Skocz do zawartości
Blacki

Fallout 3

Rekomendowane odpowiedzi

Znamy kolejne szczegóły na temat najnowszej odsłony kultowego Fallout’a, oznaczonej numerkiem trzecim. Przede wszystkim, najnowsza część powstaje w studiach Bethesda Softworks i należeć będzie do gatunku cRPG. Premiera gry zapowiedziana jest na jesień przyszłego roku. Platformami docelowymi są PC, Playstation 3 oraz Xbox 360. Engine odpowiedzialny za jakość wyświetlanej grafiki pochodzi z gry The Elder Scrolls IV : Oblivion lecz został znacznie zmodyfikowany. I tak dla przykładu system animacji i efektów świetlnych będzie zupełnie inny aniżeli w Oblivion’ie.

 

 

Do wyboru dostaniemy dwie perspektywy, zarówno FPP jak i TPP, w obu przypadkach oprawa graficzna ma być olśniewająca. Twórcy mają zamiar przedstawić nam życie w postnuklearnej rzeczywistości już od momentu narodzin naszego bohatera. Stąd też , na początku gry zostaniemy zabrani od umierającej przy porodzie matki i poddani przez ojca testowi DNA. Ciekawostką jest, że głosem ojca przemówi sam Liam Nesson.

 

 

W tym momencie nastąpi właśnie wybór płci, pochodzenia, aspektów naszego głównego bohatera. Tryb kształtowania siedmiu głównych cech protagonisty zostanie pokazany na podobieństwo książek dla dzieci, natomiast zapoznawanie się z systemem sterowania , z założeń przypominać ma naukę chodzenia. Gdy dziesięć lat strzeli naszemu bohaterowi na karku, otrzyma on swój własny pistolet – zabawkę na kulki oraz komputer podręczny o nazwie Pip-Boy 3000, który to umożliwi nam sprawdzanie stanu zdrowia i posiadanych przedmiotów.

 

 

Nasz trening kończy się w wieku 19 lat, kiedy to wychodzimy z Krypty 101 w celu odnalezienia ojca, będzie to rok 2277. Twórcy chwalą się kilkoma zakończeniami rozgrywki, które zależeć będą oczywiście od naszych decyzji. Fallout 3 ma być grą , która koncentrować się będzie głównie na jednej postaci. Ostatnią już nowością jest fakt, że głównemu bohaterowi, towarzyszyć będzie pies. O tym i o całej reszcie napiszemy jak otrzymamy więcej informacji.

Chyba nic nowego tutaj nie ma, no moze procz kilku slow o silniku :P

Edytowane przez Szela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

Znamy kolejne szczegóły na temat najnowszej odsłony kultowego Fallout’a, oznaczonej numerkiem trzecim. Przede wszystkim, najnowsza część powstaje w studiach Bethesda Softworks i należeć będzie do gatunku cRPG.

ROTFL, to dobrze ze te kolejne najnowsze szczegoly wyplynely w koncu na wierzch. GOL jest po prostu jak blyskawica w podawaniu "niusow"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coraz bardziej sie oswajam z typ tpp fpp moze to byc calkiem w pytke

 

ale nie do konca czaje na czym ten tajemniczy system wat mialby polegac o ile dobrze rozumie to mamy do dyspozycji AP za ktore mozemy wykonac jakies akcje specjalne w stylu strzelanie z celowaniem itd itp gdy je zuuzyjemy to wylacza sie pauza bohater wykonuje napredce "zadania" zlecone w zwiazku z AP po czym miekko przechodzimy do RT gdzie juz strzelamy jak w zwyklym FPP az do momentu gdy nie "naladuja" nam sie AP.... troche to zagmatwane i ogolnie ciezko mi to sobie wyobrazic w praktyce

jezeli mialaby to byc prawda to fallout moze sie przemienic w zwykla strzelanine fpp z dodatkiem ala bullettime....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie do konca czaje na czym ten tajemniczy system wat mialby polegac o ile dobrze rozumie to mamy do dyspozycji AP za ktore mozemy wykonac jakies akcje specjalne w stylu strzelanie z celowaniem itd itp gdy je zuuzyjemy to wylacza sie pauza bohater wykonuje napredce "zadania" zlecone w zwiazku z AP po czym miekko przechodzimy do RT gdzie juz strzelamy jak w zwyklym FPP az do momentu gdy nie "naladuja" nam sie AP.... troche to zagmatwane i ogolnie ciezko mi to sobie wyobrazic w praktyce

jezeli mialaby to byc prawda to fallout moze sie przemienic w zwykla strzelanine fpp z dodatkiem ala bullettime....

