Szela Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 (edytowane) Znamy kolejne szczegóły na temat najnowszej odsłony kultowego Fallout’a, oznaczonej numerkiem trzecim. Przede wszystkim, najnowsza część powstaje w studiach Bethesda Softworks i należeć będzie do gatunku cRPG. Premiera gry zapowiedziana jest na jesień przyszłego roku. Platformami docelowymi są PC, Playstation 3 oraz Xbox 360. Engine odpowiedzialny za jakość wyświetlanej grafiki pochodzi z gry The Elder Scrolls IV : Oblivion lecz został znacznie zmodyfikowany. I tak dla przykładu system animacji i efektów świetlnych będzie zupełnie inny aniżeli w Oblivion’ie. Do wyboru dostaniemy dwie perspektywy, zarówno FPP jak i TPP, w obu przypadkach oprawa graficzna ma być olśniewająca. Twórcy mają zamiar przedstawić nam życie w postnuklearnej rzeczywistości już od momentu narodzin naszego bohatera. Stąd też , na początku gry zostaniemy zabrani od umierającej przy porodzie matki i poddani przez ojca testowi DNA. Ciekawostką jest, że głosem ojca przemówi sam Liam Nesson. W tym momencie nastąpi właśnie wybór płci, pochodzenia, aspektów naszego głównego bohatera. Tryb kształtowania siedmiu głównych cech protagonisty zostanie pokazany na podobieństwo książek dla dzieci, natomiast zapoznawanie się z systemem sterowania , z założeń przypominać ma naukę chodzenia. Gdy dziesięć lat strzeli naszemu bohaterowi na karku, otrzyma on swój własny pistolet – zabawkę na kulki oraz komputer podręczny o nazwie Pip-Boy 3000, który to umożliwi nam sprawdzanie stanu zdrowia i posiadanych przedmiotów. Nasz trening kończy się w wieku 19 lat, kiedy to wychodzimy z Krypty 101 w celu odnalezienia ojca, będzie to rok 2277. Twórcy chwalą się kilkoma zakończeniami rozgrywki, które zależeć będą oczywiście od naszych decyzji. Fallout 3 ma być grą , która koncentrować się będzie głównie na jednej postaci. Ostatnią już nowością jest fakt, że głównemu bohaterowi, towarzyszyć będzie pies. O tym i o całej reszcie napiszemy jak otrzymamy więcej informacji. Chyba nic nowego tutaj nie ma, no moze procz kilku slow o silniku :P Edytowane 18 Czerwca 2007 przez Szela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 Znamy kolejne szczegóły na temat najnowszej odsłony kultowego Fallout’a, oznaczonej numerkiem trzecim. Przede wszystkim, najnowsza część powstaje w studiach Bethesda Softworks i należeć będzie do gatunku cRPG. ROTFL, to dobrze ze te kolejne najnowsze szczegoly wyplynely w koncu na wierzch. GOL jest po prostu jak blyskawica w podawaniu "niusow" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rascal666 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 coraz bardziej sie oswajam z typ tpp fpp moze to byc calkiem w pytke ale nie do konca czaje na czym ten tajemniczy system wat mialby polegac o ile dobrze rozumie to mamy do dyspozycji AP za ktore mozemy wykonac jakies akcje specjalne w stylu strzelanie z celowaniem itd itp gdy je zuuzyjemy to wylacza sie pauza bohater wykonuje napredce "zadania" zlecone w zwiazku z AP po czym miekko przechodzimy do RT gdzie juz strzelamy jak w zwyklym FPP az do momentu gdy nie "naladuja" nam sie AP.... troche to zagmatwane i ogolnie ciezko mi to sobie wyobrazic w praktyce jezeli mialaby to byc prawda to fallout moze sie przemienic w zwykla strzelanine fpp z dodatkiem ala bullettime.