Skocz do zawartości
Labe

Dylemat samochodowy

Rekomendowane odpowiedzi

A taka, ze wiekszosc BMW w tej cenie to padaczki (i nie zapominaj, ze to co ciebie zadowala, dla drugiego moze byc kupa zlomu).

Mowisz o 14 K ? Chyba chodzi ci o serie 7.. Za ta kase mozna kupic niezla serie 5 (dzis np widzialem czarna 520i, skora, elektryka i lakier jak z fabryki) a seria 3 to wypasiona bedzie (e30), nawet szukac e36 mozna, tyle ze jej stan bedzie taki sobie..

 

mysle wiec ze jesli nie chcesz ryzykowac a chcesz BMW to wybierz e30... za 14K bedzie jak z fabryki, bo przy odobinie szczescia mozna za ta kase kupic takie 2 w przecietnym stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajomy przywiozl mazde rx-7 cos kolo 98 roku, to nie dost ze paliła jakies 25 litrow BENZYNY na 100, to jeszcze jak mu poszła jakaś pierdółka przy silniku wybulił 800zł.... Warta normalnie jakies 50 zł... w innych samochodach...

Wez pod uwage ze twoj kolega sciagnol wtorbęjeżysty samochod z zajebistym silnikiem wankla. Teraz poczytaj o tym silniku i zobacz w ilu autach jest on stosowany. Za unikaty sie placi. Wiec nie porownuj cen czesci od wankla do cen podzespolow do innych silnikow.

Dobrze gada, nalać mu :D. Mazda RX7 to rodzynek wśród samochodów i napewno nie jest to samochód dla ludzi którzy nie mają pieniędzy na jej naprawianie. BTW Wankel rules!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem okazję jeździć VOLVO 440 (90') kuzyna, dał za nie 9200zł. Auto miało dwóch właścicieli Jednego w Szwecji (jeździł nim 6lat) i jednego w Polsce (jeździł niż 7lat). Jak za te pieniądze to jest to wg. mnie świetny zakup!

 

Zalety:

- VOLVO

- Tanie części

- To się nie ma prawa popsuć

- Wygodne

- Przy silniku 1.7 nawet przyzwoite osiągi (12 sekund / 100km/h, 180km/h nim jechałem)

- Sporo miejsca

 

Wady:

- Wychodząca rdza na lewym tylnym nadkolu (wada większości VOLVO)

 

Przykład: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=33294892

 

BTW.

Osobiście wolał bym jeździć takim 14 letnim VOLVO niż 5 letnim Matizem czy Lanosem....

 

A tak wogule to po co Ci jakiś samochód za 14k? Porzycz od kolegów trochę kasy i kup sobie odrazu http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=32948074 ;) A co sobie będziesz żałował ;-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm tez myslalem keidys, ze fordy to gow*o, jednak przejechalem sie kiedys qmpla Escortem MK VII i diametralnie zmienilem zdanie, bardzo dobrze sie to prowadzi samochod jest zwrotny i ma calkiem dobre przyspieszenie majac do dyspozycji twoje fundusze kupilbym wlasnie takie auto, czescie stosunkowo nie drogie, a i nie psuje sie zbytnio ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak wogule to po co Ci jakiś samochód za 14k? Porzycz od kolegów trochę kasy i kup sobie odrazu http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=32948074 Wink A co sobie będziesz żałował ;-P

Jak mozna jezdzic czyms tak brzydkim?

 

A nie pomyslales o Mercedes 190 albo W124 2.0D?

Wlasnie, te wozy sa tez calkiem ladne, dobre i w odpowiedniej cenie... do tego to Mercedes czyli klasa sama w sobie..

Ogolnie lepiej kupic starsze auto a wyzszej klasy, niz nowe z nizszej polki - oczywiscie jesli ma to byc niezawodny samochod, to regule ta nalezy stosowac w granicach rozsadku

 

Ja sie nauczylem... na bledzie rodzicow - kupili uno '98 1.0 ieS w salonie (nowka) i teraz mi dzwi gnija, wszystko w srodku skrzypi a przy 3-5 osobach, to dostawcze nas wyprzedzaja - tyle ze jest calkiem nie brzydkie jak na hatchbacka...

ale najbardziej mnie drazni to, ze gdy go kupowalismy za 24K to w komisie 1 km dalej stalo czarne 520i za za podobna cene...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie stawiam an Audi bo to gute deutsche technologia, pelen ocynk wiec jak nie bite ;] to rudego szybko nie zobaczysz. Eksploatacja dosc tania, czesci jest pelno czy to na po ogloszeniach czy na gieldach. Przerazajacy jest troszke silniczekw benzynce ale jak sie zagazuje to bedzie latal ze az milo tylko trzeba zainwestowac w porzadna instalacje na wtrysku bo z taka najzwyklejsza moga byc klopoty. Wystepuja 2 motorki 10cio zaworowe (najczesciej spotykane) i 20to zaworowe pala tyle samo ale zdecydowanie ten drugi dostarcza wiecej radosci, no a jak trafisz na Quattro to juz rewelacja :). Jak chcesz sie wiecej dowiedziec to zajrzyj tutaj.

