yuucOm Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 Mam pytanie ktore mody wrzucic na poczatek do tego Fallbliviona (kupilem sobie za 60 na allegro) ? item description ? high definition textures ? Jednak FAQ sie przyda ;) Ok zacznij od modów na zmiane gameplaya: - Slower Levelling - polecam wersje LITE w takiej kombinacji - grasz na poziomie Hard + slowerlevelingLITE albo grasz na very hard + veryslow/extremelevelingLITE. Moim zdaniem ten mod to jest podstawa. To jest tragedia z tym levelowaniem w F3 (w oblivionie to samo było ale tam level cap był bardzo daleko) - Less Skill Points - kolejny "must have" mod. Jak nie chcesz być dobrym we wszystkim musisz go zainstalować. Kolejna tragedia by F3 czyli bądź czołgiem,alfonsem,geniuszem,sniperem,doktorem w jednym. - Accuracy Tweaks - przydatny mod który sprawia ze skill ma większy udział przy celowaniu (lub mniejszy - zależy od wyboru). - Weapon Skill Damage - podobnie jak wyżej - skill ma wiekszy wpływ na dmg broni. - Magic Pip-Light - A Pip-Boy 3000 Mod - bardzo przydatny mod poprawiający jakość "lampki" od pipboya - ja gram na wersji 30 ;). - Amplified Crippled Effects - przydatny mod dzięki któremu strzelanie nie w głowe ma sens - MMMF3 - Tougher Traders - twardsi sprzedawcy (ci co podróżują przez pustkowia) - przydatny mod bo mi dwóch padło przed instalacją tego moda ;]. Na grafe: - Weapons Hi res new bump texture and moified skin texture - poprawa wyglądu broni - Atmospheric Sun Glare - bardziej klimatyczne słońce - Fallout 3 High Definition Texture Pack - jak sama nazwa wskazuje ciut lepsze tekstury ale kosztem FPS (nie polecam - imo lepszy ten mod poniżej). - Terrifically Terrific Landscape Texture Tune-up - lepsze tekstury terenu (wyraźnie lepsze) przy małych stratach FPS To by było na tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 (edytowane) yuucOm @ Jak mogłeś zapomnieć o opisach przedmiotów i zmianie interfejsu ?! To już lepiej zrób te FAQ bo już zapominasz co masz :P Edytowane 30 Grudnia 2008 przez Outlander Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 yuucOm @ Jak mogłeś zapomnieć o opisach przedmiotów i zmianie interfejsu ?! To już lepiej zrób te FAQ bo już zapominasz co masz :P Ten item description mi sie nie podoba ;]. To jest robione w postaci obrazków a nie tekstu ;). A co do zmianie interface'u mi sie pipboy podoba o dziwo. Nie podoba mi sie tylko okno dialogowe (3 linijki na ekranie) ale na to jest mod. Tych modów to ja mam pełno ;d. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 Podoba nie podoba lepszego na razie niema. A pitboja nie każę zmieniać, tylko wyposażyć się w mod MTUI, Minimal UI lub Minimal UI + Revelation Interface. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 Podoba nie podoba lepszego na razie niema. A pitboja nie każę zmieniać, tylko wyposażyć się w mod MTUI, Minimal UI lub Minimal UI + Revelation Interface. A te mody :D. jak patrze na folder z modami do F3 to w sumie zawiera 71 plików :lol:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jednak FAQ sie przyda ;) To by było na tyle. Dzieki. Fajnie by bylo to wrzucic w pierwszy post , bo probowalem czytac topic , ale zawartosc szumu w sygnale byla zbyt wielka :D A i jeszcze pytanie trzeba zdejmowac level cap? Bo pamietam , ze taki mod tez sie w dyskusji przewijal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2008 Dzieki. Fajnie by bylo to wrzucic w pierwszy post , bo probowalem czytac topic , ale zawartosc szumu w sygnale byla zbyt wielka :D A i jeszcze pytanie trzeba zdejmowac level cap? Bo pamietam , ze taki mod tez sie w dyskusji przewijal. :) Nie będziesz musiał jak będziesz korzystał z moda SlowerLeveling od początku ;). Ja dopiero po 140h dobiłem do kapa (extreme/veryslow lvl + very hard) więc spokojnie możesz zapomnieć jak na razie o modzie na zniesienie limitu poziomu ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2008 (edytowane) Kolejny ciekawy mod, muszę przyznać że się zgadzam z twórcą: Raiders Redone Następny mod przypadnie do gustu maniakom strzelania kombinowanego ;) No Auto Aim poprzez zmianę zachowania "auto celowania" pozwala