welyk Opublikowano 9 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2004 nie wiem czy to odpowiednie miejsce na tego typu pytanie ale moze ktos sie orientuje.... Czy sprzet kupiony w UE, np. w Niemczech mozna u nas serwisowac (chodzi mi o NAPRAWY GWARANCYJNE)? Na pewno mozna by spytac w jakims serwisie i sie dowiedziec ale czy sa jakies konkretne uregulowania prawne, ktorymi moznaby sie podeprzec przy dochodzeniu swoich praw?? Na przykład gdybym kupil laptopa w niemczech (oczywiscie producenta obecnego rowniez na polskim rynku)czy nie mialbym problmu z gwarancja tutaj?? Ma ktos jakies doswiadczenia w tej materii?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 9 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2004 Wszelkie tego typu rzeczy określa umowa gwarancyjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperRzeźniK Opublikowano 10 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2004 Ale jak jest przewarznie, na ogół, i jak się do tego problemu odnosi prawo. Producent jest zobowiązany posiadać placówki obsługujące konsumentów w kraju, a jak za granicą gdzie posiada jedynie swojego przedstawiciela handlowego? i np. niesprzedaje tego typu produktów?? (np.telefony kom. NEC, popularne w angli samochody samsunga;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_m73 Opublikowano 10 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2004 przy okazji zapytam o oplacalnosc zakupow w UE? jak wygladaja oplaty za wysylke i ktore sklepy chetnie sprzedaja poprzez internet do Polski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...