 

Mazdeczka 626 to z tym silnikiem traktor, ot takie wozidelko. Niemniej solidne moj koles ma starsza zagazowana i zima pali za pierwszym razem co jest newatpliwym sukcesem :).

 

Co do RX7 to wynalazek, dopoki wszystko jest orginalne to nie ma problemu ponoc bardzo niezawodne ale jak juz cos kleknie to wspolczuje wlascicielowi :/

 

Audi 4ever 8)

BMW nie lubie chyba ze cos starszego tzw. "rekinkow" :mrgreen:

A mieczyslaw z tych latek to tylko 124 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odradzam kupno Mercedesa 190 mimo ze to Mercedes jest to najmniej dopracowany model a koszty jego eksploatacji sa bardzo wysokie.

 

tosh to jest toczący się złom :lol: :lol: seryjny kaszel wciągnie coś takiego :lol: hehehe albo 200D :lol: :lol:

 

Nie ma to jak sie jarać "zachodnią furą" co tak naprawde jest szrotem :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się nad Hondą Civic 92-94 ja posiadam Honde Civic 1.5 sedan 92r. po 7 latach eksploatacji przekonałem się do tej marki bardzo innowacyjde rozwiązania jak na tamte lata. jak do tej pory bezawaryjna silnik pszczółka i aż trudno uwieżyć że to tylko 1.5 na 100km w trasie bierze mi 6l przy 100kmh-150kmh w mieście mieści się w 8l a sylwetka pojazdu dla mnie poprostu piękna a ma już 12 lat babcia. ;] co tu gadać kocham ja ;] i z pewnością długo bede wierny tej marce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypne sie do tematu. Też mam uzbierane około 14 000 i też sie zastanawiam nad wyborem samochodu. Bardzo przypadła mi do gustu Honda Accord (93/94) tutaj przykład Chciałbym sie dowiedzieć sie o jej wady i zalety oraz czy dużo pali, czy droga w eksploatacji itp. Z góry dzięki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 14 k zeta wybór by był dla mnie prosty: kupujesz najtańsze CC 700 jakie znajdziesz byle buda zdrowa była, silnik sprzedajesz na złom na kilogramy bo to nic nie warte, do tego kupujesz silnik z Bravy 1,2 16V 82HP i skrzynię od CC sporting (wszystko pasuje bez najmniejszych problemów) do tego obniżenie i utwardzenie zawieszenia i masz tanią w eksploatacji furę z 8,5s do setki i spalanko 6 litrów na trasie jak nie mniej. Nie wspominam już o tym że zjadasz na śniadanie większość fur na drogach :). No i cała operacja zamyka się bezproblemowo w 11k zeta...Części tanie, auto proste w budowie, nie ma co się popsuć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do tego kupujesz silnik z Bravy 1,2 16V 82HP i skrzynię od CC sporting (wszystko pasuje bez najmniejszych problemów) do tego obniżenie i utwardzenie zawieszenia i masz tanią

... trumne na kolkach! Brak zabezpieczen, sterfy zgniotu, poduszek, wysokie i podatne na przechyly; ktorkie a wiec nie stabilne przy duzych predkosciach; praktycznie 2 osobowe i pojemne jak wozek z supermarketu...

To moze odrazu zamiast tego silnika od bravy, wrzucic 3,3 od porsche 911? oczywiscie na tylne siedzenia, bo i tak nikt nie bedzie tam wsiadal...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 14 k zeta wybór by był dla mnie prosty: kupujesz najtańsze CC 700 jakie znajdziesz byle buda zdrowa była, silnik sprzedajesz na złom na kilogramy bo to nic nie warte, do tego kupujesz silnik z Bravy 1,2 16V 82HP i skrzynię od CC sporting (wszystko pasuje bez najmniejszych problemów) do tego obniżenie i utwardzenie zawieszenia i masz tanią w eksploatacji furę z 8,5s do setki i spalanko 6 litrów na trasie jak nie mniej. Nie wspominam już o tym że zjadasz na śniadanie większość fur na drogach :). No i cała operacja zamyka się bezproblemowo w 11k zeta...Części tanie, auto proste w budowie, nie ma co się popsuć...

