Skocz do zawartości
Blacki

Fallout 3

Rekomendowane odpowiedzi

:lol:

 

Ale widac, ze juz mody potrafia zrobic swoje, a co dopiero jak sie tacy magicy wezma do SDK. Wlasnie zaczalem gre, narazie ledwie pare godzin, bo z czasem kiepsko. Ogolnie gierka naprawde fajna, duzo lepsza niz myslalem po pierwszych zapowiedziach. Niestety, ale narazie (podkreslam narazie, bo widze ze mody potrafia zdzialac cuda) gierka do piet nie dorasta Fallout 1 i 2.

Jesli mam ja potraktowac jako Fallout 3, czyli nastepce legendy, to nie ma rewelacji, jak Fallout 1 i 2 maja 10/10 to Fallout 3 wystawie 7,5/10. Jesli potraktowac ja jako inna gre, to spokojnie 9/10, a pewnie jak wyjda mody to bedzie bez problemu 10/10, bo gierka jest naprawde fajna.

Pierwsze co idzie do poprawy, to interface, bo to poprostu tragedia. Z kilometra smiedzi padem i ch... mnie strzela ile musze sie naklikac, zeby znalezc staty, mape, przedmioty itp.

 

EDIT:

 

Bardzo mi sie podoba przykladowa muza z moda podanego pare postow wczesniej. Widac, ze idzie w drobra strone to wszystko.

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Wojna. Wojna nigdy się nie zmienia. Koniec świata nastąpił niemal dokładnie według przewidywań. Zbyt liczna populacja, za mało miejsca i surowców naturalnych. Szczegóły nie są istotne. Powody - jak zwykle, typowo ludzkie. Niemal całe życie na Ziemi zostało unicestwione. Niszczycielska siła atomowej iskry skrzesanej przez ludzkie ręce szybko wymknęła się spod kontroli. Kolumny radioaktywnego ognia przetoczyły się przez świat. Kontynenty zostały spowite przez płomienie i połknięte przez wrzące oceany. Ludzie wyginęli niemal całkowicie, a ich duchy stopiły się z falą promieniowania, która pokryła całą Ziemię. Cisza i mrok opanowały planetę, rządząc niepodzielnie przez wiele lat. Tylko nieliczni przetrwali zagładę. Niektórzy zdołali znaleźć bezpieczne schronienie w ogromnych, podziemnych Kryptach ... Jednym z takich właśnie ośrodków była Krypta 101. Szczelnie zamknięta, wyizolowana, samowystarczalna. Chociaż egzystencja w niej nie była pozbawiona wad, poczucie bezpieczeństwa i pewności rekompensowało wszelkie braki. Właśnie w takich realiach, głęboko pod betonową kopułą rozpoczyna się akcja Fallout 3, który od początku wzbudza skrajne emocje. Dlaczego?

PEŁNA TREŚĆ RECENZJI FALLOUT 3 NA ŁAMACH PUERPC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol:

 

Ale widac, ze juz mody potrafia zrobic swoje, a co dopiero jak sie tacy magicy wezma do SDK. Wlasnie zaczalem gre, narazie ledwie pare godzin, bo z czasem kiepsko. Ogolnie gierka naprawde fajna, duzo lepsza niz myslalem po pierwszych zapowiedziach. Niestety, ale narazie (podkreslam narazie, bo widze ze mody potrafia zdzialac cuda) gierka do piet nie dorasta Fallout 1 i 2.

Jesli mam ja potraktowac jako Fallout 3, czyli nastepce legendy, to nie ma rewelacji, jak Fallout 1 i 2 maja 10/10 to Fallout 3 wystawie 7,5/10. Jesli potraktowac ja jako inna gre, to spokojnie 9/10, a pewnie jak wyjda mody to bedzie bez problemu 10/10, bo gierka jest naprawde fajna.

Pierwsze co idzie do poprawy, to interface, bo to poprostu tragedia. Z kilometra smiedzi padem i ch... mnie strzela ile musze sie naklikac, zeby znalezc staty, mape, przedmioty itp.

 

EDIT:

 

Bardzo mi sie podoba przykladowa muza z moda podanego pare postow wczesniej. Widac, ze idzie w drobra strone to wszystko.

no mi sie marzy gra w turach ;]. Było by dużo lepiej i większa satysfakcja z walki. Ciekawi mnie tylko jak to bez sequence rozwiążą ;). Jest mnóstwo rzeczy do zmian (w tym też animacja postaci naszesz ;p). Muza z tego moda rzeczywiście jest pro ;). Ja już sobie podmieniłem jedną muze z battle.