Tonietak :) . Wg artykulu, w momencie rozpoczecia walki przechodzimy do systemu V.A.T.S. gdzie mozemy rozdysponowac PA na dzialania specjalne takie jak: celowanie w okreslone czesci ciala i prawdopodobnie (chociaz o tym nie bylo) uzywac stimpackow, zmieniac bron itd. Po wyczerpaniu punktow akcji gra przechodzi w real time, i teoretycznie mozemy strzelac itd., ale te dzialania znaczaco spowolnia regeneracje PA (prawdopodobnie tylko poruszanie sie nie bedzie na to wplywac - ale to juz moja/innych nadinterpretacja). Dlatego tez czas w real timie ma sluzyc do "przeczekania" az sie nam zregeneruja PA, ewentualnie zajac dogodniejsza pozycje przed kolejnym wejsciem w V.A.T.S.

 

Ja tak przynajmniej zrozumialem dzialanie tego systemu po przeczytaniu artykulu, chociaz oczywiscie moge sie mylic, bo ta kwestia byla opisana cokolwiek metnie...

 

Jesli jednak bedzie to cos podobnego do tego opisanego przeze mnie, to po zbalansowaniu moze byc calkiem przyzwoitym systemem.

Edytowane przez mikaelis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna wazna informacja ujrzala swiatlo dzienne. Tym razem bez dwoch zdan jest ona raczej negatywna :cry: . Za NMA wziete z Game Informer FAQ o F3:

 

Q: Is this another Oblivion but with a Fallout theme?

A: In short: no. Sure, Fallout 3 plays primarily from a first-person perspective like Oblivion, and conversations with NPCs use a similar style of dialogue tree, but combat, questing, character creation and most importantly the tone and style of the gameplay shares more in common with Fallout 1 and 2 than Oblivion.

Czyli drzewo dialogowe podobne jak w Oblivionie :angry: . Jeszcze moze bym to jakos przelknal, jakby rzeczywiscie mozna bylo prawie wszystkie questy dodatkowo rozwiazac droga dyplomatyczna i przekradaniem sie. Ale co do tego nie ma jakiejs wyraznej informacji poza tym:

 

Q: Can you play the game without doing any combat?

A: I never got a hard and fast answer on this point, though I did ask the development team about it. On a general level, they did say that they’re trying to build multiple solutions into almost any quest or situation you encounter, and that using stealth and diplomacy were very useable routes to overcome different obstacles. Whether you’ll be able to play through the whole game without committing any violence is a point they’re still hammering out, to my memory.

Czyli "byc moze", "prawdopodobnie", "jeszcze sie nad tym zastanawiaja", cos tam obiecujac o mozliwosci rozwiazania questow roznymi drogami. Innymi slowy ta sama gadka jak przy Oblivionie. Tez mialo byc multum drog rozwiazania problemu a jak bylo wszyscy wiemy.

 

Troche opadly we mnie emocje. Ale mimo to jeszcze wierze, ze wyjdzie z tego przyzwoita gra, choc pewnie nie taka jak sobie wyobrazalem. A tych klasycznych dialogow to strasznie zal... :cry: .

 

Z innej beczki Inxile studio (B. Fargo tworca F1) podobno przymierza sie do post-apokaliptycznej gry. Inxile posiada prawa do marki Wasteland, wiec moze bedzie jakas alternatywa dla F3?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie czytalem tego watku (jak i calego forum zreszta) i szczerze mowiac wynika z niego, ze F3 nie bedzie juz tym samym co poprzednie. Tyle, ze to wcale nie wyklucza dobrej gry choc w innym stylu ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna wazna informacja ujrzala swiatlo dzienne. Tym razem bez dwoch zdan jest ona raczej negatywna :cry: . Za NMA wziete z Game Informer FAQ o F3:

Czyli drzewo dialogowe podobne jak w Oblivionie :angry: . Jeszcze moze bym to jakos przelknal, jakby rzeczywiscie mozna bylo prawie wszystkie questy dodatkowo rozwiazac droga dyplomatyczna i przekradaniem sie.

...

Mam nadzieje ze to bedzie mniej similar jak w Oblivionie :E. W czym problem zrobić normalne, rozbudowane dialogi ? Kolejne uproszczenie :|; widać dzisiaj głównie liczy sie forma a nie treść.

