Manhunt Opublikowano 22 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2008 A wytłumaczy mi ktoś jak to odpalić..? Załóżmy że mam obraz i co dalej? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emte Opublikowano 22 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2008 Musisz mieć emulator + bios + pluginy (przykładowo gsdx, zero spu itp) skonfigurować to wszystko i wtedy to tylko odpalasz pcsx2 -> plik-uruchom cd/dvd, wskasujesz obraz płyty i grasz :) tylko teoretycznie oczywiście bo np. MGS3 dopiero na 3.75 działa jako tako jeśli chodzi o grafikę, aczkolwiek są błędy w emulacji i nie mogę przeczołgać się pod pierwszym drzewem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZONK000 OC Opublikowano 24 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2008 no dorwałem tekkena 5 i widzę że jednak nie pogra :sad: niby podczas walki pokazuje klatek ok. 25 ale gra chodzi bardzo mułowato :sad: włączenie trybu dwujądrowego mam wrażenie że nierobi żadnej różnicy w prędkości (może w menu tak ale w 3D nie bardzo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 24 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2008 a jak panowie z gra BLACK ? kumpel sobie kupil i jednak nie mam tv i specjalnie nie chce mi sie kombinowac. Da rade to odpalic na emu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2008 http://www.pcsx2.net/compat.php?c=search Nie ma szans. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjkuba Opublikowano 24 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2008 A próbował ktoś odpalić fight night round 3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 Nie, ale wg. pcsx2 jest w 100% grywalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 Ja właśnie ściągam Tekken'a 5 i zobaczymy jak to będzie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 Ok trochę testów ode mnie... C2D@3520MHz 8800GT 1GB 730/1730/900 Vista x64 emulator: pcsx2 0.95 svn 377 pluginy: Gsdx 1.8 svn 762 DX10 (1280x1024 + NLOOP HACK, Texture filtering) LilyPad 0.91 ZeroSPU2 0.4.6 All speed hacks on Virtua Fighter 4 Evolution Emulowana niemal perfekcyjnie - 40-50 fps Tekken Tag Tournament Generalnie bez bugów, szybkość też dobra - 35-45 fps (1 arena ~ 25 fps) Tekken5 Emulacja na dobrym poziomie (bugi graficzne tylko na 3 arenach), można bezstresowo pograć, szybkość 30-35 fps (2 areny poniżej 26 fps) DX9... w DX10 i 1280x1024 emulator się wywala... w sumie to i tak nie zauważyłem różnic w szybkości działania pomiędzy gsdx dx9, a dx10... Gran Turismo 4 Gra jest niestabilna - bardzo często się wywala - z tego co czytałem problem jest dobrze znany - plugin graficzny "gryzie" się z emulatorem, także mam nadzieję, że w najbliższym czasie to naprawią... bo gra chodzi praktycznie cały czas stałe 50 fps :D Czarne pionowe linie w niektórych grach wynikają z ustawionej wyższej rozdzielczości (w natywnej, w większości gier tego nie ma)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) Tekken Tag Tournament Generalnie bez bugów, szybkość też dobra - 35-45 fps (1 arena ~ 25 fps) Tekken5 Emulacja na dobrym poziomie (bugi graficzne tylko na 3 arenach), można bezstresowo pograć, szybkość 30-35 fps (2 areny poniżej 26 fps) bez urazy, ale jesli myslisz ze 30-50fps wystarczy do grania w te gry to ty chyba nigdy nie miales o nich pojecia wiekszego ( no chyba ze wystarcza Ci odpalenie gierki do gry z kompem ). Wszelkie juggle, comba i inne tego typu sprawy ( kwintesencja Tekken ) bez stalych 60 +/- 2 fps mijaja sie z celem bo gra poprostu widac ze zwalnia. IMO z tego co umiesciles Tekkeny/VF niegrywalne. ale dzieki za jakies info ;) Edytowane 26 Maja 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 Ja właśnie ściągam Tekken'a 5 i zobaczymy jak to będzie ;] Ten juz sobie nie popisze... Ktos jeszcze chetny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 Ok trochę testów ode mnie... C2D@3520MHz 8800GT 1GB 730/1730/900 Vista x64 Nie masz xp do porównania? Całkiem nieźle poszło