 

@Caleb trza było dodać w recenzji ze ta gra bez modów nie istnieje ;]. Klimat jest ale inny niż w starych F. Wyraźnie inny. Polecam sobie obejrzenie flimików na youtube albo zagranie jeszcze raz (ja sobie na świeta zostawiam ;]). To jest dobre:

 

Fajna tekstówka (szkoda ze krótka ;)):

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Ktoś już podobnego skrina chyba dawał:

Dołączona grafika

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caleb trza było dodać w recenzji ze ta gra bez modów nie istnieje ;]. Klimat jest ale inny niż w starych F. Wyraźnie inny. Polecam sobie obejrzenie flimików na youtube albo zagranie jeszcze raz (ja sobie na świeta zostawiam ;]). To jest dobre:

To twoje zadanie, tym bardziej że jesteś maniakiem (w pozytywnym znaczeniu) starych Falloutów :> Jak dla mnie to inny, ale bardzo dobry Fallout i mogło być znacznie mniej ciekawie gdyby czarne scenariusze większości się sprawdziły. Klimat jest inny bo i gra wygląda inaczej, ale jestem usatysfakcjonowany :) Najważniejsze że gra wciąga, jest co robić, co zwiedzać, klimat namacalny, początek kopie zadek no i nawet kreacja bohatera nie jest taka zła jak z początku zakładałem. Tur mi jakoś specjalnie nie szkoda, jak będę miał na nie ochotę to pogram w F2 :) Ogólnie to pozytywnie mnie F3 zaskoczył - mógł być lepszy owszem - ale w porównaniu do większości krapu jaki wychodzi teraz, okazuje się pozycją bardzo wartościową :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ujdzie, ;) chociaż:

1) VATS zaliczony na plus to zdecydowanie przesada

2) przeciwnicy też inteligencją nie grzeszą ... prawdę mówiąc są wyjątkowo tępi

3) do minusów należało by zaliczyć absurdalne gore, nawet nie chodzi o to że jest go dużo czy mało, tylko o działanie

4) i jeszcze jeden brakujący minus: ubogość wyposażenia połączona z brakiem równowagi, zdecydowanie za szybko osiąga się maksimum

5) ostatnie czego brakuje to informacji że gry można nie móc skończyć jeśli człowiek za bardzo się postara i osiągnie maksimum w skilach, co naprawdę nie jest niemożliwe

 

Byłbym zapomniał że polska wersja po angielsku nie jest taka sama jak oryginalna UK/US co może prowadzić do niezgodności z angielskojęzycznymi modami - to trzeba by sprawdzić bo pewności nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) VATS zaliczony na plus to zdecydowanie przesada

To kwestia subiektywna, jednym sie podoba innym nie -tak to już jest :]

 

2) przeciwnicy też inteligencją nie grzeszą ... prawdę mówiąc są wyjątkowo tępi

W teksie jest o tym wspomniane, podobnie jak o bezużyteczności towarzyszy.

 

3) do minusów należało by zaliczyć absurdalne gore, nawet nie chodzi o to że jest go dużo czy mało, tylko o działanie

Również to podkreśliłem w treści recenzji, ale nie bardzo rozumiem o co ci chodzi z "działanie gore" :>

 

4) i jeszcze jeden brakujący minus: ubogość wyposażenia połączona z brakiem równowagi, zdecydowanie za szybko osiąga się maksimum

Czy ubogość? Hmmm no mogłoby być więcej ale bez przesady ;] O zbyt szybkim docieraniu to mocnych zabawek także wspominam.

 

5) ostatnie czego brakuje to informacji że gry można nie móc skończyć jeśli człowiek za bardzo się postara i osiągnie maksimum w skilach, co naprawdę nie jest niemożliwe

Fakt o tym nie było, ponieważ osobiście nie doświadczyłem takiej nieprzyjemności, ale biore na to poprawkę.

 

Byłbym zapomniał że polska wersja po angielsku nie jest taka sama jak oryginalna UK/US co może prowadzić do niezgodności z angielskojęzycznymi modami - to trzeba by sprawdzić bo pewności nie mam.

