Witam
Kupiłem poleasingowy HP Prodesk 600 G1, 8 Gb Ram, dysk SSD, karta sieciowa poprzez USB
Przez dwa tygodnie działał bez problemu.
W założeniach to miał być komputer bez monitora służacy np jako lokalny serwer np do AI, konkretnie Ollama i jakieś modele ktore na tym beda działać ,po dodaniu RAM
Łącze sie z nim za pomoca Anydesk
Od zeszłego weekendu zaczęły się poważne problemy z połączeniem
Anydesk pokazuje ze komputer jest gotowy do połączenia,ale samo łaczenie czesto ma timeout i czasami w ogole nie da sie połączyć.
Ollama nie jest problemem bo została zainstalowana wcześniej i wszystko działało.
Po dłuższej konwersacji z Chatgtp podsunął mi kilka pomysłów
Wyglada to tak że Anydesk sie rozłącza za każdym razem kiedy jest mocniejszy pik w użyciu procesora
W chwili obecnej zwiekszylem priorytet dla Anydesk w menedżerze zadań na wysoki. Chatgtp odradzal ustawienie w trybie czasu rzeczywistego.
Problemy nie zniknęły
Na komputerze jest zainstalowany Windows 10, Ollama,Webui, Hwinfo do zbierania informacji o temperaturze, przegladarka Edge.
Defender jako antywirus
Naprawde mało rzeczy jest zainstalowanych
Czasami wewnatrz Anydesk nie widzi ze komputer jest gotowy do połączenia pomimo że komputer ma włączonego Anydesk i pracuje
Co trzeba sprawdzic i jak to poprawić zeby znow dzialalo za kazdym razem ?
Pozdrawiam