Chociaż podobne drzewo nie musi oznaczać takiego samego jak w Obku. Poczekamy zobaczymy ale ja jestem coraz większym pesymistą co do nowego F (może i lepiej bo sie mile zaskoczę w przyszłości ? ta jasne :lol:).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki Inxile studio (B. Fargo tworca F1) podobno przymierza sie do post-apokaliptycznej gry. Inxile posiada prawa do marki Wasteland, wiec moze bedzie jakas alternatywa dla F3?

Z mojego rekonesansu wynika, że owszem powstaje jakaś gra oparta na stareńkim Wasteland (właściwie to na świecie w nim przedstawionym), ale ta gra to będzie pen and paper. Na początku gra miała nosić tytuł Fallout d20, ale że prawa do Fallouta ma Bethesda, to być może będzie trzeba zmienić nazwę na związaną z Wastelandem i oczywiście przerobić świat falloutowy na wastelandzki. ;)

Choć kto wie, może kiedyś pojawi się komputerowy następca Wastelanda? Fajnie by było, przecież im większa kokurencja, tym dla graczy lepiej. :)

 

Mam nadzieje ze to bedzie mniej similar jak w Oblivionie :E. W czym problem zrobić normalne, rozbudowane dialogi ?

Widać łatwiej panom z Bethesdy jest zrobić dialogi w formie encyklopedii, niż męczyć się tak jak pozostali twórcy gier (patrz Fallout, Jade Empire itp.). Rozwiązanie zastosowane w Oblivionie byłoby jeszcze ok, gdybyśmy mieli większy wybór niż żałosne tak/nie i gdyby te dialogi miały wpływ na otoczenie.

 

Poczekamy zobaczymy ale ja jestem coraz większym pesymistą co do nowego F (może i lepiej bo sie mile zaskoczę w przyszłości ? ta jasne :lol:).

Teraz to już za późno. :P Wcześniej się nakręciłeś na gierkę, a z czasem coraz bardziej będziesz się zastanawiał, gdzie zniknęły te fajne pomysły, te niesamowite rozwiązania... W końcu gra zostanie wydana, ale to co było w zapowiedziach, będzie się różniło znacznie od tego, co będzie w samej grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mojego rekonesansu wynika, że owszem powstaje jakaś gra oparta na stareńkim Wasteland (właściwie to na świecie w nim przedstawionym), ale ta gra to będzie pen and paper. Na początku gra miała nosić tytuł Fallout d20

Fallout d20 to zupelnie inna bajka z tego co wiem. Potencjalna gra o ktorej pisalem nie zostala oficjalnie zapowiedziana. To tylko przeciek puszczony w swiat przez jakiegos redaktora (wiecej na NMA). Na stronie Inxile figuruje "unannounced title" wiec byc moze to prawda. Zreszta o tym pisano juz w formie spekulacji jakies pol roku temu.

 

Dobra sorry za off-topic. Jesli cos wiecej sie o tym projekcie ukaze to sie nowy temat zalozy.

 

Co do dialogow w F3, to tak jak pisalem. Sama idee jeszcze bym przelknal, gdyby za nia szly w parze roznorodnosc i namacalny wplyw podejmowanych przez nas decyzji na otoczenie i historie, a nie tak jak pisales, tylko TAK/NIE. Byc moze faktycznie przyloza sie do tego, ale z drugiej strony, zapowiadali rewolucje dialogow w Oblivionie w stosunku do Morrowinda, a wprowadzili tylko kosmetyczne zmiany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Byc moze faktycznie przyloza sie do tego, ale z drugiej strony, zapowiadali rewolucje dialogow w Oblivionie w stosunku do Morrowinda, a wprowadzili tylko kosmetyczne zmiany..."

 

To nie były kosmetyczne zmiany ale całkowita kastracja linii dialogowych...aż zostało żałosne TAK/NIE :-| (w Morrowindzie wyglądało to zupełnie inaczej).

 

Co do rozwiązań jakie pojawią się w nowym Falloucie, to nie ma co liczyć na ukłony w stronę starych fanów. Nieliniowe rozbudowane rozmowy ala Planscpae Tornment raczej się tu nie pojawią (cień wysiłku intelektualnego nie zainteresuje masowego odbiorcy :wink: )...Bethesda to obecnie komercyjny moloch, który chce zwiększać zyski, a nie robić porządne gry - nieszczęsny Oblivion jest tu najlepszym przykładem :wink: (taki truizm wyszedł).

