Skocz do zawartości

*Kamil*

Stały użytkownik
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia *Kamil*

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. *Kamil*

    Pure

    Również mam 7600GS, zmiana sterowników nic nie dała. Próbowałem i starszych wersji i najnowszych ;/
  2. *Kamil*

    Zgadywanka

    nazwa pliku lands.png czy to Lands of Lore ? (jeżeli tak to niech ktoś zadaje.. daje wolną ręke ;) )
  3. *Kamil*

    Zgadywanka

    Można było chociaż zmienić nazwy plików... atrain1pw3.png rags20to20riches2020thesy8.png :huh: :blink:
  4. *Kamil*

    Crysis

    Jakoś dziwnie to wygląda... Porównując te 2 screeny z palmą , wygląda to tak jakby, jedna palma miała większe liście i większą ich ilość a na drugim palma jest tak jakby uschnięta, czy po prostu ma mniej bujne liście i jest ich mniej...
  5. *Kamil*

    Hellgate: London

    Oczywiście że znajdą się osoby dla których gra będzie świetna - każdy lubi co innego i trzeba to uszanować... qqrydza jednak nie powiesz mi że fabuła w H:L jest jakaś nadzwyczajna ;), rozwijanie postaci niczym szczególnym nie zaskakuje, już "nasz" Wiedźmin ma ciekawszy system rozwoju postaci... za H:L stoją ludzie którzy robili Diablo więc jak widać system rozwoju jest podobny i zaczerpnięto z niego sporo pomysłów, dzięki którym tak naprawde twórcy gry chyba nie musieli wiele pracować nad wymyśleniem jakiegoś nowego innowacyjnego systemu rozwoju postaci (zaczerpnięto tylko stare sprawdzone pomysły). Jeżeli chodzi o gameplay to grze brakuje tej "miodności" a szereg nieścisłosci takich jak np. możliwość zabicia potworka mieczem stojąc do niego plecami na pewno jej nie zwiększa itp... sama fizyka potrafi w znaczny sposób zwiększyć gameplay dodając jakiegoś "smaczku" możliwości i realności widzianego świata (w H:L jest Havock którego niestety nie widać). Tak w ogóle to czy osoby które zajmowały się stroną fabularną gry, rozwijaniem postaci itp. były odpowiedzialne za grafike i fizyke w grze? Raczej nie... nad grą pracował sztab ludzi i każdy z nich zajmował się swoją wyznaczoną dziedziną więc mowa w stylu - bo producenci woleli skupic się na fabule gry itp. niż na graficznych "świecidełkach" jest raczej dziwnym podejściem... Po prostu engine gry nie ma takich możliwości lub nie mieli czasu żeby więcej nad nim popracować lub też fundusze się skończyły... H:L nie powala gameplayem, świeżością i innowacyjnością itp. więc przynajmniej mogli to zrekompensować dobrą grafiką i fizyką a tak się nie stało... Przecież efekt np. blur-a , dynamiczne światła nie są przecież jakąś nowością w świecie gier, a raczej grze wyszło by to na dobre... Tak jak pisałem w wątku o Crisis-e zaraz dojdzie do tego że te proste efektu uświadczymy tylko po DX 10... bo marketing zacznie działac ;) Oglądając screeny z Tiscali dalej utwierdzam się w przekonaniu że grafika prezentuje się słabo... kiepskie rozmyte tekstury, na jednym screenie sama postać wygląda świetnie a na drugim już bardzo słabo, kanciastość, małe zróżnicowanie elementów i słaba szczegółowość elementów świata, sterylność, brak wygładzenia cieni... Jeszcze jak się ogląda małe screeny to jest ok ale przy powiększeniu jest już bardzo słabo... Czy nie można było zrobić giery np. na engine Source? ;)
  6. *Kamil*

    Need For Speed: Prostreet

    Powiem jedno... OMG... co za gniot!! ja rozumiem że dzisiejsze gry potrzebują mocnego sprzętu... ale granie w 800x600 wszystko na low to już lekka przesada... giera jeszcze tak zwalnia (dzwine, gwałtowne przyspieszanie i zwalnianie klatek) że aż się wymiotować chce ;) i przy tym jakakolwiek komfortowa gra odpada... a wygląda.. o zgrozo ;/ ... myślałem że EA już niczego gorszego wymyślić nie może.. myliłem się , poprzednie serie wypadają świetnie w porównaniu z tym "czymś". Zniszczenia... jakie zniszczenia? Coś takiego mogli już sobie darować... Czy EA robi to umyślnie?! ;) CarsonPoland - dokładnie... myślałem że tylko ja odniosłem takie wrażenie że to jest jakiś JOKE... EA cofa się w rozwoju czy jak?
  7. *Kamil*

    Crysis

    ..."ale przeciwnicy juz nie zabardzo moga. icon_razz.gif Poza tym nie moga tez wchodzic do samochodow (w fizyce na dx10 moga icon_wink_smile.gif), sa ograniczenia. Tego nikt nie zauwazyl tylko kazdy ocenia fizyke do poziomu high"... Ale DX 10 nie ma tu nic do rzeczy... jeżeli w DX 9 mogą przyjechać pojazdem i z niego wyjść itp. to tak samo mogą do niego wejść... tu chodzi o działanie "skryptów" a nie o fizyke... Wyczytałem : ..."DirectX 9 nie będzie posiadać spektakularnej fizyki, ani cyklu dnia i nocy - dotyczy to trybu sieciowego. Posiadacze kart graficznych zgodnych z DirectX 9 będą tym faktem zawiedzeni, nie ujrzymy również efektu niszczenia drzew, jaki dotąd znany był z wczesnych trailerów. Należy zaznaczyć, że dotyczy to tylko i wyłącznie trybu sieciowego, gdzie trzeba ograniczyć wykorzystanie mocy serwera do minimum, ponieważ gra posiada nieprzeciętne wymagania." Dla mnie to jakiś marketingowy bełkot! Czy może po prostu się myle... Jeżeli to jest prawda to pod dx 10 gra powinna śmigać o wiele szybciej a tak przecież nie jest...
  8. *Kamil*