Podczas pisania recki nie używam modów, oceniam to co jest w pudełku, a że dodatkowo pewności nie ma co do kompatybilności, nie chciałem wprowadzać ludzi w błąd.

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że o większości wspomniałeś, brakuje mi tego jednak w podsumowaniu (plusy/minusy). Co do VATS to nie zgadzam się że to zależy od opinii, plusa powinny dostawać rzeczy wyróżniające się pozytywnie a o nim można najwyżej powiedzieć że jest. Natomiast na pewno on nie jest zaletą F3 i posiada liczne błędy.

 

Jeszcze na temat lewelowania przeciwników to uważam że jednak ono występuje, może nie tak jaskrawie jak w Obku ale jest. Zresztą sam to zauważasz: "Odnoszę jednak wrażenie, że gra w jakiś subtelny sposób dostosowuje się do naszego poziomu."

Edytowane przez Outlander

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze na temat lewelowania przeciwników to uważam że jednak ono występuje, może nie tak jaskrawie jak w Obku ale jest. Zresztą sam to zauważasz: "Odnoszę jednak wrażenie, że gra w jakiś subtelny sposób dostosowuje się do naszego poziomu."

Nom, coś w tym stylu - nie tak nachalnie jak w Obliviona, ale na sztywno raczej nie zostali poustawiani - dzięki bogu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kwestia subiektywna, jednym sie podoba innym nie -tak to już jest :]

 

W teksie jest o tym wspomniane, podobnie jak o bezużyteczności towarzyszy.

Również to podkreśliłem w treści recenzji, ale nie bardzo rozumiem o co ci chodzi z "działanie gore" :>

 

Czy ubogość? Hmmm no mogłoby być więcej ale bez przesady ;] O zbyt szybkim docieraniu to mocnych zabawek także wspominam.

 

Fakt o tym nie było, ponieważ osobiście nie doświadczyłem takiej nieprzyjemności, ale biore na to poprawkę.

Podczas pisania recki nie używam modów, oceniam to co jest w pudełku, a że dodatkowo pewności nie ma co do kompatybilności, nie chciałem wprowadzać ludzi w błąd.

No niby musiałeś ;). Ta gra bez modów dla mnie była jednak niegrywalna (bez problemu bym miał już dawno level 20 i locka... + byłbym dobry nie tylko w tag skillach co jest dla mnie przegięciem). Ta gra bez modów zasługuje imo na 5-6/10 niestety. Widać było ze levelowanie i kilka innych rzeczy (jak zdobywanie pr0 przedmiotów szybko) było robione pod "kaszali".

Jeszcze na temat lewelowania przeciwników to uważam że jednak ono występuje, może nie tak jaskrawie jak w Obku ale jest. Zresztą sam to zauważasz: "Odnoszę jednak wrażenie, że gra w jakiś subtelny sposób dostosowuje się do naszego poziomu."

Oczywiście ze jest debilny level scaling ;]. Nie tak nachalny ale to czuć niestety. Z prawie każdym łatwo sie walczy nawet na very hard (super mutant tak samo łatwy jak raider a za raidera więcej xp dostaje ;o) Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4) i jeszcze jeden brakujący minus: ubogość wyposażenia połączona z brakiem równowagi, zdecydowanie za szybko osiąga się maksimum

Przy systemie napraw, jaki jest w F3 (bardzo fajnym, zreszta), zbyt duza roznorodnosc ekwipunku moglaby doprowadzic do frustracji (gdzie ja znajde czesci zamienne?), dziwnych numerow (kazdy handlarz wyposazony jak dobry sklep z bronia), albo jawnych absurdow (no to naprawmy M16 czesciami od Kalacha) ;)

 

Mi na dobra sprawe brakuje tylko dwoch rzeczy: shotguna "pompki" i M16. Jest za to chinski karabin szturmowy - czyzby ironiczny dowcip o swiatowej gospodarce? ;)

 

5) ostatnie czego brakuje to informacji że gry można nie móc skończyć jeśli człowiek za bardzo się postara i osiągnie maksimum w skilach, co naprawdę nie jest niemożliwe

Bez zmiany level capa chyba jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super recenzja, chyba najbardziej obiektywna i rozsądna z wszystkich jakie czytałem. Nawet przeczytałem całą dokładnie i w pełni się pod wszystkim podpisuję. Z początku też oczekiwałem Fallout 2 mniej więcej, ale potem wciągnęło mnie równo, co już od dawna sie nie zdarza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yyyy, uno momento. To jak mam 22lvl, to mogę gry nie ukończyć? Bo mam właśnie kryzys 70h gry. Tak jak komuś wcześniej, zwyczajnie się już nudzi patrzenie na to samo, bieganie z tym samym i rozwalanie tych samym przeciwników.

