Raptor Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 A potem to grafika odstraszała i były lepsze gry.nie wiesz co mówisz- grafika w tych grach może odstrasza w porównaniu do nowych produkcji ale grywalność maja taką że wątpie czy kiedyś powstaną gry im dorównujace :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kain Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 costi Final Fantasy nigdy mi sie nie podobalo wlasnie :| @MaZZeo wyjdz i nie wracaj poki nie przejdziesz chociaz F1, F2 i BG I i II bo poki co nie masz pojecia o grach RPG :lol: A tak serio to Ci zazdroszcze i na Twoim miejscu juz bym sie zagrywal :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 W koncu 100 milionow Japonczykow musi sie mylic... ;) Haslo Final Fantasy cos Ci mowi? ;) Przeciez mowimy o RPG a nie o glupiej zrecznosciowce.... Te przebogate opcje dialogowe i kilka sposobow na zaliczenie qestow.... :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 MaZZeo z Falloutem3 moze byc tak jak z obkiem. Granie w Obliviona na konsoli to makabra (brak modow, nawigacja patykiem) Pewnie do Fallouta pojawia sie fenomenalne mody. Zreszta jakies kosmiczne upgrejdy sprzetu nie sa konieczne. Przeciez w Obliviona mozna bylo komfortowo grac na ATI9550 (konfiguracja ini) i grafika powalala jakoscia. Z Falloutem3 bedzie podobnie. Zawsze jest sraczka a pozniej sie okazuje ze wymagania nie sa takie duze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 O ile w F1 i F2 moze zagram, o tyle innych rpgow nie tkne - kompletnie nie trawie tego gatunku gier. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Przeciez mowimy o RPG a nie o glupiej zrecznosciowce.... Te przebogate opcje dialogowe i kilka sposobow na zaliczenie qestow.... :lol2: Rozumiem, ze wg. Ciebie kazda gra PC z gatunku RPG to festiwal nieliniowosci i fabuly zrywajacej beret z glowy? ;) Czy sie to komus podoba, czy nie, to argument "na Playstation nie ma RPG" jest bledny. A zapewniam, ze na niektorych (np. Disgaea) trzeba mocno wysilic mozgownice podczas walk. Zreszta, jRPG maja z reguly dosc mocno zakrecona mechanike, wiec argument o glupich zrecznosciowkach (szczegolnie w odniesieniu do serii FF, w ktorej walka jest turowa ;) ) tez mozna wetknac miedzy bajki. Poza tym: co to za argument, ze na PS nie ma RPG? Nawet jakby nie bylo, to czy oznacza to, ze nigdy zaden nie moze powstac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mick1 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2007 (edytowane) Rozumiem, ze wg. Ciebie kazda gra PC z gatunku RPG to festiwal nieliniowosci i fabuly zrywajacej beret z glowy? ;)Oczywiście! Dodałbym jeszcze, że każda gra RPG, to Mistrz Gry, parę kartek, kostek i duużo wyobraźni. No chyba, że mówimy o cRPG, to diametralnie zmienia postać rzeczy. Taki cRPG z FF, jak z Diablo - Pierwsza to przygodówka (RPG to naprawdę nie tylko kombinowanie jak kogoś zabić), a druga to Hack & Slash. Wiem, że autorzy gier przypinają wszelkie możliwe etykietki do gry, ale nie dajmy się zwariować. A na F3 czekam bardzo! F2 - nadal nie znalazłem lepszej gry (ale to - to oczywiście odczucie subiektywne) Edytowane 12 Czerwca 2007 przez mick1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2007 Oczywiście! Dodałbym jeszcze, że każda gra RPG, to Mistrz Gry, parę kartek, kostek i duużo wyobraźni. No chyba, że mówimy o cRPG, to diametralnie zmienia postać rzeczy. Rozumiem, ze wg. Ciebie kazda gra PC z gatunku RPGGratuluje talentu do czytania ze zrozumieniem ;) Proponuje zostawic dyskusje co jest, a co nie jest RPG - nie o tym ten watek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quartzXXI Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2007 co prawda temat o