zredukować do minimum niepożądane zjawiska takie jak trafianie w przeciwnika podczas gdy celujemy w minę pod jego nogami, trafianie w ścianę zamiast w wystającą zza niej głowę w którą celowaliśmy oraz wiele problemów które pojawiały się przy strzelaniu na duży dystans. Edytowane 31 Grudnia 2008 przez Outlander Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmzeJ Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2008 Panowie mam takie mały pytanie gdzie można znaleźć: miernik ciśnienia pary inaczej manometr pary. To jedna z części potrzebnych do złożenia karabinu kolejowego. Mam trzy pozostałe części tylko tej mi brakuje i nie mogę jej znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2008 ...parę refleksji bardziej ogólnej natury...(liczę, że są ludzie którzy dopiero zaczęli przygode z tym "produktem" i radzi będą podzielić się spostrzeżeniami :wink: ). Jak wspominałem, gra nie jest prostą siekanką jak Oblivion. Twórcy wyeliminowali pewne usterki pierwowzoru (którym jest tu Oblivion a nie F1/2 :wink: )... In plus: 1.) jest jaka taka fabuła, na miarę gry, a nie telenoweli, 2.) są w miarę rozbudowane dialogi (choć często nieciekawe i pozbawione głębi), w każdym razie lepiej niż w Oblivionie, 3.) jest swoboda (w pełni otwarty świat...tego brakowało mi w Stalkerze; szkoda, że F 3 ma "zamknięte" miasta), 4.) jest możliwość wyboru realizacji niektórych zadań (to zresztą dzisiaj standard), niektóre questy mają przy tym trochę psychologicznej głębi...i ładnie... 5.) system walki jest nienajgorszy; zbyt duża dawka gore i słabe dopracowanie psują efekt, ale ogólnie jest fajnie. In minus: 1.) monotonia stylistyczna (wszystko wygląda tak samo; jeden schemat; świat jest nieciekawy, nieróżnorodny, zero wyrazu, zero jaj...szaro-buro-nudno...Stalker, który operuje ciut podobną tematyką, wypada pod tym względem o Czyste Niebo lepiej :wink: ), apokalipsa nuklearna nie może usprawidliwiać braku polotu przy komponowaniu świata gry (podobnie było w Oblivionie który prawie wszędzie był ni to parkiem ni to rzadkim lasem, z tym, że miasta wyglądały znacznie lepiej akurat w TES IV). - takie wrażenia mam po paru godzinach gry, 2.) przesadne uproszczenia i ułatwienia w każdym niemal aspekcie gry (żeby nie dać opisów przedmiotów, czy zredukować ekwipunek do niefortunnego "pibboya" - żenada), na najwyższym stopniu trudności nie spotkałem na razie przeciwnika z którym byłyby większe problemy (staram się mniej więcej trzymać fabuły)...ogólnie zbyt duży akcent na akcję, 3.) nie zachowano atmosfery poprzednich części; znać, że twórcy się starali, ale efekt wypadł karykaturalnie; wszystko jest przerysowane i chwilami sztuczne (pod tym kątem Behesda powinna uczyć się od naszych ukraińskich chłopców od Stalkera); w tej grze nie ma klimatu serii, 4.) o fatalnej animacji, muzyce i kilku innych pomniejszych niedociągnięciach nie wspominam. Na razie gram i jest całkiem, całkiem. Jestem nawet miło rozczarowany :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2008 zaskoczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cones Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2008 Gra jest świetna myślałem ,że nie będzie klimatu z przejścia na 3d myliłem się i to bardzo dobrze ! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2009 Z racji , ze kac juz zaleczony to pierwsze szybkie wrazenia: klimat owszem udalo sie chlopakom zachowac za to sama walka jest beznadziejna liczylem , ze chociaz bedzie to cos na klase mass effectu a nie FPS z cyklu tych dodawanych do gazety. Tryb zza plecow bohatera wlaczylem raz i juz wiecej tego bledu nie powtorze :D VATS jak na razie na niskim levelu i z pistoletem 10mm jakichs wybitnych efektow nie daje. A inventory zrobione w pipboyu jest jednym z gorszych jakie widzialem pod wzgledem swojej uzytecznosci i przejrzystosci. To tyle z pierwszego podejscia gdzie dalem szanse wersji nei zmodowonej, jutro przed kolejna sesja wgrywam wszystko co doradzaliscie :D A calosc chyba przejde dla fabuly a potem spowrotem na allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2009 A inventory zrobione w pipboyu jest jednym