Skocz do zawartości

Ghost27

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Ghost27

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Ghost27

    ASUS V9999 (GT,GE,LE)

    Błędy w 3DMarku03 były takie,że na słoniu i nosorożcu pojawiała sie ruchoma czarna sieteczka na grzbiecie i tak jak pisałem wcześniej błędy te zlikwidowałem instalując najnowsze drivery, a w grach to np. w Splinter Cell: Chaos Theory pojawiają się błędy na niebie, wszelkiego rodzaju mgłach i na ludziach w trybie widoku termicznego, w Doom3 tam gdzie widać Marsa, widać również migoczące trójkąciki na jego powierzchni, itp. Jednym słowem wszędzie gdzie jest generowana mgła. I ciekawi mnie to czemu w 3DMarku nie widać takich błędów, przecież jest to program do testowania grafiki? Jeśli on wyświetla grafikę tak jak należy, czemy takie błędy pojawiają sie w grach?
  2. Ghost27

    ASUS V9999 (GT,GE,LE)

    Witam Wszystkich! Niedawno kupiłem kartę Asusa GF6800LE. Jak tylko udalo mi się odblokować wszystkie potoki i vertexy(16/6) wziąłem się za testy karty w 3DMarku03. Game Testy przeszły bardzo ładnie, ale w teście Pixel Shadera 2.0 na słoniu i nosorożcu pojawily się małe błędy. Czytałem, że mogą sie trafić egzemplarze tej karty z uszkodzonym jednym bądź dwoma potokami i trzeba pokombinować na jakich ustawieniach wszystko bedzie działało poprawnie. Na ustawieniach potokow i vertexow 12/6 problemu nie było. Pomyślałem że sprawdzę jeszcze, czy nowsze sterowniki nie zlikwidują problemu. I tak się stało, po zaaplikowaniu najnowszych sterowników nVidii problem ze słoniem i nosorożcem znikł, cały 3DMark03 wykonał bez żadnych błedów w wyświetlaniu grafiki na ustawieniach 16/6. Pomyślałem "Ekstra, po problemie", otóż niestety sie pomysliłem, ponieważ w grach problem sie pojawiał np. w wyświetlaniu nieba i wszelkiego rodzaju mgieł. I tu właśnie mam pytanie, czy problem leży w uszkodzonym potoku, czy może w sterownikach? A może pomogło by wgranie BIOS'u np. od Asus GF6800GT i czym można tego biosa wgrać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...