trójce, ale czy na viscie 32 albo 64 chodza pozostale fallouty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2007 Tego nie wiem ale wiem ze są tematy o F1: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=199749 i o F2: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=194902 Tam poszukaj odp chociaż prawdopodobnie mało kto gra w F na Viscie ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Wyglada na to zy niejaki uzytkownik imieniem Sallokin z NeoGaf forum narobil niezlego zamieszania :D . Podobno jest w posiadaniu najnowszego GameInformer, w ktorym jest obszerny artykul o F3: za fallout3.wordpress.com i NMA: "The article is based on an hour long demo GI was given. I’ll list the high points - Game runs on an evolved version of the Oblivion engine. Third person view has been reworked since the verdict was that the Oblivion version sucked balls. - Game starts with your birth and your mother’s death in a vault hospital. This is essentially the character customization part of the game. Your father hands you up to have your DNA analyzed and you get to pick out all your character traits. Your dad takes off his mask to reveal similar traits to the ones you picked. - You grow up in the vault and as you grow you get your first book titled “You’re Special” which allows you to choose you baseline stats for each of your 7 primary aptitudes. You’ll also get your first weapons and wrist computer (menu) as you get older and take tests to determine the initial layout of your skills and traits. - Every aspect of character creation is based on S.P.E.C.I.A.L. system. Of your 14 skills you can tag 3 to grow at a faster rate than the rest as you level up. - Battle system is called the Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.). The article states. “While you’ll certainly be able to tackle enemies in real time using first person shooting, V.A.T.S. lets players pause time and select a target at their leisure”. Battle system still uses action points, but once you’ve used them up you’ll still be able to fight targets in real time while they charge back up. - Game is still violent and gory. One of the featured screens is of a guy’s head exploding in super gory detail. Apparently all gory deaths in the game will be in slow motion. - More than one way to play the game. Go balls out and kill people, or sneak past situations, or perhaps talk your way out of situations. - Enemies can target you just like you can target them, so you can get injured in very specific points on you body. This in addition to an all new health/radiation system. This new system has you measuring how radiated certain things (like water) are and how they affect you when you consume them. - Karma system returns[…] -Yeah once you’re in the V.A.T.S. system every combat move you make uses AP. The amount of AP is based on your agility rating. So things like targeting specific areas etc use AP. Also things like distance etc factor into your hit % while you’re in the V.A.T.S. system. At least that’s how it reads.[…] -Yeah the article is chock full of screens, but I can’t post them =( They have some really great environment shots, Some screens of the inside of Vault 101, and a really awesome shot of a first person encounter with a super mutant and another where the main character has a weapon called “The Fatman” which is a handheld nuclear catapult. Think post apocalyptic oblivion and you’re right about there in terms of graphics.