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko to mnie i tak dziwi. Przecież jak człowiek ma wybór lecenia na pałe i bicia wszystkiego po drodze lub dyplomacje to przecież mozna sie postarać o lepsze dialogi. Kto bedzie chciał bedzie szedł po najmniejszej linii oporu i nie czytał za dużo. Przecież Oblivion mógł by być idealny i w sumie nie trzeba byłoby sie tyle narobić. Przecież pisanie dialogów (nawet rozwiniętych) jest mniej pracochłonne niż modelowanie i tworzenie świata. Na tym Obek najbardziej ucierpiał. Oby kolesie z Bethesdy uczyli sie na błedach..

 

W sumie nie wiemy jeszcze jak sama rozgrywka i dialogi beda wyglądać. Na razie to przypuszczenia. Więc nie bić, że jęczę nad nierozlanym mlekiem ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, tylko napisz sobie setki takich dialogow i zapewnij przy tym zgodna fabule w calosci ;) to nie jest takie proste, tak mi sie wydaje. a co do samego fallouta, narazie tylko patrze i czekam finalu :lol: w najgorszym wypadku zamiast zagrac w f3 odpale starego i fenomenalego f2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tych dialogów...Zawsze miałem nadzieję że będzie możliwość prowadzenia dialogów w dwóch formach. Pierwszą opcją by były 'normalne' dialogi, jakie znamy oryginalnych Fallout'ów, Tormenta itp. Czyli rozbudowane zdania z podmiotem i orzeczeniem (aż takie trudne do zrobienia? ;o), w tonie w pełni wyrażającym charakter przekazu oraz charakter gracza. Np. możliwość obrażenia npc'a i sprowokowania bójki itd. Żadne półsłówka w stylu Tak/Nie/Handel/Koniec nie wchodzą absolutnie w rachubę.

Drugą opcją natomiast były by zapytania na konkretny temat, czyli coś w stylu "Tell me about" jak w Falloucie1 oraz (pożal się Boże) "dialogów" w TES (Np możliwość zapytania się o najbliższe miasto, sklep itp). Mam nadzieje że właśnie o to podobieństwo chodziło miłym panom z Beth...Bo braku porządnych dialogów to nawet sto miliardów polygonów i pixel szejderów nie wynagrodzą. (nie wspominając o orkach z nuklearnymi katapultami :))

 

PS. Nie grałem w Obliviona tylko w Morrowinda ale słyszałem że "dialogi" w Obku uległy strasznej regresji, wypaczeniu, erozji i ewolucji wstecznej w stosunku do M. Już tam dialogi były strasznie suche, więc strach myśleć jak to naprawdę W Oblivionie wygląda.

Edytowane przez korko_czong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

korko_czong

Zaufaj mi na słowo: Oblivion ma słabe dialogi, może nie same dialogi ale praktynie bardzo mało różnych dróg wyboru (nie to co F,BG itp). Moim zdaniem to przez to ze wszystko w Oblivonie jest mowione i nic nie trzeba czytać (ot kolejnie udogodnienie dla 'dzisiejszych' graczy).

 

Co do F3 to nie pomyśałem o możliwości dialogów jak w F1 (z tell me about). To było by miodne ale musiałby być robudowane wiec raczej nie licza na coś takiego od panów z Betshady.

 

 

PS. Master roxuje ;).

.... do you join the unity or do you die here? join die join die ;0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS. Master roxuje ;).

.... do you join the unity or do you die here? join die join die ;0

Stary, ja mam teraz sesje, wiec bez tych cytatow prosze, tym bardziej, ze pare dni temu kupilem Sage za 17zl, F1, F2, FT na jednym DVD i juz mnie nosi, zeby to zainstalowac wszystko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny wywiad. Sam W D.C to bedzie 1/4 całej mapy świata gry czy ja źle zrozumiałem ? Nie wiem czy to dobrze czy źle, zobaczymy jak to w grze wypali. Poza Waszyngtonem bedą jaskinie i obozy raidersów (oby jaskinie nie wyglądały wszędzie tak samo jak to było w Obie).

 

Koleś coś o demie wspominał (quest megaton bomb in demo ;p). Hmm może nie wala słów na wiatr z tym wykonywaniem questów na różne sposoby (przynajmniej tak to brzmi na przykładzie tego questu megaton). No zobaczymy jak to naprawdę bedzie (w Obku nie wyszło ale może tutaj wyjdzie ;p). Akurat w tym quescie mi sie podoba wysadzenie miasta za pomoca nuka (w sumie małego chociaż 50 razy wiekszego niz Litte Boy). Oby był fajny mowie przy tym (chociaż taki jak Boom na enclavie :)).

 

Jak wcześniej pisałem mnie najbardziej dobija Vats. Oby to wypaliło bo inaczej...

