Jump to content
Sign in to follow this  
Filoz

Co sadzicie o takim zestawie ( za 7 800PLN)

Recommended Posts

Taki procesor( http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12294 ) za 1382 PLN

Teb procesor wiem ze jest bardzo, bardzo szybki i nie taki drogi. Nawet w 32-bitotowych aplikacjach bije na głowę Pentiuma 3.4 Ghz a jest nie wiele drozszyl. Jezeli chodzi o procesor to nie mam wątpliwości.

 

Karta graficzna ( http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12673 ) za 2099PLM

Mysle ze Leadtek robi dobre karty a ten Chipset jest naprawde bardzo dobry. Tutaj tez nie mam wielkich watpliwosci.

 

Płyta główna. Tutaj juz mam pewne wątpliwości

zastanawiam sie nad http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14504 - chipset nForce3 i nie za droga i nad takim asusem : http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12300 Napiszcie prosze ktroa bedzie bardziej wydajna i bardziej stabilna. Chodzi mi raczej o gry 3D bo grafiki nie robie. ( okolo 520 PLN)

 

Pamięć RAM

chyba wchodzi w gre tylko cos takiego x 2 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6261 Jezeli macie jakies propozycje to smialo pisac Cena - okolo 1100PLN

 

Dysk Twardy : http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10732 Cena - 356 PLM

 

Karta dźwiękowa - nie wiem czy jest sens kupowac dźwiekowke skoro mam zintegrowana w plycie glownej i to 8-kanalowa. Ale jezeli juz to Life! wezme za 100PLN

 

Głośniki - tutaj zastanawiam sie miedzy : http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13966 czyms takim a http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13500. Powiedzcie prosze ktore byscie wzielo? Creative jakos bardziej mnie przekonuje ale te drugie glosniczki zbieraja bardzo dobrerecenzje . Cena okolo 345PLN

 

Zasilacz i obudowa - tutaj nie mam zielonego pojecia co wybrac. Wazne zeby bylo efektowne ( nie bede takiego kompa wsadzal w byle co ) ale najwazniejsze zeby byla efektywna! I wiem ze zasilacz musi miec conajmniej 450 W bo ta karta graficzna mocno ciagnie. Czekam na wasze propozycje. Powiedzcie co sadzicie o poszczegolnych podzespolach co Wam nie pasuje co pasuje, co byscie zmienili, na co itd.

Z góry dziekuje

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejnyu problem LCD Co sadzicie?

 

Monitor LCD- tutaj bardzo, bardzo sie waham. Nie wiem co mam kupic. Popatrzcie na te modele i dajcie swoje opinie ktora najlepsza itd.

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9444 - slyszalem wiele o tym LCD dobrego.

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12023 - tak samo z tym.

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13929 - ten jest tez fajny :-) ]

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9326 - ten dosc drogi a rozpedzilem sie z wczesniejszymi podzespoami wiec pewnie go nie wezme, chyba ze rzeczywiscie jest super to ewentualnie zrezygmuje z np jednej kosci RAMU.

http://www.monitor.pl/bxa/?action=show_opi...id_kategorii=34 nie wiem nic o tym, podobno niezle view sonic zreszta zawsze byl dobry- tutaj macie otke tego monitora http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11678

Ech i nie wiem co z tego wybrac. Oczywisice ze chce najlepszy, ale nie moge przesadzac z cena. Szczerze mowiac to najchetnie byl wzial ten najtanszy.. Pomozecie mi wybrac ktorys z tych? Albo jakis inny dobry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz - wybor podzespolow nie polega na wybraniu najdrozszych pozycji z cennika.

 

IMHO:

procek - ok

grafa - super - 6800 maja przewage technologiczna nad X800

MOBO - sklanialbym sie ku Asusowi. Osobiscie bardzo lubie Gigabyte. Jesli wireless ci niepotrzebny to zaoszczedz na tym kilka zlotych i bierz bez.