[…] -It seems that outside of the VATS system everything is real time. The only time the game pauses is when you enter the VATS system and start using AP and issuing commands. The article doesn’t really say much more than that, but they do say that the game is geared more towards a role-playing turn based style as opposed to a twitch gaming style of play. -It doesn’t say anything specifically about party members, but there’s a section that talks about how integral NPC’s are to the game, and that a lot of the progress in the game will be made via quests. EDIT. A little caption under a screen shot says you’ll be able to hire henchmen to help you out but this is definitely not a party based game. Also Bethesda confirms that there’ll be a dog in the game. -As a matter of fact they do. The game does not scale like oblivion, so if you enter a high level area expect to be promptly murdered. Also, I just read a little caption. Level cap is 20. Definite ending to the game, but there are 9 - 12 possible endings. -It is XP based. Most of your XP comes from quests.[…]" Niby zostalo potwierdzone przez kilka niezaleznych osob. Niemniej jednak trzeba poczekac do poniedzialku. Chyba ze wczesniej jakies skany wyplyna. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Jezeli to prawda....to bedzie conajmniej niefajnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Jedyne czego nie zrozumialem to tego czy bedzie trzecioosobowa kamera czy nie :/ A z reszty wynika ze to nie bedzie turowka z mozliwoscia grania real time tylko strzelanina real time z mozliwoscia grania na tury :( Lipka troche, ja chce znow BI zeby pracowalo przy tej grze :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Jakby ktoś nie kumał (poza tym to polskie forum wiec powinno być po polsku) to daje wersje PL w spoilerze: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Lipcowy numer magazynu Game Informer, w którym głównym tematem jest Fallout 3, ma trafić na sklepowe półki 18 czerwca; jednak prenumeratorzy dostają nowe numery zawsze kilka dni wcześniej. Sallokin, członek forum NeoGAF utrzymuje, że dostał już swój numer, i podaje, jakie informacje wyczytał z magazynu. Artykuł oparty jest na godzinnym demie, jakie dostało GI. Wymienię najważniejsze punkty: - Gra chodzi na ulepszonym silniku Obliviona. Przerobiono widok z trzeciej osoby, ponieważ wiadomym jest, że wersja z Oblivion była do bani. - Gra zaczyna sie w momencie narodzin głównego bohatera i śmierci jego matki w szpitalu w krypcie. W tym momencie zaczyna się tworzenie postaci. Ojciec zabiera cię, aby poddać cię testom DNA - tu wybierasz cechy swojej postaci. Wówczas ojciec zdejmuje własną maskę, i okazuje oblicze o podobnych cechach. - Następnie odzwierciedlone jest dojrzewanie w krypcie, wraz z dorastaniem dostajesz pierwszą książeczkę pod tytułem "You're Special" ("Jesteś wyjątkową osobą") i możesz wybrac wartości dla swoich 7 cech głównych. Dostajesz też pierwsze bronie i naręczny komputerek (menu), z wiekiem podejmujesz testy określające początkowe poziomy twoich cech i umiejętności. - Każdy aspekt tworzenia postaci oparty jest na systemie S.P.E.C.I.A.L. Trzy spośród czternastu umiejętności można zaznaczyć, aby rozwijały się szybciej niż reszta podczas zyskiwania poziomów. - System walki nazywa się Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.) ("Wspierany System Celowania Vault-Tec"). Artykuł stwierdza, że "Będziecie z pewnością w stanie rozprawić się z wrogami strzelając z pierwszej osoby w czasie rzeczywistym, ale V.A.T.S. pozwala też na zatrzymanie czasu i wybieranie celów wedle woli". System nadal używa punktów akcji, ale po ich zużyciu można walczyć dalej w czasie rzeczywistym, czekając, aż się je odzyska. - Gra jest nadal brutalna i krwawa. Na jednym ze screenów widać eksplodującą głowę, ze wszystkimi szczegółami. Krwawe sceny wyświetlane będą, jak się wydaje, w zwolnionym tempie. - Jest więcej, niż jeden sposób