Skocz do zawartości

Jaaa

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Jaaa

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. hehe dla pasjonatow.....taaa.kazdy ma swoje zdanie ale niewazne.Dzieki Pelzak bo jako jedyny chyba zrozumiales tresc tego posta.tzn. ja sie pyatm czy ktos moze pomoc a nie o to czy studia informatyczne sa dla pasjonatow czy nie.ludzie!!czytajcie o co sie rozchodzi a nie z nudow wypisujecie jakies pouczenia.jeszcze raz dzieki Pelzak.a tak poza tym to juz w sumie nieaktualny post bo znalazlem czlowieka ktory potrafil to zrobic.spoko koles.pozdrawiam.
  2. taaak jasneee.kazdy jest taki madry i pisze tylko:"ojej jakie to latwe".cwaniaki.mowic to sobie moze kazdy....ze to latwe i w ogole.ale jak juz tzreba cos zrobic to juz wtedy nikogo nie ma.jak to jest taki banal to czemu nikt nie napisze jak to zrobic????
  3. Witam otoz na laborce dostalismy takie zadanko.ja nie mam pojecia za bardzo jak to zrobic.prosze o pomoc moze ktos ma glowe do tego i moglby pomoc :):).prosze sie odezwac w razie gdyby ktos mial moze taki programik albo moze umialby(chcialoby mu sie:):) napisac.pozdrowionka. Ćwiczenie 3: Konstruktory i Destruktory 1) Utworzyć klasę której danymi są 3 liczby typu int. W tej klasie zdefiniować: - konstruktor bezparametrowy, który jedynie poinformuje o swoim działaniu - konstruktor, który zainicjuje dane, przy czym użytkownik może podać 2 albo 3 argumenty (czyli jeden z argumentów konstruktora musi być argumentem domniemanym) - konstruktor kopiujący - konstruktor definiujący konwersję z typu double – pod jedno z pól klasy podstawi część całkowitą liczby rzeczywistej, pozostałe dwa pola wypełni zerami - destruktor, który poinformuje o swoim działaniu - funkcję, która wypisze zawartość obiektu (te trzy liczby) w jednej linii UWAGA: wszystkie konstruktory i destruktor mają informować o swoim działaniu !!! W programie utworzyć: - obiekt utworzonej klasy (z inicjacją wartości pól) - drugi obiekt tej klasy poprzez skopiowanie pierwszego obiektu - tablicę 3 obiektów tej klasy za pomocą operatora new (bez inicjacji) - obiekt tej klasy przez skopiowanie stałej rzeczywistej Po każdej deklaracji napisać w komentarzu, który konstruktor został wykorzystany. Wypisywać na ekranie zawartości obiektów bezpośrednio po ich utworzeniu. Sprawdzić, czy destruktor jest wywoływany tyle razy co konstruktory. 2) Utworzyć klasę zawierającą bufor tekstowy oraz zmienną naturalną określającą długość bufora. W klasie zdefiniować: - konstruktor - konstruktor kopiujący - destruktor - funkcję wyprowadzającą długość i zawartość bufora na ekran. Wszystkie konstruktory i destruktor mają informować o swoim działaniu. W programie utworzyć: - zainicjowany obiekt tej klasy - drugi obiekt tej klasy poprzez skopiowanie pierwszego obiektu Wypisać na ekran zawartość obu obiektów. Zwrócić uwagę na to, aby destruktor prawidłowo zwalniał przydzieloną pamięć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...