Skocz do zawartości

blazejpilecki

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia blazejpilecki

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Stwierdzenie, które można odnaleźć w każdym podręczniku do marketingu obok socjotechnik pozwalających podwyższyć subiektywną wartość produktu w momencie zakupu. Wartość ta niestety szybko maleje po zapoznaniem się np. z niższą ceną w innym sklepie. Trudno mi również uwierzyć w pomyłkę. Różnicę pomiędzy L22-1W a FSCTL22WL nie nazwałbym literówką. Ponadto widzimy jakimi dobrze znanymi ze świata polityki technikami odpierania zarzutów posługuje się Pan o pseudonimie Sakrazz. Atak i próba ośmieszenia "brawo, po prostu brawo". Mogę jedynie przypuszczać, iż Pan Sakrazz jest odpowiedzialny za PR Electro World. Znana jest praktyka śledzenia przez koncerny w rodzaju Electro World internetowych list dyskusyjnych.
  2. Ostatnio w ofercie sieci Electro World pojawił się monitor Fujitsu Siemens FSCTL22WL w "promocyjnej" cenie 1400 zł. Sęk w tym, iż tak naprawdę jest to model L22-1W który w sklepie internetowym kosztuje 1274 zł. Uważam, iż jest to świadoma próba wprowadzenia potencjalnych klientów w błąd. Sieć Electro World próbuje w ten sposób oszukać nabywców, którzy nie mają możliwości sprawdzenia rzeczywistej wartości danego produktu np. w internetowych wyszukiwarkach cen. Sieć działa oczywiście zgodnie z prawem umieszczając informację, iż "Electro World zastrzega sobie prawo do pomyłek i błędów w druku". Chciałbym, aby każdy kto znajdzie taką "pomyłkę w druku" natychmiast ją rozpowszechnił w Internecie. Managerowie Electro World będą wam bardzo wdzięczni za tak szybkie znalezienie i sprostowanie błędu. Przecież zależy im, aby informacje w materiałach reklamowych były zgodne z prawdą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...