grania w grę. Można być twardym i zabijać wszystkich, można przekradać się pomiędzy zagrożeniami, można też spróbować rozmową rozwiązywać niebezpieczne sytuacje. - Wrogowie mogą celować do gracza tak samo, jak on do nich, więc można zostać trafionym w ściśle określone części ciała. Jest to dodatek do nowego systemu śledzenia zdrowia i napromieniowania. W nowym systemie można mierzyć, jak bardzo napromieniowane są pewne przedmioty (jak np. woda) i jak zadziałają one na gracza po spożyciu. - Powrócił system Karmy [. . .] Nie wiadomo nic konkretnego na temat członków drużyny, ale jest część poświęcona temu, jak bardzo ważni dla gry sa NPCe i jak ważne dla postępów będzie wykonywanie zadań. EDIT. Mały podpis pod screenem wskazuje, że będzie można wynająć najemników do pomocy, ale że gra w żadnym wypadku nie będzie drużynowa. Bethesda potwierdza też, że w grze pojawi się pies. [. . .] W grze nie będzie skalowania, jak w Oblivion, więc wejście na "wysokopoziomowy" teren spowoduje szybką śmierć. (...) Najwyższy poziom to dwudziesty. Gra będzie mieć 9 - 12 możliwych zakończeń. [. . .] Wszystko opiera się na doświadczeniu, a większość doświadczenia zyskuje się przez zadania. Do czasu, aż nie zobaczymy artykułu na własne oczy, traktujcie powyższe jako nie potwierdzone spekulacje. Jeżeli to prawda to... to po prostu brak mi słów :|. 14 skilli (pewnie wywalili te od broni albo cos ;0) jakiś VATS wtf :<. Dobrze ze chociaż special został tylko po co mi to teraz skoro sam strzelam jak w FPSie... Oby to nie była prawda.. Edytowane 15 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 - Every aspect of character creation is based on S.P.E.C.I.A.L. system. Of your 14 skills you can tag 3 to grow at a faster rate than the rest as you level up.Dziekuje 8) Co do reszty, ja to rozumiem tak: - bedzie widok TPP, ale przerobiony w stosunku do Obliviona - gra bedzie w real time, z opcja przelaczenia na tury/uzycia aktywnej pauzy (tego do konca nie czaje, bo tekst jest niejasny) na czas walki. Ten tekst: The article doesn’t really say much more than that, but they do say that the game is geared more towards a role-playing turn based style as opposed to a twitch gaming style of play.sugeruje walke turowa. Jezeli to prawda....to bedzie conajmniej niefajnieCo Ci nie pasi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Jedyne czego nie zrozumialem to tego czy bedzie trzecioosobowa kamera czy nie :/ A z reszty wynika ze to nie bedzie turowka z mozliwoscia grania real time tylko strzelanina real time z mozliwoscia grania na tury :( Lipka troche, ja chce znow BI zeby pracowalo przy tej grze :unsure: Z tego co przeczytalem wynika, ze bedzie tryb FPP oraz TPP "zza ramienia" :) (cos a'la KOTOR). To zostalo wg artykulu potwierdzone. Co nie oznacza oczywiscie, ze na pewno nie bedzie mozna ustawic kamery izomerycznie. Co do gameplaya to na prawde trudno powiedziec. Wg tego goscia z forum wynika, ze gra jest RT do momentu walki. Wtedy gra wchodzi w tajemniczy :D V.A.T.S system, ktory jest czyms na ksztalt TB. Problem w tym co oznacza "na ksztalt TB" ? :D . Wiadomo tylko, ze beda action points ktore umozliwia przeprowadzanie "akcji specjalnych" takich jak celowanie w oczy/nogi/rece itd. Po wyczerpaniu AP gra ma znowu przechodzic w RT, az do regeneracji AP. Wszystko to jakies metne i byc moze nieprawdziwe. Poza tym ma byc S.P.E.C.I.A.L, gra ma byc krwista i takie tam. Wiec poki co nie jest zle. Szczegolnie jesli ten V.A.T.S. system sie sprawdzi (TB w FPP? :blink: ). Przeciez nikt zdrowo myslacy nie spodziewal sie 2D, rzut izomeryczny, full TB, wiec to co PODOBNO proponuje Bethesda wyglada obiecujaco moim zdaniem. Oczywiscie jesli to wszystko jest prawda. Poki nie