No więc sprawa wygląda tak:
1) HP Omen 15 (2017) mógłbym mieć za ok. 4800zł ale z Outletu po zwrocie 14-to dniowym, po wymianie matrycy, ale z pełną 2 letnią gwarancją, 14-to dniowym zwrotem, stan poza historią serwisową nowy, dodatkowo zwrot od HP -650zł to by dalo coś kolo 4200zł za laptopa z i7, gtx1060, 8gb RAM, 1tb HDD i matrycą 120hz
2) Acer Predator Helios 300 w konfiguracji i7, 1060, 16 gb RAM, 256 SSD w cenie 4400zł, ale na Amazon.com i tutaj rodzi się pytanie jak wygląda sprawa z gwarancją amazonu? Wiem, że producenta gw. nie będzie, gdyż ten udziela gwarancję europejską, a sprzęt będzie spoza Euro. Ale interesuje mnie czy oprócz gw. producenta Amazon.com udziela swoją gwarancję i jak jest realizowana w razie "W"? Miałem doświadczenia z europejskimi oddziałami Amazonu, ale z amerykańskim nigdy. 3) Lenovo Y720 z komputronika, konfiguracja standardowa i7, gtx1060, 8gb RAM, 1tb HDD, ale wziąłbym raczej wersję UHD bo jest 100zł droższa, a matryca 1080p w testach wychodzi mizernie. Cena 5900zł-fotel (który pewnie pójdzie na sprzedaż, więc okolice 5100zł w zależności od ceny fotela). W tym przypadku mam pytanie, czy doszukał się ktoś testów tego wyświetlacza 4k od Lenovo? Jak wypada odwzorowanie barw itd? 1080p był słaby i wybrałbym 4k z nadzieją na lepsze wyniki i dodatkowym bonusem dpi w programach graficznych. Bo gry wiadomo i tak 1080p ze względu na wydajność gtx1060.