No zobaczymy jak to bedzie. Mam nadzieje, że nie rzucają słów na wiatr i że w najgorszym przypadku tylko Vats bedzie największym minusem F3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Łukasz Tkacz

Heheheh nie mogli zrobić Fallouta bez bomb atomowych - pomimo że była taka wojna sporo ich jeszcze zostało (1 w F, 1 w F2, 1 w FT, X w F3) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alCatraz

Thx za skany ;). Troche za duże ale poczytać fajnie było.

 

A teraz wszystkie ostatnie nowości razem w jednym newsie (wymagane neo ;] odpowienik na GoL):

http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_str...st&p1=49463

 

Wkieszość z newsa w spoilerze:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

 

Czyli jednak nie bedzie dema :|. Nie bedzie wozków ;0 i jeszcze pare innych rzeczy mnie nie cieszy :?. No zobaczymy jak to wypali.... Plusem napewno bedzie możliwość rozkładania broni na czesci i upgrade'y broni. To może być fajne ale obawiam sie o inne aspekty gry.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

* Istnieje możliwość tworzenia nowych (nowej!) broni, ale do tego celu niezbędny okaże się schemat i odpowiednie części.

To może być ciekawe, takie nawiązanie do Arcanum.

 

Byleby broń stworzona na wzór tego, co będzie na schemacie była pewnym ewenementem do tego stopnia, że nie będziemy jej znajdowali na każdym kroku (choć broń sama w sobie ma stać się tu względną rzadkością).

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łe, nie będzie można celować w jajca :(

Wiem ze szkoda (fajnie pakowało sie w kamki np PigRatów ;)).

 

Jak wyżej gdzieś pisałem. Póki nie bedzie gameplay'a z VAST'em w akcji to jestem srednio nastawiony do F3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, pieknie, ale po przeczytaniu tego "Fallout 3 zadebiutuje na rynku jesienią przyszłego roku w wersjach na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3." lzy mi sie w oczach zbieraja. Juz raz byla podobna akcja z sequelem genialnego DeusExa i wszyscy fani wiedza co z tego wyszlo :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o f3 to fakt ze wychodzi na konsole nie wrozy nic dobrego. Obawiam sie ze moze byc jak w gears of war, ktore niby mialo byc mroczna, post-apokaliptyczna gra dla doroslego odbiorcy. a tak naprade mamy 2 metrowych zolnierzy w 150 kg zbrojach ktorzy zachowuja sie jak dziewczynki pod wzgledem emocjonalnym a od imfantylnych uproszczen i braku jakichkolwiek bluzgow po prostu w polowie sie zygac chce i nalezy czym predzej przewijac zalosne cutsceny (dodam jeszcze tylko niesmiertelnych kloszardow powstrzymujacych ze swoim shotgnem hordy obcych :lol2: ).

Po prostu nie mozna zrobic obecnie dojrzlej, "popularnej" gry z dojrzala fabula i z duza iloscia fajnego czytania bo zaden "gracz" tego nie kupi. Gry ktora chociazby zasluzyla na kategorie "m" tak jak manhunt (ktory jak wiadomo jest totalna perelka :).

Wiec jak zwykle bedzie "niesamowita" grafa dx10 + brak jakichkolwiek efektow na dx 9 zeby wypromowac nowy standard ;) (a pewnie i tak odpali jedynie pod vista)

jakies oskryptowane bajerki na poczatku i pod spodem lichota

 

niestety po tym co przeczytalem i zobaczylem tak sie to zapowiada

 

Symbolem jest juz nawet to ze nie bedzie mozna celowac w jajca.

Tzn ze poszli juz na jakies kompromisy bo przeciez 25 letni gracz bedzie zgorszony i zdemoralizowany jak strzeli komus w grze w jajca. Jezeli usuneli ten element to po to zeby w gre mogl grac tez 13 letni synek na swojej pieknej konsolce :lol2: a to znaczy ze [ciach!]li wszystko inne i w calej grze nie bedzie ani jednego slowa "fuck", nie bedzie tez seksu i prawdziwej przemocy ktora nie wpisuje sie w konwencje "dobry bohater na ostro jedzie ze zloczyncami" itp.

Krew nie bedzie zostawac i trupy beda znikac. Taka jest niestety rzeczywistosc i kolejne ostatno wychodzace na pc i konsole tytuly tylko to potweirdzaja - chodzby zalosne lost planet czy double agent.

 

sorry za pesymizm ale pogoda nie nastraja za dobrze. A po tych "najnowszych" wiesciach zrobilo mi sie slabo :blink: i sorry za wrzuty na konsole tak juz mam po prostu :-P

 

pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...