Skocz do zawartości

AdGal

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia AdGal

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. @d-ek90 dzięki za odpowiedź. Napisałem odwołanie od ich decyzji, zobaczę co zrobią. Mam nadzieję że nie będą przetrzymywać mojego sprzętu. Kupowałem wiele razy od x-kom i byłem zadowolony, nawet jakieś naprawy gwarancyjne realizowali dość sprawnie. Takim podejściem stracą zapewne wielu klientów.
  2. Udało Wam się rozwiązać sprawę? Ja dzisiaj również otrzymałem informację o odrzuceniu reklamacji przez @X-KOM. Reklamacja dotyczyła karty graficznej, która u mnie nie działa prawidłowo, ale serwis nie stwierdził żadnych nieprawidłowości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...