Skocz do zawartości

D'Artagnan

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O D'Artagnan

  • Urodziny 11/02/1986

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Infernal City
  • Zainteresowania
    Informatyka, IT, Komputery, Gry, RPG, Fantasy, Książki, Sci-fi, Motoryzacja, i.t.p.

Osiągnięcia D'Artagnan

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam To mój pierwszy post na tym forum więc Witam Wszystkich Serdecznie. Poradnik bardzo się przydał gdyż niestety byłem zmuszony odesłać na reklamacji swój dysk. Procedura bardzo szybka gdyż paczkę wysyłałem w poniedziałek a kurier z dyskiem od producenta przyjechał w piątek czyli wyrobili się w 5 dni. Dysk otrzymałem certyfikowany po naprawie z tą zieloną obwódką. Wstępne testy wypadły pomyślnie teraz gdy czas pozwoli przyjdzie pora na testy gruntowne aby sprawdzić czy jest wszystko ok. Procedura reklamacyjna jest prosta i ogranicza się do podania numeru seryjnego i paru kliknięć. Nie musiałem podawać kodu z programu Seatools. Nawiązując do postu wyżej Jeżeli jest problem z Samsungiem procedura powinna wyglądać podobnie. Gdy dysk wpada w tak duże wibracje porównywalne do wibracji telefonu komórkowego to wstępnie można stawiać na uszkodzenie napędu czyli silniczka. Dla bezpieczeństwa polecam napisać email do supportu i zapytać się czy to podlega reklamacji w celu uniknięcia kosztów związanych z ewentualnym nie uznaniem reklamacji. Gdy natomiast usterka ta podlega reklamacji i jest jeszcze gwarancja śmiało wysyłać i w ciągu paru dni można się cieszyć dyskiem bez wad. Dla porównania napisze że dysk nie powinien buczeć, wpadać w drgania ani w wibracje. U mnie gdy dotykam dysku czy podczas pracy czy spoczynku nie wyczuwam drgań nawet gdy dysk nie jest przykręcony śrubkami. Dlatego radze jak najszybciej zająć się tym problemem. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...