Skocz do zawartości

jaszczda

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia jaszczda

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Oczywiście wcześniej sprawdziłem na stronie producenta - to ten sam plik.
  2. póki co zdecydowałem się wgrać oryginalne oprogramowanie ze strony producenta - do którego link podał mi Xarlith na początku dyskusji.
  3. Adresy IP są na stałe przypisane już od jakiegoś czasu. W pierwszej kolejności zaktualizuję soft. // EDIT Chciałem wcześniej jeszcze tylko zapytać - zmiana softu nie narusza warunków gwarancyjnych? I druga rzecz - gdybym go chciał oddać do serwisu to wystarczy użyć przycisku 'reset' na obudowie routera do przywrócenia starszej wersji?
  4. Co do tego kabla - jedno z urządzeń jest na stałe podpięte przez kabel i też nie ma połączenia. Chyba nie byłem wystarczająco precyzyjny. W przypadku gdy korzystałem z opcji "Wyświetl komputery i urządzenia sieciowe" z ustawień dla Sieci w Panelu Sterowania(Windows 7) to pojawiały się wszystkie podpięte urządzenia. Gdy jednak za pomocą wiersza poleceń próbowałem je pingować to albo w ogóle się nie udawało albo czasem 1/4 pakiety dochodził. //EDIT Softu nie aktualizowałem - dopiero teraz się za to wezmę.
  5. Witam, 3,5 tygodnia temu zakupiłem nowy router TP-Link 1043ND - zdarza się że pomimo że router jest podłączony do sieci(ikona połączenia wskazuje dostęp do Internetu) a do routera nasze laptopy(w ilości maksymalnej 6) nie można uzyskać połączenia z żadną witryną. Co najciekawsze w panelu sieć - widzę wszystkie podłączone urządzenia. Gdybym jednak wszedł do wiersza poleceń i spingował któreś z tych urządzeń dostaję 4x komunikat że nie można osiągnąć urządzenia. Dodatkowo podobny efekt uzyskuję gdy pinguję sam router. Przez co nawet gdybym próbował wejść przez przeglądarkę na router to jest to niemożliwe(co logiczne skoro go nie mogę spingować). Po jakimś czasie sytuacja się normuje i znowu możemy korzystać z sieci/wejść na router. Czasem po prostu wyjmujemy wtyczkę od kontaktu i włączamy i też jest ok. Czy ktoś ma może jakieś sugestie? Oddać go do serwisu? Minął niecały miesiąc a już żałujemy tych 170 zł. z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...