 

Powtórzę co już pisałem wcześniej 49xp za każdego behemota których jest kilku, 52xp za najemnika szponów których jest całe stado i się respawnują. Brawo!

 

Poza tym, questy są nijak powiązane. Główny praktycznie nie wymaga robienia pobocznych. Jeszcze dojdzie do tego, że ludzie będą się ścigać kto szybciej przejdzie fallouta bo główny wątek to kilka godzin:/

 

Kolejny bubel: mam 100 w małych kalibrach i komandosa. Z większej odległości nie mogę trafić zwykłego bandziora z karabinu myśliwskiego a ten mnie trafia ze szturmowego:|

 

Zakończenia... Mówicie że ile ich zapowiadali?

Edytowane przez kojoT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yyyy, uno momento. To jak mam 22lvl, to mogę gry nie ukończyć?

Silnik gry glupieje, jesli masz wszystkie skille na 100.

 

Jeszcze dojdzie do tego, że ludzie będą się ścigać kto szybciej przejdzie fallouta bo główny wątek to kilka godzin:/

I tak beda. Rekord w Morrowinda to 7 minut, w F2 bodajze cos kolo 15 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yyyy, uno momento. ;) Skąd 22lvl ? Ograniczenie na 20 + 1 z perka .... Tak czy siak tak jak grasz bez moda to już więcej lvl niema więc się nie zatniesz, a jak masz zdjęte ograniczenie lvl to lepiej poszukaj moda usuwającego tego buga bo możesz go złapać.

 

EDYT:

Nie będę okrutny i powiem że podawałem już nazwę odpowiedniego moda ;)

Edytowane przez Outlander

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie kwestia "zacznie" po prostu przy którymś lvlupie nie będziesz mógł go zakończyć bo okienko z skilami nie da się zamknąć.

Chodzi o ujemne punkty?

Jezeli tak to z tego co pamietam robisz tak:

~

player.setav [jakis skill np barter] 0

advlevel

[enter]

Stosować do skutku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik gry glupieje, jesli masz wszystkie skille na 100.

 

 

I tak beda. Rekord w Morrowinda to 7 minut, w F2 bodajze cos kolo 15 ;)

dokładnie 17 min ;p. Cały czas mam movie na dysku ;].

 

Yyyy, uno momento. ;) Skąd 22lvl ? Ograniczenie na 20 + 1 z perka .... Tak czy siak tak jak grasz bez moda to już więcej lvl niema więc się nie zatniesz, a jak masz zdjęte ograniczenie lvl to lepiej poszukaj moda usuwającego tego buga bo możesz go złapać.

 

EDYT:

Nie będę okrutny i powiem że podawałem już nazwę odpowiedniego moda ;)

Pewnie usunął capa ;]. Ja tam wole grać z extreme slow leveling lite + very hard + less skill points (5+INT zamiast 10+INT). Dla mnie idealna mieszanka i po 80h dopiero 13,5 lvl ;p.

 

NMA poszerza baze wiedzy o F3:

http://www.nma-fallout.com/content.php?page=fo3-items-books

Tak patrząc na ilośc ksiązek skilowych w F3 spokojnie można <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> perka: Comprehension tym bardziej jak sie gra z less skill points i tym bardziej jak sie gra z perkami co jeden lvl ;].

 

Dołączona grafika

 

Średnio wychodzi ze z książek można stuknąć koło 50 pkt z tym perkiem (no przynajmniej koło 35 ;d).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Średnio wychodzi ze z książek można stuknąć koło 50 pkt z tym perkiem (no przynajmniej koło 35 ;d).

 

Nie wiem co to za perk po polsku, ale gdzieś czytałem, że książek jest po 24-25, więc biorąc perka który daje 2pkty za książkę można uzyskać max. 50 pkt i to pod warunkiem, że przed wzięciem perka żadnej książki się nie czytało...

