Skocz do zawartości
halo?!

Jaki Wybrać Monitor?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Rodzinka zbiera się na zakup monitora 19 cali do swojego komputera w ramach wymiany CTR na LCD. Budżet jest ograniczony do 500 złotych. Pisze tutaj, bo osobiście nie znam się na monitorach jakoś wyśmienicie, a po co? mają oni kupować jakieś nie wiadomo co w Media, czy innym supermarkecie, kiedy można się zapytać, co warto kupić :)

Znacie coś godnego polecenia? 19'', 500 zł

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

do czego konkretnie ma być ten monitor?

od siebie polecam benq e2200HDA cena nie wiele ponad 500 zł ale warto. 21,5" fullhd. ino tylko bez wejścia DVI.

nie jest to jakiś chłam tylko okrojona z złączy wersja.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@UP

zwykłe użytkowanie -> uniwersalny.

to tym bardziej coś większego niż 19" bo pewnie i filmy też będą ;)

o monitorze napiszę to że większość producentów ładuje do swoich produktów kiczowate lampy w ilości czterech a benq ładuje 2 ale za to dużo lepsze i nowocześniejsze, efekt jest taki że te papierowe wartości jak kontrast 1000:1 czy 300 jednostek podświetlenia wcale nie są papierowe. monitor jest dobrze wykonany solidny i naprawdę pięknie się na niego patrzy ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@prznar1

Filmy? Raczej nie, mają telewizorek i tam dvd pakują. Po prostu chcą wyrzucić ten ważący tonę monitor CRT 17''.

Na tego benq wyjdzie 560 zł (agito), 60 zł przy 5 stówach to imho nie dużo za otrzymanie ładnego monitora większego od wymaganych 19 cali, ale muszę przegadać to z rodziną :)

btw. tak się zapytam : jaki monitorek tak dla mojego sprzętu (sig) tak do 750 zł, 22'' ? Na razie zauważyłem LG 22" LCD W2252TQ-PF, 23" LCD W2343T-PF i LG 21.5" LCD W2261V-PF.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam serdecznie