RAM - 2x512 TwinMos CL 2.5 DDR400 starczy w zupelnosci, a zaoszczedzone 300 zl, mozesz dolozyc do czego innego

HDD - tu juz calkowicie nie rozumiem. Bierz Hitachi albo samsunga na SATA - pieniadze podobne, a 100x lepsze dyski.

dzwiek - jak nie jestes melomanem, to ten na plycie ci w zupelnosci wystarczy

Glosniki - logitech X530 - tylko i wylacznie http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14511

Buda - wedle uznania, moze jakis Chieftec

Zasilacz - ja bralbym Topowera 450W. Ale u mnie podobny konfig ciagnie Chieftec 360W 1136H i jest naprawde super.

 

Monitor - ja mam Sony HS-74PS Ultra Bright http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13299 i jestem zachwycony - jezeli cos tanszego to np: LG 1730P jest dobra propozycja. Iiyama tez jet super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ty w totka wygrałeś :lol:

To ja przez pół roku składam to co mam w podpisie a ten sobie 8000 zł od ręki na kompa przeznacza :lol:

No cóż zazdrość ludzka rzecz :lol:

 

A tak na poważnie to komp musi być wypaśny za te pieniądze, w kompie nie ma się do czego przyczepić tylko do ciebie bo taki temat już jest i na przyszłość nie zaśmiecaj forum :wink:

Tylko ja bym gdzie indziej kupił bo komputronik drogo mają ale jak kto woli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ty w totka wygrałeś :lol:

To ja przez pół roku składam to co mam w podpisie a ten sobie 8000 zł od ręki na kompa przeznacza :lol:

No cóż zazdrość ludzka rzecz :lol:

 

A tak na poważnie to komp musi być wypaśny za te pieniądze, w kompie nie ma się do czego przyczepić tylko do ciebie bo taki temat już jest i na przyszłość nie zaśmiecaj forum :wink:

Tylko ja bym gdzie indziej kupił bo komputronik drogo mają ale jak kto woli

A gdzie bys kupowal?? Daj mi jakis spradzony i tani sklep bo ja zbytnio nie wiem gdzie kupowac. No moze nie od reki tez zbieral i to długo. Dlatego chce te pieniadze jak najlepiej wykorzystac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz - wybor podzespolow nie polega na wybraniu najdrozszych pozycji z cennika.

Wiem :)

 

 

grafa - super - 6800 maja przewage technologiczna nad X800

Zgadzam sie, ale nie ma PCI x 16 ale to podobno guzik daje

MOBO - sklanialbym sie ku Asusowi. Osobiscie bardzo lubie Gigabyte. Jesli wireless ci niepotrzebny to zaoszczedz na tym kilka zlotych i bierz bez.

z wireless i bez kosztuja bardzo podobnie. Gigabyte jest wydajniejszy wiec sam nie wiem. Chociaz Asusa tez bardzo lubie

RAM - 2x512 TwinMos CL 2.5 DDR400 starczy w zupelnosci, a zaoszczedzone 300 zl, mozesz dolozyc do czego innego

Ok. Jednak Kingstony wiadomo - pewna firma i te kosci sa po prostu rewelacyjne. Jednak moze masz racje zeby sbytnio nie przesadzac

HDD - tu juz calkowicie nie rozumiem. Bierz Hitachi albo samsunga na SATA - pieniadze podobne, a 100x lepsze dyski.

- w 100% masz racje , źle wybralem.

dzwiek - jak nie jestes melomanem, to ten na plycie ci w zupelnosci wystarczy

Glosniki - logitech X530 - tylko i wylaczniehttp://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14511

CViekawe glosiniki jednak mysle ze http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13966 i http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13500 - tez nie sa złe. Masz moze te glosniki, slyszlaes je ? Bo jak na logitecha drogie nie sa wiec sie troszke obawiam. Ciekawe sa modecomy co sadzicie?

