reVoLT Opublikowano 25 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2005 Witam wczoraj zakupiłem zestaw ( Sampron 2.4 + Gigabyte 7NF-RZ na samprona zalozyłem Pentagrama QC-80 ) i mam proźbe czy powie Mi ktoś jak mógłbym podręcić tego procka by był stabilny na tej częstotliwości i czego do kręcania użyć ( jakiego programu ) z tego co wyczytałem na płycie jest niejaki Easy Tune 4 ale jak próbuje zainstalować pisze : "ScanBiosInfo fail następnia 2 okno : "Sorry! We don't support this motherboard! " nie wiem o co chodzi jestem początkujący w sprawach podkręcania swojego 1 procka AMD Athlon 1700 podkręciłem do 2000 to nie wiele ale zawsze coś z tym mam problemy w biosie nic nie ma nie wiem co zrobić pomocy :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPC Opublikowano 25 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2005 sampron powiadasz :lol: w BIOSie niec nie ma ? widze nowości wprowadzasz :lol: o podkrecaniu jest całe POdstawowe zagadnienia ba nawet FAQ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reVoLT Opublikowano 25 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2005 Może napisze tak z moich oblędzin nie widze tego w poprzedniej płycie było jak byk w tej chwili nie wiem może jakieś szczegółowe wytlumaczenie co i jak mam zrobic by osiągnąc max :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...