z gorszych jakie widzialem pod wzgledem swojej uzytecznosci i przejrzystosci.Znowu bede zlosliwy i powiem, ze w poprzednich czesciach bylo takie samo, tylko ze wszystko bylo razem, bez podzialu na kategorie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 (edytowane) No to jesteś złośliwy na siłę, bo nie było takie samo. Mimo braku podziału na kategorie, menu było przejrzyste i posiadało dokładne opisy - co jak widać panom z bethcośtam sprawia nie lada problemy. Edytowane 2 Stycznia 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 Tak, przejrzystosc plecaka byla wrecz niesamowita: Jedyne, z czym sie zgodze, ze widac bylo trzymane bronie i pancerz na pierwszy rzut oka, poza tym bylo tylko gorzej (przynajmniej dla mnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 (edytowane) Tak, przejrzystosc plecaka byla wrecz niesamowita: http://www.duckandcover.cx/official/gurps/images/gfall05.gif No i co wg. Ciebie jest tutaj nieprzejrzystego? :huh: Wszystko jest pod ręką, nie trzeba się na siłę przebijać przez x zakładek, inventory nie zasłania niepotrzebnie całego ekranu, na bieżąco widać obrażenia, są dokładne opisy i przede wszystkim człowiek wie co nosi w ekwipunku :lol: Zgodzę się, że przy większej ilości złomu, te rozwiązanie nie sprawdzało się za dobrze, ale i tak było o wiele lepsze od tego z f3. Edytowane 2 Stycznia 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 No nie wiem, ja jakos wole liste podzielona na kategorie, z wyswietlonymi nazwami, a nie obrazkami. Co do zajmowania ekranu - co to za roznica, skoro wejscie do inventory i tak zatrzymuje gre? W tym momencie wrecz powinno zajmowac caly ekran, zeby zrobic lepszy uzytek z dostepnej przestrzeni. BTW. w F3 tez wszystko widac od razu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 Akurat costi wybrałeś najmniej ważny minus F3 z tego co napisał Michaelius ;]. Taka przyczepka dla przyczepki ale ja nie wnikam bo mi pipboy akurat pasował ale wole INV z F1 i F2 i jeden duży ekran charakterystyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 Jak dla mnie porazka jest , ze nie moge bezposrednio wejsc do statsow, przedmiotow czy notatek. Brakuje tez wyswietlania tego co wlasnie masz na sobie zalozone w jakis widoczny sposob. No i nie wiem czy tam wogle jest gdzies w sposob jawny podane ile punktow AP kosztuje atak w trybie VATS z danej broni? Jak zwykle ktos dal [gluteus maximus] i zostawil konsolowe menu w pecetowej wersji imho. PS. Costi skad masz tego screena ? Bo miejsce wyglada na F1, ale interfejs zarowno w F1 jak i F2 wyglada inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 PS. Costi skad masz tego screena ? Bo miejsce wyglada na F1, ale interfejs zarowno w F1 jak i F2 wyglada inaczej.Z google image search ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 Moze to kwestia gustu, ale dla mnie INV w F3 to tez porazka :) Ch... mnie strzela jak za kazdym razem musze sie przebijac przez gaszcz opcji, zeby sie do czegos dostac. Tyle czasu gram, a ciagle nie spamietalem gdzie co dokladnie jest. Ale to, ze INV mi sie nie podoba, to nei znaczy ze gra jest zla :) Jest dobra, moze nawet bardzo dobra, ale cos wiecej od siebie napisze jak bede mial troche czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) A dla mnie zdecydowanie Inventory jest lepsze w F3. Naciskam jeden klawisz (F2) i od razu mam dostęp do czytelnej listy podzielonej na bardzo sensowne kategorie (nie trzeba długo przewijać, co przy dużej ilości itemów trochę zajmuje). Wolę nazwy niż obrazki, ale chciał bym żeby po najechaniu pojawiał się obrazek z fajnym opisem. Nie zrobili tego, cóż, zawsze zostają mody, ale i tak bardzo mi to pasuje. Do tego mamy shooterowe skróty ( 1-8 ) na dowolne przedmioty, niezwykle przydatne. Zakładka postaci już mi się akurat nie podoba. W starych częściach wszystko było na jednym ekranie, do tego było bardziej kolorowo. W tym przypadku przełączanie zakładek trochę wkurza. Trzecia część czyli właściwy Pip-Boy w sumie nie jest zły porównując do poprzednich części, bo tam też nie było wszystko dostępne od razu tylko podzielone na sekcje, ale mimo