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 (edytowane) ale nie do konca czaje na czym ten tajemniczy system wat mialby polegac o ile dobrze rozumie to mamy do dyspozycji AP za ktore mozemy wykonac jakies akcje specjalne w stylu strzelanie z celowaniem itd itp gdy je zuuzyjemy to wylacza sie pauza bohater wykonuje napredce "zadania" zlecone w zwiazku z AP po czym miekko przechodzimy do RT gdzie juz strzelamy jak w zwyklym FPP az do momentu gdy nie "naladuja" nam sie AP.... troche to zagmatwane i ogolnie ciezko mi to sobie wyobrazic w praktyce jezeli mialaby to byc prawda to fallout moze sie przemienic w zwykla strzelanine fpp z dodatkiem ala bullettime.... Tonietak :) . Wg artykulu, w momencie rozpoczecia walki przechodzimy do systemu V.A.T.S. gdzie mozemy rozdysponowac PA na dzialania specjalne takie jak: celowanie w okreslone czesci ciala i prawdopodobnie (chociaz o tym nie bylo) uzywac stimpackow, zmieniac bron itd. Po wyczerpaniu punktow akcji gra przechodzi w real time, i teoretycznie mozemy strzelac itd., ale te dzialania znaczaco spowolnia regeneracje PA (prawdopodobnie tylko poruszanie sie nie bedzie na to wplywac - ale to juz moja/innych nadinterpretacja). Dlatego tez czas w real timie ma sluzyc do "przeczekania" az sie nam zregeneruja PA, ewentualnie zajac dogodniejsza pozycje przed kolejnym wejsciem w V.A.T.S. Ja tak przynajmniej zrozumialem dzialanie tego systemu po przeczytaniu artykulu, chociaz oczywiscie moge sie mylic, bo ta kwestia byla opisana cokolwiek metnie... Jesli jednak bedzie to cos podobnego do tego opisanego przeze mnie, to po zbalansowaniu moze byc calkiem przyzwoitym systemem. Edytowane 18 Czerwca 2007 przez mikaelis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Tylko sie pytam po co robić coś tak skomplikowanego i niejasnego ? Nie lepiej zostać było przy normalnych turach ? Czekam na 1 filmik z walką w tle jak bedze ssał to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 Kolejna wazna informacja ujrzala swiatlo dzienne. Tym razem bez dwoch zdan jest ona raczej negatywna :cry: . Za NMA wziete z Game Informer FAQ o F3: Q: Is this another Oblivion but with a Fallout theme? A: In short: no. Sure, Fallout 3 plays primarily from a first-person perspective like Oblivion, and conversations with NPCs use a similar style of dialogue tree, but combat, questing, character creation and most importantly the tone and style of the gameplay shares more in common with Fallout 1 and 2 than Oblivion. Czyli drzewo dialogowe podobne jak w Oblivionie :angry: . Jeszcze moze bym to jakos przelknal, jakby rzeczywiscie mozna bylo prawie wszystkie questy dodatkowo rozwiazac droga dyplomatyczna i przekradaniem sie. Ale co do tego nie ma jakiejs wyraznej informacji poza tym: Q: Can you play the game without doing any combat? A: I never got a hard and fast answer on this point, though I did ask the development team about it. On a general level, they did say that they’re trying to build multiple solutions into almost any quest or situation you encounter, and that using stealth and diplomacy were very useable routes to overcome different obstacles. Whether you’ll be able to play through the whole game without committing any violence is a point they’re still hammering out, to my memory. Czyli "byc moze", "prawdopodobnie", "jeszcze sie nad tym zastanawiaja", cos tam obiecujac o mozliwosci rozwiazania questow roznymi drogami. Innymi slowy ta sama gadka jak przy Oblivionie. Tez mialo byc multum drog rozwiazania problemu a jak bylo wszyscy wiemy. Troche opadly we mnie emocje. Ale mimo to jeszcze wierze, ze wyjdzie z tego przyzwoita gra, choc pewnie nie taka jak sobie wyobrazalem. A tych klasycznych dialogow to strasznie zal... :cry: . Z innej beczki Inxile studio (B. Fargo tworca F1) podobno przymierza sie do post-apokaliptycznej gry. Inxile posiada prawa do marki Wasteland, wiec moze bedzie jakas alternatywa dla F3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kain Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 Dawno nie czytalem tego watku (jak i calego forum