Szkoda tylko, że cięzko w tym aucie coś zmieścić, nawet kierowcę ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do tego kupujesz silnik z Bravy 1,2 16V 82HP i skrzynię od CC sporting (wszystko pasuje bez najmniejszych problemów) do tego obniżenie i utwardzenie zawieszenia i masz tanią

... trumne na kolkach! Brak zabezpieczen, sterfy zgniotu, poduszek, wysokie i podatne na przechyly; ktorkie a wiec nie stabilne przy duzych predkosciach; praktycznie 2 osobowe i pojemne jak wozek z supermarketu...

To moze odrazu zamiast tego silnika od bravy, wrzucic 3,3 od porsche 911? oczywiscie na tylne siedzenia, bo i tak nikt nie bedzie tam wsiadal...

 

chyba nie przeczytałeś do konca postu swatkata, bo napisał: "do tego obnizenie i utwardzenie zawieszenia" wiec jak bedziesz mial dobre amorki + twarde spręzyny to wogole nie bedzie sie bujał jak seria...no i za 11-14K raczej nie kupisz fury co ma 8,5s do 100km/h. No chyba ze potrzebujesz samochód rodzinny, to wtedy trzeba kupic cos innego...no ale jak jestes sam to glupota bylo by kupowac wielki samochod jak bys go nie wykorzystwal....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe to przytocze moje ulubione autko - daihatsu charade gtti 1.0 turbo 102 konie 8,2 do setki za 8 tys zl kupisz super egzemplaz pod warunkiem ze znajdziesz :) no i ten swist turbiny przy 7,5 tys obrotow

 

Albo kadett gsi 2,0 16v 150 KM do 100 ma 7,8 do 100 :) za 10 k masz super egzemplaz

 

albo civic vti 1,6 - 160 koni i do 100 w 7,6 jesli mnie pamiec nie myli no i ten ryk przy 8 tys obrotow :) tyle ze tu te 14 trzeba wydac za dobry egzemplaz z 91 no i auto zdecydowanie najszybsze z przedstawionych przezemnie - 240 poleci

 

albo uno turbo - te akurat sa tanie i za 10k masz w super stanie i pewnie podrasowany - 8,2 -8,5 do stu w zaleznosci od wersji silnikowej

 

albo clio williams za 14 tys tez masz super egzemplaz i okolo 8 do setki :)

 

Przy tym auta te jak na swoje osiagi (no poza uno turbo i clio williams) pala malo !!! kadett gsi srednio 8l/100 choc jak sie jezdzi spokojnie to potrafi spalic tyle w miescie, daihatsu w miescie przy spokojnej jezdzie okolo 8 l honda tez niewiele dzieki zmiennym fazom rozrzadu

 

Ja tam lubie male wsciekle i najlepiej jak wyglada jak diesel :P i sprawia ze w lusterku wstecznym widzisz jak inny kierowca w wypasionej furce robi karpia :o :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grzesiu, heniek86: akurat jezdze takim Mercedesem 190 200D i jakos wali mnie to czy mnie jakis zlom wyprzedza czy nie. Liczy sie dla mnie to, ze duzo ropy mu nie potrzeba, ze jest to auto stosunkowo duze, wygodne, a do tego jest to Mercedes. Czyli jak ktos napisal, klasa sama dla siebie. Zawieszenie ma swietne, dziur nie czuc, a silnik jest swietna konstrukcja, prawie niezniszczalny. Znam kilku wlascicieli Mercedesow: 190 i E-klasse (W124) co maja te silniki, sa to taryfiarze, ich samochody przekraczaja 500000km!!! a nadal jezdza bezawaryjnie. Moim Mercedesem w Niemczech jezdzilo 4 wlascicieli, byl serwisowany w ASO (czy jak to w Niemczech sie nazywa) i wszystko jest udokumentowane. Mial jedna awarie... UWAGA!!!... silniczka elektrycznego szyberdachu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 14 k zeta wybór by był dla mnie prosty: kupujesz najtańsze CC 700 jakie znajdziesz byle buda zdrowa była, silnik sprzedajesz na złom na kilogramy bo to nic nie warte, do tego kupujesz silnik z Bravy 1,2 16V 82HP i skrzynię od CC sporting (wszystko pasuje bez najmniejszych problemów) do tego obniżenie i utwardzenie zawieszenia i masz tanią w eksploatacji furę z 8,5s do setki i spalanko 6 litrów na trasie jak nie mniej. Nie wspominam już o tym że zjadasz na śniadanie większość fur na drogach :). No i cała operacja zamyka się bezproblemowo w 11k zeta...Części tanie, auto proste w budowie, nie ma co się popsuć...

