Skocz do zawartości

d-ek90

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia d-ek90

Newbie

Newbie (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Unikat
  • First Post Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. @AdGal ja w koncu otrzymalem sprzet. Jesli chodzi o kontakt z jak oni to nazywaja “dzialem administracyjno prawnym” to totalna porazka. Chlopaki z serwisu jedynie byli pomocni, starali sie wysylac monity do serwisu zewnetrznego itp. Podsumowujac: po powrocie z serwisu zewnetrznego reklamacja zostala uznana, mimo ze wczesniej odrzucili. Kontakt z obsluga klienta oceniam na zero. Serwis za to stara sie pomoc, ale maja tez ograniczone pole manewru. I wisienka na torcie: odeslanie telefonu w kopercie bąbelkowej - nawet nie chce mi sie tego komentowac, dobrze ze wrocil nieuszkodzony.
  2. @mateusz0993Nic sie nie wydarzy, do mnie tez @X-KOM napisal, sprawdzaja i sie odezwa. Nic nie sprawdzaja, po prostu wala formulkami zeby grac na czas. Na maila nadal brak odpowiedzi (podobno dzial prawny odpisuje do 14dni, na moja odpowiedz na ich odrzucenie reklamacji do dzis nie dostalem odpowiedzi - minelo 15dni) Dzis zglosilem sytuacje do uokik, mozna to zrobic przez epuap wiec jest to dosc latwe. Wyslalem tez zapytanie do prawnika jakie mam opcje. Daj znac co Tobie udalo sie z nimi zalatwic.
  3. @mateusz0993 dzisiaj probowalem sie dowiedziec co z moim zgloszeniem, ta sama regulka z serwisu, nie wiedza nic wiecej. Odsylaja do dzialu prawnego na ich ogolny mail, ktory nie odpisuje na wiadomosci. Tutaj na czacie tez @X-KOM wzial nr zgloszenia, obiecal sie czegos dowiedziec i cisza (wiec to tylko taki unik bo wiadomosci odczytuja). Daj znac jesli nie uda sie Tobie nic zalatwic, pomysl jest taki, zebysmy obaj wyslali rownolegle zgloszenie do inspekcji handlowej/uokik dotyczacej tych praktyk, wtedy jest wieksza szansa ze zajma sie tym.
  4. Ok, widze ze to standard w @X-KOM. Tez bede szukac pomocy instytucjonalnej jesli telefon nie wroci do mnie do konca tygodnia. Nieodpowiadanie na maile nie jest rozwiazaniem problemu a tylko go zaostrza.
  5. @X-KOM Numer zgloszenia przeslany w wiad prywatnej. Licze w koncu na jakies konkrety, reklamacja odrzucona dokladnie 2 tyg temu, telefon u Panstwa jest od 27.01 do dzisiaj nie mam ani telefonu z powrotem, ani konkretow. Niestety ale Wasza obsluga klienta/dzial reklamacji dziala koszmarnie. Jedynie serwis probuje jakos pomoc, ale oni nie moge za wiele oprocz sprawdzenia statusu zgloszenia.
  6. Mam ten sam problem. Telefon oddany w ramach rękojmi @X-KOM ostatniego dnia odrzuca reklamacje, bez uzasadnienia, tylko “nie stwierdzono usterki”. Maile pozostaja bez odpowiedzi. Po kontakcie z serwisem informacja, ze telefon jest w autoryzowanym serwisie w celu weryfikacji - a reklamacja juz dawno odrzucona. Mijaja juz prawie dwa tyg od odrzucenia reklamacji, ponad 3 od dostarczenia tel do serwisu @X-KOM i zero konkretow. Zerowy kontakt z ich adresem ogolnym, serwis odpowiada regulkami. Zaraz bede miesiac bez telefonu i jakiejkolwiek informacji. Skoro wspolpracuja z serwisem autoryzowanym to moga sie z nim skontaktowac i dowiedziec jaki jest status. Generalnie standard obslugi klienta ma czacie/infolinii/mailowo jest tragiczny. Zgloszenie 50402.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...