Buda - wedle uznania, moze jakis Chieftec

to tez nie jest latwy wybor, wszystkie maja slabe i dobre strony, ech tyle szukania.

 

 

Monitor - ja mam Sony HS-74PS Ultra Bright http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13299 i jestem zachwycony - jezeli cos tanszego to np: LG 1730P jest dobra propozycja. Iiyama tez jet super.

-dzieki wielkie za info - chyba sie zdecyduje na tego soniaka bo na oczach sie nie oszczedza.

tylko nie wiem czy ten model co porponujesz http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13299 cyz ten co ja wynalazlem - jednak 100 PLN tańszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po pierwsze to plyta glowna tylko i wylacznie na chipsecie nForce . . . teraz pytanie czy chcesz czekac na NF4 czy juz kupujesz nf3, nf4 ma obsluge PCI-Express . . .

po drugie zapomnij o HDD 120GB i BIERZ 160 roznica w cenie to jakies 50-60 zl . . . a dodatkowo po ATA 133 ????????

BIERZ SERIAL ATA = 150 . . . DUZO LEPIEJ NA TYM WYJDZIESZ . . .

co do grafy to leadtek nie wypada w testach najlepiej na 6800 . . .

lepiej wez sobie jakiegos gainwarda albo asusa . . .

zasilacz i buda jak starczy kaski to najlepiej ANTEC PLUSView AMG 1000 :evil: + zasialcz

jak nie starczy to buda jaka ci sie tam podoba a zasilacz np TOPOWER albo Chieftec albo NeoTec albo BE-Quiet (wydajnie i najciszej jak sie da przy rozsadnym chlodzeniu)

 

co do glosnikow to BRON BOZE LOGITECH !!!!!!!!!!!

modecom moze i dobre recki zbiera i w sumie nie najgorsze ale ja zawsze mialem zdanie ze najlepszy bass i glebia jest w creativach :] po prostu jakos nie maja sobie rownych :]

 

PS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po pierwsze to plyta glowna tylko i wylacznie na chipsecie nForce . . . teraz pytanie czy chcesz czekac na NF4 czy juz kupujesz nf3, nf4 ma obsluge PCI-Express . . .

owszem ale 6800 GT chyba nie ma...

po drugie zapomnij o HDD 120GB i BIERZ 160 roznica w cenie to jakies 50-60 zl . . . a dodatkowo po ATA 133 ????????  

BIERZ SERIAL ATA = 150 . . . DUZO LEPIEJ NA TYM WYJDZIESZ . . .

Cos wiecej czemu lepiej wyjde?

co do grafy to leadtek nie wypada w testach najlepiej na 6800 . . .  

lepiej wez sobie jakiegos gainwarda albo asusa . . .

z tego co ja slyszalem to leadtek bardzo dobrze wypada ale skoro slyszales inaczej to mozesz podac źródło?

Dzieki za info ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze, to nie wiem za bardzo, dlaczego chcesz AZ taki komp, no ale ok...

Ja bym sobie wolal kupic kompa za 2,5 i do tego cos na 4 kolach z kierownica... no chyba ze juz takie cos masz..

 

Co do glosnikow, to juz ktos mowil, ze Creative i ja mam w domciu tez Creative, wiec sie przychylam do tej opini, bass jest nie do przebicia.. i wogole dzwiek

 

Logitech to myszki genialne robi (mam optyka na USB->PS2) , ale glosnikow bym od nich nie kupil.. chociaz z drugiej strony, to po rzucieniu okiem to calkiem zachecajace...

 

Grafika to tez raczej Gainward... jak juz ktos pisal..