wszystko chyba dało by się to lepiej rozwiązac. Podsumowując to z początku ciężko mi się go obsługiwało, ale z czasem w pełni się przyzwyczaiłem i nie narzekam. Może w czwórce dopracują. Edytowane 3 Stycznia 2009 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) zaczalem wlasnie grac w F2(tak jak zapowiedzialem :) ) To fantastyczna wiadomość :wink: . Racz jednak zauważyć, że to temat poświęcony F 3. ...v.a.t.s. jest w sumie nienajgorszy, ale słaobo dopracowany...nieraz jednak kulka powoduje rozerwanie przeciwnika na kawałki, innym razem kilkanaście serii w głowę, nie daje efektu; co gorsza w stosunku do tych samych oponentów i z tej samej broni :blink: Trochę to irytuje. Czy jest jakaś sprawdzona łatka korygująca? Poza tym wkurza też bardzo słabe AI; przeciwnicy zachowują się jak dzieci we mgle; v.a.t.s. maskuje nieco te niedomogi, ale niestety nie do końca...na marginesie, razi mnie cały czas jednostajność świata jak i sztuczne ograniczenia (ach te niewidzialne ściany i budynki/makiety :wink: ); co więcej silnik Obliviona słabo radzi sobie z niektórymi obiektami; budynki, ruiny, wraki samochodów etc. wyglądają bardzo sztucznie...do tego dochodzi duża powtarzalność obiektów (w tym nawet twarzy, o wrogach czy przedmiotach nie mówiąc). Z jaką ścieżką dźwiękową gracie? Ja niefortunnie wybrałem pełną wersję poslką...i raz, że jest sporo błędów w tlumaczeniu, a dwa dialogi są często bardzo słabo odegrane. Ogólnie jednak in plus. Na bezrybiu i rak ryba. p.s. przed zadaniem z "talerzem", "zabłądziłem" i wykonałem quest dla Reily (nie widząc jej na oczy);-). Edytowane 3 Stycznia 2009 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 Ja grałem na wersji UK (polska wersja mi sie nie podobała - z tego co widziałem u kumpla). Poza tym nie wiedziałem co jest co (przyzwyczajony jestem do angielskich nazw statów i perków). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2009 (edytowane) i raz, że jest sporo błędów w tlumaczeniu, a dwa dialogi są często bardzo słabo odegrane. Moim zdaniem polska wersja jest zrobiona całkiem dobrze, nie zauważyłem jakichś rażących błędów w tłumaczeniu, cenzury powodującej zażenowanie, czy dennej gry aktorów (vide FarCry). Było dużo innych gniotów i fallout wygląda przy nich bardzo dobrze. Edytowane 4 Stycznia 2009 przez kwasior500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepek Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2009 Czy można użyć stimpaka na innej osobie? Chcę trochę podleczyć protektora Casadina w Fort Indpendence bo lubię z nim handlować a za każdym razem jak się tam zjawiam to akurat jest atakowany przez żołnierzy Enklawy i już niewiele mu życia zostało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2009 Czy można użyć stimpaka na innej osobie? Chcę trochę podleczyć protektora Casadina w Fort Indpendence bo lubię z nim handlować a za każdym razem jak się tam zjawiam to akurat jest atakowany przez żołnierzy Enklawy i już niewiele mu życia zostało.Można ale tylko na swoich kompanach i w dodatku przez rozmowe ;]. Zlikwidowali użycie skilli wiec w F3 nie da sie tak po prostu komuś stimpacka wbić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quo Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2009 troche pogralem i niestety dla mnie F3 jest zaledwie OK dobry by od czasu do czasu sobie popykac natomiast nie powiem by byl w stanie na dluzej przykuc mnie do kompa questy nie sa najwyzszych lotow do tego nie wymagaja by sie jakos specjalnie wysilac intelektualnie wszedzie doprowadzi strzalka na mapie ... dochodzi do wszystkiego wciach!iajacy interfejs i ogolna szarzyzna i bardzo male zroznicowanie terenu / podziemi gra na very hard jest latwa walka mnie jakos nie przekonuje ogolnie jak dla mnie F3 ma sporo wad do modow sie jeszcze nie zabralem, moze cos faktycznie zmienia w mojej ocenie tej gry moze innym bardziej podpasowala dla mnie max ocena to 7/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2009 3 nowe skriny z nadchodzącego dodatku do F3: http://www.gamespot.com/pc/rpg/fallout3/im...ml?sid=6202870# Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...