Skocz do zawartości
metal

Do użytkowników gf4ti4200 gainward ultra/650 !!! Ważne !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Trza by było sie jakoś zebrać i napisać do MultimediaVision, oni są dystrybutorem Gainwarda na Polske :idea:  :idea:  :idea:  :idea:  :idea:

W zwiazku z tym zaczelem nowy watek http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=9698

 

Udaje mi sie zwiesic karte przy standardowym taktowaniu.

 

P.S.

Wyskrobalem maila do dystrybutora, dodalem ze nie jestem odosobniony ze swoim problemem, jak dostane odpowiedz - poinformuje na forum.

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze że napisałeś maila ja też napisze [taki sam jak do sirius.pl]

a czy mógłbyś podać co napisałeś w tym mailu ?

Najlepiej jakby wszyscy którzy mają podobny problem coś wyskrobali do gainwarda !!! wtedy może się ty przejmą i zaczną działać !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

buehhheehe, GF4 rox ;P

 

latwo mozesz sprawdzic czego to wina, po prostu zaluz jakies inne chlodzenie na tego gf'a, np. jakis stary radiator od pentiuma albo celeronka

Tu nie chodzi o gf4 tylko o gaiwarda, ktory sie niewysili z chlodzeniem w przypadku tej karty. Ja nie mam zwisow na moim leadteku przy ustawieniach 300/600 mimo iz jest to wersja OEM bez radiatorow na pamieciach. Pamieci jak i rdzen po podkreceniu mam zimniejsze niz w poprzedniej karcie gf2mx sparkle. Wiec nie prawda jest (jak niektorzy twierdza), ze kazdy gf4ti grzeje sie jak szalony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpisałem do sirius.pl na tego maila o tym zasilaniu że u innych użytkowników którzy mają inne konfigi sprzętowe też dzieją się takie rzeczy i mi odpisali :D

 

"Często zasilacz pomagał... Jeśli to nie pomoże to wystarczy umówić się z ogólnopolskim serwisem Gainwarda w Polsce na odbiór przez kuriera (telefon jest w karcie gwarancyjnej). Kurier odwiezie również kartę spowrotem - wszystko oczywiście bezpłatnie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpisałem do sirius.pl na tego maila o tym zasilaniu że u innych użytkowników którzy mają inne konfigi sprzętowe też dzieją się takie rzeczy i mi odpisali :D 

 

"Często zasilacz pomagał... Jeśli to nie pomoże to wystarczy umówić się z ogólnopolskim serwisem Gainwarda w Polsce na odbiór przez kuriera (telefon jest w karcie gwarancyjnej). Kurier odwiezie również kartę spowrotem - wszystko oczywiście bezpłatnie."

Co firma to firma :) Teraz wiesz za co placiles. A jakbys kupil prolinka (niemam nic do niego) to taki serwis bylby niemozliwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam zasiłkę 300W

więc to nie kwestia zasilania

Napisałem do Komputronika i dostałem taką odpowiedż

 

 

To pytanie należało by skierować do firmy Multimedia Vision która jest gwarantem tego sprzętu, w przypadku jakichkolwiek problemów należy postępować zgodnie z procedura opisaną w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

 

Pozdrawiam,

 

 

Qrwa sam już nie wiem co robić :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam zasiłkę 300W

więc to nie kwestia zasilania  

Napisałem do Komputronika i dostałem taką odpowiedż

 

 

To pytanie należało by skierować do firmy Multimedia Vision która jest gwarantem tego sprzętu, w przypadku jakichkolwiek problemów należy postępować zgodnie z procedura opisaną w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

 

Pozdrawiam,

 

 

Qrwa sam już nie wiem co robić :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

hmmm... napisałem już do gainwarda i czekam :? :D i chyba się nie doczekam :( jak do jutra rano nie będę miał odpowiedzi to dzwonie do nich :D ty też wyślij maila do gainwarda [pomoc@gainward.pl]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam zasiłkę 300W

więc to nie kwestia zasilania  

Napisałem do Komputronika i dostałem taką odpowiedż

 

 

To pytanie należało by skierować do firmy Multimedia Vision która jest gwarantem tego sprzętu, w przypadku jakichkolwiek problemów należy postępować zgodnie z procedura opisaną w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

 

Pozdrawiam,

 

 

Qrwa sam już nie wiem co robić :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

A mozesz sprawdzic czy u ciebie tez sie wywala: http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=9698 :?:

 