 

Jesli o obudowe chodzi, to sa 3 rodzaje:

zwykle (tanie)

efektowne1 (futurystyczne)

efektowne2 (na sposob klasyczny - wielkie, efektowne jak bloki w miastach)

- jesli chodzi o te pierwsze, to wiadomo: plexi, diody i kolorki itd... (sa jak samochody sportowe)

- jesli chodzi o drugie, to takie na uczelni widzialem - wyglada niby zwyczajnie, ale jak sie przyjrzec to robi wrazenie - prosta konstrukcja, ale jednak budzi respekt, sam wyglad mowi, ze nie nalezy do klasy nizszej (cenowo i nie tylko) no i wyciszenie ma lepsze niz klasyczne obudowy, (sa jak limuzyny)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

co do glosnikow to BRON BOZE LOGITECH !!!!!!!!!!!

modecom moze i dobre recki zbiera i w sumie nie najgorsze ale ja zawsze mialem zdanie ze najlepszy bass i glebia jest w creativach :] po prostu jakos nie maja sobie rownych :]

 

PS.

No bym sie nie zgodzil, mam Logitecha i podobne cenowo Creativy nie sa wcale lepsze. Dobre Creativy sa te z certyfikatem THX, ale one kosztuja. No i nie porownujmy Modecoma do Logitecha/Creativa. :lol: Najlepiej poczytaj o glosnikach jakies testy, ale nie benchmark.pl :roll: W wiekszosci Logitech Z-640 wypadal lepiej niz Creative 5.1 z tej samej polki cenowej.

 

 

ULLISSES: A slyszales glosniki Logitecha (mie w MM), ze masz o nich taka opinie?? Skad wiesz, ze takie "cienkie" robia? Poczytaj troche opinii o nich / posluchaj u kogos to moze sie przekonasz. Ja mialem wybor Logitech / Creative i zdecydowanie wybralem te pierwsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ULLISSES: A slyszales glosniki Logitecha (mie w MM), ze masz o nich taka opinie?? Skad wiesz, ze takie "cienkie" robia? Poczytaj troche opinii o nich / posluchaj u kogos to moze sie przekonasz. Ja mialem wybor Logitech / Creative i zdecydowanie wybralem te pierwsze.

Jak na razie to nie mialem okazji ich sluchac. Moja opinia wywodzi sie stad, iz gdy slysze nazwe Creative, to odrazu kojarze to z dzwiekiem (karty i glosniki) - goscie wyspecjalizowali sie w tym i maja doswiadczenie w tej dziedzinie. No i w domciu mam takie ladne cudenko - ma juz ponad 2 latka, ale przeciez jakosc sie nie pogarsza z wiekiem.

Gdy natomiast slysze Logitech, to kojarza mi sie z kolei myszki, ktore tak przy okazji sa IMO najlepsze na rynku - ich kuilkowe myszki mialy najdluzszy zywot sposrod wszystkich kulkowych, jakie wpadly mi w rece (a troche juz mi wpadlo przez te nascie lat). Obecnie mam optyka od nich i mimo juz przezycia okolo 30 upadkow z wysokosci i jednego przydeptania, to nadal chodzi jak zyleta.

Glosniki od Logitecha sa dla mnie pojeciem obcym, czyli chyba zaczynaja dopiero sie tym zajmowac na powaznie. Zadko kiedy jak sie pierwszy raz zrobi cos nowego, to sie udaje odrazu. No ale nie wykluczam, iz te glosniki sa bardzo dobre. Jak bede mial tylko okazje, to z checia ich poslucham..

Sam juz raczej nie zmienie, bo moje mi wystarczaja, ale bede je polecal znajomym.. jesli okaza sie tak dobre jak mowisz i jak Creative nie zrobi nic lepszego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logitech robi glosniki juz dluzszy czas, no pewnie nie tak dlugo jak Creative, ale mysle, ze to nie ujmuje ich jakosci. Ja swoje Z-640-ki mam juz tez jakies 2 latka :) I nie narzekam. Ponizej kilka szybkich recenzji:

 

http://www.tweaknews.net/reviews/logitechz640/

http://gear.ign.com/articles/380/380125p1.html

http://www.bytesector.com/data/bs-article.asp?ID=173

http://www.tomshardware.com/consumer/20030...0108/index.html

http://www.techwarelabs.com/reviews/audio/.../logitech_z640/

 