zobacze skanow nie uwierze... EDIT::::: Troche kontrowersji budzi realizacja systemu S.P.E.C.I.A.L. bo w sumie nie wiadomo, czy bedzie dokladnie tak jak w F1 i F2 czy te glowne 3 skille bedzie sie wybieralo na poczatku gry jak np. w Morrowindzie i one potem beda rosly wraz z "trenowaniem" ich w grze. Z drugiej strony jesli ma byc standardowy system doswiadczenia to chyba rozwiazanie na ksztalt Morro odpada (mam nadzieje). Edytowane 15 Czerwca 2007 przez mikaelis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) - Gra zaczyna sie w momencie narodzin głównego bohatera i śmierci jego matki w szpitalu w krypcie. W tym momencie zaczyna się tworzenie postaci. Ojciec zabiera cię, aby poddać cię testom DNA - tu wybierasz cechy swojej postaci. Wówczas ojciec zdejmuje własną maskę, i okazuje oblicze o podobnych cechach. Następnie odzwierciedlone jest dojrzewanie w krypcie, wraz z dorastaniem dostajesz pierwszą książeczkę pod tytułem "You're Special" ("Jesteś wyjątkową osobą") i możesz wybrac wartości dla swoich 7 cech głównych. Dostajesz też pierwsze bronie i naręczny komputerek (menu), z wiekiem podejmujesz testy określające początkowe poziomy twoich cech i umiejętności. Hmm taki pomysł na realizację fabuły brzmi co najmniej ciekawie. Ja sobie wyobrażam to tak, że byłoby kilka rozdziałów - pierwszy czyli prolog działby się w czasach szczenięcej młodości - polowalibyśmy na jaszczurki i popijali nuka colę wciągając się w grę :D Dalej wiek młodzieńczy i już zaczyna się coś dziać – trening z bronia i pierwsze zadania zaczepne. No i później właściwa gra gdy dajmy na to ojciec ginie w jakiejś rozróbie i trzeba zabierać tyłek w świat w poszukiwaniu swojego miejsca i zemsty przy okazji. Oprócz sporych kontrowersji co do sposobu prowadzenia walki to ładnie się zapowiada. @mikaelis Empiryczny model postaci ala Moro po prostu do F nie pasuje i nie widzę szans żeby coś takiego wdrożono Edytowane 15 Czerwca 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Skany: http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Czym jest style: Action RPG ? ;00. Mam nadzieje ze to kolesie z gazetki określili taki rodzaj RPG a nie sama Besthada. W sumie dziwne by to było bo w newsie powyżej napisali ze gra opiera sie na XP a to głównie zdobywa sie za questy (czyli nie za walke czyli jak w starym F ;d). Podoba mi sie niszczenie broni. Podoba mi sie sprawa ze switchami i konsolami to świadczy ze gra bedzie rozbudowana. Kurde mnóstwo plusów tylko 1 GIGANTYCZNY minus to VAST :<. Oby w full były normalne tury. Obczajcie pipboy'a na skanie 4. WTF IS THIS :0. Mam nadzieje ze to tylko w wersji na konsole. Omg Oblivion mi sie przypomniał. Niestety Vast jest i pewnie zostanie. Gra na tury jest możliwa dzięki Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.), jednak po wyczerpaniu punktow akcji wracasz do czasu rzeczywistego, aż sie one zregenerują.Moim zdaniem: debilny system ;0 ale to tylko moje zdanie... Świetny konsolowy interface nie ma co :lol:. Tylko mam nadzieje ze robią oddzielny na PC odzielny na ps3 klocka.. Edytowane 16 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Czym jest style: Action RPG ? ;00. Mam nadzieje ze to kolesie z gazetki określili taki rodzaj RPG a nie sama Besthada. W sumie dziwne by to było bo w newsie powyżej napisali ze gra opiera sie na XP a to głównie zdobywa sie za questy (czyli nie za walke czyli jak w starym F ;d). W artykule cytowany jest T. Howard: "We don't want to be rewarding twitch play," Howard says. "It's not an action game. It's a role-playing game." W wolnym tlumaczeniu: "Nie zalezy nam na stworzeniu wciagajacej strzelaniny. To nie jest gra akcji, tylko RPG" Mi cala koncepcja sie podoba i czekam na gre