 

Co do levelowania: mimo statystyk jak w poście wyżej, czasem byle bandzior mnie trafia a ja jego nie mogę mimo wysokich skili związanych z bronią i tej z kolei w idealnym stanie. Dla mnie tandetne przy braku opcji przełączenia na tury. Dlatego postanowiłem sobie na początku dopakować postać, kosić wszystkich złych i mieć frajdę z fabuły. Tylko że fabuła jest g******a. Wątek główny to około 5% grania, a pozostałe 95% jest raczej niespójne, mało odkrywcze, wtórne i na tyle niezależne, że się nie dziwię że ludzie marudzą na nudne zakończenia gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za perk po polsku, ale gdzieś czytałem, że książek jest po 24-25, więc biorąc perka który daje 2pkty za książkę można uzyskać max. 50 pkt i to pod warunkiem, że przed wzięciem perka żadnej książki się nie czytało...

 

Co do levelowania: mimo statystyk jak w poście wyżej, czasem byle bandzior mnie trafia a ja jego nie mogę mimo wysokich skili związanych z bronią i tej z kolei w idealnym stanie. Dla mnie tandetne przy braku opcji przełączenia na tury. Dlatego postanowiłem sobie na początku dopakować postać, kosić wszystkich złych i mieć frajdę z fabuły. Tylko że fabuła jest g******a. Wątek główny to około 5% grania, a pozostałe 95% jest raczej niespójne, mało odkrywcze, wtórne i na tyle niezależne, że się nie dziwię że ludzie marudzą na nudne zakończenia gry.

Ja myślałem ze fabuła jest fajna :<. Czyli main quest podobny do tego z obka (total krap i w dodatku na kilka h gry - w obku ok 10 jak nie mniej) ? Pamiętam ze w Obie questy DB były milion razy lepsze od głównego wątku. Mnie tam sie początek gry bardzo podobał wiec i może main bedzie fajny ;). Na razie nie był zły chociaż po fajnym początku trochę zwolnił. Poza tym przejście maina w F1 czy F2 trochę czasu zajmowało (trza było sie nachodzić i nie było debilnych, "kaszalowych" markerów - kolejny powód dla którego F3 ssie pałe po równi pochyłej bez modów ;]). Do F3 bez modów nawet nie warto podchodzić (oceniać). Vanilia F3 <<<<<<<< Moded F3 ;]. Dlatego tak sie wpieniałem zaczynając F3 od gry na klocku ;]. I co teraz konsolowcy mają począć ? czekać na płatne DLC ?...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co uważają że mini nuke to przegięcie, mod który zmienia je w głowice powietrzno-paliwowe (chyba tak to się po polsku nazywa): Fat Man Thermobaric Warhead

Fajne tylko imo powinno to być zrobione jako unique weapon a nie podmiana FatMan ;). było by duuzo ciekawiej. Pewnie bez SDK sie tego nie da zrobić :).

 

A tu porcja modów wartych zlookania:

 

- Atmospheric Sun Glare - słoneczko dużo fajniej wygląda chociaż wiem ze nie każdemu może przypaść do gustu ;).

 

Dołączona grafika

 

Ważne mody dla tych co narzekają na ACC broni (ja w sumnie nie narzekam z wyjątkiem acc chinese assault rifle ;]). Jak już ktoś wspominał raidersi dużo lepiej z tego strzelają niż nasza postać mimo ze mamy 100% w small guns ;]).

 

- Smurf Impact Accuracy Overhaul - mod o tyle warty polecenia ze sobie możemy ustawić własne preferencje ;) (znaczy jest dużo .esp z ustawieniami czyli na pewno ktoś znajdze coś dla siebie.

- Smurf Impact Weapon Skill Damage - dzięki temu modowi możemy zmieniać zależność dmg od skilla (ja zostawiłem def ;d).

 

Dodatkowe perki ;):

 

- Extra Weapon Accuracy Perks - dwa dodatkowe perki odpowiedniki Comando i Gunslingera (smallguns) dla Bigguns ;). Coś dla tych co idą w cieżką broń. Mam nadzieje ze ten mod nie przegina z acc ;p.

 

Mam nadzieje ze znajdę kiedyś Bozara ;d.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Recenzja nienajgorsza w sensie formalnym (choć póki co ta poświęcona S.T.A.L.K.E.R. CE wydaje się być zdecydowanie najlepsza).