I tak najwarzniejsze jest, czy uzytkownikowi dany model odpowiada i jest z niego zadowolony, niewazne czy to Logitech czy Creative. Wazne, zeby jakosciowo trzymaly poziom, a te 2 firmy to zapewniaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"iz gdy slysze nazwe Creative, to odrazu kojarze to z dzwiekiem (karty i glosniki) - goscie wyspecjalizowali sie w tym i maja doswiadczenie w tej dziedzinie."

 

najczesciej tak to bywa ze jak ktos jest znany w jakiejs dziediznie to napewno nie robi najlepszego sprzetu bo idzie na masowke i koszty. a ci co robia najlepszy sprzet to sa raczej nieznani (oprocz tym ktorych to interesuje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

najczesciej tak to bywa ze jak ktos jest znany w jakiejs dziediznie to napewno nie robi najlepszego sprzetu bo idzie na masowke i koszty. a ci co robia najlepszy sprzet to sa raczej nieznani (oprocz tym ktorych to interesuje)

hehehehe...

zgadza sie - cos w tym prawdy jest

ale do Creative to sie raczej nie odnosi i kazdy, kto mial stycznosc ze sprzetem grajacym tej firmy, chyba przyzna mi racje

no ale robimy tu maly off-topic, wiec ja sie juz powstrzymam od dalszych wypowiedzi.. w miare mozliwosci..

 

gosc chce tu wiedziec, czy sprzet dobry wybral..

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do kompa to, mniam-mniam...

 

do grafy to bralbym x800

a co do glosnikow to logitech... ojjj, sa duuuzo lepsze od creativa..

hm, creative przy nich to wydaje plastikowy bas... hehe, wiem bo mam, i 2 godziny w sklepie siedzilem i testowalem..

 

hm, a tak na marginesie.. to ja bym tyle na kompa nie wydal...nawet jakbym mial..

 

 

edit:

hm, LCD ?? hm, a nie lepiej zaaaoszczedzic i kupic CRT ?? lcd lepsze sa ? no chyba nie..

a za reszte kupic mamie kwiaty..

 

2nd edit:

albo duze biurko jesli powodem zakupu lcd jest brak miejsca na starym..

 

jak juz tak bardzo chcesz wydawac duuzo pieniedzy to moze taki:

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3906
albo cos takiego:

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6734

 

a najlepiej to wez to i nie bedziesz mial problemow z reszta komponetow :) :twisted:

 

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5491

 

3rd edit:

ty najpierw zainwestuj w okulary a to coci zostanie przeznacz na kompa

true, true.. :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawda moze logitechy nie graja tak efektownie jak creative, tylko bardziej zrownowazenie i muzykalnie, z640 od logitecha przy t5400 creativa brzmia jak prodkukt audiofilski ;) bo tak naprawde to creative robi lomot, huk i halas

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo tak naprawde to creative robi lomot, huk i halas

true, true

 

 

-----------------------------------

off-topic:

widze ze nie tylko ja nie spie... aaaaa, mam na 7 do budy.. why ??? za czyje grzechy ??? nie ide spac bo znowu nie wstane :twisted:

aha, ktos gral ostatnio w Guild Wars... cuuudo :) gdzie jest jakas polska strona o tej grze ??

-----------------------------------

 

edit:

a ja bym polecal:

p4 3.0E albo wyzej

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10727
asusa

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9707

2x Corsair, albo TwinMos, albo Infineony :twisted:

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10631

radeona x800pe ew xt

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14117

i to :

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9378
choruje na takie cuudo :)

 

i dla krolika to

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9757

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm..

Jak nawet mialbym tyle kasy, to nie kupilbym takiego zestawu - na dluzsza mete to jest dosc znaczna utrata wartosci sprzetu.. za 2 - 3 lata wiekszosc z tych podzespolow moze byc warta nawet polowe swojej obecnej ceny..