do wszystko do przodu... Ale wymagania masakrystyczne, pewnie przy c2d powyżej 4000mhz framerate byłby o wiele bardziej zadowalający :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 bez urazy, ale jesli myslisz ze 30-50fps wystarczy do grania w te gry to ty chyba nigdy nie miales o nich pojecia wiekszego ( no chyba ze wystarcza Ci odpalenie gierki do gry z kompem ). Wszelkie juggle, comba i inne tego typu sprawy ( kwintesencja Tekken ) bez stalych 60 +/- 2 fps mijaja sie z celem bo gra poprostu widac ze zwalnia. IMO z tego co umiesciles Tekkeny/VF niegrywalne. ale dzieki za jakies info ;) No, szczegolnie, ze system PAL ma 25fps, a NTSC 30... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) No, szczegolnie, ze system PAL ma 25fps, a NTSC 30... ;)szczegolnie ze masz do wyboru przy uruchamianiu czy ma byc PAL 50fps czy NTSC 60fps przy tekkenie 4, przy t5 wersja PAL jest juz domyslnie60fps "troche" sie pomyliles. ;) Edytowane 26 Maja 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 Heh z ciekawości wczoraj pobawiłem się tym wynalazkiem. Zgrałem BIOS i wypróbowałem parę gier, które akurat miałem pod ręką. Testowałem to na Viscie(x64) i XP. Plugin graficzny - najnowszy GSdx. Dźwiękowy - najnowszy ZeroSPU2 0.4.6. Na pierwszy ogień poszedł RE: Code Veronica. Z początku były problemy z filmikami. Te po prostu podczas odtwarzania zwalniały do kilkunastu klatek. Problem był po stronie plugina SPU (ZeroSPU2 0.4.4). Po wgraniu nowszego problem z filmikami w tej grze zniknął, a dżwięk w dialogach nie zwalniał tak. Wszystko pięknie. Graficznie wygląda nawet podobnie, bez większych przekłamań. Czasem gdzieś teksura zniknie, albo zombie przebije ściane ;) Musiałem nieco się pobawić regulacją kolorów, bo te są imo za blade w porównaniu do tego co mam na konsoli, ale to może kwestia ustawień Telewizora (PS2), bądź samego monitora/sterowników/emulatora. I na tym się kończy zabawa, bo gra czasem zwalnia do 30-35 FPS i w tym momencie bardzo to się odczuwa. Claire porusza się jakby ciągnęła za sobą worek z piaskiem ;) Ogółem wszystko chodzi nieco wolniej i czasem to bardzo irytuje. Kolejna gra to Tekken Tag. Podczas grania widać przekłamania tekstur i gra również zwalnia co podczas grania troszkę przeszkadza. GT4 wiesza mi się zaraz po włożeniu płyty do napędu i odpaleniu emulacji, a po chwili wywala błąd aplikacji... Może to kwestia ustawień samych pluginów. Trzeba jednak przyznać , że od czasu pojawienia się pierwszej wersji tego emulatora nastąpił spory przełom. Chociaż do ePSX i jego praktycznie 100% emulacji sporo mu brakuje. Nie mniej granie na emulatorze by przejść jakąś grę mija się z celem. Nawet jak gra będzie wyglądać idealnie jak na konsoli to i tak nic jej nie zastąpi. Włączasz konsole, wkładasz płytę , siadasz i grasz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 szczegolnie ze masz do wyboru przy uruchamianiu czy ma byc PAL 50fps czy NTSC 60fps przy tekkenie 4, przy t5 wersja PAL jest juz domyslnie60fps "troche" sie pomyliles. ;) To teraz otworz Wikipedie i zobacz, jakie jest odswiezanie w PAL i NTSC. Dla ulatwienia dodam, ze czestotliwosc odwiezania dotyczy polobrazow, wiec aby uzyskac faktyczna ilosc wyswietlanych fps trzeba owa wartosc podzielic na pol ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 bez urazy, ale jesli myslisz ze 30-50fps wystarczy do grania w te gry to ty chyba nigdy nie miales o nich pojecia wiekszego ( no chyba ze wystarcza Ci odpalenie gierki do gry z kompem ). Wszelkie juggle, comba i inne tego typu sprawy ( kwintesencja Tekken ) bez stalych 60 +/- 2 fps mijaja sie z celem bo gra poprostu widac ze zwalnia. IMO z tego co umiesciles Tekkeny/VF niegrywalne. ale dzieki za jakies info ;) Spoko, ale nie ma powodów do wydurniania się... :) Zawsze można włączyć frame skip, co trochę przyśpieszy akcję... Jak dla mnie 35-40 fps jest już wartością wystarczającą do przyzwoitego pogrania, z natury te gry i tak są bardzo szybkie, także zwolnienie nie