 

Przechodząc do meritum...można odnieść wrażenie, że targała Tobą pewna ambiwalencja. Z jednej strony cały czas podkreślasz, że F 3 jest tak naprawdę do d##y na tle niedoścignionych poprzedników, z drugiej zaś jakby udajesz (lub eufemistycznie - stosujesz swoistą autosugestię :wink: ) jakoby był to nowy produkt oderwany od reszty serii. Co miałoby zarazem rozgrzeszać go ze wszytkich niedociągnięć (tylko niby dlaczego :wink: ?). Skąd bierze się taka bezgraniczna tolerancja :wink: ?, która zaburza obiektywizm recenzji. Wypadało explicite wskazać, że "nie tak słabe jak się spodziewałem" nie jest równoznaczne z "bardzo dobre" a nawet "wybitnie dobre".

 

Poza tym zabrakło mi jakiejś szerszej refleksji nad rozpłaszczeniem i zbanalizowaniem rozrwyki, a w tym i gier. Przy F 3 takie przemyślenia byłyby na miejscu (zwłaszcaa, że bez odniesień do TES IV się nie obyło). Ogólnie jednak chhyba o.k. W zasadzie można się dowiedzieć czego trzeba. Pozdrawiam.

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co teraz konsolowcy mają począć ? czekać na płatne DLC ?...

No tak, a interface zrobili pod konsole (oczywiście mam do tego mod który tylko w części to naprawia.)

 

Nie mam pojęcia jak było w obku, bo grałem w niego pół godziny i mi się odechciało. Wspomnę natomiast NWN2, tam się trzeba było nabiegać, nakombinować i to się nie nudziło! Klimat zdecydowanie fantasy a nie postapokalipsa ale gra w 3 diabły lepsza. Jeśli po 70h gry mam oceniać F3 to jest zje***y zarówno jako osobna gra, jak i jako kontynuacji poprzednich części.

 

Nie należę do osób które męczę grę po 5 razy, różne zakończenia, mody itp. nie mam ani czasu na to ani OCHOTY!

Patrząc więc na "czystego" F3, jestem totalnie zawiedziony. Owszem, to 70h, ledwo zaczęło mi się nudzić więc jak skończę grę to uznajmy że mam 70h ZABAWY. Niby to dużo w porównaniu do quake IV, kolinów albo nfs. Ale to powinien być cRPeG, a nie knrwa strzelanka z vatsem gdzie świat jest teoretycznie bogaty, ale wszystko się powtarza.

Zniacie serial "Weeds"? To tak, jakby całe pustkowia(Waszyngton!!!) były zbudowane z identycznych małych domków na jedno kopyto, wszyscy sąsiedzi(potwory) byli jak z Ataku Klonów a zadania do wykonania... Knnnnnrwa, 10 lat temu "balur's gate" miał bardziej zróżnicowane zadania!

 

Chyba że z wiekiem moje wymagania wzrastają logarytmicznie??

 

 

@Jake79: to oderwanie jest chyba usprawiedliwione przerwą... Jednak patrząc z perspektywy lat, poprawić grafikę a zj***ć fabułę i - no może nie klimat - ale TO WSZYSTKO, CO SIĘ SKŁADA NA PROPAGOWANĄ NIEGDYŚ PRZEZ SS "MIODNOŚĆ" to się nazywa zwyczajnie i po polsku, bez tłumaczenia od amerykańskiego hasełka "fail", PORAŻKA!

Edytowane przez kojoT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne przydatne mody:

 

- MMMF3 - Tougher Traders - przydatny mod który zwiększa "żywotność" traderów ;] (u mnie już i tak 2 przeszło na lepszą strone). Zmiany:

* Merchant level and health greatly increased

* Guard level and health greatly increased

* Brahmin health greatly increased

* Each caravan now has two unique guards

- MMMF3 - Increased Spawns - zwiększa ilość spawnów eNPC (i samej ilość eNPC)

 

 

Tak pomyślałem na turami w F3 i chyba zdałem sobie sprawe ze to nawet z SDK nie bedzie możliwe :|. Musieli by w pyte rzeczy pozmieniać w tym AI wrogów co imo nie jest łatwe ;]. Niemniej czekam na takiego moda ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, moim zdaniem to powinno wygladac tak. Wlaczasz VATS i nie ma tak, ze rozdzielasz pkt. a pozniej jednoczesnie nawala Twoim gosc i przeciwnik, tylko powinno to wygladac tak jak w starych Falloutach. Wlaczasz VATS i jest Twoja tura, strzelasz az Ci sie skoncza PA, no i pozniej tura przeciwnika i on strzela az mu sie skoncza PA. To chyba by bylo najprostrze i najlepsze rozwiazanie, bo zostaje VATS, nic nie trzeba kombinowac, a sa normalne tury jak za starych dobrych czasow.