A co do gwarancji - takie sa warunki Gainwarda 3 lata, ale bawisz sie w wysylanie karty itd. Jesli chcesz oddac to koniecznie do komputronika - to masz takie prawo w ramach rekojmy - wtedy zwracasz sie do sprzedawcy a nie gwaranta. Tylko oni moga Ci wtedy przetrzymac karte przez 14dni i powiedziec ze dziala ok :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam zasiłkę 300W

więc to nie kwestia zasilania  

Napisałem do Komputronika i dostałem taką odpowiedż

 

 

To pytanie należało by skierować do firmy Multimedia Vision która jest gwarantem tego sprzętu, w przypadku jakichkolwiek problemów należy postępować zgodnie z procedura opisaną w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

 

Pozdrawiam,

 

 

Qrwa sam już nie wiem co robić :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

A mozesz sprawdzic czy u ciebie tez sie wywala: http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=9698 :?:

 

A co do gwarancji - takie sa warunki Gainwarda 3 lata, ale bawisz sie w wysylanie karty itd. Jesli chcesz oddac to koniecznie do komputronika - to masz takie prawo w ramach rekojmy - wtedy zwracasz sie do sprzedawcy a nie gwaranta. Tylko oni moga Ci wtedy przetrzymac karte przez 14dni i powiedziec ze dziala ok :evil:

 

 

 

He,he :twisted:

wywala, a jakże

 

:evil: :evil:

czyli co kontaktować się z Gainward Polska a nie z Komputronik

nie chcę czekać 2 tyg. a potem dostać tą samą kartę______

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nosz kuirwaaaaaaaaa wczoraj pisalem ze juz jest loozik a dzis mi sie karta wylozyla 2x zaraz po uruchomieniu kompa:D wiec byla chyba jeszcze zmina juz kuurwa sam niewiem

co do zasilacza to mialem 2 300W i na kazdym sie tak dzialo, pisze dzis do gainwarda i niech cos z tym zrobia <span style="color:red;">[ciach!]</span>aaaaaaaaaaaaaaa

a jak nie to chyba se doplace i niech mi dzadza ti 4400 moze ten bedzie spox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He,he :twisted:  

wywala, a jakże

 

:evil:  :evil:  

czyli co kontaktować się z Gainward Polska a nie z Komputronik

nie chcę czekać 2 tyg. a potem dostać tą samą kartę______

:cry: ja tez do nich napisalem, jak na razie bez odpowiedzi, poczekam jutro do 12-tej, potem bede ich atakowac telefonicznie.

 

Na szczescie w szufladzie mam starego dobrego Radka 64DDR ViVo :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nosz kuirwaaaaaaaaa wczoraj pisalem ze juz jest loozik a dzis mi sie karta wylozyla 2x zaraz po uruchomieniu kompa:D wiec byla chyba jeszcze zmina juz kuurwa sam niewiem

co do zasilacza to mialem 2 300W i na kazdym sie tak dzialo, pisze dzis do gainwarda i niech cos z tym zrobia <span style="color:red;">[ciach!]</span>aaaaaaaaaaaaaaa  

a jak nie to chyba se doplace i niech mi dzadza ti 4400 moze ten bedzie spox

 

QRWA właśnie , odpalam kompa puszczam Mafię albo WC3 i jeb

wcale nie jest jeszcze gorąca :evil: :evil: :evil: :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nosz kuirwaaaaaaaaa wczoraj pisalem ze juz jest loozik a dzis mi sie karta wylozyla 2x zaraz po uruchomieniu kompa:D wiec byla chyba jeszcze zmina juz kuurwa sam niewiem

co do zasilacza to mialem 2 300W i na kazdym sie tak dzialo, pisze dzis do gainwarda i niech cos z tym zrobia <span style="color:red;">[ciach!]</span>aaaaaaaaaaaaaaa  

a jak nie to chyba se doplace i niech mi dzadza ti 4400 moze ten bedzie spox

Ja tez chce walczyc i doplacic zeby wymienic na wyzszy model, bo wymiana mnie za bardzo nie bawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ozesz kur.... ale mieso tu sie wala :)

Zapodajcie sobie wszyscy posiadacze problemow z gainwardem jakies lepsze chlodzenie. Moze wtedy problem zniknie.

Tia, [gluteus maximus] blada, wyrzucilem 90zl na miedziany cooler ThermalTake i radiatorki na pamieci i dalej qpa - wywala sie przy standardowym taktowaniu o czym z reszta juz pisalem.