jest duże i uciążliwe... (fakt - poniżej 30 fps granie jest już średnio przyjemne)... Nie masz xp do porównania?Na xp chodzi praktycznie tak samo. Ok jedziemy dalej... Wesja emulatora ta sama, Nowy gfx plugin: Gsdx 1.8 svn 766 DX10 SSE3 Mortal Kombat Armageddon Graficznie poprawna w 99%, szybkość 35-40 fps (1 arena ~ 50 fps) Tekken4 Jedna z najlepiej emulowanych gier, szybkość 45-60 fps (rzadko spada poniżej 50 fps) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 To teraz otworz Wikipedie i zobacz, jakie jest odswiezanie w PAL i NTSC. Dla ulatwienia dodam, ze czestotliwosc odwiezania dotyczy polobrazow, wiec aby uzyskac faktyczna ilosc wyswietlanych fps trzeba owa wartosc podzielic na pol ;)W 1/25 s wyswietlane są 2 pólobrazy tworzace cały obraz. Teraz jesli podasz 2 pólobrazy z 2 kolejnych scen daje to 50fps. Mało kto widzi co się dzieje wtedy z obrazem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) To teraz otworz Wikipedie i zobacz, jakie jest odswiezanie w PAL i NTSC. Dla ulatwienia dodam, ze czestotliwosc odwiezania dotyczy polobrazow, wiec aby uzyskac faktyczna ilosc wyswietlanych fps trzeba owa wartosc podzielic na pol ;)po co mi przytaczasz te techniczne bzdury ? chcesz sie pochwalic obsluga internetu? ja pisze o tym w jakich warunkach gra sie na konsoli w Tekken'a. 60fps to fakt i nie zmienisz tego pyskowka czy wklejaniem madrosci z internetu, nawet dark ressurection na PSP smiga w 60fps. tak to jest jak ktos chce sie dochodzic jak nie mial stycznosci z ps2 ... RakleZ jakiego wydurniania sie ? sorry, ale jesli chce sie zaladowac just frame'y ( pewnie nie wiesz co to jest nawet ) w tej grze to trzeba to robic na nie kulawej wersji bo inaczej poprostu nie wchodza. Mowie to jako gracz ktory zjadl zeby na tej serii ... nie chcialem sie dochodzic, przepraszam, ale taka jest prawda. emulacja grywalna = tyle fps ile w oryginale w bijatykach, sorry. ktos wyzej dostal bana za to ze chwalil sie sciaganiem t5. ja widze ze kolejne osoby nie widzialy wersji na ps2 , wnioski wyciagnijcie sami. Edytowane 26 Maja 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 ja pisze o tym w jakich warunkach gra sie na konsoli w Tekken'a. 60fps to fakt i nie zmienisz tego pyskowka czy wklejaniem madrosci z internetu, nawet dark ressurection na PSP smiga w 60fps. tak to jest jak ktos chce sie dochodzic jak nie mial stycznosci z ps2 ... A co ma do tematu PSP, ktore ma LCD, zapewne 60Hz (przypominam, na LCD caly obraz jest wyswietlany naraz, wiec 60fps jest wykonalne)? Mowimy o telewizorze, ktory wyswietla 50 polobrazow na sekunde (50Hz odswiezania), co daje 25 pelnych obrazow (czyli klatek) na sekunde. Fakt, mozna zrtobic to, co SGJ wymyslil, ale nie chcialbym tego ogladac, bo musi to byc naprawde "piekne" :lol: tak to jest jak ktos chce sie dochodzic jak nie mial stycznosci z ps2 ...No tak, ta V4 pod telewizorem to pewnie atrapa... ;) A tak na koniec - naucz sie troszke kultury i wyluzuj troche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) A co ma do tematu PSP, ktore ma LCD, zapewne 60Hz (przypominam, na LCD caly obraz jest wyswietlany naraz, wiec 60fps jest wykonalne)? Mowimy o telewizorze, ktory wyswietla 50 polobrazow na sekunde (50Hz odswiezania), co daje 25 pelnych obrazow (czyli klatek) na sekunde. Fakt, mozna zrtobic to, co SGJ wymyslil, ale nie chcialbym tego ogladac, bo musi to byc naprawde "piekne" :lol: No tak, ta V4 pod telewizorem to pewnie atrapa... ;) A tak na koniec - naucz sie troszke kultury i wyluzuj troche. ja jestem kulturalny, w ktorym miejscu masz mi cos do zarzucenia ? wklejasz techniczne rymowanki , proponuje kupic ps2 i tekken'a ... albo pojechac na jakis turniej i porozmawiac z jakimis graczami. wtedy dostrzezesz roznice miedzy teoriami a realnym stanem rzeczy. a do tematu psp ma to ze tekken 5 i na psp i na ps2 wyswietlany jest wlasnie w 60fps, bo to ta sama gra gdybys nie zauwazyl. A nie ma nic wazniejszego w tekkenie niz klatki, oj uwierz. jesli nie