Skocz do zawartości

marmicost

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

marmicost's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Gwarancja Sony Vaio. Centrum Napraw Sony. Ja niestety mam bardzo niemiłą przygodę z serwisem Sony Vaio. Mam model vpc-z11x9e - model który kosztował 10 tyś i wyskoczyły bad pixele. Wszystko było na początku świetnie, kontakt, wysłanie, aż do momentu diagnozy we Frankfurcie, kiedy mi powiedzieli że jest to uszkodzenie MECHANICZNE i zgodnie z tym słowem tylko JA odpowiadam za uszkodzenie. Dodam że laptop służy mi jedynie w domu, a pojawiły się bad pixele po jego ponownym uruchomieniu. Nie ma możliwości uszkodzenia jego przeze mnie!. Sony Vaio Centrum Napraw podpiera się tym że PRAWDOPODOBNIE uszkodzenie powstało na skutek nacisku. Laptopa nie mam 3 tydzień i się z nimi o to spieram. Nie będzie mi nikt wmawiał i wciskał mi, że mam za coś zapłacić, a ja nie mam z tym najmniejszego związku. Na tym laptopie pracuje i musiałem kupić drugiego, bo jest to moje źródło dochodów, a stać mnie na wymianę matrycy za 1200 zł (Jerozolimskie, Sony Style - Warszawa) i mógłbym to zrobić w Polsce z dnia na dzień – ale nie o to chyba tu chodzi. Czekam aż się podpiszą że jest to wg nich 100% moja wina i wówczas oddam laptopa do ekspertyzy. Udowodnię im dla zasady, że nikt nie będzie próbował okradać mnie z pieniędzy. Czytałem dużo negatywnych jak i mniej negatywnych opinii o nich, oraz jak działają. Ponieważ mam dużo sprzętu sony, naprawdę wysokie modele, myślałem że jak nadejdzie czas i wreszcie coś się zdarzy to pójdzie bezproblemowo, a negatywne opinie w sieci odnośnie jakości serwisu są jakimś nieporozumieniem. Myliłem się. Zatem jak tylko się z nimi uporam na pewno wątek odwiedzę, wrzucę całą historię korespondencji z Sony Vaio Centrum Napraw jak i dowody, na co należy zwrócić uwagę przy wyborze w/w zakupu (choć z samego laptopa jestem naprawdę bardzo zadowolony), ale należy przemyśleć z jakim poziomem usług będzie ewentualnie się to wiązało. Z tego co czytałem, wprost nie mogę się doczekać kiedy otrzymam nie naprawionego Vaio, z elegancką ściereczką i zapewnieniem przez Pana Dyrektora, jak inżynierzy dołożyli wszelkich starań do diagnozy sony vaio i mojego zadowolenia, z tym że nie wiem czemu dyrektor się podpisuje pod takim niemieckim zwykłym „Kowalskim”, gdzie w dwóch autoryzowanych serwisach Sony w Polsce, przed wysłaniem go na gwarancje, miałem nadzieję że zrobią to w Polsce od ręki - oglądali i również stwierdzili że jest to wina tylko i wyłącznie wadliwej matrycy. Nie lubię jak ktoś w bezczelny sposób chce mnie oszukać. Pozdrawiam
  2. Witajcie, Mam prośbę do autora wątku. Czy mógłbyś mi powiedzieć, a zarazem pomóc... Mam bardzo podobną sytuację, nawet podobny model vaio (vpcz11x9e) i równiez mi serwis robi problemy z matrycą. Nie wiem czy mają deficyt na te matrycę, ale nie chcą mi wymienić. Kontakt mam podobny do Twojego, z tym że w Niemczech. Nie chcą mi wymienić, tłumaczą że bad pixele które występują to uszkodzenie mechaniczne, a na pewno nie, bo komputer używam tylko w domu, a stało sie to po prostu po jego ponownym uruchomieniu. W każdym razie zrobić nie chcą, a ja nie wiem za bardzo co mam robić. Wiem że temat stary, ale może kogoś uprzedzimy tymi problemami, a Ty jeslibyś mógł to prosze podziel się informacją, jak się to w końcu u Ciebie skończyło. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...