Skocz do zawartości

frst

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia frst

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj dzwoniłem do Dell, powiedziano mi że nieistotna jest karta gwarancyjna, ale service tag. Mają historię danego sprzętu i na tej podstawie naprawiają. Na wszelki wypadek napiszę jeszcze do nich maila i wypytam o szczegóły, aby nie zostać na lodzie. W każdym razie dzięki za info.
  2. Witam. Jestem zdecydowany na zakup monitora LCD Dell 2007WFP na allegro. Pytanie, które mnie męczy, to co z gwarancją NBD? Przecież gwarancji biznesowej Dell nie można transferować na osoby fizyczne, jedynie na firmy. Firmy nie posiadam i w najbliższym czasie nie zamierzam ;) Na Allegro jedynym sprzedawcą tych monitorów jest cebit/zdzislaw1, który daje 3 lata gwarancji producenta. Pytanie: co jeśli monitor zepsuje się np. po roku, a firmy cebit już nie będzie? Czy Dell naprawi nieodpłatnie na moje życzenie mając u siebie historię danego service tag, czy będzie żądał kontaktu z firmą cebit? A może ktoś orientuje się, z jakiego kraju pochodzi sprzęt od tego sprzedawcy, chyba nie z Polski? -- Pozdrawiam Frst
×
×
  • Dodaj nową pozycję...