 

Zryte karty i tyle, i tak rowniez testowalem bez fast writes, na AGP x2 itd. itp. No i jeszcze ta losowosc zwisow - raz mozesz giercowac przez cala noc, a drugim razem jak bedziesz chcial otworzyc www to sie wykopyrtnie karta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

He,he :twisted: 

wywala, a jakże

 

:evil:  :evil: 

czyli co kontaktować się z Gainward Polska a nie z Komputronik

nie chcę czekać 2 tyg. a potem dostać tą samą kartę______

:cry: ja tez do nich napisalem, jak na razie bez odpowiedzi, poczekam jutro do 12-tej, potem bede ich atakowac telefonicznie.

 

Na szczescie w szufladzie mam starego dobrego Radka 64DDR ViVo :wink:

a ja we wtorek sprzedałem mojego gf2mx i nie mam nic na zapas :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem odpowiedź od gainwarda:

 

"Witam

Nie wiem jak to wyglada aby odpowiedzieć czy jest to wina karty czy np. systemu lub konfiguracji komputera. jeżeli Pan może prosdzę ją na początek podlączyć do innego komputera i sprawdzić czy efekt będzie podobny, jeżeli tak to proszę ja prezesłać , ale z dokładnym opisem.

..."

 

Jeszcze były fomalności czyli nr.reklamacji i reszta postępowania :?

no i jak im to wyśle a oni uruchomiom kompa i im akórat nie wywali to mi odeślą i powiedzą że dobra chyba że napisze im o tym z tymi okularami obrazem 3d. Bo zapomniałem napisać :D . Ale przecież jak kilka osób wysłało im maila że mają problem to chyba sobie nie wymyśliłem że mi się takie coś robi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem odpowiedź od gainwarda:

 

"Witam

Nie wiem jak to wyglada aby odpowiedzieć czy jest to wina karty czy np. systemu lub konfiguracji komputera. jeżeli Pan może prosdzę ją na początek podlączyć do innego komputera i sprawdzić czy efekt będzie podobny, jeżeli tak to proszę ja prezesłać , ale z dokładnym opisem.

..."

 

Jeszcze były fomalności czyli nr.reklamacji i reszta postępowania :? 

no i jak im to wyśle a oni uruchomiom kompa i im akórat nie wywali to mi odeślą i powiedzą że dobra chyba że napisze im o tym z tymi okularami obrazem 3d. Bo zapomniałem napisać  :D . Ale przecież jak kilka osób wysłało im maila że mają problem to chyba sobie nie wymyśliłem że mi się takie coś robi  :D

Ktoś kto to pisał był chyba bardzo zdenerwowany :D hehe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem przed chwilą coś takiego

 

 

Witam

Warunki naprawy zostały określone w karcie gwarancyjnej.

 

Numer zgłoszenia reklamacyjnego

( )

Klientów z Warszawy i okolic zapraszamy osobiście a klientów z poza prosimy

o wysłanie sprzętu na adres:

Multimedia Vision Serwis

ul. Emaliowa 28

02-295 Warszawa

Przed wysłaniem sprzętu należy upewnić się na 100%, że model na pewno jest

niesprawny.

Pod adresem proszę wpisać nr zgłoszenia:

Do pudełka proszę dołączyć:

- dokładny opis usterki (co się dzieje z urządzeniem, przykładowe skany, wydruki, komunikaty, itd)

- zasilacz, kabel, oprogramowanie

- wydrukowaną korespondencję e-mail'ową

- oryginalną kartę gwarancyjną

- nr zgłoszenia podany powyżej

- dokładny adres zwrotny wraz z telefonem kontaktowym ( brak nr telefonu

kontaktowego wiąże się w przypadku wydania opinii, że sprzęt jest sprawny z

odesłaniem go do klienta na jego koszt bez powiadomienia).

Prosimy zabezpieczyć sprzęt na czas podróży (nie odpowiadamy za uszkodzenia

spowodowane nienależytym zabezpieczeniem sprzętu).

Paczkę należy wysłać do nas firmą przewozową SZYBKA PACZKA.

Nr tel. do firmy

SZYBKA PACZKA 0...22 573 26 00 lub 0804 262 262, na nasz koszt - naprawa

gwarancyjna.

Paczki przysłane innymi spedytorami na nasz koszt nie zostaną przyjęte.

Niespełnienie powyższych wymogów może spowodować , że przysłany sprzęt

zostanie odesłany z powrotem do wysyłającego - na jego koszt.

Jeżeli dostarczony do serwisu sprzęt będzie sprawny, a zostanie wysłany na

koszt firmy MMV, serwis może obciążyć wysyłającego kosztami przesyłki w

obydwie strony.