    Crysis

    http://webpages.charter.net/bliss/ - dx9 jest pokazany chyba bez modyfikacji plików... tak że modyfikacja plików + kontrola motion blur i hdr (której oczywiście nie ma) i praktycznie różnica bedzie niezauważalna.
  9. *Kamil*

    Crysis

    ..."Wie ktos jak w tym SandBoxie po dodaniu np. palmy wprawic w ruch liscie i caly konar ? Chodzi mi by sie poruszaly na wietrze. Po dodaniu stoja jak slup, zadnego efektu. Pogrzebalem w opcjach i nici. P.S Fajnie sie lata helikopterem. Fajne tez sa bronie obcych." Pewnie ustawić jakoś wiatr .. tylko jak to zrobic?! ;) Jak w edytorze załączyłeś helikopter i inne bronie?! :D
  10. *Kamil*

    Crysis

    No tak Sulaco tylko że idąc też tym tokiem rozumowania to za chwile wyłączą np. HDR w jakiejś nowej grze pod dx 9 ,dadzą możliwość załączenia tylko pod dx 10 i wyjdzie na to że to jest jakiś super efekt możliwy tylko do uzyskania na kartach ze sprzętową obsługą dx 10 (nowy dx , nowe lepsze efekty, dx 10 i crisis nowe efekty? jakie? roznica w grafice? jaka roznica?) . Motion blur nie jest jakimś nowym efektem , widzieliśmy go już w innych grach... poprzednie wersje dx wprowadzały efekty których wcześniej jeszcze nie widzieliśmy lub np. w znacznym stopniu je ulepszały... nie mówcie że motion blur w Crisis jest wyznacznikiem tego że gra jest dx 10 ready, i gdzie te nowe efekty :). Chodzi o to że po podmianie kilku plików jest możliwość uzyskania efektów z zablokowanej opcji Vhigh przeznaczonej zapewne tylko pod dx 10. Niech więc ktoś w końcu zrobi liste zmian w grafice pod dx 10... Bartolomius napisał że motion blur jest jak najbardziej widoczny w DX9.
  11. *Kamil*

    Crysis

    ..."Napisalem ze gra napewno nie bedzie wygladac identycznie, dx10 w crysisie ma dodatek w postaci motion blur'a ruchomych obiektow (np. przewracajaca sie palma) i motion blur'a podczas biegania" WOW możliwości Dx 10 są ogromne ;) , różnica jest kolosalna hehe ;) . Pewnie można było to zrobić w dx 9 tylko po co... jakąś różnice musieli wprowadzić...
  12. *Kamil*

    Crysis

    daFojtek czyli zwykła ściema wykrywa dx 10 i włącza Very High a jak widać można to uzyskać na XP z dx9. Pamiętam jak były dawane screeny z porównania Crisis w dx 9 i 10 i był podobny screen co dał Nierealny z tym przenikaniem światła przez drzewa/ liście... dlatego jestem ciekaw screenów robionych pod Vistą z dx 10 + very hight i Xp dx9 "very high"... i czy rzeczywiście mamy racje że te mega efekty pod dx 10 to będzie ściema...
  13. *Kamil*

    Crysis

    Nie mam pytań... grafa wypas :D, po zmianie tych plików od CarsonPoland - :) Co ciekawe wszystko na max. w tym shadery i nie ma już tego strasznego rozmycia o którym pisałem wcześniej :) (fpsy heh chyba max. bedzie z 5 - slideshow ładny) Heh jak to musi wyglądac na kartach high-endowych - niech ktoś zrobi filmik z tymi ustawieniami na very high od CarsonPoland..
  14. *Kamil*

    Crysis

    CarsonPoland - ale o co chodzi?! :blink: A tu małe zabawy z edytorem ;) ... załączyłem HDR w edytorze i wygląda to tak: :blink: :D :rolleyes: LCC - masz racje, lepiej jakoś to wygląda w edytorze po dodaniu kilku opcji...
  15. *Kamil*

    Crysis

    Cóż demko przeszedłem... gierka świetna, opcje kombinezonu, modyfikacje broni, fizyka, wygląd twarzy, jednak granie w Crysis przy takiej konfiguracji jak moja to porażka... wszystko na medium - shadery , cienie na low no i można w sumie "pograć" - grafika na tych ustawieniach nie wygląda w sumie lepiej niż FC na max. ustawieniach. (oczywiście czego można się spodziewać przy takiej konfiguracji jak moja ;) ). Jak dam Shadery na full (reszte na low) to obraz jest strasznie zblurowany - do tego stopnia że oczy bolą i uniemożliwia to normalne granie - pewnie to wina mojej karty (stery 169.01). I jeszcze jedno - słoneczko w FC z modami hdr bardziej raziło w oczy niż te które jest w Crisis ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...