Tak, rzeczywiscie okazuje sie ze nie ma na to juz podstawy prawnej:-/. Istnialo takie cos kilka lat temu - przed nowelizacja kodeksu cywilnego... Wtedy byla mozliwosc oddania w ciagu 5 dni w 100% sprawnego towaru i musieli zwrocic kase, teraz juz nie istnieje takie cos:-(. Obecnie mozna oddac cos w ciagu 10 dni jezeli robi sie zakup przez internet... Jednak wlasiciel hurtowni odmienil mi go na taki sam dysk (ten sam model) poniewaz zna mnie i wie ze czesto biore sprzet od niego, choc oczywiscie nie powiem zeby byl zadowolony z tej wymiany... Przyjechalem do domu, podlaczylem i wiecie co sie okazalo?! Ten dysk chodzil tak samo jak poprzedni:-(!! Teraz to juz naprawde nie wiem co mam zrobic... Ten drugi dysk mial kolejny numer seryjny..., ale przeciez chyba nie spieprzyli calej partii dyskow w fabryce?!
Niestety teraz nie moge podac zadnych dodatkowych danych o tym dysku, jestem w innym miescie - od pon do piatku studiuje a na wymiane tego dysku specjalnie tylko przyjechalem do domu na jeden dzien.. Testowalem ten dysk tylko oprogramowaniem diagnostycznym ze strony seagate.com i niby wszystko bylo ok:-/.