z niecierpliwoscia. Widac, ze jednak staraja sie trzymac tak blisko kanonu Fallouta na ile to mozliwe w dzisiejszych czasach. Jedyne co mnie niepokoi to fakt, ze prawie nic nie powiedzieli o systemie dialogowym i mozliwosciach rozwiazywania questow droga dyplomatyczna. No moze poza paroma sloganami, ze taka mozliwosc bedzie. No i troche sie zawiodlem, ze nie bedzie raczej druzyny (a przynajmniej nie w rozumieniu F1, F2 czy BG). Pisza jedynie, ze mozna bedzie wynajac pomocnika, oraz ze bedzie pies :D . A system V.A.T.S. wyglada obiecujaco, i wydaje mi sie ze to rzeczywiscie nie bedzie "Oblivion with guns". Ogolnie jestem mile zaskoczony. Spodziewalem sie czegos znacznie gorszego. Z drugiej strony w zapowiedziach Oblivion tez blyszczal jak diament, a wyszlo... EDIT:::: Co chcesz od PipBoya? :D. Mi tam sie podoba. Retro styl jak dla mnie jest zachowany :D. Gra na tury jest możliwa dzięki Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.), jednak po wyczerpaniu punktow akcji wracasz do czasu rzeczywistego, aż sie one zregenerują. Nalezy jeszcze dopisac, ze co prawda wracasz do czasu rzeczywistego i mozesz podejmowac akcje (strzelac itd.), ale bedzie to znaczaco spowalnialo regeneracje PA. Ma to na celu "zachecenie" graczy do taktycznego myslenia i przemyslanego uzywania PA. Jakkolwiek, mozesz sie PA w ogole nie przejmowac i latac z bronia prujac do wszystkiego co sie rusza. Tyle, ze walka z uzyciem V.A.T.S. i PA bedzie bardziej efektywna. Tak wiec nie nazwalbym tego systemu debilnym, ale zgadzam sie, ze trzeba go bardzo uwaznie zbalansowac, zeby cos dobrego z tego wyszlo... Edytowane 16 Czerwca 2007 przez mikaelis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Dodatkowo transkrypcja z tych scanów: 2649663[/snapback] Co chcesz od PipBoya? :D. Mi tam sie podoba. Retro styl jak dla mnie jest zachowany :D. nie chodzio mi o postać tylko o pipboya3000 i jego 'interface'. Edytowane 16 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 W artykule cytowany jest T. Howard: "We don't want to be rewarding twitch play," Howard says. "It's not an action game. It's a role-playing game." Taa, Oblivion też miał być role-playing game, a Howard wypowiadał się o nim: "Fantasy, for us, is a knight on horseback running around and killing things". Ogolnie jestem mile zaskoczony. Spodziewalem sie czegos znacznie gorszego. Z drugiej strony w zapowiedziach Oblivion tez blyszczal jak diament, a wyszlo...No właśnie. W Oblivionie też przecież miało być tyle nowatorskich elementów, pomysłów i w ogóle. Zresztą wystarczy porównać sobie filmiki z gamplaya przed premierą TES4, a samą grą. Różni się i to bardzo. Można całość podsumować jednym zdaniem: "słowa, słowa, słowa, słowa". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Mnie sie to zdanie bardzo nie podoba: "We don't want to be rewarding twitch play," Howard says. "It's not an action game. It's a role-playing game."hmm po co on to pisał skoro wiadomo ze eFy nie są action grami ? Nie zdziwiłbym sie jak w finale "byłoby dużo wiecej walki niż innych aspektów gry". Z jednej strony dochodziłoby wiele fajnych nowych rzeczy: niszczenie broni i takie tam tylko jak to w finale bedzie wyglądać i czy w ogóle bedzie... Dobrze ze bedą dzieci w grze. In answer, Bethesda confidently assures us that kids will be found throughout Fallout 3Kolejny fajny pomyśł (radio w pipboy'u): Beyond that, the Pip-Boy also serves as a sort of radio. Detecting radio signals being broadcast across the wasteland, you'll be able to tune in any of the surviving radio stations. Some broadcasts will occasionally reveal new quests. Other times, the radio stations serve as a way to listen to the 20-some 1949s and '50s tunes that