Skocz do zawartości

przemek_s

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia przemek_s

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. przemek_s

    Crucial Ballistix

    Widzę, że Pan flasht jest zdziwiony, że jego kreatywność dotycząca przedstawienia sprawy (nagminne rozmijanie się z prawdą) spotkała się z dezaprobatą innych użytkowników forum. Niestety, zaczynając tą dyskusję Pan flasht powinien był przewidzieć, że znajdą się osoby, które wnikliwie przeczytają wszystko od początku do końca i będą innego zdania niż Pan (flasht), ale wracając do tematu... "kłamie, oszukuje i kręci" - następnym razem proszę o trochę wyobraźni, trudno mi uwierzyć, że nie potrafi Pan (flasht) wymyśleć czegoś nowego żeby mnie publicznie obrazić. Jak zwykle wersja Pana flasht i rzeczywistość to dwa różne światy, mianowicie na aukcji nie było napisane, że pamięci sprawdzam przed wysyłką (aukcja numer 230958588). Taka informacja znajduje się na stronie o mnie. Tak jak wcześniej wspominałem, nigdy nie trafiłem na fabrycznie nowe uszkodzone pamięci Ballistix, tak więc mogło się zdarzyć (i tak też się stało), że z ww. wzgledu oraz z uwagi na fakt, że testowanie opóźniło by wysyłkę, pamięci nie były sprawdzone przed nadaniem. Pamięci były zaplombowane i jeśli były uszkodzone (czego niestety nie wiem i nigdby nie będę wiedział) to dlaczego Pan flasht nie ma pretensji do Crucial'a? Telefony odbieram, numer podałem wcześniej... Znów Pan flasht się z prawdą, napisałem że doślę w następnym tygodniu, to, że na początku to już własna wersja Pana flasht. Ja trzymam się faktów. Pan (flasht) ma własną, nie jedną, ale za to jedyną, słuszną wersję, co -jak ogólnie wiadomo- nie sprawdza się na dłuższą metę. W kwestii prawa do zwrotu pieniążków - w tej chwili nie będę tego tematu poruszać, obawiam się jednak, że Pan flasht po raz kolejny jest w błędzie, ale do tego jeszcze wrócę. Maile odbieram na bieżąco i tak też staram się na nie odpisywać - na bieżąco. Niestety, poziom kultury Pana flasht zaprezentowany w mailach adresowanych do mnie jest taki sam jak Jego wypowiedzi tutaj zamieszczonych, z pewnością nie stanowiło to dla mnie motywacji do natychmiastowej odpowiedzi, nadal jednak twierdzę, że 26 godzin to nie 2 dni. Znów muszę wyprowadzić Pana flasht z błędu, wiem - to straszne i przerażające, ale niestety jestem człowiekiem uczciwym i podobnego zdania jest ponad 300 użytkowników serwisu Allegro, którzy mieli okazję przekonać się o tym osobiście. Przykro mi, ale to nie moja wina, że po 2 tygodniach od zakupu dowiedział się Pan (flasht) o lepszej ofercie, prawdopodobie w ciągu kolejnych dwóch tygodni te pamięci będą jeszcze tańsze, wtedy również znalazłby Pan (flasht) kogoś, do kogo można było by mieć pretensje. Kwestia prawa do zwrotu pieniążków - tak jak wspomniałem powyżej - do tego jeszcze wrócę. Moje wypowiedzi tutaj to tylko przytoczenie faktów i informacji, które Pan flasht otrzymał wcześniej drogą mailową. Widzę, że na temat mojego podejścia do sprawy Pan (flasht) posiada również własną, rozbieżną z rzeczywistością wersję. Od samego początku tzn. w odpowiedzi na pierwszego maila o problemach, proponowałem szybkie i skuteczne przeprowadzenie reklamacji. O rabacie, który otrzymał Pan flasht napisałem tylko raz w kontekście późniejszej wysyłki drugiego kompletu. Po raz kolejny muszę wyprowadzić Pana flasht z błędu - pamięci, które sprzedaję, zawsze posiadam, przyznaję, niekiedy, chociaż bardzo rzadko, zdarza się, że są jeszcze w transporcie. Reklamacja na własną rękę - ma Pan (flasht) do tego pełne prawo, nikogo nie zmuszam do korzystania z mojej pomocy. Znów Pan flasht jest w błędzie - z szevc'em jestem w stałym kontakcie, mimo, iż pamięci nie zakupił ode mnie bezpośrednio, nie widzę żadnego problemu z realizacją ich reklamacji przeze mnie (dla przypomnienia: pamięci zakupił ode mnie Pixelik, uszkodził, a następnie sprzedał na Allegro jako sprawne).
  2. przemek_s