 

Pozdrawiam

Adam Bogucki

 

 

Chyba wyślę ( :evil: :evil: QRWa 2tygodnie bez kompa)

tylko trzeba dokładnie napisać co i jak bo podłączą wszystko będzie git i odeślą :twisted:

 

 

Ale jestem :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem przed chwilą coś takiego

 

 

Witam

Warunki naprawy zostały określone w karcie gwarancyjnej.

 

Numer zgłoszenia reklamacyjnego

(                  )

Klientów z Warszawy i okolic zapraszamy osobiście a klientów z poza prosimy

o wysłanie sprzętu na adres:

Multimedia Vision Serwis

ul. Emaliowa 28

02-295 Warszawa

Przed wysłaniem sprzętu należy upewnić się na 100%, że model na pewno jest

niesprawny.

Pod adresem proszę wpisać nr zgłoszenia:

Do pudełka proszę dołączyć:

- dokładny opis usterki (co się dzieje z urządzeniem, przykładowe skany, wydruki, komunikaty, itd)

- zasilacz, kabel, oprogramowanie

- wydrukowaną korespondencję e-mail'ową

- oryginalną kartę gwarancyjną

- nr zgłoszenia podany powyżej

- dokładny adres zwrotny wraz z telefonem kontaktowym ( brak nr telefonu

kontaktowego wiąże się w przypadku wydania opinii, że sprzęt jest sprawny z

odesłaniem go do klienta na jego koszt bez powiadomienia).

Prosimy zabezpieczyć sprzęt na czas podróży (nie odpowiadamy za uszkodzenia

spowodowane nienależytym zabezpieczeniem sprzętu).

Paczkę należy wysłać do nas firmą przewozową SZYBKA PACZKA.

Nr tel. do firmy

SZYBKA PACZKA 0...22 573 26 00 lub 0804 262 262, na nasz koszt - naprawa

gwarancyjna.

Paczki przysłane innymi spedytorami na nasz koszt  nie zostaną przyjęte.

Niespełnienie  powyższych wymogów może spowodować , że przysłany sprzęt

zostanie odesłany z powrotem do wysyłającego - na jego koszt.

Jeżeli dostarczony do serwisu sprzęt będzie sprawny, a zostanie wysłany na

koszt firmy MMV, serwis może obciążyć wysyłającego kosztami przesyłki w

obydwie strony.

 

Pozdrawiam

Adam Bogucki

 

 

Chyba wyślę ( :evil:  :evil: QRWa 2tygodnie bez kompa)

tylko trzeba dokładnie napisać co i jak bo podłączą wszystko będzie git i odeślą :twisted: 

 

 

Ale jestem  :twisted:  :evil:  :twisted:  :evil:

Ja też dostałem takiego maila tylko mi jescze napisali z tym konfigiem ... gdzieś wyżej o tym pisałem :D ja też chyba wyśle ale jeszcze się zastanowię tak wogóle to najbardziej zadowalał mnie zwrot pieniędzy za kartę i było by spoko [789 zeta] :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem przed chwilą coś takiego

 

 

Witam

Warunki naprawy zostały określone w karcie gwarancyjnej.

 

Numer zgłoszenia reklamacyjnego

(                  )

Klientów z Warszawy i okolic zapraszamy osobiście a klientów z poza prosimy

o wysłanie sprzętu na adres:

Multimedia Vision Serwis

ul. Emaliowa 28

02-295 Warszawa

(...)

Tez dostalem to samo - czyli beznamietne wlepienie numerka reklamacyjnego :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem za 

ale jak pomyślę że 2 tygodnie będę bez kompa to moje wku$#ienie osiąga zenitu dobrze że studia się zaczynają i będę w domu tylko w weekendy

Ja ją wyślę na początku przyszłego tygodnia ,a WY???

jakis czas temu kupile gf3 ti200 gainwarda , karta tez tak mi sie walila wyskakiwaly jekies bledy i inne <span style="color:red;">[ciach!]</span>ly i tez losowo , po 3 dniach mialem nowa karte opisalem dokladnie usterke sprawdzalem ja na 2 kompach powinni wymienic na nowe

 

poozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj dzwonie do tej SZYBKIEJ PACZKI :D [ :lol: odjazdowa nazwa] i chyba dzisiaj wyślę lub ewentualnie jutro :D więc żegna was na te kilkanaście dni :D jak ja to przeżyje ?!? :( :twisted: :D :lol: tyle czasu bez kompa a może ktoś z was pożyczy mi coś na ten czas ??? może być nawet gf2mx200 :D :lol: byle by wyświetlał obraz a gry to sobie odpuszcze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...