Witam Wszystkich!
Niedawno kupiłem kartę Asusa GF6800LE. Jak tylko udalo mi się odblokować wszystkie potoki i vertexy(16/6) wziąłem się za testy karty w 3DMarku03. Game Testy przeszły bardzo ładnie, ale w teście Pixel Shadera 2.0 na słoniu i nosorożcu pojawily się małe błędy. Czytałem, że mogą sie trafić egzemplarze tej karty z uszkodzonym jednym bądź dwoma potokami i trzeba pokombinować na jakich ustawieniach wszystko bedzie działało poprawnie. Na ustawieniach potokow i vertexow 12/6 problemu nie było. Pomyślałem że sprawdzę jeszcze, czy nowsze sterowniki nie zlikwidują problemu. I tak się stało, po zaaplikowaniu najnowszych sterowników nVidii problem ze słoniem i nosorożcem znikł, cały 3DMark03 wykonał bez żadnych błedów w wyświetlaniu grafiki na ustawieniach 16/6. Pomyślałem "Ekstra, po problemie", otóż niestety sie pomysliłem, ponieważ w grach problem sie pojawiał np. w wyświetlaniu nieba i wszelkiego rodzaju mgieł. I tu właśnie mam pytanie, czy problem leży w uszkodzonym potoku, czy może w sterownikach? A może pomogło by wgranie BIOS'u np. od Asus GF6800GT i czym można tego biosa wgrać?