zreszta) i szczerze mowiac wynika z niego, ze F3 nie bedzie juz tym samym co poprzednie. Tyle, ze to wcale nie wyklucza dobrej gry choc w innym stylu ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 Kolejna wazna informacja ujrzala swiatlo dzienne. Tym razem bez dwoch zdan jest ona raczej negatywna :cry: . Za NMA wziete z Game Informer FAQ o F3: Czyli drzewo dialogowe podobne jak w Oblivionie :angry: . Jeszcze moze bym to jakos przelknal, jakby rzeczywiscie mozna bylo prawie wszystkie questy dodatkowo rozwiazac droga dyplomatyczna i przekradaniem sie. ... Mam nadzieje ze to bedzie mniej similar jak w Oblivionie :E. W czym problem zrobić normalne, rozbudowane dialogi ? Kolejne uproszczenie :|; widać dzisiaj głównie liczy sie forma a nie treść. Chociaż podobne drzewo nie musi oznaczać takiego samego jak w Obku. Poczekamy zobaczymy ale ja jestem coraz większym pesymistą co do nowego F (może i lepiej bo sie mile zaskoczę w przyszłości ? ta jasne :lol:). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 Z innej beczki Inxile studio (B. Fargo tworca F1) podobno przymierza sie do post-apokaliptycznej gry. Inxile posiada prawa do marki Wasteland, wiec moze bedzie jakas alternatywa dla F3?Z mojego rekonesansu wynika, że owszem powstaje jakaś gra oparta na stareńkim Wasteland (właściwie to na świecie w nim przedstawionym), ale ta gra to będzie pen and paper. Na początku gra miała nosić tytuł Fallout d20, ale że prawa do Fallouta ma Bethesda, to być może będzie trzeba zmienić nazwę na związaną z Wastelandem i oczywiście przerobić świat falloutowy na wastelandzki. ;) Choć kto wie, może kiedyś pojawi się komputerowy następca Wastelanda? Fajnie by było, przecież im większa kokurencja, tym dla graczy lepiej. :) Mam nadzieje ze to bedzie mniej similar jak w Oblivionie :E. W czym problem zrobić normalne, rozbudowane dialogi ?Widać łatwiej panom z Bethesdy jest zrobić dialogi w formie encyklopedii, niż męczyć się tak jak pozostali twórcy gier (patrz Fallout, Jade Empire itp.). Rozwiązanie zastosowane w Oblivionie byłoby jeszcze ok, gdybyśmy mieli większy wybór niż żałosne tak/nie i gdyby te dialogi miały wpływ na otoczenie. Poczekamy zobaczymy ale ja jestem coraz większym pesymistą co do nowego F (może i lepiej bo sie mile zaskoczę w przyszłości ? ta jasne :lol:).Teraz to już za późno. :P Wcześniej się nakręciłeś na gierkę, a z czasem coraz bardziej będziesz się zastanawiał, gdzie zniknęły te fajne pomysły, te niesamowite rozwiązania... W końcu gra zostanie wydana, ale to co było w zapowiedziach, będzie się różniło znacznie od tego, co będzie w samej grze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 Z mojego rekonesansu wynika, że owszem powstaje jakaś gra oparta na stareńkim Wasteland (właściwie to na świecie w nim przedstawionym), ale ta gra to będzie pen and paper. Na początku gra miała nosić tytuł Fallout d20 Fallout d20 to zupelnie inna bajka z tego co wiem. Potencjalna gra o ktorej pisalem nie zostala oficjalnie zapowiedziana. To tylko przeciek puszczony w swiat przez jakiegos redaktora (wiecej na NMA). Na stronie Inxile figuruje "unannounced title" wiec byc moze to prawda. Zreszta o tym pisano juz w formie spekulacji jakies pol roku temu. Dobra sorry za off-topic. Jesli cos wiecej sie o tym projekcie ukaze to sie nowy temat zalozy. Co do dialogow w F3, to tak jak pisalem. Sama idee jeszcze bym przelknal, gdyby za nia szly w parze roznorodnosc i namacalny wplyw podejmowanych przez nas decyzji na otoczenie i historie, a nie tak jak pisales, tylko TAK/NIE. Byc moze faktycznie przyloza sie do tego, ale z drugiej strony, zapowiadali rewolucje dialogow w Oblivionie w stosunku do Morrowinda, a wprowadzili tylko kosmetyczne zmiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 (edytowane) "Byc moze faktycznie przyloza sie do tego, ale z drugiej strony, zapowiadali rewolucje dialogow w Oblivionie w stosunku do Morrowinda, a wprowadzili tylko kosmetyczne zmiany..." To nie były kosmetyczne zmiany ale całkowita kastracja linii dialogowych...aż zostało żałosne TAK/NIE :-| (w Morrowindzie wyglądało to zupełnie inaczej). Co do rozwiązań jakie pojawią się w nowym Falloucie, to nie ma co liczyć na ukłony w stronę starych fanów. Nieliniowe rozbudowane rozmowy ala Planscpae Tornment raczej się tu nie pojawią (cień wysiłku intelektualnego nie zainteresuje masowego odbiorcy :wink: )...Bethesda to obecnie komercyjny moloch, który chce zwiększać zyski, a nie robić porządne gry - nieszczęsny Oblivion jest tu najlepszym przykładem :wink: (taki truizm wyszedł). Edytowane 20 Czerwca 2007 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quartzXXI Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 Czyli po falloucie pozostanie tylko tytuł...szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 Tylko to mnie i tak dziwi. Przecież jak człowiek ma wybór lecenia na pałe i bicia wszystkiego po drodze lub dyplomacje to przecież mozna sie postarać o lepsze dialogi. Kto bedzie chciał bedzie szedł po najmniejszej linii oporu i nie czytał za dużo. Przecież Oblivion mógł by być idealny i w sumie nie trzeba byłoby sie tyle narobić. Przecież pisanie dialogów (nawet rozwiniętych) jest mniej pracochłonne niż modelowanie i tworzenie świata. Na tym Obek najbardziej ucierpiał. Oby kolesie z Bethesdy uczyli sie na błedach.. W sumie nie wiemy jeszcze jak sama rozgrywka i dialogi beda wyglądać. Na razie to przypuszczenia. Więc nie bić, że jęczę nad nierozlanym mlekiem ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 tak, tylko napisz sobie setki takich dialogow i zapewnij przy tym zgodna fabule w calosci ;) to nie jest takie proste, tak mi sie wydaje. a co do samego fallouta, narazie tylko patrze i czekam finalu :lol: w najgorszym wypadku zamiast zagrac w f3 odpale starego i fenomenalego f2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korko_czong Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2007 (edytowane) Co do tych dialogów...Zawsze miałem nadzieję że będzie możliwość prowadzenia dialogów w dwóch formach. Pierwszą opcją by były 'normalne' dialogi, jakie znamy oryginalnych Fallout'ów, Tormenta itp. Czyli rozbudowane zdania z podmiotem i orzeczeniem (aż takie trudne do zrobienia? ;o), w tonie w pełni wyrażającym charakter przekazu oraz charakter gracza. Np. możliwość obrażenia npc'a i sprowokowania bójki itd. Żadne półsłówka w stylu Tak/Nie/Handel/Koniec nie wchodzą absolutnie w rachubę. Drugą opcją natomiast były by zapytania na konkretny temat, czyli coś w stylu "Tell me about" jak w Falloucie1 oraz (pożal się Boże) "dialogów" w TES (Np możliwość zapytania się o najbliższe miasto, sklep itp). Mam nadzieje że właśnie o to podobieństwo chodziło miłym panom z Beth...Bo braku porządnych dialogów to nawet sto miliardów polygonów i pixel szejderów nie wynagrodzą. (nie wspominając o orkach z nuklearnymi katapultami :)) PS. Nie grałem w Obliviona tylko w Morrowinda ale słyszałem że "dialogi" w Obku uległy strasznej regresji, wypaczeniu, erozji i ewolucji wstecznej w stosunku do M. Już tam dialogi były strasznie suche, więc strach myśleć jak to naprawdę W Oblivionie wygląda. Edytowane 21 Czerwca 2007 przez korko_czong Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2007 korko_czong Zaufaj mi na słowo: Oblivion ma słabe dialogi, może nie same dialogi ale praktynie bardzo mało różnych dróg wyboru (nie to co F,BG itp). Moim zdaniem to przez to ze wszystko w