odpowiada Ci to ze pisze na ten temat z wlasnego doswiadczenia a nie ze stron internetowych to masz dziwny problem. ode mnie tyle. Edytowane 26 Maja 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 IMHO prawda leży gdzieś pośrodku - Tekken 5 jest renderowany w 60fps, ale sygnał wysyłany na TV jest w 30fps (NTSC). Renderowanie z wyższym fps daje wrażenie większej płynności, widać to np. gdy gramy w FM1 i GT4 - niby tu i tu obraz jest płynny, nie ma spadków fps, ale "płynniejszy" jest w GT4 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 ktos wyzej dostal bana za to ze chwalil sie sciaganiem t5. ja widze ze kolejne osoby nie widzialy wersji na ps2 , wnioski wyciagnijcie sami. Wybacz.... W zyciu nie mialem zadnej konsoli od Sony Nie wiem tez co to jest ten caly Tekken Przeciez dostep do tego maja tylko ludzie tak wtajemniczeni jak Ty. Wylacznie wybrancy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) Wybacz.... W zyciu nie mialem zadnej konsoli od Sony Nie wiem tez co to jest ten caly Tekken Przeciez dostep do tego maja tylko ludzie tak wtajemniczeni jak Ty. Wylacznie wybrancy.... jesli w takim tonie ma przebiegac ta dyskusja to nie ma to najmniejszego sensu. ja pisalem powaznie, a ty wyraznie mnie wysmiewasz. Tak sie zachowuje powazny czlowiek a do tego moderator ? nie zrozumiales ze caly problem polega na tym, ze ktos kto widzial ta gre w ruchu na konsoli a pozniej zobaczy ja na kompie, to na pierwszy rzut oka widac ze na emu jest plynnie ale 2 x wolniej przez te stale jedyne 30fps ? Edytowane 26 Maja 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) To teraz otworz Wikipedie i zobacz, jakie jest odswiezanie w PAL i NTSC. Dla ulatwienia dodam, ze czestotliwosc odwiezania dotyczy polobrazow, wiec aby uzyskac faktyczna ilosc wyswietlanych fps trzeba owa wartosc podzielic na pol ;)25 fps to masz w telewizji transmitowanej w PALU ( = 50hz z przeplotem). Nawet jeśli obraz generowany przez PS2 jest interlaced, to pomimo 25fps wrażenie jest takie jakbyśmy grali przy dwukrotności tego. (w 480i "półklatki" obrazu wychwytywane są z prędkością 50hz, a w trybie 480p przechwytywane są pełne klatki co daje lepszą jakość obrazu). Polecam: http://en.wikipedia.org/wiki/480i http://en.wikipedia.org/wiki/Interlaced Edytowane 26 Maja 2008 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 Wez zobacz moj cytat i wytrzyj piane z ust. Bo rzeczywiscie w takim wypadku rozmowa nie bedzie miala sensu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 25 fps to masz w telewizji transmitowanej w PALU ( = 50hz z przeplotem).W konsoli i TV tez masz pal(ewentualnie ntsc), więc co chciales tak własciwie przekazac tym postem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 Skonczycie wszyscy czy mam hurtem rzucic 1h ZKU? Czy wolicie naliczanie detaliczne? :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 oo widze ze emulacja zajeb.... poszla do przodu oczywiscie jak sie ma mocny sprzet ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) Wybacz Orgiusz, ale nie miałem jeszcze okazji odpisać ;) po co mi przytaczasz te techniczne bzdury ? chcesz sie pochwalic obsluga internetu? RakleZ jakiego wydurniania sie ? just frame ( pewnie nie wiesz co to jest nawet ) priceless... :D jesli w takim tonie ma przebiegac ta dyskusja to nie ma to najmniejszego sensu. ja pisalem powaznie, a ty wyraznie mnie wysmiewasz. Tak sie zachowuje powazny czlowiek a do tego moderator ? Satou nie wniosłeś kompletnie nic do tego tematu, poza niezdrową atmosferą... W sumie przez te kilka lat przewineło się przez forum pare podobych pełnych arogancji osób... z tego co sobie przypominam większość "opuściła" to forum... proponuję więcej szacunku dla ludzi... ----- Wrzuciłem na rapida... pcsx2 v. 0.95 svn 377 + gdsx 1.8 svn 766 SSE2/3 dx9/10 itd... jakby ktoś chciał... ;) http://rapidshare.com/files/117832822/Pcsx2_0.9.4.rar.html Edytowane 26 Maja 2008 przez RaKLeZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...