Skocz do zawartości
GuC!o^

RFactor

Rekomendowane odpowiedzi

Ale czego wy oczekujecie od prawie 5 letniej gry? Że będzie konkurować graficznie z Forzą 3, GT5 czy NFS:Shift? Zastanówcie się, zanim walniecie kolejny taki "mądry" komentarz. Poza tym kokpit został odwzorowany naprawdę szczegółowo.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki mądry komentarz... ŁAŁ!

 

A grafika jak to grafika... niektórym się spodoba, innym nie. Mi się podoba brak wodotrysków, lecz oddanie realizmu. Bo kto widział, żeby kokpit się rozmazywał przy 200km/h...

i Ty chcesz o madrosci komentarza ze mna polemizowac?!

Kokpit zostal bardzo ladnie wykonany jak do tak starego symulatora... i tyle.

Edytowane przez Neo_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanówcie się, zanim walniecie kolejny taki "mądry" komentarz.

Stwierdziłem tylko fakt, nie unoś się tak, bo jeszcze odlecisz :wink: Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i Ty chcesz o madrosci komentarza ze mna polemizowac?!

Kokpit zostal bardzo ladnie wykonany jak do tak starego symulatora... i tyle.

Umiesz chociaż czytać? :ploom: :ploom:

 

Co najwyżej ja popełniłem błąd w nocy i zamiast "lecz" powinno być "i"... (już poprawione)

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Stwierdziłem tylko fakt, nie unoś się tak, bo jeszcze odlecisz :wink:

Żartujesz prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stwierdziłem tylko fakt, nie unoś się tak, bo jeszcze odlecisz :wink:

Żadnego faktu nie stwierdziłeś. Pokaż mi screeny z TD3, które wyglądają lepiej od rF. Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadnego faktu nie stwierdziłeś. Pokaż mi screeny z TD3, które wyglądają lepiej od rF.

Stwierdziłem fakt, że grafika jest niskich lotów, tekst o td3 był tego metaforą. Rozrysować tak żebyś pojął? Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

No dobra, ale po co stwierdzać taki fakt? Gra ma 5 lat prawie.

Równie dobrze mógłbyś w temacie Quake 1 napisać, że grafa ssie i jest do [gluteus maximus].

Grobel zapewne nie grał w rFactora, nie wie o co w tej grze chodzi, nie wie po co jest pokazywany tylko samochód i co tam robi nazwa rFactor 2. Nie mamy raczej o czym z nim rozmawiać ;)

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stwierdziłem fakt, że grafika jest niskich lotów, tekst o td3 był tego metaforą. Rozrysować tak żebyś pojął?

1. Gra ma 5 lat

2. To symulator a nie NFS.

3. Ma być płynność do rozgrywki na necie.. jest...

4. rFactor 2 ma mieć lepszą oprawę.

5. Idź pograć w NFS:Shift, zdaniem wielu to jest prawdziwy sim :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kopu kopu kop :)

 

 

Z racji faktu, ze jakis czas temu wyszlo Kodmasterowskie F1 2010 i wiele osob zawiodlo sie fizyka, a dokladniej jej brakiem, proponuje kilka modow F1 do rFactor, ktore moze nie wygladaja tak soczyscie (chociaz to tez kwestia sporna) jak F1 2010, ale z pewnoscia oferuja lepsza fizyke.

 

 

CDTP 2006

Osobiscie gralem tylko pare wyscigow, wiec nie wypowiem sie na temat fizyki, ale wiele osob uwaza ze posiada jedna z lepszych. Niestety 2006 rok moze zniechecic, ale mimo to umieszczam na liscie.

 

Download:

Oficjalna strona

rFactor Central (wymaga rejestracji)

 

 

RFT 2010

Zaczynalem swoja przygode z F1 od modu RFT2009, na poczatku wydawal mi sie bardzo fajny, ale z czasem odkrylem ze posiada troche wad a fizyka nie byla bardzo wymagajaca, mimo to jezdzilem na nim w ligach i cieszyl bardzo :)

2010 to najnowsza odslona Wegierskich modderow, dla mnie osobiscie prostsza od 2009 i posiadajace troche wiecej wad (m.in. wieksza podsterownosc, praktycznie nie istniejacy slipstream), ale posiada modele z 2010r. w bardzo dobrej jakosci, wygladajace lepiej niz te z F1 2010.

