Spawacz Opublikowano 6 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2004 Oto parę nurtujących mnie pytań :D Geforce fx 5600 posiada 4 potoki renderujące, więc przy taktowaniu rdzenia 420Mhz fill Rate powinien wynosić teoretycznie 1680 MT/s a tu gucio :P 3dmark 2003 pokazuje mi zaledwie 1361.8 w multi texturingu :( z kąd taka kolosalna różnica ???? Czemu 3dmark 2003 daje mi wynik Fill Rate (Single-Texturing) 813.7 MTexels/s ?? I jak oblicza się fill rate single texturing ?? Czy taktowanie pamięci ma wpływ na fill rate ?? I jak duży jest ten wpływ ?? Czemu jak ogląda wyniki innych geforce fx 5600 to w każdym jest taka wielka różnica między teoretycznym fillrate a tym co pokazuje 3dmark 2003, a jak zajrze do wyników np. radków 9550 to ta różnia jest znikoma?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 6 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2004 http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=97376 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawacz Opublikowano 6 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2004 Tak ten temat już czytałem ale niema tam nic powiedziane o wpływie taktowania pamięci na fill rate :( A i z niego mogę wnioskować ze fx5600 ma architekturę 2x2 ??? bo single texturing jest o połowę mniejszy ???? Może ktoś mnie oświeci :D:D:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 6 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2004 Tak ten temat już czytałem ale niema tam nic powiedziane o wpływie taktowania pamięci na fill rate :( A i z niego mogę wnioskować ze fx5600 ma architekturę 2x2 ??? bo single texturing jest o połowę mniejszy ???? Może ktoś mnie oświeci :D:D:D Przeczytaj dokładnbie mój teskt i zastanów się nad nim bo to trzeba :) Na dniach spodziewaj się wytłumaczenia wszsystkiego. Pilnuj tamtego wątku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin5611 Opublikowano 6 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2004 Spawacz zmien stery bedziesz mial wieksze single i multi:) moje:) Fill Rate (Single-Texturing) 1123.5 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 1708.5 MTexels/s Zawsze myslalem ze fx5600 i 520 ma 2x2:( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 6 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2004 Spawacz zmien stery bedziesz mial wieksze single i multi:) moje:) Fill Rate (Single-Texturing) 1123.5 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 1708.5 MTexels/s Zawsze myslalem ze fx5600 i 520 ma 2x2:( A dowodzi to tylko temu ze nvidia grzebie w dowodach na architekturę jej chipow nie liczy sie ile ich jest, liczy się ich stosunek do siebie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...