Oblivonie jest mowione i nic nie trzeba czytać (ot kolejnie udogodnienie dla 'dzisiejszych' graczy). Co do F3 to nie pomyśałem o możliwości dialogów jak w F1 (z tell me about). To było by miodne ale musiałby być robudowane wiec raczej nie licza na coś takiego od panów z Betshady. PS. Master roxuje ;). .... do you join the unity or do you die here? join die join die ;0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2007 PS. Master roxuje ;). .... do you join the unity or do you die here? join die join die ;0 Stary, ja mam teraz sesje, wiec bez tych cytatow prosze, tym bardziej, ze pare dni temu kupilem Sage za 17zl, F1, F2, FT na jednym DVD i juz mnie nosi, zeby to zainstalowac wszystko ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 Fallout 3 In-depth Interview @ Gametrailers.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 Fajny wywiad. Sam W D.C to bedzie 1/4 całej mapy świata gry czy ja źle zrozumiałem ? Nie wiem czy to dobrze czy źle, zobaczymy jak to w grze wypali. Poza Waszyngtonem bedą jaskinie i obozy raidersów (oby jaskinie nie wyglądały wszędzie tak samo jak to było w Obie). Koleś coś o demie wspominał (quest megaton bomb in demo ;p). Hmm może nie wala słów na wiatr z tym wykonywaniem questów na różne sposoby (przynajmniej tak to brzmi na przykładzie tego questu megaton). No zobaczymy jak to naprawdę bedzie (w Obku nie wyszło ale może tutaj wyjdzie ;p). Akurat w tym quescie mi sie podoba wysadzenie miasta za pomoca nuka (w sumie małego chociaż 50 razy wiekszego niz Litte Boy). Oby był fajny mowie przy tym (chociaż taki jak Boom na enclavie :)). Jak wcześniej pisałem mnie najbardziej dobija Vats. Oby to wypaliło bo inaczej... No zobaczymy jak to bedzie. Mam nadzieje, że nie rzucają słów na wiatr i że w najgorszym przypadku tylko Vats bedzie największym minusem F3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Tkacz Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 Heheheh nie mogli zrobić Fallouta bez bomb atomowych - pomimo że była taka wojna sporo ich jeszcze zostało (1 w F, 1 w F2, 1 w FT, X w F3) ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 Mnie bardzo, bardzo interesuje, jak będzie się korzystało z VATS patrząc z punktu komfortu gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) alCatraz Thx za skany ;). Troche za duże ale poczytać fajnie było. A teraz wszystkie ostatnie nowości razem w jednym newsie (wymagane neo ;] odpowienik na GoL): http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_str...st&p1=49463 Wkieszość z newsa w spoilerze: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « * Trzydzieści lat upłynęło od historii opowiedzianej w drugiej odsłonie cyklu. W świecie trzeciego Fallouta zdarzenia z gier Fallout Tactics: Brotherhood of Steel oraz Fallout: Brotherhood of Steel nigdy nie miały miejsca. * W grze nie będzie można kierować pojazdami, ale autorzy umożliwią szybsze podróżowanie pomiędzy lokacjami za pośrednictwem tuneli metra. * W trzecim Falloucie pojawi się około trzystu bohaterów niezależnych (NPC). Dla porównania, w The Elder Scrolls IV: Oblivion było ich mniej więcej tysiąc. Mniejszą liczbę postaci, z którymi będzie można np. porozmawiać, autorzy tłumaczą specyficznym światem gry, wyludnionym w wyniku nuklearnego holokaustu. * Podejmowane w grze decyzje będą mieć wpływ na stosunek bohaterów niezależnych do naszej postaci. * Prawie wszystkich bohaterów niezależnych będzie można unicestwić. Autorzy nie podjęli jeszcze decyzji, co zrobić w kwestii zabijania dzieci, które na pewno pojawią się w grze. * Gracz może skorzystać z pomocy najemników, ale nie oznacza to, że będzie mieć nad nimi taką samą kontrolę, jak w drugim Falloucie. * W trzecim