Skocz do zawartości

amtoni

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia amtoni

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Ja nie ufam temu nowemu serwisowi, choc by ze względu na to że sprzet jest wysyłany poza granicę naszego kraju i strasznie nie podoba mi się procedura wysyłki sprzętu(jest dość skąplikowana dla prostego człowieka np. dziadka który kupił wnuczkowi komputer ). Na początku owszem wszystko ładnie pięknie bo chcą się przypodobać klientowi ale potem wyjdzie szydło z worka. Ilość napraw pewnie ich przybije. Ale bądźmy dobrej myśli. Obiążą cie kosztami ekspertyzy albo kosztami transportu 100 EUR za to że naprawa nie podlega gwarancji albo ze ingerowałeś w sprzęt :)
  2. No teraz to masz możliwość wysłanie do Czech, oni pewnie ci nie spartaczą :)) Ja mam dobre wspomnienia z firmą Blasc, wysłyłam do nich duże ilości sprzętu gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego, nie zdarzyło mi się żeby coś spartaczyli. Owszem czasami czas naprawy przedłużał sie ale z tego co wiem to nie jest ich wina tylko Acera, przecież części zamawiane są w Acerze i od nich są uzależnieni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...