Do tego dresik, tube do bagaznika i jedziemy na miasto robic wioche... :x Powodzenia... zaje**** pomysl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to pomoże mi ktoś ?  :(  nikt nic nie wie o hondzie accord (93/94) ?  :(

Moj kumpel ma, tylko z 96r i 1.8i a nie 2.0. Samo autko zajebiste, to znaczy takie bylo dopuki nie zalozyl gazu.. Od tamtego momentu wszystko sie zaczelo walic, auto nie ma przyspieszenia, predkosc max i to na benzynie 160, gasnie samo z siebie, obroty chodza jak chca - jezdzi do mechanika ale nie potrafia nic zrobic - a za instalacje dal z 3k. Wiec jesli chcesz zakladac gaz do niej to sie zastanow... A jeszcze co od samego auta i cen czesci to z tego co opowiadal to wymienial niedawno lozysko w kole, i tu sie okazala fajna rzecz, ze nie mozna wymienic samego lozyska, tylko razem z czyms tam jeszcze, wiec cala impreze kosztowala go 500zl. Nastepnie poszly mu uszczelniacze, ale to z powodu gazu - kolejne 400. Ja ogolnie radzilbym kupic Ci cos z Turbo Dieslem - w tych czasach nie oplaca sie nic innego. W gaz sie lepiej nie ladowac bo naprawde szkoda auta. A taki turbo diesel pochodzi i dluzej i ekonomiczniej i nie wymaga ingerencji w silnik jak w przypadku gazu. A co do samego samochodu, to jak zwyklem juz (hehe :) ) zaproponuje Ci XM'a. Za te pieniadze kupisz wypasnego 2.1TD w bdb stanie. Sam sie do niego nie moglem przekonac, az w koncu kupilem i nie zamienie na nic innego... poczytaj sobie tu (http://citroen.triger.com.pl/citroen_20.html) - puki sie nic nie wie na temat tego auta, lepiej nie mowic ze jest do [gluteus maximus] ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie znam nikogo, kto mial Honde (a juz na pewno ten model accorda)

 

ich samochody przekraczaja 500000km!!! a nadal jezdza bezawaryjnie.

To jest nic dla Merca (szczegolnie starszego diesla) - czytalem w Motorze o gosciu, ktory swoja taksowka (tzw 'beczka' - u nas chodza srednio po 4-8 tys) zrobil 4,6 MLN KM! (albo 4,5 - na pewno powyzej 4 MLN!) Ze wzgledu na swoja wytrzymalosc modele te sa znane jako 'zabojcy kierowcow' - kierowca szybciej umrze ze starosci niz sie samochod zepsuje na amen..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki Lord Shiva za uprzedzenie bo miałem kupić właśnie z gazem... A co do tego Citrusa to sie nie przekonam... Wole jednak japońca ponieważ na mechanice sie prawie wogule nie znam a japończycy robią najmniej awaryjne auta więc mój wybór padł na Honde... Słyszałem że ta Honda nie pali duzo więc przeboleje że nie jest to TDI :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie znam nikogo, kto mial Honde (a juz na pewno ten model accorda)

 

ich samochody przekraczaja 500000km!!! a nadal jezdza bezawaryjnie.

To jest nic dla Merca (szczegolnie starszego diesla) - czytalem w Motorze o gosciu, ktory swoja taksowka (tzw 'beczka' - u nas chodza srednio po 4-8 tys) zrobil 4,6 MLN KM! (albo 4,5 - na pewno powyzej 4 MLN!) Ze wzgledu na swoja wytrzymalosc modele te sa znane jako 'zabojcy kierowcow' - kierowca szybciej umrze ze starosci niz sie samochod zepsuje na amen..

to nic !

ostatnio pokazywali kolesia niemieckiego taksówkarza który zrobił swoją beczką 6,5 MLN KM !

Firma Mercedes zainteresowała się jego autem - i wymieniła mu go na nową sztukę(juz niepamietam co mu dali C albo S) 8O 8O 8O

a starego wstawili chyba do jakiegos muzeum !

:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...