Witam
Chciałbym poruszyć temat zachowania szefa firmy DELCO SYSTEM w Kielcach.
Oddałem tam drukarkę-tusze po napełnieniu nie drukowały,oraz prosiłem o sprawdzenie poprawności wydruku-na szerokości 5 cm przez cala kartkę wydruk falował.
Oczywiście mieli dzwonić gdy będzie gotowe...
Po tygodniu i moich 3 telefonach i kilku wizytach (bywałem tam po 9 i po 15 i nikogo nie było w serwisie) wreszcie odebrałem sprzęt,powiedziano mi ze kartridże do wyrzucenia-ok ale oddano mi drukarkę która nie chce sie komunikować z komputerem(sprawdzałem na swoich 2 komputerach ze sterownikami z którymi wcześniej drukarka współpracowała)
Po długiej kłótni szef serwisu oddal 20 pln(za napełnienie tuszu) oraz stwierdził ze maja tam sprzęt za 4 tysiące i nie będzie sie zajmował moja drukarka bo to szmelc i nie chce tracić swojego cennego czasu. Pytał kto mu odda pieniądze za czas to mowie ze jestem klientem i życzę sobie żeby mnie wysłuchał (a kto mi odda za paliwo i koszty połączeń)??
Stanęło na tym ze odebrałem drukarkę w gorszym stanie niż ja oddałem.
Podsumowując muszę stwierdzić iż poziom jakości obsługi w DELCO SYSTEM Kielce uległ znacznemu pogorszeniu.
NIE POLECAM