Falloucie zostanie uwzględniony upływ czasu, a także zmienne warunki pogodowe. * Miasto Waszyngton nie zostanie dokładnie odwzorowane w grze, ulica po ulicy. Mimo to autorzy pokuszą się o wprowadzenie do zrujnowanej metropolii jej charakterystycznych budynków. * Centrum Waszyngtonu będzie stanowić około 25% obszaru, po którym będzie można poruszać się w grze. * Podczas zmagań będzie można znaleźć 21 figurek, tzw. bobblehead dolls. * Po rozpoczęciu starcia z przeciwnikiem gracz może zatrzymać upływ czasu i opierając się o liczbę dostępnych punktów akcji, namierzyć wybraną część ciała dowolnego wroga, znajdującego się w zasięgu strzału. W zależności od naszych umiejętności, odległości i pozycji, program obliczy i wyświetli na ekranie procentową szansę na udane trafienie. Po stracie wszystkich punktów akcji, zostaniemy zmuszeni do walki w czasie rzeczywistym, czekając na ich regenerację. Jeśli wróg będzie chować się za przeszkodą, gracz nie będzie mógł namierzyć ukrytych części ciała. * Wrogowie będą korzystać z tego samego systemu namierzania części ciała, co gracz. * Strzelanie w wybrane części ciała przyniesie wymierne korzyści. Na przykład odstrzelenie nogi (konieczny critical hit) doprowadzi do tego, że wróg padnie na ziemię. Gracz będzie mógł także zniszczyć trzymaną w ręku przeciwnika broń, o ile uda mu się w nią trafić. * Podczas walki nie będzie można namierzać krocza. * Liczbę punktów akcji determinuje umiejętność Agility, tak jak w poprzednich odsłonach cyklu. * Włamywanie do urządzeń elektronicznych będzie prezentowane w formie mini-gry, przypominającej klasyczny Mastermind. * Trzeci Fallout umożliwia oddalenie kamery. Akcja prezentowana jest wówczas w rzucie izometrycznym. * W grze usłyszymy dwadzieścia piosenek z lat czterdziestych ubiegłego stulecia. Licencjonowane utwory odtwarzane będą za pośrednictwem Pip-Boy'a, a także odbiorników radiowych zlokalizowanych w różnych miejscach. * Pip-Boy 3000 działa jak licznik Geigera, informując gracza o skażeniu radioaktywnym. * Skażenie radioaktywne wpływa na obniżenie cech bohatera i może doprowadzić do jego śmierci. * Można odzyskać punkty życia pijąc wodę, ale należy zwracać baczną uwagę, czy nie jest ona skażona. * Gracz może rozłożyć broń na części, a następnie wykorzystać zdobyte w ten sposób elementy do reperacji innej pukawki tego samego typu, zwiększając jej siłę, celność lub szybkość w oddawaniu strzału. * Broń zużywa się w trakcie walki. * Istnieje możliwość tworzenia nowych broni, ale do tego celu niezbędny okaże się schemat i odpowiednie części. * W grze pojawią się zmutowane zwierzęta, charakterystyczne dla poprzednich odsłon cyklu, np. radskorpiony, brahminy, gigantyczne mrówki. * Ukończenie gry wraz z zadaniami pobocznymi powinno zająć około czterdziestu godzin. Rozgrywkę warto powtórzyć, gdyż podejmując określone decyzje w niektórych misjach, automatycznie zablokujemy sobie dostęp do innych. * Ron Perlman będzie narratorem w introdukcji. * W introdukcji usłyszymy utwór I don't Want to Set the World on Fire grupy The Ink Spots. * Twórcy nie podjęli jeszcze decyzji czy po premierze gry przygotowane zostaną płatne plug-iny. Na razie nie wiadomo również, jak wyglądać będzie wsparcie dla twórców amatorskich modyfikacji. * Autorzy gry nie zamierzają wprowadzać trybu multiplayer. Twórcy nie planują również wersji demonstracyjnej programu, który pozwoliłby sprawdzić fanom, jak dzieło firmy Bethesda Game Studios sprawuje się w akcji. Czyli jednak nie bedzie dema :|. Nie bedzie wozków ;0 i jeszcze pare innych rzeczy mnie nie cieszy :?. No zobaczymy jak to wypali.... Plusem napewno bedzie możliwość rozkładania broni na czesci i upgrade'y broni. To może być fajne