Witam!
Niedawno stałem się nieszczęśliwym posiadaczem Routera NETGEAR WGR614v9 z którym mam trzy problemy...
1. Karta wi-fi której używam w laptopie (jest to NETGEAR WG511v2 54 Mbps Wireless PC Card na PCMCIA) często w różnych odstępach czasu zrywa połączenie z routerem. Niestety nie sygnalizuje utraty sygnału a jedynie "traci zasięg" - oczywiście mam najnowsze stery ale i one nie pomogły.
2. Podczas przesyłania plików po kablu z poziomu jednego peceta na drugi do udostępnionego katalogu system win po kilku sekundach wyświetla chmurkę z komunikatem o awarii sprzętu sieciowego... screen w załączniku...
3. podczas próby aktualizacji oprogramowania w routerze (plik pobrany ze strony producenta) pojawia mi się komunikat o nieprawidłowej nazwie pliku lub o nieprawidłowej wielkości pliku... Proszę o POMOC!
P.S.
Dodam, że router pochodzi od angielskiego operatora internetu Virgin... Czy możliwe, że zainstalowana jest w sprzęcie jakaś blokada aktualizacji softu ???