    Crucial Ballistix

    Proszę czytać ze zrozumieniem, 'z zasady" to nie wszystkie, wysłałem do Pana drugi komplet tak szybko jak to było możliwe, sprawdzenie go opóźniło by wysyłkę o 2 dni, z pewnością nie był by to powód do zadowolenia z Pana strony, a -tak jak wspomniałem wcześniej- nigdy nie trafiłem na uszkodzone nowe Ballistixy. Jeśli Pan faktycznie dzwonił, a ja nie odebrałem, to należało zostawić wiadomość na sekretarce. Odpowiedzi na negatywne komentarze można przeczytać na Allegro, nie będę ich tu cytował. 22-go? nie, bo ja wysłałem priorytetem 19-go więc powinien Pan dostać 20-go. Przykro mi, ale powypisywał Pan kłamstwa dotyczące mnie, więc trudno nie przytoczyć faktów. Znów wypisuje Pan bzdury, logowanie się na Allegro nadal nie zmienia faktu, że 26 godzin to nie 3 dni. Reszty w tej chwili nie komentuję. Znów brak czytania ze zrozumieniem, a gdzie ja napisałem, że pamięć będzie wysłana z USA do PL? Nigdzie, bo nie ma takiej konieczności, identyczne pamięci mam na stanie. Buu, myli się Pan, ja tu niczego nie szukam, tylko przytaczam fakty i to w gruncie rzeczy na Pan własne życzenie (bo jak już wspomniałem sam mi Pan podał link do tego wątku). Przykro mi, ale Pana podejście (mam na myśli grożenie, straszenie etc.) do pozytywnego zakończenia tej transakcji nie spotyka się u mnie ze zrozumieniem, a wręcz przeciwnie, tym samym pozostawiło tylko jedną opcję - realizacji reklamacji w ww. sposób, która pewnością zostanie przeprowadzona jeśli tylko odeśle Pan pamięci. Przykro mi, ale znów jest Pan w błędzie, czytaj: pisze bzdury, tym razem można to łatwo sprawdzić, odpisałem na wybrane posty w kolejności w jakiej zostały zamieszczone.
  3. przemek_s

    Crucial Ballistix

    W końcu sam mi Pan podał linka do tego wątku... Pixelik sprzedał uszkodzone pamięci jako sprawne, a Pan flasht się nie dziwi - szkoda, że sam od niego nie kupił, wtedy z pewnością by się zdziwił, a tak na poważnie: zaskakujący sposób myślenia w obu przypadkach.
  4. przemek_s

    Crucial Ballistix

    Znów Pan flasht kłamie - drugi komplet zostal wysłany po dokładnie 14 dniach a nie 3 tygodniach. Policja, znajomi, prawnicy, pieniądze - to wg. flasht argumenty ułatwiające współpracę, bez komentarza.
  5. przemek_s

    Crucial Ballistix

    Tak, do stanów, nie, nie odbiło, a na powaznie: poprosiłem Pana o wysyłkę do USA bo tak jest najszybciej, napisalem, że dotrze po ~7 dniach, wspomniałem, że pamięć musi zostać odesłana do Cruciala (ten koszt ponoszę ja i wbrew pozorom jest on większy niż wysyłki z PL do USA) i przez nich wymieniona co potrwa ~1-2 dni plus przesyłka, poinformowałem Pana, że nowa pamięć zostanie wysłana z Polski oraz że cała realizacja reklamacji zajmie od 10 do 14 dni - koleny raz mija się Pan z prawdą w swoim poście. Trucie ma dokładnie przeciwny skutek, straszenie - bardzo podobnie, a reszty nie będę komentować - zainteresowani mogą sprawdzić moje komentarze.
  6. przemek_s

    Crucial Ballistix

    Jak wyżej, odpowiedź na maila o problemach z wysłałem po 26g02m - znów Pan flasht rozmija się z prawdą. W przypadku problemów zawsze staram się pomóc i wyjaśnić sprawę tak, aby kupujący byl zadowolony, niestey do tego potrzebna jest współpraca obu stron. O - konkurencja - pozdrawiam!
  7. przemek_s

    Crucial Ballistix

    Tak, faktycznie, komplet, który Pan otrzymał mógł nie zostać sprawdzony, z zasady wszystkie pamieci sprawdzam, nigdy nie trafiłem na uszkodzone nowe Ballistixy, przyznaję - mogłem ten komplet pominąć przy testowaniu, ale od tego jest przecież gwarancja (więcej na ten temat poniżej). Maila o problemach z pamięcią napisał Pan do mnie 17-go września (czyli po 10 dniach od wysłania pamięci priorytetem), odpowiedziałem 18-go. Mój numer telefonu 422966760, jeśli nie odebrałem, bo np. rozmawiałem z kimś innym, należało nagrać się na sekretarkę - zawsze oddzwaniam. Pieniązki wpłacił Pan 5-go września, post jest z 18-go - 13 dni to nie 2,5 tygodnia, chyba że ja coś źle liczę? Drugi komplet został wysłany 19-go września, w mailu z numerem nadania pierwszego kompletu poinformowałem Pana, że drugi komplet będzie dosłany z opóźnieniem, podałem termin tygodnia, trwało to 3 dni dłużej, za co najmocniej Pana przeprosiłem. Tak jak napisałem w poprzednim poście pamięci zostały wysłane, kontakt - na maile odpowiadam na bieżąco, telefony odbieram lub oddzwaniam.
  8. przemek_s

    Crucial Ballistix

    Pixelik z Allegro? ten sam który zamiast przysłać mi pamieci do reklamacji sprzedał uszkodzone na aukcji nr 240429868?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...