greg505 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2005 pisalem juz o swoim problemie (opis) i nie mam innego wyjscia jak oddac dysk na gwarancje. Czy bez problemu sklep przyjmie dysk jezeli powiem ze chodzi on wolno (czasami)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziuby Opublikowano 13 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2005 Sprzedawca to oleje weźmie dysk i po kłopocie, tylko w serwisie może być problem. No i troche poczekasz z dwa tygodnie napewno. Myśle że powinieneś dokładnie opisać (na piśmie o co chodzi) sprzedawcy problem a on z kartą gwarancyjną i z pisemkiem da do serwisu. Najlepiej jak by go oni podłączyli do kompa z toim windowsem i potestowali, chociaż jak jest walnięty to i tak im wykarze. moja rada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2005 no wlasnie nigdy nie zdazylo mi sie zeby sprzet na gwarancje oddac. czyli radzisz zeby na pismie opisac problem, poza tym glowny powod moge podac ze oprogramowanie do dyskow samsunga zglasza mi dysk ze ma uszkodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...