Bethesda has licensed.Fatman ?! ;0 Picking it up, you recognize it for what it is - a Fatman. Arming this portable nuclear catapult, the tiny bomb slides into place with a ding that sounds disturbingly like a diner lunch bell.Gdyby nie "głupi" VAST :<. Btw sory ze daje quoty po angielsku ale jeszcze nie przetłumaczyli transkrypcji ;). Edytowane 16 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Mnie sie to zdanie bardzo nie podoba A mi by sie podobalo, o ile zlotousty Howard mowilby prawde :lol: Nie zdziwiłbym sie jak w finale "byłoby dużo wiecej walki niż innych aspektów gry" Tez sie tego najbardziej obawiam. Ani Morrowind ani Oblivion to nie byly prawdziwe cRPG w "dialogowym" aspekcie gry i szczerze mowiac nie spodziewam sie zmiany w F3. Chociaz kto wie... Moze nastepnym razem powiedza na ten temat cos wiecej. Fajne sa tez nawiazania do poprzednif Falloutow: V.A.T.S. - vats czyli cysterny z wirusem FEV ksiazka you are special - wiadomo do czego Edytowane 16 Czerwca 2007 przez mikaelis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Ja juz nie powinienem sie wypowiadac w tym temacie, dopoki gra nie wyjdzie, bo swoje powiedzialem, ale kurde, za duzo cos ci panowie kombinuja. Zaczyna mi to walic jakas konsola, a nie Falloutem. Jakie systemy walki ? Ma byc tutowka, a nie kur... Jeszcze niech zrobia tak jak w Tactiksie bylo, ehhhh. Jak mnie wkur..., to wezme Pana Zdziśka sasiada i pojade do nich powiedziec pare slow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Ja juz nie powinienem sie wypowiadac w tym temacie, dopoki gra nie wyjdzie, bo swoje powiedzialem, ale kurde, za duzo cos ci panowie kombinuja. Zaczyna mi to walic jakas konsola, a nie Falloutem. Jakie systemy walki ? Ma byc tutowka, a nie kur... Jeszcze niech zrobia tak jak w Tactiksie bylo, ehhhh. Jak mnie wkur..., to wezme Pana Zdziśka sasiada i pojade do nich powiedziec pare slow. DziubekR1! Dzisiaj wszystko wali konsola! Bioshock wali konsola, Fallout wali konsola. Powiem wiecej: Giana Sisters i Gyrus tez wala konsola! :lol2: A tak powaznie to ja nie widze tej "konsolizacji" Fallouta poki co. Ani Bioshock'a. Po prostu gry bedace potencjalnymi hitami sa i beda wydawane multiplatformowo. Jesli developerzy podejda do tematu odpowiednio i kazda wersje przygotuja z uwzglednieniem wymagan poszczegolnych platform to nie widze problemu. Poki co, za wczesnie wyrokowac czy F3 bedzie pomyjami po X360 czy PS3. Produkcja Bioshocka nakazuje wierzyc ze co poniektorzy developerzy wciaz rozpoznaja roznice miedzy interfacem PC i konsol. A stwierdzenie ze ludzie grajacy na konsolach i PC sa tak spokrewnieni jak Wenus i Mars jakos do mnie nie przemawia :lol2: . Poczekajmy co wyjdzie z V.A.T.Y. (czyli do beta testow). Wtedy porzucamy gromy albo kwiatki. Tylko zeby tych mutantow poprawili, bo faktycznie "wali" fantasy hehe :lol2:. Osobiscie jestem nastawiony nieco sceptycznie co do finalnego produktu. Ale nie skreslam calkowicie Bethesdy. Oblivion byl do d... glownie z powodu tragicznego glownego watku (choc gralem w niego ca. 100h, ale glownego questa nie zmoglem :lol2: ). Z drugiej strony Morrowind byl jedna z najlepszych gier w jakie dane mi bylo grac i dlatego mam nadzieje, ze tworcy wroca po rozum do glowy (w sensie koncepcji!!!, bo zdaje sobie sprawe ze Morro i Fallout to zupelnie inna bajka). I nie pisze tego jako fanboy Bethesdy czy Morrowind'a, bo F1 i F2 przeszedlem i po F3 oczekuje ich rozwiniecia a nie drugiego Morro w postnuklearnych klimatach :D . To po prostu inna bajka. pozdrawiam EDIT:: sorry za brak polskich znakow ale aktualnie jest to dla mnie uciazliwe (zasrana emigracja :() Edytowane 16 Czerwca 2007 przez mikaelis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 