artykułów o Fallout , nic nowego nie wiadomo:

 

Pomimo, że Bethesda nabyła licencję i po cichu ogłosiła prace nad Fallout 3 jakis czas temu, mało wiadomo o nowej inkarnacji legendarnego postapokaliptyka. Wiemy, że bedzie użyta zmodyfikowana wersja silnika Gamebryo z Oblivion (a zatem pewnie rozgrywka będzie w widoku z pierwszej lub trzeciej osoby [sic!]); Będzie duży i otwarty, bo to najlepiej wychodzi Bethesdzie; i jest w produkcji od schyłku 2006 roku pod wodzą Todda Howarda, producenta wykonawczego, który zapewnił Oblivionowi szanse na tytuł Gry Roku.

 

Komentując podejście Bethesdy, szycha z RPGCodex, VDweller zauważył, że "oni nie robią gry dla fanów Fallout. Gdyby tak było, to byli by tu i rozmawiali z nami, prawda? Już mają grywalną alfę, ale nic nam nie pokazali. Zapytajcie się: Dlaczego?"

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie silnik obliviona od razu kasuje uzycie turowego systemu walki. a jesli tak bedzie to naprawde zepsuja kompletnie klimat fallouta. tak tak, moze dla kogos sie to wydawac smieszne ale "nieturowy" fallout to juz nie to samo, co najwyzej jakis serious sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie silnik obliviona od razu kasuje uzycie turowego systemu walki. a jesli tak bedzie to naprawde zepsuja kompletnie klimat fallouta. tak tak, moze dla kogos sie to wydawac smieszne ale "nieturowy" fallout to juz nie to samo, co najwyzej jakis serious sam

W myśl tego co napisałeś to taki silnik Quake'a 2 też nie powinien pozwalać na zrobienie gry turowej, a przecież można. UFO: AI jest tu świetnym przykładem.

 

Również wolałbym, aby Fallout 3 był w turach (albo niechby było tak jak w Fallout Tactics, tj. możliwość wyboru: tury, czas rzeczywisty, turowy symulacyjny), jednak nie uważam, żeby brak tur = brak klimatu.

 

Martwi mnie natomiast to, że najwięcej do powiedzenia będzie miał Todd Howard. Powiedział on kiedyś o Oblivionie tak: "Fantasy, for us, is a knight on horseback running around and killing things". Aż boję się pomyśleć, co myśli o Falloucie. :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa ze gra bedzie miała premiere jeszcze w tym roku :lol:

To juz sie pośmialismy więc do rzeczy :D

 

Co do widoku tpp/fpp nic nie jest pewne, podobnież Sid Meier’s Pirates! i Sid Meier’s Civilization IV działaja na silniku Gamebryo czyli tym co w TES IV. Z pewności Czy De da spooro mozliwości.

Co powiecie na wyscigi po pustyni starymi rozklekotanymi wrakami i rajdy po paliwo? Albo użycie Latacza? Mozliwość nurkowania w śiwństwie? :> -

 

Oby tylko nie wymienili tur na bullet time :D

 

Twórcy muszą zadać sobie najważniejsze pytanie, jak rozwiązać walkę - o resztę nie martwiłbym się za wczasu, bo nie sądzę żeby byli na tyle głupi aby cokolwiek z kreacji bohatera wycinać. Dobrze prawi Costi, że nawet jak coś spier**** to jest tylu maniaków F że szybko powstanie mega mod zmieniający grę do góry nogami ;] tego akurat jestem pewien.

 

Aż boję się pomyśleć, co myśli o Falloucie. :?

"Fallout, dla nas, to gekony i pustynia" :D Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozostaje nam tylko czekac na premiere i modlic sie ze nie wykorzystaja sprawdzonego przeciez przez lata silnika fify albo nfs'a ;] hmm a moze graficznie pojda w strone serii final fantasy - do wlasnie takiej fuzji turowosci i trzech wymiarow ... a gdybam tak sobie na 'mocach' ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie napisałem o fpp, zresztą można zmieniać widok jak tylko Ci się podoba. Przynajmniej są takie możliwości. Na dodatek ja wolę akcję w czasie rzeczywistym i już nasze preferencję są inne. Na koniec tylko napiszę, że ważne jest by gra była po prostu dobra i w miarę oryginalna(z grubsza biorąc bo wiadomo, że na dobrą grę składa się wiele czynników). Wtedy bez względu na typ rozgrywki będzie godna.

Fallout=tury=S.p.e.c.i.a.l=skillsy=PERKI=OGROMNY KLIMAT POST NUKLEARNEGO świata. Z tego wynika ze F3 nie moze być w real time (nawet w takim psełdo rt jak w tactics). Stuka mnie też grafa tutaj, oby tylko zachowałi wszystkie cechy f1 i f2 i poprosu nowe przygody. Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...