ale obawiam sie o inne aspekty gry. Edytowane 2 Lipca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 Ale za to będzie rzut izometryczny :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 Ale za to będzie rzut izometryczny :DNo tak. Ale jak wtedy bedzie wyglądała walka po skończeniu sie AP ? Jeżeli tak jak w FT:BoS to ja dziękuje ;0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korko_czong Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 łe, nie będzie można celować w jajca :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) * Istnieje możliwość tworzenia nowych (nowej!) broni, ale do tego celu niezbędny okaże się schemat i odpowiednie części.To może być ciekawe, takie nawiązanie do Arcanum. Byleby broń stworzona na wzór tego, co będzie na schemacie była pewnym ewenementem do tego stopnia, że nie będziemy jej znajdowali na każdym kroku (choć broń sama w sobie ma stać się tu względną rzadkością). Edytowane 2 Lipca 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 łe, nie będzie można celować w jajca :(Wiem ze szkoda (fajnie pakowało sie w kamki np PigRatów ;)). Jak wyżej gdzieś pisałem. Póki nie bedzie gameplay'a z VAST'em w akcji to jestem srednio nastawiony do F3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Wszystko fajnie, pieknie, ale po przeczytaniu tego "Fallout 3 zadebiutuje na rynku jesienią przyszłego roku w wersjach na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3." lzy mi sie w oczach zbieraja. Juz raz byla podobna akcja z sequelem genialnego DeusExa i wszyscy fani wiedza co z tego wyszlo :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 jezeli chodzi o f3 to fakt ze wychodzi na konsole nie wrozy nic dobrego. Obawiam sie ze moze byc jak w gears of war, ktore niby mialo byc mroczna, post-apokaliptyczna gra dla doroslego odbiorcy. a tak naprade mamy 2 metrowych zolnierzy w 150 kg zbrojach ktorzy zachowuja sie jak dziewczynki pod wzgledem emocjonalnym a od imfantylnych uproszczen i braku jakichkolwiek bluzgow po prostu w polowie sie zygac chce i nalezy czym predzej przewijac zalosne cutsceny (dodam jeszcze tylko niesmiertelnych kloszardow powstrzymujacych ze swoim shotgnem hordy obcych :lol2: ). Po prostu nie mozna zrobic obecnie dojrzlej, "popularnej" gry z dojrzala fabula i z duza iloscia fajnego czytania bo zaden "gracz" tego nie kupi. Gry ktora chociazby zasluzyla na kategorie "m" tak jak manhunt (ktory jak wiadomo jest totalna perelka :). Wiec jak zwykle bedzie "niesamowita" grafa dx10 + brak jakichkolwiek efektow na dx 9 zeby wypromowac nowy standard ;) (a pewnie i tak odpali jedynie pod vista) jakies oskryptowane bajerki na poczatku i pod spodem lichota niestety po tym co przeczytalem i zobaczylem tak sie to zapowiada Symbolem jest juz nawet to ze nie bedzie mozna celowac w jajca. Tzn ze poszli juz na jakies kompromisy bo przeciez 25 letni gracz bedzie zgorszony i zdemoralizowany jak strzeli komus w grze w jajca. Jezeli usuneli ten element to po to zeby w gre mogl grac tez 13 letni synek na swojej pieknej konsolce :lol2: a to znaczy ze [ciach!]li wszystko inne i w calej grze nie bedzie ani jednego slowa "fuck", nie bedzie tez seksu i prawdziwej przemocy ktora nie wpisuje sie w konwencje "dobry bohater na ostro jedzie ze zloczyncami" itp. Krew nie bedzie zostawac i trupy beda znikac. Taka jest niestety rzeczywistosc i kolejne ostatno wychodzace na pc i konsole tytuly tylko to potweirdzaja - chodzby zalosne lost planet czy double agent. sorry za pesymizm ale pogoda nie nastraja za dobrze. A po tych "najnowszych" wiesciach zrobilo mi sie slabo :blink: i sorry za wrzuty na konsole tak juz mam po prostu :-P pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...