mikaelis Obczaj skriny (chyba 4) z konsolowym interface'em ala Obek :|. Lubie jak gry są dla wszystkich platform ale dla każdej powinien być przygotowany oddzielny interface a nie jak w przypadku Obliviona taki sam na PC i klocku. Mutanty ssa to fakt (o ile to mutanty ;0) ale jest też pare fajnych pomysłów (radio w pipboy'u czy niszczejąca broń). Gdyby nie VAST to bym był po tych skanach optymistycznie nastawiony na F3 a tak jestem neutralnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Obczaj skriny (chyba 4) z konsolowym interface'em ala Obek :|. Lubie jak gry są dla wszystkich platform ale dla każdej powinien być przygotowany oddzielny interface a nie jak w przypadku Obliviona taki sam na PC i klocku. yuucOm@ Jedyne zrzuty ktore widzialem to te udostepnione na NMA. Jak dla mnie tylko 4 obrazek (Vault boy) i 6 obrazek (szczatkowa wizualizacja V.A.T.S'a) mowia cokolwiek o interfejsie. O pierwszym juz sie wypowiedzialem. To znaczy VaultBoy3000 wyglada OK. Jest zachowana stylizacja retro (chodzi mi o wyglad "maszyneryi" a nie PipBoya - postaci). Na drugim (numer 6) mamy zasranego mutanta :lol2: (definitywnie do wymiany) i obszary w ktore mozna go trafic. O interfejsie wiele to nie mowi. Reszta obrazkow to albo czyste screeny bez interfejsu, albo cos w rodzaju "talking heads" (trzeci obrazek), albo arty juz zaprezentowane przed ogloszeniem trailera (screen drugi i piaty), albo wreszcie sam obrazek trailera (screen siodmy). Nic innego nie zauwazylem, wiec ze screenow nie wyciagam zbyt pochopnych wnioskow. Tekst jest ciekawszy, i o tym warto porozmawiac. Jak dla mnie jest OK, jesli V.A.T.S. bedzie grywalny (zawsze to jakas namiastka taktyki). Jeszcze ten kontrowersyjny pomysl "recznej wyrzutni nuklearnej". W poczatkowej fazie gry to jest bez sensu, bo cos takiego w latach "pseudopiecdziesiatych" to byloby cacko, i byle ciec nie powinien miec do tego dostepu. Ale w koncowej fazie gry? Czemu nie? (o ile fabula na to pozwala). To w koncu cos na ksztalt "nuklearnych walizek z mini bombami" ktore Rosjanie podobno przehulali. Tylko zeby nie bylo tak, ze mozna walic z takiej katapulty przydroznego mutanta czy ghoula :lol2: . To ma byc bron specjalna. Zeby tylko tych mutantow jakos dopracowali :lol2: . I zeby nie szwendali sie za kazdym rogiem bo to sie faktycznie przerodzi w jakis Residence Evil czy Silent Hill (w zadne nie gralem wiec "no offence" :D) Edytowane 16 Czerwca 2007 przez mikaelis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 po tych zapowiedziach raczej przychylnie jestem nastawiony do F3 (oczywiscie biorę poprawkę, że to tylko słowa) VATS może być całkiem fajnym rozwiązaniem. ja to rozumiem tak - pierw ja wydaję AP na planowanie akcji, później jest kilka sekund czasu rzeczywistego w którym wykonywane są moje rozkazy i jednocześnie działają przeciwinicy i tak w kółko. aż do momentu, kiedy przeciwników już tylko dobijamy - wtedy mogę przełączyć się na czas rzeczywisty - i fajnie w F1 i F2 traciło się dużo czasu na obserwowanie np jak całe miasto, każdy po kolei ucieka od miejsca strzelaniny - chyba nikt nie powie mi, że to było fajne. reszta wiadomości też dobrze świadczy o F3 - latające flaki, obecność dzieci, mało wyraziste wybory moralne - to wszystko wskazuje, że bethesda wie co robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 No nie wiem czy VAST ma być czyms takim jak Ty to opisałeś yamaykee. Było by fajnie ale chyba inaczej ma działać ten system (chociaż ja dokładnie nie wiem jak). Co do innych aspektów gry to niestety są tylko zapowiedzi developerów i podczas produkcji mogą sie zmienić a niektóre wręcz zniknąć (patrz Oblivion). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...