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, moim zdaniem to powinno wygladac tak. Wlaczasz VATS i nie ma tak, ze rozdzielasz pkt. a pozniej jednoczesnie nawala Twoim gosc i przeciwnik, tylko powinno to wygladac tak jak w starych Falloutach. Wlaczasz VATS i jest Twoja tura, strzelasz az Ci sie skoncza PA, no i pozniej tura przeciwnika i on strzela az mu sie skoncza PA. To chyba by bylo najprostrze i najlepsze rozwiazanie, bo zostaje VATS, nic nie trzeba kombinowac, a sa normalne tury jak za starych dobrych czasow.

Też dobry pomysł ;). A jak naszą postać najpierw zauważy przeciwnik to włącza sie vats ale ona zaczyna ruch ;]. Problem jest wtedy gdy mamy do czynienia z przeciwnikiem strzelającym. Czy podajecie kawałek aby zwiekszyć sobie szanse na trafienie i wtedy strzeli czy jak noob bedzie walił z odległości i w nas nie trafiał. Poza tym wszystkie czynności (nawet jak zmiana broni a tym bardziej wejscie do pipboya i użycie stimpacka) powinny kosztować nas ileś tam AP. More challenging more fun. Powinni też wywalić markery (ja mam wyłączone ale tylko questowe - jest mod na wyłączenie wszystkich włączając to NPCów i wrogów) i dodać np montion sensor do zdobycia ;d.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ten pomysl nie sprawdzilby sie w FPS-owym Fallout. No bo jak sobie to wyobrazacie, ze oprocz tego ze zatrzymujecie czas na moment wybierania miejsc zadawania obrazen, to jeszcze w trakcie strzelania wielki super mutant stalby jak posag z wosku czekajac na swoja ture i otrzymywal dzielnie serie z karabinu lub wyrzutni rakiet ( stal na jednej nodze z jednakowym grymasem twarzy po otrzymaniu rakiety na twarz, super ). A jeszcze jakby mu sie hpki skonczyly, to juz wogole komedia by byla, bo biedak zginalby w nieswiadomosci co go zabilo :D

Mysle ze jak na fpsowa nature nowego fallout VATS jest w sam raz.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak pomyślałem na turami w F3 i chyba zdałem sobie sprawe ze to nawet z SDK nie bedzie możliwe :|. Musieli by w pyte rzeczy pozmieniać w tym AI wrogów co imo nie jest łatwe ;]. Niemniej czekam na takiego moda ;].

Skoro mozliwe bylo w Deadly Reflex do Obka dodanie walki z grzbietu konia, to nie widze problemu ze stworzeniem tur ;) Aczkolwiek zgadzam sie z satou, ze FPS + tury = zly pomysl. Za slaby oglad sytuacji na takie zabawy, no i wygladaloby to dziwnie.

 

@DziubekR1 - a jak sobie wyobrazasz poruszanie sie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam do was pytańko.Przeczytałem parę ostatnich stron,bo wiem że było coś co mnie interesowało i znalazłem.Chodzi o wpis w konsoli

: setgs iMaxCharacterLevel XX który odblokowuje dalsze nabijanie leveli,tylko że po wyłączeniu gry opcja znika i za każdym razem jak gra zostanie wyłączona muszę to wklepywać.A że gra mi się często sypie,robi się to troszkę wnerwiające.Czy jest jakiś inny sposób na to??

Mam jeszcze problem z samą konsolą.Jak nacisnę tyldę i zaczynam wpisywać komendę setgs iMaxCharacterLevel XX to napis pojawia się dopiero od momentu erLevel XX.Jak by obraz był przesunięty po za ekran.Ale jak gram to pasek życia czy komunikaty są wyświetlane normalnie. 8O

Wiecie może o co chodzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...