Zarowno RFT 2009 i 2010 przychodza z kompletna paczka tras na sezon 2009 i 2010 wiec nie musimy sie martwic jaka trase sciagnac jak w przypadku wielu innych modow do rF.

 

Mimo, ze nie jestem wielkim fanem RFT2010 (wole fsone09) to jazda na tym modzie sprawia mi wieksza przyjemnosc niz F1 2010.

 

Download:

F1RFT 2010 MP V1.0 Final - 377MB

Mirror 1 (f1rfactor.eu)

Mirror 2 (megaupload)

Mirror 3 (filefront)

 

F1RFT 2010 TrackPack 1 - 350MB

Mirror 1 (f1rfactor.eu)

Mirror 2 (megaupload)

Mirror 3 (filefront)

 

F1RFT 2010 TrackPack 2 - 395MB

Mirror 1 (f1rfactor.eu)

Mirror 2 (megaupload)

Mirror 3 (filefront)

 

 

FSONE 09

Niestety poprzedni sezon 2009, nie posiada wlasnej paczki tras, ale...

Przez wielu uwazany za najlepszy mod F1 do rFactor, oferujacy najlepsza fizyke i wymagajacy wiele umiejetnosci, nie wybacza zbyt wiele bledow. Oczywiscie mozna jezdzic z Traction Coltrol i ABS na high (+ stability control) i wtedy nie jest trudno, ale mod jest stworzny w taki sposob by wynagradzal jazde bez aidsow - TC, ABS, Stability OFF = lepsze czasy okrazen, lepsze mozliwosci dohamowania i wyjscia z zakretow. Jednak jazda bez helpow wymaga lekkiej nogi na pedale gazu i delikatnych ruchow kierownica. Osobiscie po poprzesiadce z RFT2009 na FSONE cierpialem na poczatku mocno, wiedzialem ze musze zaczac jezdzic bez helpow wiec musialem calkowicie zmienic styl jazdy, jednak po pewnym czasie gdy juz opanowalem ten mod sprawia mi on wieksza przyjemnosc niz RFT.

 

Download:

FS09_MP_V1.0.7z - 847MB (po rozpakowaniu 5GB)

Mirror 1 (megaupload)

Mirror 2 (racedepartment.com)

 

 

Osobiscie moge polecic oba mody - RFT 2010 i FSONE09,

RFT dobry na poczatek, nie meczy, a jezdzac z high TC i ABS (Stability wylaczmy od razu, i tak zakazane na wiekszosci serverow online) nie powinnismy miec problemow z opanowaniem bolidu.

FSONE09 natomiat wymaga wiecej umiejetnosci, wybacza mniej i o wiele latwiej popelnic w nim blad, ale za to sprawia wieksza przyjemnosc z jazdy, gdy bez helpow bedziemy juz potrafili robic szybkie kontry wychodzac z zakretu przy 250km/h banan automatycznie pojawi sie na twarzy :)

 

 

Jesli ktos bylby chetny pojezdzic na ktoryms z modow to piszcie w tym temacie, server sie znajdzie :)

 

 

edit:

 

Gdyby ktos chcial to tu znajduje sie ogromna lista modow do rF, a tu trasy z tej samej storny

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę o zbliżającym się rFactor 2, na podstawie  wywiadu z Gjonem Camajem (SimHQ Interview: Gjon Camaj on rFactor 2) wypunktowałem najważniejsze informacje o rF2:

 

- Mniej niż 48% szans na wydanie rF2 w tym roku, jeszcze sporo roboty mają.

- rF2 będzie miało licencjonowaną zawartość i po wyjściu produktu nadal taka zawartość będzie dodawana.

- Lepsze AI.

- Samochód duch do treningów.

- Pogoda, może być oskryptowana albo kompletnie losowa.

- Zupełnie nowy model opony.