Jak co, to juz bym sie wogole w AMD pchal - jakis 3000+ na nf3 + 1GB RAM, no i jakiegos GF z sredniej-wyzszej (trzeba by cos poczytac)

Mial bym gwarance, ze by sie przez 2-3 lata nie dlawil niczym (pod koniec mozliwe ze by RAMu potrzebowal - kolejne 512MB) a potem zmiana za niewielkie pieniadze na cos na czasie..

 

off-topic:

jak to jest z tymi gryzoniami bez ogonow? - ile wytrzymuja tam baterie/akumulatorki? bo chcialem takie cos kupic, ale zrezygnowalem, bo jesli mialbym pracowac np 10h a przez nastepne 2 ladowac, to gra nie warta swieczki (zakladam calodniowe korzystanie z myszy) - w koncu to nie pilot do tv wiec troche pradu to zre (biore pod uwage tylko optyki - bo kulkowych bez ogona juz chyba nikt nie robi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

off-topic:

Sam osobiscie nie posiadam takiej mych, ale moze kiedys....

To chyba zalezy od firmy i od tego jakie akumulatorki sa w nich zastosowane.

Qmpel ma myszke firmy, hmm, MEDION (??) no i powiem ze ona wytrzymuje mu jakies 4-5 h ciaglego szurania po biurku, i to jest przez ktory zaopatrzyl sie w dnie, jedna uzywa, druga sie laduje..Z tego co pamietam to, to byl tani zakup wiec dlatego ma dwie.. Podejrzewam ze logitech lepiej sie sprawuje, zawsze mozna miec dodatkowe baterie i ladowareczke "inna niz do mychy", ale to nastepny koszt.. Aha, a laduje sie chyba 1h

 

 

edit:

Zaawansowany system zasilania

Mysz Logitech MX 1000 Laser Cordless Mouse została wyposażona w nowatorski system zasilania. To pierwsza mysz ze zintegrowanym wskaźnikiem naładowania akumulatora o czterech poziomach. Cztery paski świetlne umożliwiają łatwe monitorowanie stanu naładowania. Mysz jest wyposażona w podstawkę, która jest jednocześnie odbiornikiem bezprzewodowym i ładowarką. Mysz nie wymaga zatem żadnej obsługi. Problem wymiany baterii po prostu nie istnieje, gdyż mysz Logitech MX 1000 Laser Cordless Mouse jest dostarczana z wbudowanym akumulatorem litowym. Pełne naładowanie akumulatora trwa 3 – 4 godziny, a jego pojemność wystarcza przeciętnie na 21 dni pracy. Ponadto, szybkie doładowanie trwające 10 minut umożliwia cały dzień pracy.

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13292

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym zmienił płyte na DFI lan Party nf3 ...... wypas płytka ....... dysk na Sata 160 GB ( uwież 40 GB zawsze sie przyda) , a co do grafiki to polecam X800 XT .... a zresztą poczytaj sobie http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=46628 ...... a co do obudowy to polecam tą Alien ... ja ją mam i jest spoko tylko zasilacz trzeba odddzielnie kupować , ale przy 7800zł to chyba nie przblem :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

odnosnie glosnikow Logitecha, jest jeden minus... hm, tylko w tym Creative jest lepszy...

Logitech ma taka niebieska mozgojebna diode... ale daje po galach, swoja zakleiłem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do mychy, to moj logitech optyczny radiowy dziala na bateriach (akumulatorki 1800 mAh) okolo miesiac, of kors uzywana sporo :) a klawiatura (z zestawu) tez radiowa to juz pol roku albo i wiecej.. :)

 

Co do kompa, to ladne cudenko ;) Tylko grafe w sumie moglbys kupic tansza.. tak mi sie wydaje, przeciez niedlugo wyjdzie znowu nowa grafika i ceny pojda w dol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.