- Przerobiony Force Feedback, bardziej bezpośredni (porównóją do RealFeela).

- Próba maksymalnego zmniejszenia input laga po stronie softwaru z opcjonalną predykcją (chodzi o predykcję ruchów na kierze?).

- RealRoad, czyli live track, czyli zostawianie gumy na torze i w związku z tym zwiększenie przyczepności, deszcz będzie zmywać tą gumę. Gdy tor przesycha będzie się pojawiać sucha linia na best line. Będzie się gromadzić brud (marbles) wraz z upływem wyścigu. Wszystko to wpływa na grip i wszystko jest dynamiczne.

- DX9 będzie użyty i tylko ten tryb będzie do wyboru.

- Więcej narzędzi do modowania będzie wbudowane z rF2. Będzie tryb mod mode, w którym będzie można korzystać z wielu narzędzi, będą przykłady.

- Model kolizji został przerobiony.

- Pracują nad loaderem/unloaderem modów jako część rF2 (czyli coś jakby ModMan)

- Będzie problem z posiadaniem wielu instancji rF2 na jednym kompie ponieważ będzie jeden plik gracza na usera Windowsa, ale to ciągle WIP i może się to zmienić przed wydaniem.

- Będzie rF2 Light.

- Nie wiadomo jak będzie zabezpieczona gra.

- Jeszcze lepszy kod sieciowy.

- Pracują nad ponownym połączeniem się do gry w przypadku CLa, wygląda to obiecująco i zaczęły się testy na szeroką skalę.

- Nie będzie możliwości postawienia serwera przy użycia klienta gry, tylko przez dedicated serwer będzie to możliwe.

- Człowiek nie może kierować Safety Carem oraz nie może machać flagami.

- Nie wiadomo czy będzie dystrybucja na DVD.

 

 

Co do modelu opony to zacytuję LesiA z forum Simracing.pl

 

Nowy model będzie modelem fizycznym w przeciwieństwie do dotychczas używanego modelu Pacejki, który jest modelem empirycznym.

 

 

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządna kierownica to podstawa :) na padzie też się da ale taka jazda to kalectwo.. to już lepiej ogarnąć klawe..

A ja znam klawiaturowca, który wymiata :) fakt widać, że gra na klawie, ale ogarnia niesamowicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 nie ma lepiej gorzej. tak i tak jest do bani. bez kiery nie ma sensu pochodzić chyba, że chcesz się zrazić do tego tytułu. Osoby grające na padach i innych tego typu wynalazkach nie wiedzą nawet ile tracą  

Edytowane przez kaijitsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestia wprawy :)

"Analogowe" to ma palce :wink: ale po takim 1,5h wyścigu to był wykończony i odpadały mu ręce :lol2:

 

Ja mam dfp i bardzo sobie chwale, wcześniej miałem MOMO Force "RED", generalnie logitech robi porządne kierownice.

 

Wyrwij dfp używke, albo MS Sidewindery są dosyć tanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z kbl, w simy tez da sie grac na klawie, wszystko jest kwestia wprawy mimo ze na poczatku wydaje sie nie mozliwe ;) Szczegolnie jak ktos wczesniej juz gral na kierownicy, wie na czym polega dobra fizyka itp. to wszystko jest kwestia tylko przestawienia na cyfrowe klawisze - czytaj pulsacyjne wciskanie itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam Cie, że nie tylko jeździć się da ale i wygrywać można! :wink:

Różnica jest tylko taka, że ja mam wielką przyjemność z jazdy, wygodnie siedząc i kręcąc kółkiem, gdy on dostaje skurczu w dłoniach :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale o czym tu mówić, pół roku temu kupiłem dzieciakowi kierownicę do nfss. przy okazji sam pograłem ;) przyjemność z jazdy n klawie jest jak 1 do 100 w porównaniu z kierownicą. O czym tu dyskutować? Top jak porównać seks z onanizmem. Efekt niby ten sam, ale czy to ma sens?

 

Zaciągam z rFactor | The Future of Race Simulation | rFactor Downloads demo 1255 coś jeszcze potrzebuję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...